Şimdi Ara

POLO mu yoksa AURİS Mİ ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
44
Cevap
0
Favori
7.376
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    İyi olur

    dağıldık kardeş yüksek izninle.
  • ne yazık ki forumdaki sıkıntılardan birisi segment. farklı segment karşılaştırmak cinayetmiş gibi konuşuyorlar. ne kadar büyük o kadar iyi.

    sizin fiyata göre karşılaştırmanız çok doğru. bekar birisin. kesinlikle ufak araç al. adı ne olursa olsun ufak araça daha donanımlı auris gibi 90 lık dizele göre daha performanslı daha az yakan , hatta benzinli alırsanız daha sessiz bir araç olacaktır. park rahatlığı ve pratiklik artı iken arka diz mesafesinin yada bagajının eksisi sizin için sorun olmayacak. çünkü tek kişinin bagajı 1300 litre demek. polo aln. allstar paket.

    kendimden örnek vereyim: 1 çocuklu br ailem ile clio ve 208 de hiç sıkıntı yaşamadım. arka koltuğunun yarısı da bagaj demek. 110 beygir bana çok iyi gelirken, parklar çok kolay oluyor. ayrıc bağladığım para benzer donanım ve modeldeki C sınıfından 40 bin tl daha ucuz.

    208 e de bakın. dizel olarak clio.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: elcas

    ne yazık ki forumdaki sıkıntılardan birisi segment. farklı segment karşılaştırmak cinayetmiş gibi konuşuyorlar. ne kadar büyük o kadar iyi.

    sizin fiyata göre karşılaştırmanız çok doğru. bekar birisin. kesinlikle ufak araç al. adı ne olursa olsun ufak araça daha donanımlı auris gibi 90 lık dizele göre daha performanslı daha az yakan , hatta benzinli alırsanız daha sessiz bir araç olacaktır. park rahatlığı ve pratiklik artı iken arka diz mesafesinin yada bagajının eksisi sizin için sorun olmayacak. çünkü tek kişinin bagajı 1300 litre demek. polo aln. allstar paket.

    kendimden örnek vereyim: 1 çocuklu br ailem ile clio ve 208 de hiç sıkıntı yaşamadım. arka koltuğunun yarısı da bagaj demek. 110 beygir bana çok iyi gelirken, parklar çok kolay oluyor. ayrıc bağladığım para benzer donanım ve modeldeki C sınıfından 40 bin tl daha ucuz.

    208 e de bakın. dizel olarak clio.

    insanlardaki bagaj takıntısını anlamış değilim hatta otomobil üreticilerinin de,

    yani bagaja koyabileceğiniz çoğu seyi arabanın içine de koyabılıyorsunuz, sert ve büyük cisimleri kaç defa taşıma ihtiyacın oldu da şikayet ediyorsun,

    bagaj gerekirse 250 lt olsun ama arka diz mesafesinden çalmasın önemli husus bence bu.

    yani aile genişse ve pikniğe falan gidiyorsanız gidip sw araç yada duster falan alın kardeşim normal binek otomobil için niye bu kadar debeleniyorki millet anlaşılabilir bi durum değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi komedi6 -- 2 Ocak 2018; 14:10:40 >




  • Polo b segmentinin yalıtımj olarak en üst düzey arabası,Auris ise malesef Japonların yalıtıma olan umursamazlığından dolayı sınıfının en vasat araçlarından.İlla üst segment almak zorunda değilsiniz önemli olan ihtiyacı gidermesi.Sizin durumunuzda polo daha mantıklı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: komedi6


    quote:

    Orijinalden alıntı: defiant82


    quote:

    Orijinalden alıntı: komedi6

    aurisi ikinci plana atmamın tek sebebi yol ve rüzgar sesi alması, özellikle bu iki konuda baya şikayet var 130 km hızla otobanda ilerlerken dahi rahatsız edici bir ses var diyorlar sırf bu bile arabayı elemek için mantıklı bir sebep olabilir..

    Sen polo al ki aurisin piyasası yükselmesin .Polo iyidir iyi

    şimdiye kadar yükselmediğine göre vardır bi sebebi, sen auris al bol devir yap millete bilgi ver,

    auris al auris iyidir iyi.

    Kardeşim madem polo fanısın niye iki araç arasında kalmış gibi gösterip konu açıyorsun git al minnacık buzdolabı aracı konu kilit üye ban

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: defiant82


    quote:

    Orijinalden alıntı: komedi6


    quote:

    Orijinalden alıntı: defiant82


    quote:

    Orijinalden alıntı: komedi6

    aurisi ikinci plana atmamın tek sebebi yol ve rüzgar sesi alması, özellikle bu iki konuda baya şikayet var 130 km hızla otobanda ilerlerken dahi rahatsız edici bir ses var diyorlar sırf bu bile arabayı elemek için mantıklı bir sebep olabilir..

    Sen polo al ki aurisin piyasası yükselmesin .Polo iyidir iyi

    şimdiye kadar yükselmediğine göre vardır bi sebebi, sen auris al bol devir yap millete bilgi ver,

    auris al auris iyidir iyi.

    Kardeşim madem polo fanısın niye iki araç arasında kalmış gibi gösterip konu açıyorsun git al minnacık buzdolabı aracı konu kilit üye ban

    krdşm mdm polo fnsn nye iki arc arsnd klmş gbi gstrp knu açyrsn gt al mnnck bzdlbı arcı knu klt üye bn




  • bence ikisini karşılaştırmak çok anlamsız olmuş açık ara auris diyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jasua85


    quote:

    Orijinalden alıntı: Schneeflocke

    Polo.
    Auris kütük gibi araç.

    ikisinide binmiş biri olarak malzeme kalitesi konfor açık ara polo önde ama işte sınıfları farklı gerçi fiyatları benzer arkadaş onun için sormuş sanırım

    Yalana bak yalana hala ölmedik, buralardayız , meydani boş bulup sallamayın..



    Polo auristen konforlu diyen birini eskiden bu forumda yaşatmazlardi. Neyse ki simdi forum sahipsiz kaldı, meydan boş salla...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Satma kaygısı yok ise, biraz da heyecan var ise. İbiza cupra veya 5F kasa Leon Fr. Hiç uğraşmazdim ikisiyle de.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: komedi6


    quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Aurisin boyutları belki biraz küçük olabilir ama aurisi b sınıfı sananlar ehliyeti bile olmayan kişilerdir öyle diyeyim...



    O saydığınız özellikler de sınıfla doğru orantılı zaten, c sınıfı bir araç o kriterlerde b sınıfından daha iyidir zaten.

    he yani auris polo dan daha konforludur diyorsun yani dağılıp gidelim biz o zaman.

    Senin durum hem üzüm yemek hem de bağcıyı dövmekle eşdeğer.Çoktan karar verilmiş zaten.

    Sana güzelce öneride bulunan insanlara bu tip cevaplar ne tip bir banallık ya da ukalalığımsılıktır.Sana tavsiyem efendilikten zarar gelmeyeceği yönündedir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dentul


    quote:

    Orijinalden alıntı: komedi6


    quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Aurisin boyutları belki biraz küçük olabilir ama aurisi b sınıfı sananlar ehliyeti bile olmayan kişilerdir öyle diyeyim...



    O saydığınız özellikler de sınıfla doğru orantılı zaten, c sınıfı bir araç o kriterlerde b sınıfından daha iyidir zaten.

    he yani auris polo dan daha konforludur diyorsun yani dağılıp gidelim biz o zaman.

    Senin durum hem üzüm yemek hem de bağcıyı dövmekle eşdeğer.Çoktan karar verilmiş zaten.

    Sana güzelce öneride bulunan insanlara bu tip cevaplar ne tip bir banallık ya da ukalalığımsılıktır.Sana tavsiyem efendilikten zarar gelmeyeceği yönündedir.

    kardeş bana fanboyluk yapıp sallama bilgiler vermesinler o zaman, bu araçlara binmiş olanlar konuşsun,

    şimdi test sürüşü yapmak için gidip 400 tl masraf edip iki arabayı ayrı ayrı kiralayayımmı yani ne yapayım bizde geldik buraya yazdık.




  • TurkishDrifter kullanıcısına yanıt
    Sıkmayın sallamayın nereye en üst düzey? Polomuz var eski aracımda yaristi. Arka tarafta rüzgar sesi yaristen kat kat fazlaydı. Tdi traktör motora girmiyorum bile. Kullanmadığınız araçlar hakkında yorum yapmayın. Aurisin yanında polo oyuncak kalır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Burda arabadan anladığını sanan yeni yetmelere bakacak olursak her C sınıfı sırf C sınıfı olduğu için bütün B sınıflarından iyidir. Mantığa gel.



    Auris al arka koltuğu 10 santim geniş olacak diye ne kadar yol, rüzgar, asfalt, lastik, yanından geçen kamyon, motor sesi varsa dinle. Ayrıca o gerizekalı şanzımanıyla da 2den 1e, 1den 2ye geçerken arabadaki bütün ahali milkshake yapar içersiniz.



    Adam bekarım demiş sanki bütün sene boyunca arabada 5 kişi full kapasite geziyorsunuz şaft tüneli olmasınmış da arka koltuğu genişmiş de. Polo buzdolabıysa Auris o şanzımanla ve yalıtımla anca Regal çamaşır makinası olur en sıkarken yürüyeninden.



    Forum iyice kreşe döndü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • macropolo kullanıcısına yanıt
    Yaris ile hiç uzun yola çıkmadım ancak makyajsız polo ile yolculuk yaptım.Evet Poloda ki yol sesi yalıtımı bırak yarisi auriste dahi yok.İç kalite anlamında Yarisi zaten hiç konuşmayalım bile.Eski aracınızda fitil problemi olabilir sizden başka kimsenin arkadan gelen rüzgar sesinden bahsettiğini duymadım.
  • Aurisim var. Bahsedilen modelden. Babamda eskiden 1.6 tdi Polo vardı.



    Suan yeni kasa polonun 1.0 tsi hl dağ olanı benim aracımın ikinci el fiyatıyla ayni olsa değiştirin. 10 bin fark olsa düşünürüm sırf sıfır olcak diye.



    Eski kasa Polo ferah degil en baştan ki Auris kadar konforlu olsun ki bahsettigin araç Toyota. Suspansiyonlar konfor odaklı.



    Yol tutuşta aurisin viraja girebildiği hızda Polo uçar gider. Polo yumuşak suspansiyonlu dar lastikli dar ve kısa bir araç. Direksiyon genişlik lastik vs Auris Leh’ine ve araç c segmenti. Dengeli yanı. Küçük olsun diye kasılmamış.



    Yalıtım olarak da aşırı yalıtımlı bir araç degil ama 160 bile giderken oyle aşırı bir rahatsızlık vermez. Hani 130 la ne ise 160 Lada o. Aşırı ses artması gibi durum yok. 120 gibi bir hızda da sadece hafif bir rüzgar sesi olur.



    2 den 1 1 den 2 araçta deprem oluyor gibi konuşmalar var. 1 den 2 ye geçerken ayağını nasıl manuel arabada gazdan cekiyorsan bunda da cekeceksin. 2 den 1 pek hissedilmiyor. O araç da arıza olabilir. Şanzıman başarılı degil ancak abartıldığı gibi değilmiş. Tek sıkıntısı baskı balatayi serviste değiştirmeniz gerekiyor. Onlarda öpüyor.



    Poloda iç trim cidden daha kaliteli. Döşeme kalitesi benzer.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • TurkishDrifter kullanıcısına yanıt
    İkisiylede kısa uzun her türlü yola çıktım. Polo verilen para ve bekleme süresi neticesinde abartılan bi araba. Hala ailemizde mevcut ve zerre tat vermiyor. İç hacmi ve bagajı küçük. Şaft tüneli arka yaşam alanını iyice daraltıyor. Yumuşak süspansiyonları dışında hiçbir artısı yok. Servis konusuna girmiyorum bile. Servis hizmet kalitesi olarak vw toyota nın tırnağı olamaz.



    Aurisle polo kıyası cidden fanboyluktan başka bişey değil. 9 havayastığı olan arabayla 2 havayastığı olan araba bir olur mu hiç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: macropolo

    İkisiylede kısa uzun her türlü yola çıktım. Polo verilen para ve bekleme süresi neticesinde abartılan bi araba. Hala ailemizde mevcut ve zerre tat vermiyor. İç hacmi ve bagajı küçük. Şaft tüneli arka yaşam alanını iyice daraltıyor. Yumuşak süspansiyonları dışında hiçbir artısı yok. Servis konusuna girmiyorum bile. Servis hizmet kalitesi olarak vw toyota nın tırnağı olamaz.



    Aurisle polo kıyası cidden fanboyluktan başka bişey değil. 9 havayastığı olan arabayla 2 havayastığı olan araba bir olur mu hiç.

    Konu sahibi zaten bekarım ilerde satarım,hacim ihtiyacım yok diyor bunu anlamadınız gitti bi türlü.Konu sahibi istemiş kıyaslamayı fanboylukla ne alakası var ne bu saldırganlık?Konu sahibi Lounge alacak sanıyordum comfortline bakıyormuş hava yastığı konusunda haklısınız.




  • tdi motor traktor mü şimdi

    tekrar aydınlatalım bilgili arkadaşları ona göre yazsınlar,

    benim almayı düşündüğüm model benzinli olanı yalnız,

    1.2 tsi benzinli motor 90 hp dsg comfortline polo yani dizel olanı değil,


    muallakta kaldığım diğer araç toyota auris 1.4 dizel otomatik bilen biliyor zaten


    şimdiye kadar hep manuel vitesli sert süspansiyonlu lpg li arabaları kullandım ama artık otomatik araçları kullanmak istiyorum,

    özellikle şehir içi bol dur kalklı yerlerde manuel vites bana hamallık gibi geliyor,


    bekar olduğum için büyük sedanlara yönelmedim işe git gel yapılacak hafta da 2 defa 100 km lik mesafe katedilecek araçla ihtiyaçlar bu şekilde..
  • Auris dizel almadım, araç bakarken 1.4 dizel ve 90 bg'lik pakette otomatik MMT şanzıman sunulmuyordu, sunulsa da almazdım, bana göre konforlu bir şanzıman değil. Benzinli 1.6 Advance Skypack CVT 2016 kullanıyorum. 132 bg 160 nm tork var, arkadaki süspansiyonların çift salıncaklı oluşu harika bir yol tutuş sağlıyor. 0-100 km/saat değeri 11.1 sn, atmosferik bir motor ve CVT şanzıman için iyi bir değer... Golf almayı düşünmüştük ama malum firmanın her ekstraya biçtiği ücret ve şirket aracımla yaşadığım dsg problemleri beni vag grubu araçlardan uzaklaştırdı.



    Polo için derdine çilesine katlanırım diyorsan al derim, ama sorunsuzluk benim için daha önemli dersen Auris öneririm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PSN_vs_XBOXLive -- 3 Ocak 2018; 23:23:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PSN_vs_XBOXLive

    Auris dizel almadım, araç bakarken 1.4 dizel ve 90 bg'lik pakette otomatik MMT şanzıman sunulmuyordu, sunulsa da almazdım, bana göre konforlu bir şanzıman değil. Benzinli 1.6 Advance Skypack CVT 2016 kullanıyorum. 132 bg 160 nm tork var, arkadaki süspansiyonların çift salıncaklı oluşu harika bir yol tutuş sağlıyor. 0-100 km/saat değeri 11.1 sn, atmosferik bir motor ve CVT şanzıman için iyi bir değer... Golf almayı düşünmüştük ama malum firmanın her ekstraya biçtiği ücret ve şirket aracımla yaşadığım dsg problemleri beni vag grubu araçlardan uzaklaştırdı.



    Polo için derdine çilesine katlanırım diyorsan al derim, ama sorunsuzluk benim için daha önemli dersen Auris öneririm.

    lpg varmi aracinizda? yakit tuketimi nasil?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.