Şimdi Ara

Port Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
92
Cevap
0
Favori
1.206
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Port sorununu bir türlü çözmediler 2 ay oldu hala bekliyorum hep bir tarih veriyorlar şu gün çözülecek diye hiç çözülmüyor ne yapmam lazım arkadaşlar?



  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    İki konu açmanıza gerek yoktu aynı konu için.
    https://forum.donanimhaber.com/turk-telekom-dilekce-ornegi-ornekleri-ve-altyapi-port-talebi-talepleri--140072962#140072962

    Talebinizi,https://tuketicisikayet.btk.gov.tr/
    adresinden gönderebilirsiniz.
    Olsun hocam. Türk telekom yok seçeneklerde. Ne yazıcam bide açıklamaya.




  • Port talebinizi belirteceksiniz adresinizi yazarak.

    Sabit internet hizmetleri > ttnet a.ş seçeceksiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Port talebinizi belirteceksiniz adresinizi yazarak.

    Sabit internet hizmetleri > ttnet a.ş seçeceksiniz.
    Türk telekom kullanmıyorum bu arada netspeed kullanıyorum bir problem olmaz değil mi? Bir de Lütfen Şikayetinize Ait Konuyu Seçiniz kısmında port yok ne seçilecek acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ByKayseriLi38 -- 2 Mayıs 2020; 16:19:45 >
  • O zaman Netspeed i seçeceksiniz.

    Hat sizin adınıza kayıtlı değil ise, hattın sahibinin e devletinden giriş yaparak kayıt oluşturunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    O zaman Netspeed i seçeceksiniz.

    Hat sizin adınıza kayıtlı değil ise, hattın sahibinin e devletinden giriş yaparak kayıt oluşturunuz.
    Hat benim adıma seçeneklerde netspeed yok.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Display port sorunu
    7 yıl önce açıldı
    Display Port Bios Sorunu
    8 yıl önce açıldı
    Türknet port sorunu
    7 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Belli bir abone sayısının altında olanlar sistemde yer almıyor, unutmuşum.
    https://netspeed.com.tr/destek/

    Şurada bize yazın kısmı var, deneyin dilerseniz.

    Sizin muhatabınız Netspeed olduğu için talebinizi onlara ileteceksiniz, onlar Telekom a iletecekler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Belli bir abone sayısının altında olanlar sistemde yer almıyor, unutmuşum.
    https://netspeed.com.tr/destek/

    Şurada bize yazın kısmı var, deneyin dilerseniz.

    Sizin muhatabınız Netspeed olduğu için talebinizi onlara ileteceksiniz, onlar Telekom a iletecekler.
    Hem netspeed'e hem de ttnet'e yazdım gönderdim ( btk ) umarım dönüş yaparlar. Türk telekom bana bir kere tarih verdi düzelecek diye üstünden 2 ay geçti değişen bir şey olmadı şimdi de 12 mayıs dediler hatta daha da erken çözülebilir dediler ama yine ses seda yok 10 gün kaldı bakalım yine çözülmeyecek adım gibi eminim sürekli tarih verip duracaklar anca. Başka yazacağım yer var mı acaba?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Belli bir abone sayısının altında olanlar sistemde yer almıyor, unutmuşum.
    https://netspeed.com.tr/destek/

    Şurada bize yazın kısmı var, deneyin dilerseniz.

    Sizin muhatabınız Netspeed olduğu için talebinizi onlara ileteceksiniz, onlar Telekom a iletecekler.
    Hocam bir önceki iletimi yazdıktan sonra hemen netspeed aradı bize yazın kısmından yazmıştım ilgili ekiplere ileteceğini söyledi 10 dakika boyunca konuştum hız bilgisi de çıkmıyor ayrıca onunda çözümü için ilgili birimlere iletiyorum falan dedi port sorunu için de ekstra yardımcı olacaklarını söylediler. Umarım kısa sürede çözülür.




  • Hocam şöyle düşünün. Bu bazen insanlara zor gelebiliyor biliyorum ama şunun anlaşılır olması lazım.

    Altyapı telekomun, Netspeed veya diğerleri ise kiracı. Mesela diyelim senin kablon koptu, muhatabın telekom değil, telekomu arayıp kablom koptu gel yap diyemezsin. Kendi işletmecine ulaşırsın, o telekoma ulaşır, böyle devam eder süreç. Mesela sen müdürlüğe gitsen, desen ki benim hızım düşük. Sana diyeceği tek şey, benim müşterim değilsin, git işletmecine söyle o bana söyler diyecek.

    Bu işler daima böyledir, yeni olan bir şey değil yani, her sektörde bu şekilde işler.

    Size port konusunda yardımcı olunacağı söylenmiş, bunun peşine düşün, işletmecinize ara ara konuyu sorun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Hocam şöyle düşünün. Bu bazen insanlara zor gelebiliyor biliyorum ama şunun anlaşılır olması lazım.

    Altyapı telekomun, Netspeed veya diğerleri ise kiracı. Mesela diyelim senin kablon koptu, muhatabın telekom değil, telekomu arayıp kablom koptu gel yap diyemezsin. Kendi işletmecine ulaşırsın, o telekoma ulaşır, böyle devam eder süreç. Mesela sen müdürlüğe gitsen, desen ki benim hızım düşük. Sana diyeceği tek şey, benim müşterim değilsin, git işletmecine söyle o bana söyler diyecek.

    Bu işler daima böyledir, yeni olan bir şey değil yani, her sektörde bu şekilde işler.

    Size port konusunda yardımcı olunacağı söylenmiş, bunun peşine düşün, işletmecinize ara ara konuyu sorun.
    Bayan sağolsun yardımcı oldu hemen ekiplere iletiyorum konuyu dedi umarım çözülür. Söylediklerinizde haklısınız da ben bu port sorununu geçen sene de yaşadım netspeed kullandığım halde türk telekoma bildirdim netspeed kullandığımı söylediğim halde ikiletmediler anında yardımcı oldular 2 hafta da çözmüşlerdi port sorununu. Bilmiyorum bu sefer olmadı sanırım. NetSpeed ile görüştüm bayağı yardımcı oldular. Umarım uzun sürmez. Hız bilgiside çıkmıyor dedi ekstra onun için de işlem yapacaklarmış galiba. Bina da internet kullanan bir sürü daire var onları da söyledim bakalım ne olacak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Hocam şöyle düşünün. Bu bazen insanlara zor gelebiliyor biliyorum ama şunun anlaşılır olması lazım.

    Altyapı telekomun, Netspeed veya diğerleri ise kiracı. Mesela diyelim senin kablon koptu, muhatabın telekom değil, telekomu arayıp kablom koptu gel yap diyemezsin. Kendi işletmecine ulaşırsın, o telekoma ulaşır, böyle devam eder süreç. Mesela sen müdürlüğe gitsen, desen ki benim hızım düşük. Sana diyeceği tek şey, benim müşterim değilsin, git işletmecine söyle o bana söyler diyecek.

    Bu işler daima böyledir, yeni olan bir şey değil yani, her sektörde bu şekilde işler.

    Size port konusunda yardımcı olunacağı söylenmiş, bunun peşine düşün, işletmecinize ara ara konuyu sorun.
    Üstadım rahatsız ediyorum ama son 1 aydır bu ekranı görüyorum bunu söylecektim unuttum sorunun sebebi bu olabilir mi acaba? Daire 4'te oturuyorum. Bu arada Daire 5 ve 10'u seçince 16 MBps hız çıkıyordu şimdi onlarda çıkmıyor Adresinizin bağlı bulunduğu santralde çalışma olduğu için abonelik işlemlerinize devam edemiyoruz. İlerleyen günlerde tekrar deneyebilirsiniz. bu yazı çıkıyor sadece ne olabilir sence?

    Port Sorunu




  • Süreç hakkında buraya da bilgi eklerseniz sevinirim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Estağfurullah.

    https://www.extranet.com.tr/altyapi/

    Buradan sorgulama yapınca ne diyor?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Estağfurullah.

    https://www.extranet.com.tr/altyapi/

    Buradan sorgulama yapınca ne diyor?
    Süreci eklerim üstadım ne demek.

    Verdiğiniz linkten sürekli kontrol ediyorum hatta siz yazınca tekrar baktım SS attığım yazı çıkıyor. Şunu da belirteyim daire 5 ve 10 seçince vdsl alt yapı gözüküyordu bu sitede şimdi bu daireleri seçince de yine aynı yazı çıkıyor yani binada ki bütün dairelerde benim daire de dahil bu yazı çıkıyor anlamış değilim.

    Port Sorunu




  • Estağfurullah.

    Sizhttps://tuketicisikayet.btk.gov.tr/ adresine de yazın bu konuyu dilerseniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Estağfurullah.

    Sizhttps://tuketicisikayet.btk.gov.tr/ adresine de yazın bu konuyu dilerseniz.
    Yazdım hocam gündüz hatırlarsanız konuya ilk siz yazmıştınız btk'ya yazın diye yardımcı olmuştunuz hani o zaman gönderdim hala bekliyor diyor. Cidden çalışmamı yapıyorlar sizce? Çünkü hız bilgisi vardı şimdi hiç bir dairede çıkmıyor artık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ByKayseriLi38 -- 2 Mayıs 2020; 23:36:35 >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.