POyraznet'in tüm abone hatları zaten an itibariyle (hatta saat 15:00-16:00'dan bu yana) zaten kapalı. Ancak geçiş yaptığınız yeni ISS'e Poyraz geçiş onayı vermez ise problem çıkar ve "yeni abone" olma durumunuz söz konusu olur. Poyraz da çiğlik yapıp onay vermemezlik de etmiyo, görebildiğimiz kadaruyla... Ama zaman açısından bakarsanız, zorlu bir süreç. Poyraz'ın yaklaşık 30.000 abonesi varmış. Bunların her birisi mecburen başka bir operatöre geçiş yapacak. Poyraz'daki onay veren eleman sadece bir kişi ise ve her 30 saniyede bir onay verse bu işlem 15.000 dakika yani 10.5 gün sürer. 3 eleman çalışsa 3 günden fazlası sürecektir. Poyraz'ın kimin işine taş koyup da BTK + Telekom işbirliğiyle bu duruma düşürüldüğünü gerçekten merak ediyorum. Umarım hukuken bu işin peşini bırakmazlar da BTK'dan sonunda çok okkalı bir tazminat kopartabilirler! |
PoyrazNET ile 24Mbps 150TL | 100Mbps 180TL / e-Devlet Dijital Abonelik / Ücretsiz Geçiş (364. sayfa)
-
-
Arkadaşlar merhaba, ben iş yoğunluğundan ilgilenemedim ve bugün hattım kapanmış, benim evimde evin içinde sonlanan iki farklı firmanın fiberi var. Ben Türk telekom devresi üzerinden Poyraz kullanıyordum, böyle saçma sapan bir durumu bir daha yaşamamak için superonline devresinden sıfırdan başvuru yapmayı düşünüyorum.
Poyraz hattını bir yere taşımasak bu fiber modem vs. kısmını ne yapacağız bir cezası vb oluyor mu bu işin, tamamen kapatmak isteyen oldu mu hiç?
-
Atlantisi aradim 1 saat telde bekledim inattan sira bana geldi hat düştü!
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hattınız Türktelekom mu ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Lodosnet olarak geri döneceklermiş
biz bu piyasaya yeni gelmedik geri geldik diye
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Poyraz hattını başka bir operatöre taşımazsanız ya da kendi rızanızla iptal ettirseniz T.Telekom tarafından verilen ONT ve HGW'yi (=Fiber Modem) Poyraz'a Hizmet Numaranızı (Faturalarda 17 ile başlayan numara...) da belirterek kargoyla iade etmek durumundasınız. Üade Poyraz'a yapılmak durumunda, T.Telekom'a değil... Aksi takdirde Poyraz size zannederim ve kurallar gereği 1.500 TL mertebesinde bir fatura yollayacaktır.
Böyle saçma sapan bir durumla zannederim kolay kolay karşılaşmazsınız. Burada Poyraz'ın alenen kurban edilmiş olduğu bir durum var!!! (Ancak burası Türkiye ve de olmaz, olmaz!!!)
-
Hocam detaylı yanıtınız için teşekkür ederim. Vallahi 100 TL daha fazla vereyim saçma sapan bir şey yaşamayayım kafasına geldim. Evde dediğim gibi 2 tane fiber var daire içerisinde sonlanıyor. Superonline başvuru yapacağım diğer hat üzerinden, bunu da dediğiniz gibi tüm cihazları ile iade edeyim. Sadece modemi kargolayınca işimiz bitiyor mu bu arkadaşlar ile yoksa form doldur faks çek bilmem ne yap diyorlar mı acaba?
-
Poyraz net ön ödemelimiydi?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Herşeyden önce evinizde/binanızda Superonline alt yapısı var mı (yani kendi fiber şebekelerinin altyapısı)? Varsa bağlatabilirsiniz ama bunların adının da son zamanlarda "sansürcüye" çıktığını hatırlatayım.
Şimdiye kadar hiç modem iade etmediğim için tam prosedürü bilemiyorum. Yine de doludrulacak bit form vb. olduğunu zannetmem... Ama kime iade ederseniz edin, iade ettiğinizin bir şekilde elinizde kanıtı olsun. Mümkünse (elinizdeyse) kutusuyla, yanında adaptörü hatta kullanmadıysanız bile kutuda çıkan ethernet kablosuyla birlikte iade ediniz. Aslında 2. cihazı (Fiber optik dahili tesisat kablosunun sonlandırıldığı küçük kutu) evin demirbaşı gibi varsayıldığından iade detmeseniz de olur deniyor. Ama zaten SOL'a geçecekseniz bu cihaz teknik olarak işinize yaramaz. T.Telekom altyapısında bir operatöre geçiş yaparsanız zaten hiçbir şeyi iade etmeyeceksiniz.
-
Anladığım kadarıyla PoyrazNet "kısmi ön ödemeliydi". Fatura her ayın 1'inde kesilirdi. Ancak bu fatura bedeli bir önceki ayın 14'ü ile o ayın 13'ü akşamına kadarki dönemini kapsayan bedeldi.
Yani her ayın 1'inde faturayı ödeyen abone o ayın ilk 13 günü için ön ödeme yapmış oluyordu.
Buna göre bugün yani 124 Eylül'de Poyraz'dan ayrılan ancak 1 Eylül'de kesilmiş faturayı da 13 Eylül akşamına kadar ödeyenler Poyraz'a 10-11 günlük hizmet bedelini borçlu durumdalar. Poyraz ileriki günlerde bunu talep eder mi, bilemem. Ancak başka operatöre geçiş onayı vermekte bir sıkıntı yaratılmamakta.
-
Abone iptal formu + önlü arkalı kimlik foto.
Cihazları gönderirken; kutu içine
Ad soyadı, abone no, hizmet no, tel yazan not koyun, garanti olsun.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Eve tt. Bu atlantisnete geçebilen varmi bu sureçte?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Poyrazwifi'den Netspeed'e geçtim bugün, netspeed müşteri hizmetleri modem haklarını ttkom'dan artık kendilerinin devir aldığını söylediler, bu durumda poyraznet ile gelen fiber modemi kullanmaya devam ediyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Poyraznet sitesi açılmıyor galiba.
Form için.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kapanması telekomdan kaynaklı 1 saat olunca otomatik kapanıyor telefon bilginiz olsun
bugün 1 tane geçiş yaptık
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben comnete geçtim arkadaşlar(100mb),su an herşey yolunda.....CMT927JPE.... yıllık satın aldım,3468tl...aylık 290tl oldu...kendi modemimide(keenetic)kurdum...upload 92gibi,down 22 civarında..
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Telefon yoktu. Nereye geçtiniz? Atlantisten cevap yok henuz kaldik ortada
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben inanıyorum bu sıkıntıyı yaşamıştır bu firma ve yazdıklarımda da samimiyim, isim çok önemli değil, zamanında GIBIR bile kullandık.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X