Şimdi Ara

PoyrazNET ile 24Mbps 150TL | 100Mbps 180TL / e-Devlet Dijital Abonelik / Ücretsiz Geçiş (365. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
7.408
Cevap
88
Favori
383.899
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
44 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 363364365366367
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kamuoyuna Duyuru


    Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu(BTK) tarafından internet servis sağlayıcı lisansımız orantısızca iptal edilmiştir. Gelinen noktada abonelerimizi mağdur etmeden ve hizmetlerini kesintiye uğratmadan ilerlemek ilk ve tek önceliğimiz olduğunu bilinmesini isteriz.

    Öncelikle BTK tarafından lisans iptaline giden sorun hakkında kamuoyunu bilgilendirmek istiyoruz. BTK firmamızdan bir IP adresinin kimin tarafından kullanıldığına dair bilgi talep etmiş firmamızda doğru bilgiyi kendilerine iletmiştir. Ardından BTK tekrar firmamız ile iletişime geçerek ilettiğimiz bu firmanın bir savunma verdiğini ve buna istinaden tekrar ayrıntılı bir cevap vermemiz gerektiğini talep etmiştir. Bu aşamada IP adresini kullanan firmanın savunması ek olarak iletildiği belirtse de iletilmemiştir. Bu talebin ardından firmamız tekrar IP bilgisinin kimin tarafından kullanıldığı bilgisini iletmiştir. BTK tarafından verilen son cevapta denetleme için kurula sokulacağımız iletilmiştir. Kurula katıldığımızda sorunun BTK'ya gönderilen log bilgisi kaynaklı olduğu iletilse de firmamız ilgili IP adresinin BTK'ya gönderilen loglar içerisinde gönderdiğini ilk yazışmasında bildirmiş fakat BTK tarafından farklı bir log bilgisinde de gönderilmesi gerektiği bu aşamada iletilmiş ve sorun anlaşılıp gerekli aksiyon o an alınmıştır. Fakat burada bilinmesi gereken ilgili IP bilgisi ilk yazışmadan itibaren doğru olarak BTK'ya iletilmiş ve kayıtlarında olan bir log yapısında da iletildiği görülmüştür.

    Bu olayın ardından BTK tarafından 2024 Mayıs ayında bir karar alınıp 2024 Haziran ayında firmamıza tebliğ edilmiştir. İlgili kararda sadece para cezası verildiği bilgisi iletilmiştir. Firmamız bu karara saygı duyarak itiraz etmemiş ve gerekli para cezalarını ödemiştir. Ardından firmamıza herhangi bir tebliğ yapılmadan 2024 Ağustos ayında lisansımızın iptal edildiği BTK internet sitesinde yayınlanmıştır. İlgili kurul kararları içerisinde hem firmamız hem de farklı firmaların bilgileri bulunduğu görülmüştür. Farklı internet servis sağlayıcılarına yapılan yaptırımlar incelendiğinde ilgili kuruma milyonlarca verinin yanlış/hatalı yada eksik gittiği halde bazı firmalara sadece para cezası verilirken bizim sadece 1(bir) abone kaynaklı hatalı veri göndermemiz nedeniyle hem üst orandan para cezası verilmesi hem de lisans iptali cezası aldığı görülmüştür.

    Bu aşamadan sonra firmamız hızlıca ilgili yürütmenin durdurulması için mahkemeye başvurmuş ve hızlı olarak yürütmeyi durdurma kararı alınmıştır. Mahkeme tarafından BTK'nın savunması talep edilmiş ve mahkemeye karşı BTK avukatları tarafından verilen savunmalarda üst perdeden savunmalar yapılarak yargıyı yönlendirmeye yönelik ifadeler kullandığı düşünülmüştür. Yürütmeyi durdurma kararına yönelik BTK'nın yapmış olduğu savunma mahkeme tarafından kabul edilmiş ve 7 gün firmamıza savunma süreci verilmiştir.

    Bu aşamada da savunma sürecini beklemeden BTK tarafından lisans iptal bildirimi tekrar BTK sitesinde yayınlanmış ve hizmet sunumunun sonlanması gerektiği üst hizmet sağlayıcılara iletilmiştir. Firmamızın 30.000 civarında olan abone sayısı göz önüne alındığında hukuki süreç aktif olarak devam ederken abonelerin farklı firmaya geçişleri ve hizmet sunumunun iptali yönünde aboneleri bilgilendirmek ve farklı bir firmaya geçişlerini sağlamanın bu sürede infial yaratacağı her ne kadar üst hizmet sağlayıcı olan Türk Telekom tarafına iletilse de kendilerine verilen bilginin bu şekilde olduğu ve normal sürecin dışında ek bir destek olamayacakları iletilmiştir. Kendilerine farklı çözümler iletsek bile herhangi bir şekilde olumlu bir dönüş alınamamaktadır. Diğer taraftan BTK tarafından çağrı merkezi üzerinden yetkilendirme birimine konuyu iletmek istediğimizde hiç bir zaman kendilerine ulaşamadık.

    Gelinen noktada hiç bir abonemizin mağdur duruma düşmemesi için yapmış olduğumuz tüm çabalar tek taraflı bırakılmıştır. Ne BTK nede Türk Telekom tarafından süreci son kullanıcı tarafından düzenleyecek ve mağduriyet giderecek bir yaklaşım içine girilmemiştir.

    1(bir) abone bilgisi nedeniyle internet hizmet lisansını iptal eden ilgili kurum, karşı tarafta milyonlarca verinin hatalı gittiğini göre göre yanlı yada hatalı bir çok karar vermiştir. Son kullanıcının internet özgürlüğüne karşı oluşacak mağduriyet için ne BTK nede Türk Telekom bir çözüm üretmek istememiştir.


    Hukuki sürecimizin bu aşamada devam ettiğini tekraren ileterek kamuoyunun bilgisine sunarız.






  • Kayı750 K kullanıcısına yanıt

    Telefon yoktu derken ?

    çalışan arkadaş vardı e devletten onayladı geçti

    https://forum.donanimhaber.com/poyrazwifi-den-atlantisnet-e-gecisler-basladi--159637256


    konusunda yardımcı olurlar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 01Mrt kullanıcısına yanıt

    Boş durmazlar zaten tahminimce


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçişlerin hızlı olması ve referans sistemi olması nedeniyle dün 22.00 sularında fixnet e başvuru yapmıştım. Az önce aradığımda poyraznet kullanıcılarının otomatik olarak Atlantis e geçiş yaptığı ve bundan dolayı taşıma işlemini yapamadıklarını dediler. Bu doğru mu?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • atomcu kullanıcısına yanıt

    Atlantisnet edevlet onay yapmadıysanız kimi nereye transfer ediyorlar, olmaz yasal değil


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • atomcu kullanıcısına yanıt

    Nereden bu bilgiyi aldınız?

  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Fixnet müşteri hizmetleri yetkilisi söyledi. Herhangi bir firmaya onay vermedim. Belki ezbere konuştu bilemiyorum. Atlantis i aradığımda 0 tuşlamamı söylüyor ve robot çıkıp kapanıyor. Forumdaki hesaplarına özel mesaj attım bekliyorum.

  • Şimdi de poyraznet taşıma nedeniyle iptal konusunda SMS gönderdi. İlginç bir durum cidden.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • atomcu kullanıcısına yanıt

    Nasıl ya? Başka firmaya geçemiyor muyuz? Ben geçtiğimiz perşembe günü Türknet kuryesinin getirdiği sözleşmeye imza attım geçiş işlemleri için. Araya haftasonu falan girince belgenin şirkete ulaşması belki zaman almıştır ama ıslak imzalı taşıma belgesi var. Dünden beri internetsizim, birinin kullanıcı adı ve şifre atmasını bekliyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • atomcu kullanıcısına yanıt

    Kesinlikle doğru olmaması lazım. Hedrşeyden önce abonenin bilgisi ve onayı olmadan bir ISS'ten diğerine geçiş (churning) yapılamaz. Ben dün ö. sonra saat 14:00-14:30 arasına Fixnet MH yardımıyla E-Devlet üzerinden Fixnet'e geçtim. Orası da oldukça yoğun ama oluyor.

  • e-devlet üzerinde bulunan "e-Kayıt Başvurusu Onay İşlemleri" kısmında fixnet ile kontrol edince onay bekleyen işlem çıkmıyor. AtlantisNet üzerinden baktığımda ise 23/09/2024 tarihli bir başvuru onay bekliyor gözüküyor. Belki de fiber abonelerini direkt olarak trasfer ettiler bilemiyorum.


    İki ayrı adreste poyraznet kullanıyordum. Biri VDSL diğeri Fiber abonelikti. VDSL olanı 8 Aralık 2023 tarihinde kapatmıştım. Whatsapp mesajları halen durmakta. Başvurudaki adres kısmına baktığımda VDSL olan gözüküyor. Çok garip.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atomcu -- 25 Eylül 2024; 10:10:13 >
  • atomcu kullanıcısına yanıt

    Sizin yukarıdaki mesajlarınızdan sonra Fixnet'i aradım. Dediğiniz yönde bir duyumları olduğunu onlar da teyid ettiler ama "yeni talepleri alamıyoruz!" da demediler; ellerinden geldiğince yeni talrpleri karşıladıklarını belirttiler. Sonuçta bu da bir insan gücü ve yeterliliği konusu!


    Poyraz'ın Atlantis ya da bir başka ISS'e otomatik olarak transfer (churning)yapması bana göre, yani bilebildiğim BTK kurallarına göre hatalı. Ancak belki bile bile bu hatayı işliyorlar. Sonuçta Poyraz da diğerleri gibi T.Telekom'dan port kiralıyor. Aralarındaki sözleşme maddelerini bilemiyoruz. Eğer T.Telekom tarafından "şu kadar portun kirasını 3-5 güne kadar ödemezsen bu hepten portları iptal ederiz, abonelerin durumu da bizi ırgalamaz!" tarzında ya da böyle bir sonuca varacak bir dayatma gelmişse, açıkta kalan, interneti de artık kesilmiş abonelerin boş yere mağduriyetini önlemek amacıyla böyle kuralsız bir operasyon yapıyorlardır.


    Sonuçta burası Türkiye (aklı başında ve gözü açık olan her vatandaş herhalde hangi koşullar altında yaşamaya dayatıldığımızın farkındadır...) ve "ben yaptım oldu"lar ülkesi. T.Telekom da bu konuda" Ali kıran, baş kesen" statüsünde...


    İster istemez aklıma bu tür komplo teorileri gelmekte! 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mafaky -- 25 Eylül 2024; 11:11:58 >




  • mafaky kullanıcısına yanıt
    Hocam ben WhatsApp destek hattından da fiber hizmet numaramı verip bilgi istedim.

    "Xxx devre numaralı hizmetinizde aktif başvuru olduğundan dolayı işleminiz ilerletilememiştir. Müşteri hizmetlerimizle yapılan görüşmede tarafınıza bilgi iletilmiştir."

    Şeklinde dönüş aldım. Belirttiğim gibi e-devlet üzerinden Atlantisnet e başvuru olduğunu gördüm.

    Benim sorunum şuydu. Aktif olarak ikincil ikametimde fiber hizmeti kullanıyorum. Yaklaşık 10 ay önce de birincil ikametimde de poyraznet kullanıyordum. Birincil ikametim değiştiği için Türksat altyapısına geçtim. E-devlet üzerindeki başvuruda eski briincil ikametgah adresim yazıyordu. Sözleşme detaylarında fiber yazıyordu. Başvuruyu kendim yapmadığım için onay vermeden önce Atlantisnet ile iletişime geçmeye çalıştım. Forumdaki hesapları ile iletişime geçtim. Devre numarasının doğru olduğunu teyit ettikten sonra hemen başvuruyu onayladım. Fatura adresi değişikliğini sonradan yaparım sorun olmaz.

    Aboneden habersiz işlem yapılması tabii etik ve yasal değil. Belki sadece fiber aboneleri için yaptılar veya sadece benim bölgeme özel bir durum bilemiyorum. Sonuç olarak şuna bakıyorum, dün telekom il müdürlüğünden aradılar. Bize geçiş yapmak ister misiniz diye. Fiyat sorduğumda şu anki tarifelerin aklaşık iki katını söylediler. En azından bir süre daha aynı fiyattan hizmet almaya devam edeceğim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben Poyraz net in bana attığı mesaj linki üzerinden e devlet girip AtlantisNet i onayladim sonra bir baktım hizmet numarası adres 2 yıl önce kapattigim hizmet numarası ve adres de 2 yıl önce tasindigim ev adresi şimdi ne olacak bu port tekrar aktiflestirilip bana hesap mı cikacak müşteri hizmetlerine ulaşamıyorum forumdan çözüm bulamıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 01Mrt kullanıcısına yanıt

    hocam nasıl bir aksiyon almamız gerek? bu hafta içerisinde internetimizi taşıyamazsak portumuz da gider, adamların yaptığı düpe düz usulsüzlüğün ve rekabetin tekele dönüşmesi başka bir şey değil

  • engonge23 E kullanıcısına yanıt
    Hocam Atlantisnet in forumdaki hesabı ile iletişime geçin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 363364365366367
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.