Şimdi Ara

PoyrazNET Resmi Duyuru (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
116
Cevap
4
Favori
5.231
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dark_Lord_41 D kullanıcısına yanıt

    Comnet şikayet çok. Kafalarına göre kapatma ve sert tavırlı müşteri hizmetleri var.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SunSets -- 25 Eylül 2024; 23:21:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dogukankaya844 D kullanıcısına yanıt

    Merkez Mah. Cumhuriyet Cad. No:9/B Gölcük/KOCAELİ


    Kutunun içine ad-soyad, abone no, hizmet no, tel no yazan notta koyun.


    Vodafone'ye geçiş mi, yeni abonelik mi.

  • Sayin DOĞUKAN KAYA PoyrazWifi aboneliğiniz başarıyla Veganet İnternete aktarılmıştır. Aboneliğiniz Veganette aktif hale gelmiştir. Eğer internet erişiminiz henüz sağlanmadıysa, lütfen WhatsApp destek hattımıza mesaj gönderin; en kısa sürede aktivasyonunuz gerçekleştirilecektir. Telefon trafiği yoğun olduğundan, çağrılara aynı anda yanıt verilememektedir. Anlayışınız için teşekkür ederiz. WhatsApp destek hattı 08508852627

    Saygılarımızla, B045


    Merhaba bugün böyle bir mesaj geldi ancak ben veganete herhangi bir başvuru yapmadım benzer mesaj alan var mı?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Poyraznet, müşterilerinin mağdur durumda kalmaması amacıyla (iyi niyetle, ancak bana göre usulsüzlük yaparak), transfer (churning) işlemi yap(a)mayan aboneleri peyderpey Atlantisnet veya Veganet ISS'lere aktarmakta.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mafaky -- 26 Eylül 2024; 18:34:41 >
  • ben fixnete geçtim çokta memnunum neden derseniz o kadar aradım hızımı artırın diye poyraza takan olmadı fixnete geçer geçmez kendileri arıza kaydı oluşturup hızımı 85 mbite çıkarmışlar birinin davetiye kodu ile de üye oldum 30 tl de indirim yansıdı kapanana kadar devam :) davetiye ile kayıt olmak isteyem özel mesaj atsın kod lazımsa

  • mafaky kullanıcısına yanıt

    Burada belirttiğiniz gibi durum aslında müşteri mağduriyetinin önüne geçme odaklı. Abonelere internetleri kesilmeden önce gerekli uyarılar yapılmıştır. Tabi burada sürecin bu kadar hızlı olacağını bize söylenmedi. Süreç devam ederken 2 gün öncesinde iletildi ve 1 gün sonrasında internet hizmeti kesildi. İnternetler kesilip port kayıpları oluşuntuktan sonrasında devre nakilleri sağlanmıştır. Aksi halde tüm portlar iptal olacaktı. Portlar iptal olduğunda poyraznet sözleşmesinde mücbir sebep iptaline giriyor ve aboneler bundan dolayı bir hak elde edemiyordu. Firma bu mağduriyetin önüne geçmek için aslında sözleşme usülüne uygun ama genelde usülsüz olarak görülebilecek işlem yapmak durumunda kaldı ve bundan dolayı yine maddi bir kayıp içerisine girdi. Çünkü her churn işleminde Türk Telekom'a 70 TL civarında bir ödeme yapacaktı. Abone sayısı 30binlerde olduğu düşünülürse bu rakamın büyüklüğünü ve ne gibi bir tutarın sırf abone mağduriyeti oluşmasın diye 1 kalem durum nedenli PoyrazNET tarafından karşılandığı açık olarak gözönüne alınması gerekir. Diğer taraftan modem ücretleri, kargo maliyetleri gibi ek maliyetlere ve tarife ücret tahsilatlarıda göze alınınca 10milyonu aşacağıda bilinmesi gerekir.

    Diğer taraftan PoyrazNET'in yayınladığı duyuru içeriği okunduğunda ve BTK'nın verdiği kurul karar metinleri incelendiğinde aslında orada da usülsüz durumu usulüne uydurmaya çalışarak haksız ve orantısız bir ceza verildiği görülecektir. Bu hikayeyi kurttan da dinleseniz pamuk prensesten de dinleseniz aynı anlatılacak ve aynı doğru sonuç çıkacağı ortadadır.

    Sonuç olarak varılan noktaya gelmesin diye PoyrazNET çok uğraştı ama karşısında hiç bir şekilde abone mağduriyetini düşünmeyen devlet memurları ve yetkililer ile bu son hazırlandı. Bu aşamada biz yine bahane üretmiyoruz. İşimizi yapmaya çalışıyoruz. Şubelerimiz ve iletişim kanallarımız açık. Bizim kapatıp gitmemizi bekleyebilirler ama biz son abone mağduriyeti giderilene kadar iletişimde olacağız. İlgili süreç zaten belirtildiği üzere hukuk tarafında devam ediyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PoyrazNET -- 26 Eylül 2024; 15:7:29 >




  • PoyrazNET kullanıcısına yanıt

    2 gün kala başınızın çaresine bakın denmesi başlı başına bir saçmalık. sizin uğraştığınız davanın ceremesini biz çekiyoruz her ne kadar haklı olsanızda.

    atlantis ile 2 gündür iletişimdeyim ki onlara telefonda ulaşmak için 3 saatimi harcadım. bu arada sorgusuz sualsiz veganete geçirilmişim.

    şimdi veganete ulaşıp sözleşmem iptal edilsin, atlantis ile devam etmek istiyorum diyeceğim, onlara da ulaşamıyorum.

    işimin gücümün arasında saçma sapan şeyler ile zaman kaybediyorum.


    ayrıca komple iptal etmek istesem modemi de gönderici ödemeli istiyorsunuz. burada kullanıcının herhangi bir suçu olmamasına rağmen neden kargo ücretini karşılasın?

  • justorcun kullanıcısına yanıt

    Çünkü bizede iki gün kala hatlarınız kesilecek dendi bizde bunu sizle paylaştık.

    Yazımızda da belirttiğimiz üzere 30bin abonenin geçiş süreçleri ile ilgilenmek takdir edersinizki basit bir işlem değil. Kimse böyle bir duruma hazırlıklı değildir ve haliyle iletişimde aksamalar oluşuyor. Bir kaç güne bu süreç tamamlanacaktır zaten. Tabi bu sizin internetinizin olmaması için bir bahane olmayabilir ama emin olun süreçte bizlerde mağdur konumdayız.


    Diğer taraftan modemlerinizi 2206354551044 Aras kargo anlaşma kodu ile ücretsiz gönderebilirsiniz.

  • sağolsunlar iki gün önce bile olsa haber ettiler, ya aniden kesilseydi daha çok uğraşırdık

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • justorcun kullanıcısına yanıt

    Veganet yerine atlantisnet ile devam etme isteğiniz nasıl oluştu? İkisi de aynı kalibrede firmalar. Eşşeği boyayıp at diye satmamışlar. Ha vega ha atlantis.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SinanEnginizm kullanıcısına yanıt

    veganete ulaşamıyorum, atlantisin ofisi ile aynı semtteyim. atlantisin mobil uygulamasını beğendim, zor da olsa müşteri hizmetlerine ulaştım, hatta ondan önce burada sorduğum sorulara cevaplar aldım.


    bugün 4 kere vegayı aradım, bağlanmadan telefon kapanıyor. sizce aynı kalibredelermi?

  • justorcun kullanıcısına yanıt

    Kişisel deneyim olarak haklısınız. Ben de veganete zor ulaştım. Üçüncü aramam da uzaktan erişim izni verdim. Bilgisayarımdan kendileri modem ayarlarını denediler. İşe yaramadı. Ancak kablo kopuktur, kabloları yenileyin demeden bu çözümü sunmaları hoşuma gitti. En azından modem ayarında sorun olmadığı anlaşıldı. Sabah herhangi bir ayar/reset yapmadan internet erişimi sağlandı.


    Sizin geçiş sağlanmış madem 3 ay bekleyin diğerine öyle geçin. Vegaya hem whatsapptan hem telefondan ulaşmaya çalışın. Telefonu yarım saat sonra açarlar. Erkenden kapatmayın.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dogukankaya844 D kullanıcısına yanıt

    Ben varım. Poyraz müşteri zarar görmesin diye iyi niyetle başvuru yapmış. Sistemde ikinci iyiliğini de başvuruyu onaylayarak yapmış. Yoksa aktivasyon ücreti vererek yeni abone internet müşterisi olacaktın.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SinanEnginizm -- 26 Eylül 2024; 16:6:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SinanEnginizm kullanıcısına yanıt
    Merhaba bende şöyle bir durum oldu İnternet benim üzerimdeydi ben çalıştığım için ve hat bağlatmakla uğraşmamak adına aynı evde yaşadığım babamın üzerine Vodafone nete geçtim. Bugün de veganete geçtiniz diye mesaj geldi şuan benim aynı evde 2 internet aboneliğim mi olmuş oluyor o zaman. Mesajda 2 gün içinde kapanacaktır dediği için hemen başvuru yapmıştım çünkü Vodafone nete

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Dogukankaya844 D kullanıcısına yanıt

    Vodafone vegadan önce internet sağlayamadığı için sözleşme şartlarını yerine getiremeden düşecektir tahminen. Eğer 2si de aktif ise birini iptal etmeniz gerekir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SinanEnginizm kullanıcısına yanıt
    Veganeti bilmiyorum ama Vodafone neti dün kullanmaya başladım şimdi WhatsApp üzerinden yazdım veganete bakalım ne olacak

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 30 dk içinde poyraznetten fixnete geçtim. Poyraznet de sağolsun anında onay verdi ilk talep süresinde. Fixnete geçince e devletten onay sonrası sms geliyor onu modeme girince anında internet açıldı.

    Geçmek isteyen olursa referans kodu 30 tl x 12 ay indirim sağlıyor her ikimize de. Referans kodu : 30EB ( ÜÇ, SIFIR, E, B)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dogukankaya844 D kullanıcısına yanıt

    Vodafonenette aktivasyon ücreti verdiniz mi?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SinanEnginizm kullanıcısına yanıt
    Herhangi bir ücret ödemedim modem ve kurulum fiyata dahildir diyordu pakette.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Anında fix net geçtim iki gündür kullanıyorum çokta memnunum herhangi bir sorun yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.