Şimdi Ara

PoyrazNET Resmi Duyuru

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
116
Cevap
4
Favori
5.231
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu(BTK) tarafından internet servis sağlayıcı lisansımız orantısızca iptal edilmiştir. Gelinen noktada abonelerimizi mağdur etmeden ve hizmetlerini kesintiye uğratmadan ilerlemek ilk ve tek önceliğimiz olduğunu bilinmesini isteriz.

    Öncelikle BTK tarafından lisans iptaline giden sorun hakkında kamuoyunu bilgilendirmek istiyoruz. BTK firmamızdan bir IP adresinin kimin tarafından kullanıldığına dair bilgi talep etmiş firmamızda doğru bilgiyi kendilerine iletmiştir. Ardından BTK tekrar firmamız ile iletişime geçerek ilettiğimiz bu firmanın bir savunma verdiğini ve buna istinaden tekrar ayrıntılı bir cevap vermemiz gerektiğini talep etmiştir. Bu aşamada IP adresini kullanan firmanın savunması ek olarak iletildiği belirtse de iletilmemiştir. Bu talebin ardından firmamız tekrar IP bilgisinin kimin tarafından kullanıldığı bilgisini iletmiştir. BTK tarafından verilen son cevapta denetleme için kurula sokulacağımız iletilmiştir. Kurula katıldığımızda sorunun BTK'ya gönderilen log bilgisi kaynaklı olduğu iletilse de firmamız ilgili IP adresinin BTK'ya gönderilen loglar içerisinde gönderdiğini ilk yazışmasında bildirmiş fakat BTK tarafından farklı bir log bilgisinde de gönderilmesi gerektiği bu aşamada iletilmiş ve sorun anlaşılıp gerekli aksiyon o an alınmıştır. Fakat burada bilinmesi gereken ilgili IP bilgisi ilk yazışmadan itibaren doğru olarak BTK'ya iletilmiş ve kayıtlarında olan bir log yapısında da iletildiği görülmüştür.

    Bu olayın ardından BTK tarafından 2024 Mayıs ayında bir karar alınıp 2024 Haziran ayında firmamıza tebliğ edilmiştir. İlgili kararda sadece para cezası verildiği bilgisi iletilmiştir. Firmamız bu karara saygı duyarak itiraz etmemiş ve gerekli para cezalarını ödemiştir. Ardından firmamıza herhangi bir tebliğ yapılmadan 2024 Ağustos ayında lisansımızın iptal edildiği BTK internet sitesinde yayınlanmıştır. İlgili kurul kararları içerisinde hem firmamız hem de farklı firmaların bilgileri bulunduğu görülmüştür. Farklı internet servis sağlayıcılarına yapılan yaptırımlar incelendiğinde ilgili kuruma milyonlarca verinin yanlış/hatalı yada eksik gittiği halde bazı firmalara sadece para cezası verilirken bizim sadece 1(bir) abone kaynaklı hatalı veri göndermemiz nedeniyle hem üst orandan para cezası verilmesi hem de lisans iptali cezası aldığı görülmüştür.

    Bu aşamadan sonra firmamız hızlıca ilgili yürütmenin durdurulması için mahkemeye başvurmuş ve hızlı olarak yürütmeyi durdurma kararı alınmıştır. Mahkeme tarafından BTK'nın savunması talep edilmiş ve mahkemeye karşı BTK avukatları tarafından verilen savunmalarda üst perdeden savunmalar yapılarak yargıyı yönlendirmeye yönelik ifadeler kullandığı düşünülmüştür. Yürütmeyi durdurma kararına yönelik BTK'nın yapmış olduğu savunma mahkeme tarafından kabul edilmiş ve 7 gün firmamıza savunma süreci verilmiştir.

    Bu aşamada da savunma sürecini beklemeden BTK tarafından lisans iptal bildirimi tekrar BTK sitesinde yayınlanmış ve hizmet sunumunun sonlanması gerektiği üst hizmet sağlayıcılara iletilmiştir. Firmamızın 30.000 civarında olan abone sayısı göz önüne alındığında hukuki süreç aktif olarak devam ederken abonelerin farklı firmaya geçişleri ve hizmet sunumunun iptali yönünde aboneleri bilgilendirmek ve farklı bir firmaya geçişlerini sağlamanın bu sürede infial yaratacağı her ne kadar üst hizmet sağlayıcı olan Türk Telekom tarafına iletilse de kendilerine verilen bilginin bu şekilde olduğu ve normal sürecin dışında ek bir destek olamayacakları iletilmiştir. Kendilerine farklı çözümler iletsek bile herhangi bir şekilde olumlu bir dönüş alınamamaktadır. Diğer taraftan BTK tarafından çağrı merkezi üzerinden yetkilendirme birimine konuyu iletmek istediğimizde hiç bir zaman kendilerine ulaşamadık.

    Gelinen noktada hiç bir abonemizin mağdur duruma düşmemesi için yapmış olduğumuz tüm çabalar tek taraflı bırakılmıştır. Ne BTK nede Türk Telekom tarafından süreci son kullanıcı tarafından düzenleyecek ve mağduriyet giderecek bir yaklaşım içine girilmemiştir.

    1(bir) abone bilgisi nedeniyle internet hizmet lisansını iptal eden ilgili kurum, karşı tarafta milyonlarca verinin hatalı gittiğini göre göre yanlı yada hatalı bir çok karar vermiştir. Son kullanıcının internet özgürlüğüne karşı oluşacak mağduriyet için ne BTK nede Türk Telekom bir çözüm üretmek istememiştir.


    Hukuki sürecimizin bu aşamada devam ettiğini tekraren ileterek kamuoyunun bilgisine sunarız.








  • Merhaba.


    Abonelerimiz için elimizden geldiğince çok yönlü ve az uğraş gerektirecek şekilde iki ayrı firma ile anlaşma sağladık. Bu iki firmaya sadece e-devlet ile giriş yaparak aboneliğinizi onaylayabilir ve bizim söz verdiğimiz gibi aynı şartlarda şubat 2025 tarihine kadar aktif fiyatlarla kullanmaya devam edebilirsiniz.

    İlettiğimiz iki firma firmamızla aynı değildir. Ticari ilişkileri ayrı ayrı ilerlemektedir. İki firmada güvenilir köklü firmalardır. Fakat dilerseniz kendinizde farklı bir firmaya geçiş yapabilirsiniz. Bu konuda herhangi zorlayıcı bir durumumuz bulunmamaktadır.

  • Merhabalar öncelikle geçmiş olsun malesef türkiyede adelet pek işlemiyor gibi,

    Bu durumda biz kullanıcılar hangi yolu tercih edicek

    Bana gelen sms de vegannet ve atlantisnet gecersek aynı fiyat tarife devam deniyor, aynı firmamı, güvenebilirmiyiz yani

  • Bizler, forumdaşlar (sevdiğimiz, sevmediğimiz ve hatta yer yer kavga ettiğimiz) olarak konu ile ilgili kendi bilgimiz dahilinde insanları uyarırken tehditli cevap yazarak göz dağı vermeye çalışıyordunuz. Çok muhteşem elemanınız oursoft forumda sağı solu ezeceğine firma ile düzgün ilgilenebilirdi. Çağrı merkezinde alaycı tavırla "hukuka başvurun" diyen hanımefendiler de hukukla yeterince tanıştılar sanırım.

    Bu hükumet zamanında adaletin başına neler gelmedi ki.. Sizin lisansınızı da iade ederler bunlar, ancak bu olana kadar siz de iyi bir ders çıkarırsınız umarım.

    Son olarak oursoft'a bir mesaj bırakmak istiyorum; ne oldu oursoft raks edirdin?
    PoyrazNET Resmi Duyuru



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NT2L -- 23 Eylül 2024; 22:0:11 >




  • Haklısın oursoft, ben prensip gereği dibe inmediğim için seviyene yaklaşamıyorum Sen mevcut kapasitende benim zihniyetimi yorumlayamazsın dolayısıyla bunu da es geçiyorum.
    Sen bu güzel günde istediğin kadar beni aşağıla, masaya çıkıp tepinsen bile keyfim kaçmaz
    Saf kötülük demişsin, senin gibi bir insan karşısında iyilik meleği olacak halim yoktu, saf kötülük için aynaya bak.

    Bu kısım benim kişisel gorüşümdür;
    En başından beri ağzınızda sakız ettiğiniz "yanlı" söylemine katılmıyorum. Örnek verdiğiniz firmalar ülkeye hem alternatif altyapı sağlıyor hem de trafiği yurt dışına taşıyor. Hatta biri Telekomla birlikte ülke trafiğini sırtlayan büyük bir firma. Bu firmaları bireysel pazardan dışarı itmek dolaylı yoldan kamu zararına neden olur. Peki ya siz? Kurum için sadece "buruşturulup atılan kağıt" gibisiniz. Yokluğunuz hiç kimseyi veya işleyişi etkilemez.
    Ben devletimin yanındayım, iyi karar aldılar

    Hem sen hem de firma insanlara bu kadar üst perdeden bakmasaydı, kendinizi dev aynasında görmeseydiniz böyle bir hata yapmamanız olasıydı. Comnet'in bile lisansının iptal edilmediği bir piyasada şapkanızı önünüze alıp düşünmelisiniz.

    Neyse, sen şimdi bana burada saydır ben seninle polemiğe girmeyeceğim :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NT2L -- 23 Eylül 2024; 22:9:3 >




  • actor55 kullanıcısına yanıt

    Merhaba.


    Abonelerimiz için elimizden geldiğince çok yönlü ve az uğraş gerektirecek şekilde iki ayrı firma ile anlaşma sağladık. Bu iki firmaya sadece e-devlet ile giriş yaparak aboneliğinizi onaylayabilir ve bizim söz verdiğimiz gibi aynı şartlarda şubat 2025 tarihine kadar aktif fiyatlarla kullanmaya devam edebilirsiniz.

    İlettiğimiz iki firma firmamızla aynı değildir. Ticari ilişkileri ayrı ayrı ilerlemektedir. İki firmada güvenilir köklü firmalardır. Fakat dilerseniz kendinizde farklı bir firmaya geçiş yapabilirsiniz. Bu konuda herhangi zorlayıcı bir durumumuz bulunmamaktadır.

  • Firmamız bu karara saygı duyarak itiraz etmemiş ve gerekli para cezalarını ödemiştir.


    Burası inandırıcı gelmedi kesilen ceza itiraz edilmeden ödendiyse suçunuzu kabul etmişsiniz demek ki.

  • PoyrazNET kullanıcısına yanıt

    farklı firmaya gidenlerde ve bu 2 firmayı seçenlerin faturalaması nasıl olacak ?

  • Öncelikle geçmiş olsun, böyle bir durumun yaşanması üzücü. İki sorum olacak:



    1-) İnternetin kalan kısmı için para iadesinde bulunacak mısınız ?

    2-) Verilerimizin vegannet ve atlantisnet ile paylaşılması kvkk'ya aykırı değil mi ?


    Ben aldığım hizmet için yüksek oranda memnundum. Umarım firmanız için hayırlısı olur.

  • bnym97 kullanıcısına yanıt

    Size inandıramadığımız için üzgünüz. Bizde gelinen noktada iptal bildirimi ile karşılaşsak itiraz ederdik.

    Fakat belirtiğiniz gibi hata ederek o dönemde o suçu kabul etmiş gibi gözüktük. Çünkü gizlenen lisans iptali kararı bize tebliğ edilmedi o süreçte.

  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Şubat 2025 tarihine kadar tarife ücretleri aynı olarak kalacak ilgili firmalarda. Fatura ödeme süreleri yada koşulları ilgili firmaların işleyişi dahilinde olacaktır.

  • 30bin aboneniz olduğunu belirtmişsiniz, yalnızca bir sms duyurusu ile farklı firmaya geçiş için son 48 saatleri olduğunu bilgilendirmek eksik olur bence, bu kadar abonenin %10'u churn yapsa bile kalan aboneleriniz tekrar yeni abonelikte farklı firmalara kurulum/aktivasyon ücreti ve port kaybı yaşayacaklar. Ben etrafımdaki aboneleri bilgilendirdim, fakat yaşanan bu durumu özetleyen sesli arama kaydı iletebilir birkaç defa.


    Bu arada kimse yazmamış,


    Büyük Geçmiş Olsun.


    Umuyorum zararınız tazmin edilir.

  • Lhunardaien kullanıcısına yanıt

    Merhaba

    İyi niyetli düşünceleriniz için teşekkür ederiz.

    1- Firmamız kullan öde şeklindedir. Fatura dönemi standart olarak her ayın 13'unden 13'une olacak şekildedir. Şuan geçiş yapan bir abonenin alacağı değil 10 günlük bir borcu bulunmaktadır.

    2- Kvkk bilgilendirmemizde hizmet devamliligi için iş ortaklarımız ile paylaşılacağına yönelik bilgilendirme bulunmaktadır.

    Hizmet memnuniyetiniz için mutlu olduk ama sizi elimizden gelmeyen sebeplerden dolayı bir şekilde yarı yolda bıraktığımız için çok üzgünüz. Fakat ilerleyen dönemde karşınıza çok daha GÜÇLÜ şekilde çıkacağız.

  • Layun L kullanıcısına yanıt

    Merhaba.

    Yarın tekrar bir bilgilendirme yapılacak bu konu ile ilgili. Biz elimizden geldiğince süreci hızlandırmak için çalışıyoruz. Fakat süreç için destek istesek bile ne üst servis sağlayıcısı nede regulasyon kurumu cevap vermeyerek aktif hukuksal süreç devam ederken yaptırımdan geri dönmemektedir.

    Biz burada ticari bir kaygı içine hiç girmedik zararın tanzim edilmesi ile ilgilide şuan milyonlarca TL zarar oluştuğu halde herhangi bir işlemde bulunmayıp tek odak noktamız olan sizlerin mağduriyetlerini giderici hareket etmeye çabalıyoruz.

  • PoyrazNET kullanıcısına yanıt

    Fiyatı sormamıştım çıkacak faturayı sordum. Yukarıda cevap vermişsiniz ama


    Farklı firmaya geçince şimdi 13 eylülden kullandığımız güne kadar faturayı sonra mı çıkaracaksınız ? Çıkan fatura ödenmeden onaylanmıyordunuz geçişi

    Onay daki sağlayıcılara geçilirse yine kullandığımız gün kadar faturalandırılıp yeni sağlayıcıdan faturalandırılacağıZ bunu öğrenmek istemiştim .

  • valla sizden memnundum hayırlısı olsun

  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.