Ne zamandır yaşıyorsunuz bu sorunu hocam? |
PRİME EFSANE 20 TARİFESİ ✓ANA KONU✓ KULLANICILARI (21. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Türk Telekom'a geçtiğim den beri hocam (21 Mayıs dan beri yani)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kadına bak ya deli oldum diyor ki siz pakete ücret ödüyorsunuz, volte ücretsiz bir servis. Ama siz bunu sunuyorsunuz ve açık olmak zorunda diyorum. Yeni geçtiğiniz için açık değil diyor birkaçgüne hallolur.
-
Yeni eleman olabilir hocam, aldırmayın
Bana da çok müşteri temsilcisi geldi geçti öyle, alıştım artık
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
çok sağol bilgilendirme için hocam
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Paketmatik ten taahhütsüz yenilenen aylık teklifler gelebiliyor hocam, eğer gece çalışıyorsan gece saatlerin de geçerli aylık 30 GB 9₺ gelir ise tavsiye ederim, şayet hafta sonları geçerli aylık 30 GB versiyonu da var, oda 19₺ hocam, onu da tavsiye edebilirim, internet yetmezse mevcut tarifeniz ile, bu dediğim paketlerle hayli hayli yetecektir
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Rica ederim
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Online işlemler, ayarlar, internet servis ayarlarından da aktive ettiniz mi?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
çok sağol hocam ara ara bakarım o zaman uygulamaya
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Rica ederim hocam
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Var öyle temsilciler, insanın telefonu fırlatası geliyor, temsilciyle adaş çıktık, adımı söylüyorum bana efendim diyor, yine söyledim tekrar efendim dedi en sonunda benim adımda x dedim anca öyle anladı
Bi taneside bana sim kartı takın çıkarın hızınız yükselir demişti, adamı bozmamak için birşey de demedim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-9A0BECBC3 -- 16 Temmuz 2021; 9:8:49 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Online işlemlerde aktif, internet servis ayarlarından kastınız Sim ve Ağ kısmı ise oradan da Volte kısmını açtım fakat sonuç aynı.
-
Sizinki de bir farklıymış
Hepsi şey kafasında; bunu başımdan savayım da bir başka müşteri temsilcisine ekşiyorsa ekşisin.
-
Bende Hattımı taşıyarak prime20 tarifesine geçtim, internet hız problemi yaşadım ve 1 gün sonra eski operatörüme tekrardan taşıdım ve toplamda 3 gün kullanmış oldum. Tarafıma herhangi bir cayma bedeli yansır mı?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yansımaz, sadece 3 günün faturası yansır, lakin yine de müşteri hizmetlerine, Türk Telekom bayilerin den veya Türk Telekom resmi web sitesin den sorgulama yapmanızı tavsiye ederim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Müşteri hizmetleri ilk ay ve son ay için cayma bedeli çıkmıyor diye kesin olmayan bilgi verdi. Hattımı taşıdığım için de sorgulama yapamıyorum. Fatura 10.08 tarihide çıkacağından onlarda net bir cevap vermiyorlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Büyük ihtimalle dediğim gibi, sadece kullandığınız kadar çıkar. Ama fatura kesim tarihi gelince sorgulama yapabilirsiniz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben de geri döneceğim gibi
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
90 gün süre geçerli değil mi geri dönüşlerde?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam hiç bilgim yok ancak şunu yaptım. Vodafone yanımda yi indirdim. Başvuru yaptım. Arayacaklar. Bekleyip göreceğim.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X