Şimdi Ara

Proje : HotRod 57 Chevrolet Coupe (Dikkat bol foto) (20. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
601
Cevap
17
Favori
89.112
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • KArNiVOr,JuDGe184&Janičari : Teşekkürler

    Halen yükleyemedim ama bu gün dahi 9 saate yakın çalıştım Sürücü tarafı (sol arka) arka çamurluk bitti soğuk galvanizleme vb bir sürü şey yaptım arka direkler de bitti oradaki tüm çürükleri onarıldı çok büyük aksilikler olmaz ise bu ayın sonu öteki ayın başı gibi boya işine başlarım

    Şimdilik kaporta olarak tek büyük iş yolcu tarafı arka çamurluğunun takılması kaldı/O da perşembe cuma elimde olur inşallah.

    Yarın bir aksilik olmaz ise : Şasenin önünü kesip C4 ve C5 Corvettelerin hibridi olan ön takım&süspansiyon ve şase işlerine başlıyacağım.Ondan sonra arka süspansiyon vb ile ilgileneceğim.




  • fazla söze gerek yok..mükemmel ötesi bişey olmuş :) güle güle binin :)
  • tahminen 15 TEmmuza kadar bitmiş olur :)
  • Mukemmel olmus, yeni resimleri merakla bekliyoruz.
  • Herkese teşekkürler biraz fotoğraf eklemenin zamanı geldi

    (Sol ön direkdeki dış çürük ) için şekillendirilen saç parçası.

     Proje : HotRod 57 Chevrolet Coupe (Dikkat bol foto)





    Kontrol

     Proje : HotRod 57 Chevrolet Coupe (Dikkat bol foto)





    Tabiki ilk öne altı pas dönüştürücü ile temizlendi gereken yerler kaynak yapıldı+zrc spreyi sıkıldı daha sonra saç kaynatıldı.

     Proje : HotRod 57 Chevrolet Coupe (Dikkat bol foto)





    Sürücü tarafı çamurluğuda iyice temizlendi daha sonra wurth pas dönüştürücü sürüldü.

     Proje : HotRod 57 Chevrolet Coupe (Dikkat bol foto)




    Bir gün sonra rengi iyice siyaha dönünce temizledik.Ufak tefek çürük yerlerini ayıkladık ama genel olarak temiz çıktı.

     Proje : HotRod 57 Chevrolet Coupe (Dikkat bol foto)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vipracing -- 23 Haziran 2011; 5:03:51 >




  • İnce bir kat wurth çinko spreyi geçtik (Gri zeminde siyah delik ve çürükler çok daha kolay belli oluyor ek olarak galvanizleme ve kaynak içinde iyi zemin oluşturuyor)

    Not : Kaynaj yapınca henüz yüzy sıcak iken çinko spreyini az bir miktar kaynak yapılan yere sıkınki saç a iyice işlesin.

    Kaynak yerleri düzeltiliyor.

     Proje : HotRod 57 Chevrolet Coupe (Dikkat bol foto)





    Soğuk galvanizleme yapıldı.(Bunu fırça ile attım zira daha girdili çıktılı bir zemin oluştursun istedim)

     Proje : HotRod 57 Chevrolet Coupe (Dikkat bol foto)





    Dablumbazın dış kısmıda geldi.

    Normalde bunu tek parça yapar kaynatırlar.Biz ekstra büyttüğümüz bu dablumbazı ik parça yaptık (Vidali ve çamurluğa bağlı olan yeride lastikli) böylece ileride tamir vs gerekirse hiç bir yeri kesmeye vb gerek kalmıyacak.(Aynen olması gerektiği gibi)

     Proje : HotRod 57 Chevrolet Coupe (Dikkat bol foto)





    Yeni yapılan radyatör paneli.

     Proje : HotRod 57 Chevrolet Coupe (Dikkat bol foto)





    Ve sürücü tarafı arka çamurluğu :)

    Standart bir 57 ile yanyana gelip çok dikkatlice bakılmadığı sürece ayırt edilemiyecek bir detay : Çamurluk ağzı bir kaç santim daha yukarıda ve yaklaşık 2 cm daha geniş.

     Proje : HotRod 57 Chevrolet Coupe (Dikkat bol foto)




  • Mükemmelleştirmek için ayar şart.

     Proje : HotRod 57 Chevrolet Coupe (Dikkat bol foto)





    Test montajı

     Proje : HotRod 57 Chevrolet Coupe (Dikkat bol foto)





    Test montajı ve ayarları bitince direkt içini yarı mat tozboya ile kaplattım.

     Proje : HotRod 57 Chevrolet Coupe (Dikkat bol foto)





    İnce yerlere sprey sıkıp denetledikten sonra 3 kat zrc soğuk galvaniz tatbik ettim.

     Proje : HotRod 57 Chevrolet Coupe (Dikkat bol foto)





    Son bir kat daha zrc de buraya tatbik ettim.

     Proje : HotRod 57 Chevrolet Coupe (Dikkat bol foto)




  • wurth (Esnek yerler ve dablumbaz lastik - görünen ksımı)/ Dyson tatbik edilen arkça çamurluğum (Arka çamruluğu sanırım 5 kg ağırlaştırdım)

     Proje : HotRod 57 Chevrolet Coupe (Dikkat bol foto)





    Yakın detay

     Proje : HotRod 57 Chevrolet Coupe (Dikkat bol foto)





    Arka kısım detay

     Proje : HotRod 57 Chevrolet Coupe (Dikkat bol foto)





    Mükemmel.Beni tatmin etti.Bundan sonra kaynak vb yapılacak en son aşamada yine enjektörler ile zrc vb aplike edip mum spreyini kluvuz ile kapalı yerlere vericeğim.
    Bundan sonra da bu araba çürüse ben deliririm herhalde.

     Proje : HotRod 57 Chevrolet Coupe (Dikkat bol foto)





    Hoşuma gitti :)

    Final montajı için : yolcu tarafı arka çamurluğunu da beliyoruz (Arka camı vb oturtup tüm ayarlarına bakıp ona göre montaj yapılacak)

     Proje : HotRod 57 Chevrolet Coupe (Dikkat bol foto)





    Yolcu tarafı arka direğindeki büyük çürük içli ve dışlı tamir edildi.

     Proje : HotRod 57 Chevrolet Coupe (Dikkat bol foto)





    Artık sıra yolcu tarafında.Aynen sürücü tarafında yapılanlar buraya da tatbik edilecek.

     Proje : HotRod 57 Chevrolet Coupe (Dikkat bol foto)




    Yolcu tarafı arka alt panelinin montajı ve kaba kaynağı yapılırken.

     Proje : HotRod 57 Chevrolet Coupe (Dikkat bol foto)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vipracing -- 23 Haziran 2011; 5:06:24 >




  • Hocam bune ya gene yapmışsın yapacağını gene baya bir şekil vermişsin arabaya ama en çok ben cudayı merak ediyorum kolay gelsin bu arada yorucu oluyor.Şekillerden belli olduğu üzere.
  • Teşekkürler,

    Cuda belki satılacak (Başka bir projeye yer açmak için) gerçi almak istiyende yine yakın bir arkadaşım Bir Cuda daha var o bitmek üzere bitince fotolarını eklerim.
  • 56 Bel Air baya bir toparlamışsın helal olsun.bu arada 59 Impala'yıda ayrı severim sana iyi gezmeler hocam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 161907 -- 25 Haziran 2011; 16:23:28 >
  • süper...
  • Teşekkürler

    Yolcu tarafıda bitti bir tek çamurluğu gidip alıp takmak kaldı.Ondan sonra ufak tefek bir sürü çürük ile uğraşıcağım.Kasanın %80 bitti sayılır (Arka çamurlukları monte ettiğimde).Ondan sonraki aşamada sıra şaseye gelicek zira bu durumda iken şaseyi altından sökemiyorum (Kuyruklarda vs hata olmaması için)
  • hocam çok güzel takip ediyordum araya bi kaç araç daha girdi 56 lar 59 lar 60-70 ler derken hangi parça hangisinin kime ne oldu işin ucunu kaçırdım :)

    şaka bi yana eklediğiniz her fotoya bakıyorum

    birde klasik araç toplarken neden genellikle amerikan topluyorlar alman vs varken
  • Teşekkürler;

    II Dünya savaşı galipleri doğal olarak çok daha fazla sayıda otomobil vs ürettiler.Ek olarak 40 lı ve 50 li yıllarda Amerikan otomobilleri bu konuda pek rakibe sahip değillerdi.
  • Hocam Elinize, Kolunuza, Yüreğinize, Emeğinize sağlık.Gerçekten çok güzel bir çalışma olmuş.Allah güle güle kazasız belasız binmeyi nasip etsin.
  • Osmanxtr : Cümlemize inşallah & teşekkürler



    Durum güncellemesi : 2 arka çamurluğuda bitrdik ve monte ettik kapı aralıklarını ayarlıyoruz .Ön çamurluklarda bitti sayılır.Bir tek ön cam altındaki çürük yer ile bagaj kaputu kaldı.Onlarıda bu hafta sonu presciye göndereceğim (Ön tarafın şablonu alındı bagaj presciye gidicek).Ondan sonra şase altında çıkıcak ve kupa boyaıcıya gidicek.
    Boyacı : Altının zımpara ve temizliğini bitirip soğuk galvanizi atıp üstünede bir kat boya (4+1) ve pütürünü atıcak.Ondan sonra tekrar geri gelip şasesini takıcağım.Şimdiki sıralamam bu.
  • hocam büyük bir hevesle okudum konuyu baştan sona. Tebrikler Emeğinize sağlık.
    Sonucu merakla bekliyoruz.
  • Şöyle eski arabaların tadı başka.
  • DEVAM TAKİPTEYİZZ
  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.