Şimdi Ara

r9 270 Dual-x oc 209tl (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
502
Cevap
16
Favori
15.949
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • t.baris kullanıcısına yanıt
    Hangi numaraları aradığını rica etsem firma isimleri ile paylasabilirmisin. Aynı şekilde bizde arayıp derdimizi anlatalim. Ben endeksin bi numarasini buldum su anlik.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şikayetvar.com a şikayetimi yazdım.Mh aradı.Bizim aldığımız sapphire markalı kartların tüm serisi bozukmuş.Ondan tedarik edemiyorlarmış.

    Napalım inanalım mı?

    Tamam inandık diyelim.O zaman parayı anında çekmeyi biliyorsan başka bir marka kart göndermek zorundasın.
  • evo5558 kullanıcısına yanıt
    az önce konuştum, biz vermedik diyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dekareme

    az önce konuştum, biz vermedik diyor

    Kim neyi biz vermedik diyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evo5558

    Hangi numaraları aradığını rica etsem firma isimleri ile paylasabilirmisin. Aynı şekilde bizde arayıp derdimizi anlatalim. Ben endeksin bi numarasini buldum su anlik.

    Pardon arkadaşlar eksene sormamışım endekse sormuşumhttp://www.endeksbilisim.com.tr/bpi.asp?caid=535&cid=660 bu adresten
    akortekhttp://www.akortek.com/contacts
    sapphire inde kendi sitesinden ve destek forumlarından




  • Endeks ile bende görüştüm biraz önce, o ürünü kesinlikle kendilerinin vermediğini söyledi.
    Diğer distribütörleri bi aramak lazım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evo5558

    Endeks ile bende görüştüm biraz önce, o ürünü kesinlikle kendilerinin vermediğini söyledi.
    Diğer distribütörleri bi aramak lazım.

    en yetkili akortek gibi görünüyorhttp://www.sapphirepgs.com/buy.asp?pd=PD_Graphic&lang=eng türkiye seçince onlar böyle bir arıza yok diyorsa vatana özel kart basılmayacağına göre hangisi olursa olsun fark etmez bence
    bize ürünü göndermedin ayrı bir ayıp
    ama bir firmanın adını böyle ucuz lekelemek akıl alır gibi değil bizim mahalle bakkalı bile yapmaz böyle birşeyi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi t.baris -- 26 Eylül 2014; 16:13:15 >




  • Şimdi bizim durumumuzda fiyat yanlış yazımı gibi birşey yok kampanya kapsamında sipariş verdik biz ve vatan bilgisayar önce "stokta yok" dedi daha sonra bu söylemi "gelen kartların hepsi arızalı olduğu için geri gönderdik" e çevirdi buna göre hareket edilmeli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • endeks, biz vatana mal vermedik diyor, yani başka distribütörlere sormak lazım.. yakınlarda vatana gidecek olan biri olsa hemen seri numarasını alsa ve buraya yazsa çok iyi olurdu
  • Sözleşmeden bahsedince attıkları cevaba bakın.

    "Vatan Bilgisayar İnternet sitesinde kampanya sayfasında belirtilmediği sürece mantığa aykırı rakamlarla ( 200$ lık malın 2$ a satılması gibi ) satış yapılmaktadır. Beşeri / teknik hatalar nedeniyle bu tür yanlış fiyatla girilen siparişler yapılacak bilgilendirme sonrasında, iptal edilecektir."

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FaTeeH

    Sözleşmeden bahsedince attıkları cevaba bakın.

    "Vatan Bilgisayar İnternet sitesinde kampanya sayfasında belirtilmediği sürece mantığa aykırı rakamlarla ( 200$ lık malın 2$ a satılması gibi ) satış yapılmaktadır. Beşeri / teknik hatalar nedeniyle bu tür yanlış fiyatla girilen siparişler yapılacak bilgilendirme sonrasında, iptal edilecektir."

    sonunda banada bunu yazdılar şu ana kadar söylediklerinin yalan olduğunu kabul ettiklerini gösteriyor bu
    müşteriyi yanlış bilgilendirme
    marka ismine zarar verme
    bildiğin dolandırıcılık diyeceğim ama dilim varmıyor
  • be şikayetimi vatanın facebook sayfasına ürün tanıtımı yaptıkları yere yazdım. hemen cevap yazdılar. işte şuraya mail atın falan diye. ve mesajı siliyorlar bi zaman sonra hemen yeniden yazıyorum. reklam yapıyorlar madem bende onların reklamını yapayım. bence sizde yapabilirsiniz.

    sikayetvara yazdım. thh gittim dilekçe verdim.

    sikayetvara istinaden arıyoruz kartlar arızalı falan dedi. bende yalan konuşmayın dedim. yüzlerine vurdum herşeyi. telefondaki bayan özür dilerim üstlerime iletecem dedi.
  • BEn sipariş vermedim ama başımdan geçen mevzuyu anlatayım,

    Daha 1 ay önce kuzenime Sapphire R9 280x sipariş verdik, son 1 ürün kalmıştı ve onunda fanlarının çalışmadığı tespit edilmişti bu yüzden yeni stok gelene kadar bekledik ve 4 gün sonra yolladılar.. Arızalı diye iptal etmediler yani, öyle birşeyin olmasıda imkansız bozk çıkrsa yeni stok beklenir gelince gönderilir, iptal edilmesi tamamen imkansızdır.

    Bu vatan sizi keklyor arkadaşlar, bence bu kampanya değil bir hataydı ve hatanın bedelini size ödetmek istiyorlar, siz o fiyattan sipariş verdiyseniz göndermek zornldar kendilernn iptal etme gibi bir şansları yok, hukuksal alanda dava açıp tazminat bile alabilirsiniz, peşini bırakmayn bu işin. Keşke bende alaydmda tazminat davası açardım her türlü söke söke fazlasını alırdm bu tür fırsatları kaçırmam sizde kaçırmayın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lyc -- 26 Eylül 2014; 16:41:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FaTeeH

    Sözleşmeden bahsedince attıkları cevaba bakın.

    "Vatan Bilgisayar İnternet sitesinde kampanya sayfasında belirtilmediği sürece mantığa aykırı rakamlarla ( 200$ lık malın 2$ a satılması gibi ) satış yapılmaktadır. Beşeri / teknik hatalar nedeniyle bu tür yanlış fiyatla girilen siparişler yapılacak bilgilendirme sonrasında, iptal edilecektir."

    Kafalarına göre madde uyduramazlar




    • Tüketiciyle müzakere edilmeden sözleşmeye
    dahil edilen ve tarafların sözleşmeden doğan hak
    ve yükümlülüklerinde dürüstlük kuralına aykırı düşecek
    biçimde tüketici aleyhine dengesizliğe neden
    olan sözleşme şartları haksız şarttır.
    • Tüketiciyle akdedilen sözleşmelerde yer alan
    haksız şartlar kesin olarak hükümsüzdür.
    • Sözleşmede yer alan bir hükmün açık ve anlaşılır
    olmaması veya birden çok anlama gelmesi halinde,
    tüketici lehine olan yorum tercih edilir.
    • Gümrük ve Ticaret Bakanlığı, genel olarak kullanılmak
    üzere hazırlanmış sözleşmelerde yer alan
    haksız şartların, sözleşme metinlerinden çıkarılması
    veya kullanılmasının önlenmesi için gerekli tedbirleri
    almaya yetkilidir.
    • Sözleşmelerdeki haksız şartlar ile olarak Gümrük
    ve Ticaret Bakanlığı Tüketicinin Korunması
    ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğüne başvuru
    yapabilirsiniz.
    • İmzalamış olduğunuz abonelik
    sözleşmelerindeki haksız şartların iptali için Tüketici
    Hakem Heyetlerine veya Tüketici Mahkemesine
    başvurabilirsiniz.




  • Az once vatan bilgisiyar tarafindan arandim telefondaki bayan fiyatin sisteme yanlis girildigini bu sebeple urunun satisinin tamamen durduruldugunu belirtti ve ozur diledi. Gonderilen sms leri sistem otomatik gonderdiginden stok kalmadigini seklinde sms gonderilmis.
    Mh. gorevlisine en basktan sacma bahaneler ile musteriyi yaniltmaya calisacaginiza bu sekilde arayip bilgilendirme yapsaydiniz konu hic bu sekilde uzamacakti dedim tekrardan ozur dilediler bende vazgectim artik ugrasamam bu cirkeflerle..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar biraz önce akortek ile görüştüm, vatan bilgisayarin distribütörü onlarmis, bir kaç mail daha aldıkları söylediler ve ilgileniceklerini belirttiler.
    Musait olan herkes arayip yada mail atip derdini anlatsın bence.
    Akkortek telefon 08502071036

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evo5558

    Arkadaşlar biraz önce akortek ile görüştüm, vatan bilgisayarin distribütörü onlarmis, bir kaç mail daha aldıkları söylediler ve ilgileniceklerini belirttiler.
    Musait olan herkes arayip yada mail atip derdini anlatsın bence.
    Akkortek telefon 08502071036

    o akortek vatandan beter kendi sitesi teknobiyotik'den aldığım ürünün para iadesi için 1 ay bekletti
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Murat_çavuş

    Az once vatan bilgisiyar tarafindan arandim telefondaki bayan fiyatin sisteme yanlis girildigini bu sebeple urunun satisinin tamamen durduruldugunu belirtti ve ozur diledi. Gonderilen sms leri sistem otomatik gonderdiginden stok kalmadigini seklinde sms gonderilmis.
    Mh. gorevlisine en basktan sacma bahaneler ile musteriyi yaniltmaya calisacaginiza bu sekilde arayip bilgilendirme yapsaydiniz konu hic bu sekilde uzamacakti dedim tekrardan ozur dilediler bende vazgectim artik ugrasamam bu cirkeflerle..

    Sadece sms gönderilmedi stok konusunda müşteri hizmetlerini arayıp sorduğumuzdada stok yok denildi vatan bilgisayara mesaj gönderdiğimizdede stok yok denildi yani bizim kampanya ile aldığımız kartın stoğu yok yanlış fiyatlandırma durumu değil.
  • Mutlaka hataları eksikleri vardır, fakat su anda direk muhattap olmamız ve derdimizi anlatmamiz gereken yer akkortek.
    Distribütörün ve sapphire markasının adını keyfi olarak lekelemek ufak bir suç değil kesinlikle.
    Burdan bir ceza alırlarsa bir dahaki sefere bu tarz bir kriz durumunda daha mantikli davranmak zorunda kalicaklardir.
    Sonuç olarak bu adamlar sokak arası bilgisayarcısı değil, koskoca kurumsal bir firma

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evo5558

    Mutlaka hataları eksikleri vardır, fakat su anda direk muhattap olmamız ve derdimizi anlatmamiz gereken yer akkortek.
    Distribütörün ve sapphire markasının adını keyfi olarak lekelemek ufak bir suç değil kesinlikle.
    Burdan bir ceza alırlarsa bir dahaki sefere bu tarz bir kriz durumunda daha mantikli davranmak zorunda kalicaklardir.
    Sonuç olarak bu adamlar sokak arası bilgisayarcısı değil, koskoca kurumsal bir firma

    Banada az önce mail geldi ürünün dağıtıcısı biz değiliz diye
    Nasıl bir tezgah anlamadım ki
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.