Şimdi Ara

RACE CHIP (94. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2.210
Cevap
26
Favori
294.522
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9293949596
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar benim de aracım skoda octavia 1.6 tdi dsg. bende yeni aldım urunu. Yolda geliyor :) Size arastırmalarım sonucunu ve racechip ingiltereye attıgım mailleri de paste edecegim..

    İlk once bu videoyu izlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum.
    http://www.racechip.com/support/video-data-base/racechip/common-rail/


    Her motor için belirlenen bir devir bandı olayı var aslında. Mesela Common Rail için standart baslangıc aslında ortadaki yani sagdaki ayar için 1. Diger soldaki ile de gucu arttırarak deniyorsunuz. Sagdaki ile pek oynamanıza gerek yok gibi duruyor yani anladıgım ayarları ınanılmaz karısık değil aslında.. Her bir kademe (soldaki) gucu yaklaşık yuzde 1.5 arttırıyor. Bana mailde onerilen B-1 ayarı. (iki ayar dugmesinin de baslangıcı 8 yani 8 guc için en dusuk. En yuksek guc ise 7 ) Yani B demek guc ayarlamasında yaklaşık %5 gucun artması demek. (4.Kademe) Bunu kendiniz arttırarak motor arıza lambası yakana kadar devam etmek(ne kadar guc istediğinize baglı olarak) ve arıza alınca da 2 kademe geriye alıp test edip orada bırakmak. Yani arıza verebileceğini videoda kendileri de soyluyor. Aslında guzelce acıklamışlar. Devir bandıda yaklaşık olarak 3500 devire kadar ilerliyormuş. (Bu chip sonucta benzinli turbo araclar içinde kullanıldıgı için torku 1500-2500 aralıgında veren bir dizel arac için devir ayarını sona getirmek cok mantıklı olmayabilir yani sonuna kadar acmak için ikisini de 7-7 yaparsanız yanılırsınız.)

    Ben ikinci el aldım. Arac sahibi ben ayarladıgım gibi bıraktım dedi. Skoda Yeti 1.6 tdi motorlu araca takılıymış. Benim sahibinden com da resimde gordugum onun yaptıgı ayar 3-3 (gucu baya acmış sanırım.) Ben ilk basta bu ayarla takıcam ama adamların dediği gibi bastan sagdakini 1 e alıp tekrar denicem. Yorumlarımı takınca size yazarım.


    ilk mail

    Am 20.01.2014 15:16, schrieb Sahin, Umit:
    Hi,
    I purchased pre-owned (which has used in skoda yeti 1.6 TDI engine) race chip module. As I specified in subject , my car is skoda Octavia. Could you help me about recommended setting for switches (left and right ).

    Also , do you mind if you give me a detail information for right switch, I will be grateful. I researched it for this switch in internet, but I could not find properly information. I found that following information for right switch. Is it true ?

    8 2700 / 3100
    9 2600 / 3200
    A 2500 / 3300
    B 2400 / 3400
    C 2300 / 3500
    D 2200 / 3600
    E 2300 / 3700
    F 2200 / 3800
    0 2100 / 3900
    1 2000 / 4000
    2 1900 / 4100
    3 1800 / 4200
    4 1700 / 4300
    5 1600 / 4400
    6 1500 / 4500
    7 1400 / 4600

    Best Regards..

    Umit.
    ----------------------------------------------------------------------
    Dear Sir,

    the right switch regulates the activity of the chip in the rpm area. In the standard setting, the chip is active until approx. 3500 rpm. By changing the switch one step, the chip is ative approx. 100 rpm longer.
    With other questions we are available to you with pleasure. Please don't delete the old messages, just because we can answer you faster then.

    We hope this information was helpful for you.

    Kind regards
    Lunis Ait



    ikinci mail

    Thanks for your quıck answer.

    What is the default setup for my car. (Skoda Octavia 1.6 tdi cr engine dsg ) Also , Is there a optimum setup which has determined by you for 1.6 CR engine.

    Thanks

    Umit.

    -------------------------------------------------------

    Dear Sir,

    many thanks for your request.

    Default setting is B/1. For more power try D/1 or E/2.

    With other questions we are available to you with pleasure. Please don't delete the old messages, just because we can answer you faster then.

    We hope this information was helpful for you.

    Kind regards

    Erik Rummel




  • fiesta da 7-5 le dip gaz biraz zorladım, araba şaha kalkar kıvamda gidiyor ama 5. vites yine gaz köklemiş bir halde giderken bir anda tüm elektriği kesip 1-2 saniye sonra tekrar geldi, sanırsam bu ayar çok geldi, 6-4 ten fazlasına çıkmamak lazım gibi, 120 ye kadar çok güzel hızlanıyor ama devamında hala istediğim şekilde hızlanamıyor araba, şu carbon clean olayı tam olarak nedir ya da motoru iyice bir temizletsek biraz daha açabilir miyiz işe yarar mı bilen var mı?
  • ------------------------------------------------------
    Satılık RaceChip Ultimate
    ------------------------------------------------------


    5 ay once aldığım faturalı ultimate cihazımı yazılım yaptıracağım için satıyorum.
    Fiyatı 800 TL'dir. 1.5 dci motorlu araçlara uygundur. (Renault, Nissan, Dacia....)
    Kablosu ve diğer tüm aparatları kutusu ile birlikte teslim edilecektir.

    * Garantisi devam etmektedir.
    * Fiyat sondur.
    * Ankaradan alacak olan arkadaşlara elden teslim edilir.

    İlgilenen arkadaşlar PM atabilirler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alpcen -- 29 Ocak 2014; 14:11:25 >
  • ikinci el aldıgım race chipi araca taktım. (bu arada race chip ile gorustugumde senin araban 2013 model bunların 105 beygir olsa da farklı (sanırım 3.nesil jenerasyon demek istiyor)) o nedenle tam bir randıman alamazsınız dedi. dedim kardeşimde golf 6 dizel var ona olur mu dedim. olur dedi. taktık denedik ayarlarıyla oynadık cok azcıık değişti. sonra golfe taktık ondan da aynı etki olunca cıkardık ve geri iade ettik. kısacası ben bu işten sogudum. :( yaa alette bozukluk vardı (ki o zman taktıgımda arac gayet saglıklı çalıştı.) ya da millet kekleniyor acaip gidiyor diye.

    biz 3 sene once corsa 1.7 dti 'a bir modul takmıştık. boyle takılması kolay olanlardan değil. mazot pompasından gaz pedalından felan baglantı alınan cinsden. modulu bir arkadasımdan almıştık . o aynı aracta 17 beygir almıştı dyno uzerinde. Sonra biz aldık taktık daha arabayla hareket eder etmez anlıyorsun. boru değil 17 beygir. araba karakter değiştiriyor. race chip 30 beygir arttırıyormuş. yani benim anlamamış olmam imkansız. bir tuhaflık var. ya gidip sıfırını takıp denicem yada vazgecicem. bakınız yukardaki mesajda arkadas da bir ton para verdiği modulu satıp yazılıma geciyor. (sanırım arıza felan yaktı bunaldı satıyor ya da verdiği para kadar guc alamadı bilemiyorum)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sovalye_czt

    ikinci el aldıgım race chipi araca taktım. (bu arada race chip ile gorustugumde senin araban 2013 model bunların 105 beygir olsa da farklı (sanırım 3.nesil jenerasyon demek istiyor)) o nedenle tam bir randıman alamazsınız dedi. dedim kardeşimde golf 6 dizel var ona olur mu dedim. olur dedi. taktık denedik ayarlarıyla oynadık cok azcıık değişti. sonra golfe taktık ondan da aynı etki olunca cıkardık ve geri iade ettik. kısacası ben bu işten sogudum. :( yaa alette bozukluk vardı (ki o zman taktıgımda arac gayet saglıklı çalıştı.) ya da millet kekleniyor acaip gidiyor diye.

    biz 3 sene once corsa 1.7 dti 'a bir modul takmıştık. boyle takılması kolay olanlardan değil. mazot pompasından gaz pedalından felan baglantı alınan cinsden. modulu bir arkadasımdan almıştık . o aynı aracta 17 beygir almıştı dyno uzerinde. Sonra biz aldık taktık daha arabayla hareket eder etmez anlıyorsun. boru değil 17 beygir. araba karakter değiştiriyor. race chip 30 beygir arttırıyormuş. yani benim anlamamış olmam imkansız. bir tuhaflık var. ya gidip sıfırını takıp denicem yada vazgecicem. bakınız yukardaki mesajda arkadas da bir ton para verdiği modulu satıp yazılıma geciyor. (sanırım arıza felan yaktı bunaldı satıyor ya da verdiği para kadar guc alamadı bilemiyorum)

    Merhaba.
    Yazilim yaptirdigim araca racechipi takamayacagimdan dolayi satmak istiyorum. Yazilim yaptirmamin sebebi ise, sattigim tutarin yarisi kadara bu isi halletmem ve biraz da cebimde para kalmasi. :)
    Sana su konuda katiliyorum, bor ton para veriyorsun onun yarisini odeyerek ayni performansi yazilim ile alabiliyorsun. Senin performans alamayisin farkli sebeplerden olabilir. Cihazda bir problem olabilir veya ayarlari tutturamamis olabilirsin.

    Racechipin tek avantaji herhangi bir durumda cihazi cikartarak araci orjinal moduna dondurebiliyorsun. Yazilimda ise sanayiye gitmek zorunda kaliyorsun. yoksa baska bir avantaji yok.
    Biraz tok satici oldugumdan dolayi acik acik konusabiliyorum.
    isin acikcasi garantili arac sahipleri garantileri bozulmamasi icin veya her servis gunu sanayiye gitmemek icin malesef iki kat veya uc kat fazla para odeyerek racechip veya alternatiflerini almak zorunda kaliyorlar. Garantisi bitmis arac sahipleri ise racechiplerini satarak yazilima geciyorlar. Birazda ceplerinde para kaliyor.
    Iyi gunler...




  • alpcen A kullanıcısına yanıt
    RaceChip lerin içindeki yazılım ve ayar değişiklikleri ile inanılmaz değişimler alınabiliyor. Bence bu tarz bir hata var bu işte, yazılım işi yapana bağlı bir ters gününde ise hayatınız zindana döner, benim bir kere döndü ondan biliyorum :) 850km güvenlik modunda 3 bin deviri geçemeden Bodrum dan geri döndüm, yazılımı yapan her şeyi bilen ünlü guru olur böyle şöyler dedi, arabayı orjinal haline alana kadar akla karayı seçtik...
  • valla ben aracı dyno ya soktum, 68 beygirlik araç ki dynoya soktuğum yere göre o aracın o dynoda vereceği değer 61-62 en fazlaymış 82 küsür verdi, racechip güç vermiyor demek haksızlık olur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerenzo

    RaceChip lerin içindeki yazılım ve ayar değişiklikleri ile inanılmaz değişimler alınabiliyor. Bence bu tarz bir hata var bu işte, yazılım işi yapana bağlı bir ters gününde ise hayatınız zindana döner, benim bir kere döndü ondan biliyorum :) 850km güvenlik modunda 3 bin deviri geçemeden Bodrum dan geri döndüm, yazılımı yapan her şeyi bilen ünlü guru olur böyle şöyler dedi, arabayı orjinal haline alana kadar akla karayı seçtik...

    kim o
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerenzo

    RaceChip lerin içindeki yazılım ve ayar değişiklikleri ile inanılmaz değişimler alınabiliyor. Bence bu tarz bir hata var bu işte, yazılım işi yapana bağlı bir ters gününde ise hayatınız zindana döner, benim bir kere döndü ondan biliyorum :) 850km güvenlik modunda 3 bin deviri geçemeden Bodrum dan geri döndüm, yazılımı yapan her şeyi bilen ünlü guru olur böyle şöyler dedi, arabayı orjinal haline alana kadar akla karayı seçtik...

    aracina yazilim yaptirmadan once orjinal yaziliminin bir yedegini aldirman gerekirdi.
    Ayrica odb2 cihazi alarak bu tur durumlarda safe moddan 1-2 dakika icerisinden normal moda donusturebilirsin.
  • Arkadaşlar,
    Bu konu yeni açıldığından beri takip edenler beni hatırlar.
    Ben o zamanlar 1,3 cdti astrama önce yazılım yaptırdım, düzeltip arabayı kurtarana kadar akla karayı seçtim, daha sonra race chip aldım kullandım, gene memnun kalmadım...

    Bunlar boş işler, bırakın yazılımı box'ı falan, arabanızın standart halinden keyif alın, olmuyorsa satıp daha güçlüsünü alın, okadar para veediğiniz arabayı üç kuruşluk copy-paste yazılımlarla yada diyot-direnç kutularıyla tehlikeye atıp, istediğiniz gibi yürümediği için de kafanızı bozmayın...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alpcen A kullanıcısına yanıt
    yok hocam o da kurtarmadı araba işletim sistemi hatası veriyordu söndürünce hemen geri yakıyordu hatta bir ara düşündük İzmir den çekiciye mi versek Uçak la mı dönsek diye valla tövbe ettim çoluk çocuk 6 silindir 3000 motor dizel de 80 e mahkum sol taraf yolda sağ taraf emniyet şeridinde devamlı tacize uğraya uğraya çok moral bozucu bir yolculuk oldu. Arabayı orjinale aldıktan sonrada içime kurt düştü sattım direk... Yani yazılım güzel ama Türkiye de şirket yok sadece bu işi yapan insanlar var güveniyorum pek ne biliyim.
  • omerenzo kullanıcısına yanıt
    Buyuk gecmis olsun. Turbonuz devreye girmemis zannedersem.
    Tabiki yaIlimdan yazilima fayda var. Bunlara dikkat etmek lazim.
  • 1.3 cdti Astra ve 4/5 ayarını kullanıyorum uzun zamandır. Beni en memnun eden ayar bu. Yüksek devirlerde ikaz lambasını söyleyenler var. ben düşük devirlerde kullanıyorum. Ozellikle bakımdan sonra bcok farkettiriyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerenzo

    yok hocam o da kurtarmadı araba işletim sistemi hatası veriyordu söndürünce hemen geri yakıyordu hatta bir ara düşündük İzmir den çekiciye mi versek Uçak la mı dönsek diye valla tövbe ettim çoluk çocuk 6 silindir 3000 motor dizel de 80 e mahkum sol taraf yolda sağ taraf emniyet şeridinde devamlı tacize uğraya uğraya çok moral bozucu bir yolculuk oldu. Arabayı orjinale aldıktan sonrada içime kurt düştü sattım direk... Yani yazılım güzel ama Türkiye de şirket yok sadece bu işi yapan insanlar var güveniyorum pek ne biliyim.

    Hatalı yazılımı yapan guruyu merak ettim.Özelden kim olduğunu söylermisiniz.Bende custom yazılım yaptırma aşamasındayım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leigh_hunt

    Arkadaşlar,
    Bu konu yeni açıldığından beri takip edenler beni hatırlar.
    Ben o zamanlar 1,3 cdti astrama önce yazılım yaptırdım, düzeltip arabayı kurtarana kadar akla karayı seçtim, daha sonra race chip aldım kullandım, gene memnun kalmadım...

    Bunlar boş işler, bırakın yazılımı box'ı falan, arabanızın standart halinden keyif alın, olmuyorsa satıp daha güçlüsünü alın, okadar para veediğiniz arabayı üç kuruşluk copy-paste yazılımlarla yada diyot-direnç kutularıyla tehlikeye atıp, istediğiniz gibi yürümediği için de kafanızı bozmayın...

    e biraz da şans işi bu demekki, racechip ayarları yükseltildiğinde yüzde 20 nin üstüne çıkacak kadar güç artısı sağlıyor, pro ve ultimate modelleri yüzde 30 ları da geçebiliyor, dyno ölçümlerinde çıkıyor bu, diğer bir yandan yazılım işinde de çok aşırıya kaçmadıktan sonra sıkıntı pek yaşanmıyor, bazı küçük hacimli dizel motorlar herhangi bir yazılım müdahalesi görmeden çekilir gibi olmuyor 1.3 cdti da onlardan biri




  • Meraba arkadaşlar 2013 1.5tdci aracıma racechip almak istiyorum ikinci el satan varsa arkadaşlar bu konuda bana msj atarlarsa yada kullanan varsa bu model araçta ne kadar uyumlu herangi bir sorunu varmı 75hpden kaça çıkıyor aracın duman problemi vs oluyormu bu konuda yardımcı olucak arkadaslar varsa şimdiden teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deathshadow

    Meraba arkadaşlar 2013 1.5tdci aracıma racechip almak istiyorum ikinci el satan varsa arkadaşlar bu konuda bana msj atarlarsa yada kullanan varsa bu model araçta ne kadar uyumlu herangi bir sorunu varmı 75hpden kaça çıkıyor aracın duman problemi vs oluyormu bu konuda yardımcı olucak arkadaslar varsa şimdiden teşekkür ederim.

    fiestalarda 1.5 dizel motor yok ki. nedir aracınız ?
  • sovalye_czt S kullanıcısına yanıt
    yeni fiestalarda 1.5dizel harici dizel mototr seçeneği yok aracim 1.5tdci 2013 fiesta titanyumx
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deathshadow

    yeni fiestalarda 1.5dizel harici dizel mototr seçeneği yok aracim 1.5tdci 2013 fiesta titanyumx


    pardon bilmiyordum. ben onlarda 1.6 90 beygir dizel var biliyordum.
  • KaSaTuRa. kullanıcısına yanıt
    Bende RaceChip ultimate Kullanıyorum 105 HP olan aracım orjinal Dyno verisi 102 HP çıktı RaceChip ultimate Taktıktan Sonra 135 HP (+33 HP) Ye yükseldi Son hızım 197 Km de kalıyordu şu en 216 Km Hıza çok rahat Çıkabiliyorum. Bence ikinci el bir ürün alıp araca takmaktansa İthataltçı firmada araca uygun chip ve yazılımla araca montaj yaptırılmalı.
  • 
Sayfa: önceki 9293949596
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.