Şimdi Ara

Rampada dizel benzinliyi geçer efsanesi (21. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
504
Cevap
6
Favori
15.247
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • KaSaTuRa. kullanıcısına yanıt
    Bak ne denmiş TURBO DİZEL ATMOSFERİK Benzinliye göre avantajlı ama TURBO BENZİNLİ geçer demişiz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RaceKıng26 -- 23 Kasım 2014; 23:14:04 >
  • ***Leopard*** kullanıcısına yanıt
    1.6 Herhangi bi Atmosferik benzinli 1.6 DCİ 130 320 megane 3 HB yi geçermi hadi bakalım 1.6 132 160 VALVEMATİC COROLLA VS DCİ 130 320 0 Dan başla kim kime fark atıyor görürsün.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RaceKıng26 -- 23 Kasım 2014; 23:25:41 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RaceKıng26

    Bak ne denmiş TURBO DİZEL ATMOSFERİK Benzinliye göre avantajlı ama TURBO BENZİNLİ geçer demişiz

    zaten ben de bunu diyenlere birşey demedim, dizelin tek başına güçlü olduğunu savunanlara dedim
  • [H.E.E] kullanıcısına yanıt
    Araç ne ?
  • KaSaTuRa. kullanıcısına yanıt
    O Zaman hiç bi sorun yok katılıyorum.
  • Hala öğrenememişsiniz.

    Turbo Benzinli, Turbo Dizeli rampa mampa farketmez geçer.

    Atmosferik Benzinli, Atmosferik Dizeli rampa mampa farketmez geçer.
  • Demek ki hiçbiriniz meşhur kamyoncu RAMPADAKOR HÜSAMETTİN ile tanışmamışsınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mantıksız bencede
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RaceKıng26

    Önce ayrım yap sonra dizel benzinli de Atmosferik deil o araç Turbo benzinli(TCE) dizel gibi düşük devirde max tork elde ediyor ve bunu uzun süre koruyor geçer ama benzer güçte atmosferik benzinli olsaydı öle olmazdı.

    Turbolu olduğunu biliyorum. Ayrıca max torku 2500 devirde veriyor.Çok da düşük bir devir değil. Atmosferik 90 bg olsaydı da sonuç değişmeyecekti,benzinli yine her türlü alacaktı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turbo dizel, tık tık lar beyler Benzinci arkadaşlar hiç kendini yipratmasin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorbay -- 24 Kasım 2014; 8:24:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Atmasforik civic im ile 120 nin assagisina dusmuyorum rampalarda ayrica yuksek devirlerdeki motorun tatli sesi dusuk devirlerdeki sifira yakin sesi dizele tercih bile edilebilir. Ayrica lpg ile sattigim 1.3 multijet ile ayni yakiti yakiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Siz öle bilmeye devam edin turbo çok şey fark ettirir öle bol keseden sallamadan deneyerek bunu görürsünüz emsal olsun 1.4 100hp 130 corsa ile 1.6 TDI 90 230 Vw polo rampada yine 1.6 dCİ 130 ile valvematic 132 160 corolla 0 dan rampada her türlü fersah fersah fark oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RaceKıng26 -- 24 Kasım 2014; 11:06:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.2 benzinli aracım var hayattan soğutur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rbcntechnic R kullanıcısına yanıt
    O araç megane 3 hb dCi 130 320 olsaysı 160-170ten aşağı düşmezdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turbo benzinli güncel en performanslı motordur. Tartışmaya gerek yok. Dizel motorlar ne kadar güçlü olsalarda devirleri kısıtlı. Bunu zaten 1-2-3. Viteslerde iyi anlarsınız. Benzinli araç kesiciye girene kadar 60 km yapar 1. Viteste, dizel en fazla 35-40 km. Turbo, tork falan değil mesele. Devir... Draglarda devir önemli, ama tek avantaj dizelde roll de. Ancak işin içine turbo girince, bir gerçek var, turbo benzin... Tartişmanın manası yok. Ister rampa, ister düz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçer efendim efsane değildir. Turbo çıktı mertlik bozuldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RaceKıng26

    Siz öle bimeye devam edin turbo çok şey fark ettirir öle bol keseden sallamadan deneyerek bunu görürsünüz emsal olsun 1.4 100hp 130 corsa ile 1.6 TDI 90 230 Vw polo rampada yine 1.6 dCİ 130 ile valvematic 132 160 corolla 0 dan rampada her türlü fersah fersah fark oluyor.

    Tork diyenler fizik kurallarını kendine göre yazıyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yakıttan ziyade beslemeyi tartışmalıyız.

    dizel sıkıştırmayla ateşlenir ve yandığında çıkan enerji mj cinsinden benzinden daha düşüktür.

    benzinli vites düşürürse vay o dizelin haline, çoğu yokuşu 2.viteste çıkarım hem gaz tepkilerim daha keskin hem birisi yanıma geldiğinde uzayıp gitme şansın daha fazla.

    besleme, yakıt cinsi, şanzıman oranları, ağırlık hepsi bir etken
    tek başıan dizel geçer demek çocukken senin araban kaç basıyor muhabbetinden öte gitmez

    lafı sonlandırırken dizelde veya turbo beslemede düşük devirde muazzam güçler alınabiliyor.

    atmosferik benzinlide o güçleri yakalamak için en az 3000devir kullanman lazım ki çoğu kişi bu devri pek görmez normal kullanımda

    herkesin tarzı farklı işte. devir bandının tadını çıkarın benzinciler

    ayrıca 1.viteste 60km yapan diyen arkadaş vites oranlarını araştırsın, her arabada standart o hızmış gibi yazmış.




  • 2008 model 1.6 atmosferik civic kullanıyorum abimin 2011 model 1.6 golf tdi 'na göre karşılaştırmak gerekirse dik rampalarda kesinlikle turbo dizelin üstünlüğü var benim vites küçülterek girdiğim yokuşlarda o gayet nizami bir şekilde giriyor ve zorlanmıyor ancak şöyle de bir gerçek var düz yolda bastığımız zaman henüz plakasını gösteremedi bana keza kendisi stop lambalarıma izlemekle yetiniyor ayrıca afedersiniz hayvan gibi 7 k devir çevirip sonuna kadar orgazmı yasamak varken kim neden dizel kullanır ki..
  • Ne demişim turbo ve tork bandı çok şey fark ettirir torkta ağırlık ve eğim etkisinin performans düşmesine etkisini azaltır.Fizik bilen birisi bunu bilmiyosa vay haline

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.