Şimdi Ara

REALME 6 PRO #ANA KONU (22. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
893
Cevap
12
Favori
53.138
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bukalemn

    Sonunda kavuştum

    Hayırlı olsun. Bu fiyata alınabilecek en iyi cihaz 👍

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • andios kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • https://www.youtube.com/watch?v=BoFyCjC3GjA&feature=youtu.be

    Realme 6 pro stable g cam diyor arkadaşlar ben indirdim config ayarıda yaptım daha iyi çekiyor gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese merhabalar.


    Uzun zamandır telefon arayışındayım ve Realme 6 pro çok hoşuma gitti. Bu konu başlığında da çok güzel anlatmışsınız, hepinize teşekkürler.


    Bütün gönderileri okudum. Ara ara sorulmuş ama doyurucu bir cevap göremediğim için tekrar soruyorum: Video çekiminde gürültü önleme özelliği gelen güncellemeler ile kapandı mı? Kapanmadıysa siz mevcut kullanıcılar, video kaydederken sesinizin yeterli ölçüde kaydolduğunu düşünüyor musunuz? 40 cm.den uzaktaysa kişinin sesi, kaydın daha iyi olduğu bilgisi doğru mu?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vuvuzela Nurten

    https://www.youtube.com/watch?v=BoFyCjC3GjA&feature=youtu.be

    Realme 6 pro stable g cam diyor arkadaşlar ben indirdim config ayarıda yaptım daha iyi çekiyor gibi
    Keşke video da kıyaslama fotolarıda olsaydı faydalı olurdu.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İyi mı kötü mü?

    REALME 6 PRO #ANA KONU

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bukalemn

    İyi mı kötü mü?

    oyun oynamadiysaniz kötü


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • guzel bi ekran koruyucu taktirabilcegim yer varmi İstanbul içinde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bukalemn

    İyi mı kötü mü?

    Şarjınızın daha %27 olduğunuda göz önünde bulundurmak lazım.


    Karanlık modda kullanmıyorsunuz. Bu hali ile de 8 saate yaklaşır gibi ekran süresi.


    Bence çok iyi.

  • Arkadaşlar WhatsAppta ve Instagramda ön kamera yakın çekiyor mu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Chrome, Twitter gibi uygulamalarda kaydırırken kasmalar yaşanır ya ; 90HZ kullanırken bu kasmalar oluyor mu yine ? Ne gibi avantajları var?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rjopkq

    Chrome, Twitter gibi uygulamalarda kaydırırken kasmalar yaşanır ya ; 90HZ kullanırken bu kasmalar oluyor mu yine ? Ne gibi avantajları var?
    Kasılma konusu işlemci performansı ile alakalı bir durum. 90hz konusunu şöyle düşünün 1 saniyede 60 fotoğraf yerine 90 fotoğraf görebiliyorsunuz. Daha akıcı bir deneyim demek. Teorik olarak %50 daha iyi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 90 hz ve 60 hz kullanımında şarjı kıyaslayan oldu mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet arkadaşlar bu kadar övgüye ne yazıktır nazar değmiş bulunmakta.. geçen gün bahsettiğim gibi eşimle birlikte yeni 2 tane cihaz aldık birini amazondan sipariş ettik diğerini hepsiburadan.. hepsiburadadan gelen cihazda şarja takılan kısımdaki çizgi materyali hafif yamuk gelmiş.. diğer cihazda bu durum yok ve bu nedenden dolayı şarja takarken ve çıkarırken zorlanma oluyor.. realme ile telefonda görüştüm bugün ve mail atmamı mümkünse foto video göndermemi söylediler.. fotoğraf ve video gönderdim kendilerine ve hakkım olan değişimi talep ettim.. bakalım ne cevap ile dönecekler.. ayrıca volte sorunuda yaşamıştım ama onun Telekom kaynaklı olduğunu düşünüyorum hala.. bu yaşadığım talihsiz durum haricinde telefondan çok memnundum hala da memnunum aslında.. menü arası, uygulama arası geçişler ve cihazın seriliği olsun çok tatmin edici.. şarjda oldukça iyi dayanıyor.. nazar diyelim ve realme'nin sorunumu gidereceğini ümit edelim..

    (Bu arada yamuğun aşırı olduğunu söyleyemem belki eşimede aynı teli almasam farkına bile varamazdım ama o yamukluk yüzünden şarja takarken belirgin bir zorlanma oluyor..)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oznorl -- 20 Ekim 2020; 2:0:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • oznorl O kullanıcısına yanıt

    geçmiş olsun, ben Turkcellde araştırınca volte desteğini mesaj atıp açmıştım öyle volte yazısı geldi ekrana, bence de telekom kaynaklıdır çünkü paket tarife derken kimin neyi nasıl kullandığını kendileri de karıştırıyorlar.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: didici

    geçmiş olsun, ben Turkcellde araştırınca volte desteğini mesaj atıp açmıştım öyle volte yazısı geldi ekrana, bence de telekom kaynaklıdır çünkü paket tarife derken kimin neyi nasıl kullandığını kendileri de karıştırıyorlar.

    Teşekkür ederim. Evet, bende aynı şekilde mesaj attım.. hatta aradım telekom müşteri hizmetlerini.. cihazın desteklemediğini söylediler. Dedikleri doğru olsa zaten benim telefonda da VoLTE görünmez. İkimizde telekomuz ve aynı tellere sahibiz.. birinde gözüküp diğerinde gözükmemesi tuhaf olan.. Valla bir bahtsızlıktır üzerimizde.. hayırlar olsun..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • REALME 6 PRO #ANA KONU


    Arkadaşlar merhaba daha önce sizinle realme 6 alıp sıfır telefonumun ekranında cıkan piksel hatasından dolayı 1. gün servise götürdüğümü ve sıfır cihaz değişimi onaylandığını paylaşmıştım resimlerle.Fakat ne yazıkki şanssızlıklar peişimi bırakmamakta.


    Bugün kvk dan mesaj geldi sıfır cihazımın geldiğine dair ve teslim almak için servise gittim.Neyse cihaz gelmiş aynı sıfır jelatinli sıfır telefon neyse bana teslim edecek olan görevli siz acın ilk bakın kontrol edin sonra ben bakayım dedi sorun olmasın neyse açtım jelatini sonra telefonu cıkardım onun poşetini de ben açtım yine sıfır cihazdı belli.Tabiki ilk işim ekrana bakmak hata varmı yok mu ona bakmak oldu.Neyse baktım ekran cillop gibi tamam dedim hata yok ekranda bu cihaz sorunsuz sanırım dedim neyse tam görevliye verecektim dedim heryerine bakayım sağına soluna dedim vereyim size.Neyse telefonun dik tutup yan çıtasına bakınca ne göreyim lanet olsun dedim resimde göreceğiniz üzere tam alt kısıma doğru kalem ucu kadar bir oyuk bu ne dedim tabi sinirden aşırı tepki verdim o an ikinci bu dedim ya sıfır telefon cıkarıyoruz kutudan sorunlu çıkıyor dedim böyle rezalet mi olur dedim yazıklar olsun dedim neyse dedi ki görevli efendim yeniden değişim isteyelim ben size hic teslim etmeden değişim istiyim sıfır ile dedi bende artık midem bulandı bu ne rezillik dedim ya iki kutu iki sıfır cihaz ikisi de fabrikasyon hatalı dedim para iade istiyorum dedim değişim falan istemiyorum dedim görevli mail attı cevabı gelince size haber vericem dedi.


    Velhasıl kelam benim şanssızlığım mıdır nedir bilmiyroum arkadaşlar hem çok şaşkın hem çok üzgünüm benim için realme macerası başlamadan bitti soğudum markadan da herşeyinden de oysa cok severek almıştım ama birdaha realme markasını kullanacağımı sanmıyorum inşallah para iadesi onayı çıkarsa samsung galaxy m51 alacağım bakalım cıkmazsa tüketici hakem heyetine verip paramı alacağım her türlü bu markaya da birdaha bulasmayacağım ben hayatımda ilk defa böyle bi durum yaşıyorum :(





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vuvuzela Nurten

    90 hz ve 60 hz kullanımında şarjı kıyaslayan oldu mu?
    Ben denedim. 1 saate yakın azalıyor ekran açık süresi. Otomatik seç aktif olduğunda 60hz e çok yakın bir süre aldım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oznorl

    Evet arkadaşlar bu kadar övgüye ne yazıktır nazar değmiş bulunmakta.. geçen gün bahsettiğim gibi eşimle birlikte yeni 2 tane cihaz aldık birini amazondan sipariş ettik diğerini hepsiburadan.. hepsiburadadan gelen cihazda şarja takılan kısımdaki çizgi materyali hafif yamuk gelmiş.. diğer cihazda bu durum yok ve bu nedenden dolayı şarja takarken ve çıkarırken zorlanma oluyor.. realme ile telefonda görüştüm bugün ve mail atmamı mümkünse foto video göndermemi söylediler.. fotoğraf ve video gönderdim kendilerine ve hakkım olan değişimi talep ettim.. bakalım ne cevap ile dönecekler.. ayrıca volte sorunuda yaşamıştım ama onun Telekom kaynaklı olduğunu düşünüyorum hala.. bu yaşadığım talihsiz durum haricinde telefondan çok memnundum hala da memnunum aslında.. menü arası, uygulama arası geçişler ve cihazın seriliği olsun çok tatmin edici.. şarjda oldukça iyi dayanıyor.. nazar diyelim ve realme'nin sorunumu gidereceğini ümit edelim..

    (Bu arada yamuğun aşırı olduğunu söyleyemem belki eşimede aynı teli almasam farkına bile varamazdım ama o yamukluk yüzünden şarja takarken belirgin bir zorlanma oluyor..)
    Geçmiş olsun. Yamukluk az ise mukavemetli ince bir plaka ile elle düzeltiverin hocam. Biraz zorlasanız düzelir tahminimce :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.