Şimdi Ara

REKTIFIYE UCRETI NEKADARDIR?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
1
Favori
92.747
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ARACLARDA MOTOR REKTIFIYE UCRETI NE KADARDIR TAHMINI?



  • Bu arkadaş bir diğer başlıkta 740D ilanını gösteren arkadaş sanırım. Adı da Aktemur' du galiba, 2 el hasarlı araçları alıp satmak üzerine iş planları kuruyordu... Diğer başlıkta belirttiği gibi arabayı bir arkadaşına aldırtıp adamın da başını yakmış anlaşılan.

    Bu o başlığın linki
    http://forum.donanimhaber.com/m_18010510/tm.htm

    Yazık yahu insanlara, senin düşündüğün kadar basit mi bu işler? Bu model bir BMW 7.40' ı bırak sanayiyi, mahalle arasındaki oto tamirhanesine soksan adam senden ciddi bir para ister haklı olarak. Yok efendim silindir kapağı taşlanacakmış da 500-YTL' na olacak işmiş. Bir kere adam o motoru ellemeye korkar, 500-YTL' na elini bile sürmez...

    Bir sen varsın akıllı insanları kandırıp para yapacaksın değil mi? O 740' da sigorta ihalesinden alınmış, hurda arabaların olduğu bir otoparkta, önünde çeki demiriyle fotografını koymuşsun. Belli ki o araba oraya çekilerek gelmiş, kaportada hasar olmadığına göre motor nanay. Büyük ihtimalle motor conta yakmış, sen de silindir kapağını 500-YTL' na taşlatıp bu olayın izlerini silerek arabayı birilerine itelemeyi planlıyorsun öyle mi?

    Allah sana akıl fikir versin arkadaşım. Bu ülkede ne ustalar var otomotiv sektöründe, onların hepsi aptal aklı ermiyor da bir sen mi biliyorsun bu işi?

    O arabayı aldırdığın arkadaşına da hem gçmiş olsun, hem de yeni arabası hayılı uğurlu olsun. Senin deli saçmalarından bıkınca adam gibi bir ustaya yaptırıp uzun yıllar biner artık...

    Hiç utanmıyor musun sen yahu...
  • lada samaraların yaklasık 1000 lıra tutuyor
  • araç ne?
  • E39 5.40 ortalama 5.000 YTL
  • arabasına göre değişir araç nedir?
  • aracına göre deişir şahinlerin 400-500 liraya bile olduğunu duydum
  • sanayide ucuz yapan yerlerde sanırım marka farkı gözetmeksizin 500ytl ye yaparlar di mi?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    ANKARA SIGORTAYI NASIL BILIRSINIZ
    15 yıl önce açıldı
    ALINIK KOMBI INDIRIMI
    geçen ay önce açıldı
    ANKARATIPLI AMERIKAYA MI GIDIYOR
    geçen yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Bu rektefiyede tam olarak neler uygulanıyor?
  • rektifiye deyince sadece işcilik mi var saniyorsunuz,
    ayrica her motorda iscilik de degisiyor
    v bir motorun rektifiyesi arkadasin yazdigi gibi 3-4 bulur ...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ŞAhin

    Bu rektefiyede tam olarak neler uygulanıyor?

    rektifiyede krank taşlama biyel kolları ve pistonların değişimi sekman atma ve silindir taşlama yapılıyo aslında masraf yedek parçada çıkıyo işçiliğin fazla maliyeti yok ama işin adı rektifiye olunca adamlar sanki motor bloğunu komple değiştiriyormuş gibi para almaya çalışıyo tanıdık ustaya yaptırmakta yarar var zaten her tamirci yapmıyo siz ustaya götürüyorsunuz usta motoru indirip motor yenileme yapanlara veriyo sonra yenilemeci ve usta kafa kafaya verip size güzel bi fatura çıkarıyo tavsiyem garantili yerde yaptırmak
  • rektifiye ne zaman niçin yaptırılır tam bilgisi olan varsa açıklayabilirmi
  • 740 5-6 ytl
  • madem taşlama vs.. yapılıyor
    taşlama yapılınca ebat aynı kalmaz ki
    küçülür yada incelir

    kompresyon kaçakları nasıl engelleniyor?
    bilen biri izah edebilir mi?
  • 5000-6000ytl kesinlikle olamaz.Silindir kapakları taşlanıp tekrar takılacak...Zor bi iş motoru tekrar söküp takmak ama 500ytl den fazla olmayacak bir işte 5000-6000ytl demek yada bu parayı vermek enayilik olarak görüyorum sanayi de yaptırıyorsanız...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: individual

    madem taşlama vs.. yapılıyor
    taşlama yapılınca ebat aynı kalmaz ki
    küçülür yada incelir

    kompresyon kaçakları nasıl engelleniyor?
    bilen biri izah edebilir mi?

    taşlama yapıldığı zaman silindir hacminde mikronla ölçülen genişlemeler olur taşlama silindir yüzeyindeki çizikleri gidermek için yapılır uygun piston ve sekman takıldığı zaman sorun olmaz kompresyon kaçakları genellikle sekmanların aşınması sonucu meydana gelir sekman aşınınca silindir içinde sıkışan havanın bir miktarı kartere iner ve arabanın yağ konulan kapağından dışarı çıkar buna ustalar motor üflüyo rektefiye istiyo derlerkompresyon kaçağı az ise sekman atarak rektefiyeye gerek kalmadan engellenebilir
  • quote:

    Orjinalden alıntı: lobyem

    5000-6000ytl kesinlikle olamaz.Silindir kapakları taşlanıp tekrar takılacak...Zor bi iş motoru tekrar söküp takmak ama 500ytl den fazla olmayacak bir işte 5000-6000ytl demek yada bu parayı vermek enayilik olarak görüyorum sanayi de yaptırıyorsanız...


    Bir 740 motorunu 500 ytl'ye malzemeler dahil rektifiye ettirirsen, motoru 5000 km sonra kucağına alırsın.
    Şahinden bahsedilmiyor, BMW 740 için 5000-6000 ytl yazılmış,
    biraz dikkatli okursan vereceğin cevaplar da düzgün olur ve bu forumda insanlar seni daha ciddiye alır.
    "enayilik" demek biraz ağır kalmış...
  • sanırım aracın yag yakıyor ve ucuz yollu yaptırıp hemen satacaksın. fake olduguna gore tanıdıgımız bırı olabılırmısın?
    quote:

    Orjinalden alıntı: lobyem

    sanayide ucuz yapan yerlerde sanırım marka farkı gözetmeksizin 500ytl ye yaparlar di mi?

  • ya bu rektıfıye fılan aslında yapılıyor yurt dışında çok. dıscovery channelde hot rod serısındede eskı arabanın motoru alıyorlar rektıfıye yapıyorlar ama onlar motor hacimide genişletiyorlar fazla guç elde etmek için ona görede gömleğin giridiği yerı genişletip çapa göre yeni gömlek silindir koyuyorlar yenı motor gibi oluyor. Bızde hacım genişletme yok.anlamadığım sey eğer piston gömlek içinde gidip gelıyorsa aşınan gömlekler ve pistonlardır gömlekte piston başlarıda değiştirilebiliyor. Taşlama vs içerde nereye yapılıyor hacım değişmiyorsa. Üst kısma yapılanı anlıyorum içeriye neden yapılıyor
  • Bu arkadaş bir diğer başlıkta 740D ilanını gösteren arkadaş sanırım. Adı da Aktemur' du galiba, 2 el hasarlı araçları alıp satmak üzerine iş planları kuruyordu... Diğer başlıkta belirttiği gibi arabayı bir arkadaşına aldırtıp adamın da başını yakmış anlaşılan.

    Bu o başlığın linki
    http://forum.donanimhaber.com/m_18010510/tm.htm

    Yazık yahu insanlara, senin düşündüğün kadar basit mi bu işler? Bu model bir BMW 7.40' ı bırak sanayiyi, mahalle arasındaki oto tamirhanesine soksan adam senden ciddi bir para ister haklı olarak. Yok efendim silindir kapağı taşlanacakmış da 500-YTL' na olacak işmiş. Bir kere adam o motoru ellemeye korkar, 500-YTL' na elini bile sürmez...

    Bir sen varsın akıllı insanları kandırıp para yapacaksın değil mi? O 740' da sigorta ihalesinden alınmış, hurda arabaların olduğu bir otoparkta, önünde çeki demiriyle fotografını koymuşsun. Belli ki o araba oraya çekilerek gelmiş, kaportada hasar olmadığına göre motor nanay. Büyük ihtimalle motor conta yakmış, sen de silindir kapağını 500-YTL' na taşlatıp bu olayın izlerini silerek arabayı birilerine itelemeyi planlıyorsun öyle mi?

    Allah sana akıl fikir versin arkadaşım. Bu ülkede ne ustalar var otomotiv sektöründe, onların hepsi aptal aklı ermiyor da bir sen mi biliyorsun bu işi?

    O arabayı aldırdığın arkadaşına da hem gçmiş olsun, hem de yeni arabası hayılı uğurlu olsun. Senin deli saçmalarından bıkınca adam gibi bir ustaya yaptırıp uzun yıllar biner artık...

    Hiç utanmıyor musun sen yahu...




  • 1000 ila 5000 ytl arası değişmekte saygılarımla
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.