Şimdi Ara

renault 12 toros (10. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
243
Cevap
0
Favori
177.443
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arazi taşıtı kadar iyi iş yapar doğrudur tarla,toprak,kaya,taş demez altını vurmaz yüksektir ama lütfen reno 12 lermize iyi bakalım şahsen bunların hiç birini ben arabama yapmıyorum kaldırım çıkarken, yollara konulan hız kesicilerden geçerken yavaşlarım yavaş yavaş geçerim
  • beyenmediğim tek yönü 3 tane anahtarı olması. kapılar için ayrı, kontak için ayrı, depo kapağı için ayrı anahtarı olması hoşuma girmiyor :D cepte ağırlık yapıyor
  • ilk arabamız bir R12 STW idi ve çok kahrımızı çekti pazarcılık yaptık o kadar yük taşıdık uzun yola gittik banamısın demedi, sonraları bir L200 minubus aldık arakasından bir Trasporter, hepsininde sürüş keyfini yaşadım şu anda kendime ait bir 1990 model R12 STW Toros var ve çok memnunum, 2 yıl önce 8 kişi tek molada Kayseriden İzmire gittik, yorulmadım desem yalan olur, zira o kadar yolu son model Mercedes de bile gitsen yorulursun, hala Erciyes dağının rampalarını canım torosumla aşıyorum, en masrafsız en sorunsuz araba diyebilirim, iş yerimizin yanında bir volkswagen bayii var oraya bazen arakadaşlarla yeni model arabalara bakarız kedi ciğer misali, ben takılırım arkadaşlara "en iyi araba toros " diye onlarda güler bana, kim ne söylerse söylesin, evet görünümü o kadar göze hitap etmeye bilir, kız tavlanmayabilir ama piknikte, tarlada, dağda, karlı yollarda kendimi toros ile güvende hissediyorum, ama açıkça belirtmek isterim ki tabiki param olsa torosu değiştiririm ama alacağım araba hangi marka olursa olsun masrafının bundan fazla olacağına eminim bu nedenle, değiştirmek yerine binmeyi tercih ediyorum her seferinde, vites ilgili olarak şunu söyleyebilirim, torosta şu ana kadar hiç zorlanmadım vites atmakta, el alışkanlığı olarak bakıyorum vites konusuna, bir çok arkadaşım ve akrabamda hala r 12 ve toros mevcut, ayrıca bir şey daha belirteyim ne zaman arabamı torosa yabancı birine emanet versem hemen hissediyorum, gerçekten alışkın olmayan insan kullanamıyor, arabanın vitesini atarken farkediyorum yabancı birinin kullandığını, herkese bol toroslu günler diliyorum unutmayın devir ekonomi devri, görünüme, havaya değil amaca hizmet deceksin amaç taşıt sahibi olmak işini görmekse toros yada başka model farketmez ben tercihimi bu yönde kullanıyorum şimdilik servis ve parça fiyatları ortada ki dizel bir eski kasa ford mondeonun sadece triger setinin değişimine 530 YTL istendiğini serviste kendim görünce torosuma daha çok bağlandım :)




  • renault 12 ciler nerdesiniz yaf ortadan kaybolmayın. yeni renault 12 resimleri bekliyoruz sizden
  • güncelll
  • Arkadaşlar tam 12 sene klullandım 12yi.Bisorununuz olursa yazın yardımcı olmaya çalışırım.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: CLİO SYMBOL

    Arkadaşlar tam 12 sene klullandım 12yi.Bisorununuz olursa yazın yardımcı olmaya çalışırım.


    kardeş benim bi sorunum var. 95 model torosum var orjinal. kaset çalar teypte araba sanki motorun sesini hopalöre veriyo. ama ötüyo sanki bişey gaz verdikçe ötme fazlalaşıyo sence neden?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: toros_042
    kaset çalar teypte araba sanki motorun sesini hopalöre veriyo. ama ötüyo sanki bişey gaz verdikçe ötme fazlalaşıyo


    Teybin elektrik kablosu üzerinde normalde küçük bir kutu olur, bunun da içinde bobin kondansatör vs. gibi elemanlarla yapılmış bir filtre olur, seninkinde bu var mı?
  • birader siyah kutunun ismi MEKSEFE.TV tamircileri ve elektronikçilerde bulunur bunu takarsan mesele hallolur.
  • öle bişey var ama galiba bozulmuş. teşekkürler arkadaşlar yardımlarınız için
  • arkadaşlar
    93 model toros var. 97 yılında 35 binde iken babam aldı. çok kullanmadığı için şimdi 80 binde.
    şimdi ben kullanıyorum ama şu triger kayışına taktım.
    toroslarda triger kayışı var mı yoksa zincirli mi.
    kaç km. de bir değişir.
    babamın tigerden hiç bir haberi yok yani değiştirilmemiş.
    değiştirirsem bu bana kaça malolur.
  • trigger kayışı zincirdir değiştirilmez

    ben kendi reno 12 min videosunu koyuyorum izleyen yorum yapan herkese şimdiden teşekkürler

    http://www.youtube.com/watch?v=rlmFGqzVGJ4



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Power Of The Renault -- 24 Ağustos 2007; 0:39:10 >
  • videounu izledim kardeş çok güzel yapmışınız. arabanda çok güzel. hava filtresi ilgimi çekti
  • hava filtrem çoktan değişti o eskisiydi tuhaf bir görünüşü vardı ama güzel ses veriyordu

    sonunda kameramanlar yazacağıma kamermanlar yazdım sonradan fark ettim
  • kardeş o filtreleri kaç paradır. birde yakıt tüketimini azaltırmı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi toros_042 -- 24 Ağustos 2007; 12:35:51 >
  • burda yaklaşık 15-20 ytl aldıydım
    bence hiç bir şey yaptığı yok ne yakıt tüketimine ne de performansa sadece ses
  • hmm anladım saol kardeş
  • bu da benim canavar 1995 model. 7.500 ytl verdiler kıyamadım satmadım. çünkü alacak olanalar inşaat işçisiydi

     renault 12 toros


     renault 12 toros


     renault 12 toros


     renault 12 toros




  • selamlar...

    dj oz üstad merak ettim act de gördüm arabanın içten bi fotosunu, emniyet kemerinin arkasındaki sütunda kaplama var sonradan mı yaptırdın ve hangi malzemeden baya güzel durmuş...

    oradaki ve daha değişik, özellikle içten bir kaç fotosunu koyar mısın, gözümüz bayram etsin...

    saygılar...
  • Bu otomobillerin görünürde iki güzel yanını seviyorum:

    1) SAğlam ve ucuz olması (özellikle dağa bayıra vurmak için birebir. ama 50 nin üstünde kaza yapmayın derim.)

    2) Yapılacak tesisat işlerine ve modifikasyona açık olması. (Çünkü bomboş)

    Ama yapılacak şeyler çok fazla. Hoş bu araç fiyatının misli misli yukarısına bile patlayabilir..

    Ön kısmındaki komunist dönem araçlarından kalma flatbed konsoluna çok güzel elektronik aksam takılabilir. kalorifer kontrollerinin üstünde parlatılmış aluminyum yüzeyin ortasında bir GPS ekranı fena gitmez. Tabi bir de ona baglı 4x40 W lık bir anfi ve 4 kapı kolonu.

    Tabi bunun hasar görmesini engelleyecek şekilde, kapı içlerinden ve aracın altından nem ve ses almasın diye Zift kaplama ve içeri camyünü şart..

    Park halinde iken rüzgarlı havalarda aracın yerini değiştiren güzel aerodinamiğini değiştirmek için ön süspansiyonların McPherson tipi yükseklik ayarlı Eibach süspansiyon iyi gider. En azından hız yapılacaksa o araçla, 80 den sonra tekerlekler yere bassın.

    Hatta biraz gözü karartıp, şasi modifikasyonu ile arkadan aracı savuran ve ani duruşlarda kaldırıma çıkartarak insan ölümüne sebebiyet verebilecek yaprak yayları çıkarıp 4 adet helezon süspansiyon da şart..
    (Ki Halkalı Toplukonut yolunda 60 ile giderken kırmızıda duramayıp 3 şeritli yolun bir sağına bir soluna savrulup giden bir R12 TX, kaldırıma çıkarak kendini durdurabildi. 2 metre farkla Anne ve pusetteki çocuk kurtuldu. Alıyordu altına v'allahi.)

    Ha bir de bagaj ve motor kabinini + iç mekanı da içine alacak şekilde bir rollcage de şart..

    R12 TX lerde silecek motoru yerine su fırlatmak için basmalı bir pedal var. Yol ortasında debriyaj-gaz kombinasyonu arasında pedalla cama su fışkırttırıyorsunuz. bazen hazne taşıp su bıakarak çürüme yapıyor. oranın motorlu bir silecek tesisatına kendini bırakması lazım.


    Yani araç her türlü fanteziye açık, arabadan güzel şeyler çıkabilir. Ama arabanın markası artıkr Renault değil, sizin markanız olur.

    Kuzguna yavrusu şahin görünür derler ama gerçekleri de kabul etmek lazım.
    Ancak fabrika çıkışı hali ile en güzel durduğu yer, Rüzgar almadan durabileceği bir müze odasıdır. Bunu da kabul etmek lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-AEA24002F -- 27 Ağustos 2007; 14:45:23 >




  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.