Şimdi Ara

renault 12 toros (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
243
Cevap
0
Favori
177.443
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commonwealth

    quote:

    Orjinalden alıntı: TOROS_CLK_500_SEL

    kusura bakma ama 100 değil 90 km olsada bu arabanın içinde olamazsın sen çünkü kıdemin yetmez o dediğin arabaların bi ruhu vardır eğer o ruhla birleşirsen 180 gösteren ibreyi 200 olarakda görürsün eğer satmasaydım arabamla sana 180 i geçtiğimi de gösterirdim yada youtube deki video yu izle arabam 170 km ile giderken devir saati 2500 de he bu arada unutmadan rampa aşağı felen değil düz yolda otobanda yani 100 km değil önemli olan o arabanın rumu ile birleşip 180 km olan arabanın içinde olmak saygılar


    o arabayla 180 yapmaya devam etseydin gerçekten ruhlarınız birleşirdi. evet otobanda 120 yi ana yolda 100 ü asla geçmem istediğim her yere de varabildim. bu arada 2,000cc bir araç kullanıyorum istediğim an 200 ü devireceğini de biliyorum ama ruhumu bir makine ile hele ki parayla aldığım bişeyle birleştirmeyi düşünmüyorum.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: commonwealth


    quote:

    Orjinalden alıntı: TOROS_CLK_500_SEL

    kusura bakma ama 100 değil 90 km olsada bu arabanın içinde olamazsın sen çünkü kıdemin yetmez o dediğin arabaların bi ruhu vardır eğer o ruhla birleşirsen 180 gösteren ibreyi 200 olarakda görürsün eğer satmasaydım arabamla sana 180 i geçtiğimi de gösterirdim yada youtube deki video yu izle arabam 170 km ile giderken devir saati 2500 de he bu arada unutmadan rampa aşağı felen değil düz yolda otobanda yani 100 km değil önemli olan o arabanın rumu ile birleşip 180 km olan arabanın içinde olmak saygılar


    o arabayla 180 yapmaya devam etseydin gerçekten ruhlarınız birleşirdi. evet otobanda 120 yi ana yolda 100 ü asla geçmem istediğim her yere de varabildim. bu arada 2,000cc bir araç kullanıyorum istediğim an 200 ü devireceğini de biliyorum ama ruhumu bir makine ile hele ki parayla aldığım bişeyle birleştirmeyi düşünmüyorum.





    2000 cc reno 21 in olduğunu biliyorum keşke benimde olsaydı ama olmadığı için bizde toros la yapıyoruz
    bu arada reno 21 lerin her biri ayrı ayrı bir efsanedir tüm reno 21 cilere allah kaza bela vermesin diyorum saygılar unutmadan hız felakettir

    hele ki toros laaa




  • quote:

    Orijinalden alıntı: djoz

    Bizimde 77 model reno 12miz var, 27 yaşındayım ve çocukluğumdan beri topu topu 3 kere arıza yaptığını hatırlıyorum o kadar, arızaları da debriyaj balatası alternatör kömürü falan gibi aşınan parçalardan, bunun dışında sürekli kullanırım bana mısın demez, aha bu da resmi...

     renault 12 toros


    şu anda yere göğe sığdırılamayan teknoloji harikaları 30 yılı ve 356.000 km'yi devirsin de göriyim onları...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: djoz

    Bizimde 77 model reno 12miz var, 27 yaşındayım ve çocukluğumdan beri topu topu 3 kere arıza yaptığını hatırlıyorum o kadar, arızaları da debriyaj balatası alternatör kömürü falan gibi aşınan parçalardan, bunun dışında sürekli kullanırım bana mısın demez, aha bu da resmi...

     renault 12 toros


    şu anda yere göğe sığdırılamayan teknoloji harikaları 30 yılı ve 356.000 km'yi devirsin de göriyim onları...




    çok yakışlı ve temiz bir aracınız var nice yıllar kullanmanızı dilerim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TOROS_CLK_500_SEL

    quote:

    Orjinalden alıntı: commonwealth


    quote:

    Orjinalden alıntı: TOROS_CLK_500_SEL

    kusura bakma ama 100 değil 90 km olsada bu arabanın içinde olamazsın sen çünkü kıdemin yetmez o dediğin arabaların bi ruhu vardır eğer o ruhla birleşirsen 180 gösteren ibreyi 200 olarakda görürsün eğer satmasaydım arabamla sana 180 i geçtiğimi de gösterirdim yada youtube deki video yu izle arabam 170 km ile giderken devir saati 2500 de he bu arada unutmadan rampa aşağı felen değil düz yolda otobanda yani 100 km değil önemli olan o arabanın rumu ile birleşip 180 km olan arabanın içinde olmak saygılar


    o arabayla 180 yapmaya devam etseydin gerçekten ruhlarınız birleşirdi. evet otobanda 120 yi ana yolda 100 ü asla geçmem istediğim her yere de varabildim. bu arada 2,000cc bir araç kullanıyorum istediğim an 200 ü devireceğini de biliyorum ama ruhumu bir makine ile hele ki parayla aldığım bişeyle birleştirmeyi düşünmüyorum.





    2000 cc reno 21 in olduğunu biliyorum keşke benimde olsaydı ama olmadığı için bizde toros la yapıyoruz
    bu arada reno 21 lerin her biri ayrı ayrı bir efsanedir tüm reno 21 cilere allah kaza bela vermesin diyorum saygılar unutmadan hız felakettir

    hele ki toros laaa

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: TOROS_CLK_500_SEL


    quote:

    Orjinalden alıntı: commonwealth


    quote:

    Orjinalden alıntı: TOROS_CLK_500_SEL

    kusura bakma ama 100 değil 90 km olsada bu arabanın içinde olamazsın sen çünkü kıdemin yetmez o dediğin arabaların bi ruhu vardır eğer o ruhla birleşirsen 180 gösteren ibreyi 200 olarakda görürsün eğer satmasaydım arabamla sana 180 i geçtiğimi de gösterirdim yada youtube deki video yu izle arabam 170 km ile giderken devir saati 2500 de he bu arada unutmadan rampa aşağı felen değil düz yolda otobanda yani 100 km değil önemli olan o arabanın rumu ile birleşip 180 km olan arabanın içinde olmak saygılar


    o arabayla 180 yapmaya devam etseydin gerçekten ruhlarınız birleşirdi. evet otobanda 120 yi ana yolda 100 ü asla geçmem istediğim her yere de varabildim. bu arada 2,000cc bir araç kullanıyorum istediğim an 200 ü devireceğini de biliyorum ama ruhumu bir makine ile hele ki parayla aldığım bişeyle birleştirmeyi düşünmüyorum.





    2000 cc reno 21 in olduğunu biliyorum keşke benimde olsaydı ama olmadığı için bizde toros la yapıyoruz
    bu arada reno 21 lerin her biri ayrı ayrı bir efsanedir tüm reno 21 cilere allah kaza bela vermesin diyorum saygılar unutmadan hız felakettir

    hele ki toros laaa


    nezaketin için teşekkür ederim. sonuçta r21 ler de hemen hemen toroslarla aynı fiyata gidiyor. belliki cesursun ama dikkat atmak lazım diyorum. Benim toroslara lafım yok yaşıtı çoğu araç dağılmışken ben 1976 modellerinin taş gibi dolaştığını görüyorum. üstelik bakımı da çok koly. ama o araçlar hele ki ülkemizin yolları sürat için uygun değiller. o süratte frenler hiçbir işe yaramaz. ve yurdum yol müteahhitleri hiç uyarmadan yolun ortasında dozer bırakıp gidebiliyor. geçen yıl Konya yolunu kullananınız varsa bilir. sonuçta ben de bir iki defa yüksek süratlere çıktım. ama bununla övünmemek gerekir. hele ki bu yazıları okuyup babasının arabası ile sürat yapabilme ihtimali olan gençleri korumak için hiç övünmemeli diye düşünüyorum. saygılar benden



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi commonwealth -- 11 Nisan 2007; 15:30:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: commonwealth

    quote:

    Orjinalden alıntı: TOROS_CLK_500_SEL


    quote:

    Orjinalden alıntı: commonwealth


    quote:

    Orjinalden alıntı: TOROS_CLK_500_SEL

    kusura bakma ama 100 değil 90 km olsada bu arabanın içinde olamazsın sen çünkü kıdemin yetmez o dediğin arabaların bi ruhu vardır eğer o ruhla birleşirsen 180 gösteren ibreyi 200 olarakda görürsün eğer satmasaydım arabamla sana 180 i geçtiğimi de gösterirdim yada youtube deki video yu izle arabam 170 km ile giderken devir saati 2500 de he bu arada unutmadan rampa aşağı felen değil düz yolda otobanda yani 100 km değil önemli olan o arabanın rumu ile birleşip 180 km olan arabanın içinde olmak saygılar


    o arabayla 180 yapmaya devam etseydin gerçekten ruhlarınız birleşirdi. evet otobanda 120 yi ana yolda 100 ü asla geçmem istediğim her yere de varabildim. bu arada 2,000cc bir araç kullanıyorum istediğim an 200 ü devireceğini de biliyorum ama ruhumu bir makine ile hele ki parayla aldığım bişeyle birleştirmeyi düşünmüyorum.





    2000 cc reno 21 in olduğunu biliyorum keşke benimde olsaydı ama olmadığı için bizde toros la yapıyoruz
    bu arada reno 21 lerin her biri ayrı ayrı bir efsanedir tüm reno 21 cilere allah kaza bela vermesin diyorum saygılar unutmadan hız felakettir

    hele ki toros laaa


    nezaketin için teşekkür ederim. sonuçta r21 ler de hemen hemen toroslarla aynı fiyata gidiyor. belliki cesursun ama dikkat atmak lazım diyorum. Benim toroslara lafım yok yaşıtı çoğu araç dağılmışken ben 1976 modellerinin taş gibi dolaştığını görüyorum. üstelik bakımı da çok koly. ama o araçlar hele ki ülkemizin yolları sürat için uygun değiller. o süratte frenler hiçbir işe yaramaz. ve yurdum yol müteahhitleri hiç uyarmadan yolun ortasında dozer bırakıp gidebiliyor. geçen yıl Konya yolunu kullananınız varsa bilir. sonuçta ben de bir iki defa yüksek süratlere çıktım. ama bununla övünmemek gerekir. hele ki bu yazıları okuyup babasının arabası ile sürat yapabilme ihtimali olan gençleri korumak için hiç övünmemeli diye düşünüyorum. saygılar benden

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: commonwealth

    quote:

    Orjinalden alıntı: TOROS_CLK_500_SEL


    quote:

    Orjinalden alıntı: commonwealth


    quote:

    Orjinalden alıntı: TOROS_CLK_500_SEL

    kusura bakma ama 100 değil 90 km olsada bu arabanın içinde olamazsın sen çünkü kıdemin yetmez o dediğin arabaların bi ruhu vardır eğer o ruhla birleşirsen 180 gösteren ibreyi 200 olarakda görürsün eğer satmasaydım arabamla sana 180 i geçtiğimi de gösterirdim yada youtube deki video yu izle arabam 170 km ile giderken devir saati 2500 de he bu arada unutmadan rampa aşağı felen değil düz yolda otobanda yani 100 km değil önemli olan o arabanın rumu ile birleşip 180 km olan arabanın içinde olmak saygılar


    o arabayla 180 yapmaya devam etseydin gerçekten ruhlarınız birleşirdi. evet otobanda 120 yi ana yolda 100 ü asla geçmem istediğim her yere de varabildim. bu arada 2,000cc bir araç kullanıyorum istediğim an 200 ü devireceğini de biliyorum ama ruhumu bir makine ile hele ki parayla aldığım bişeyle birleştirmeyi düşünmüyorum.





    2000 cc reno 21 in olduğunu biliyorum keşke benimde olsaydı ama olmadığı için bizde toros la yapıyoruz
    bu arada reno 21 lerin her biri ayrı ayrı bir efsanedir tüm reno 21 cilere allah kaza bela vermesin diyorum saygılar unutmadan hız felakettir

    hele ki toros laaa


    nezaketin için teşekkür ederim. sonuçta r21 ler de hemen hemen toroslarla aynı fiyata gidiyor. belliki cesursun ama dikkat atmak lazım diyorum. Benim toroslara lafım yok yaşıtı çoğu araç dağılmışken ben 1976 modellerinin taş gibi dolaştığını görüyorum. üstelik bakımı da çok koly. ama o araçlar hele ki ülkemizin yolları sürat için uygun değiller. o süratte frenler hiçbir işe yaramaz. ve yurdum yol müteahhitleri hiç uyarmadan yolun ortasında dozer bırakıp gidebiliyor. geçen yıl Konya yolunu kullananınız varsa bilir. sonuçta ben de bir iki defa yüksek süratlere çıktım. ama bununla övünmemek gerekir. hele ki bu yazıları okuyup babasının arabası ile sürat yapabilme ihtimali olan gençleri korumak için hiç övünmemeli diye düşünüyorum. saygılar benden




    haklısınız çok özür dilerim bu olayı düşünemedim kusura bakmayın ben çalışarak tırnaklarımla almıştım torosumu ondan bu kadar rahat yazdığımı düşünüyorum çok özür dilerim genç arkadaşlara tavsiyem sakın hızlı gitmeyin bende vicdan azabı çekmeyeyim hepiniz allaha emanet olun
    bide torosumu satmak zorunda kaldığım için çok üzgünüm belkide burda forumda yazarak üzüntümü gideriyorum bilemiyorum işte insan üzülünce genci yaşlıyı düşünmüyor çok düşüncesizlik ettim herkesten özür diliyorum hayırlı günler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TOROS_CLK_500_SEL

    quote:

    Orjinalden alıntı: commonwealth

    quote:

    Orjinalden alıntı: TOROS_CLK_500_SEL


    quote:

    Orjinalden alıntı: commonwealth


    quote:

    Orjinalden alıntı: TOROS_CLK_500_SEL

    kusura bakma ama 100 değil 90 km olsada bu arabanın içinde olamazsın sen çünkü kıdemin yetmez o dediğin arabaların bi ruhu vardır eğer o ruhla birleşirsen 180 gösteren ibreyi 200 olarakda görürsün eğer satmasaydım arabamla sana 180 i geçtiğimi de gösterirdim yada youtube deki video yu izle arabam 170 km ile giderken devir saati 2500 de he bu arada unutmadan rampa aşağı felen değil düz yolda otobanda yani 100 km değil önemli olan o arabanın rumu ile birleşip 180 km olan arabanın içinde olmak saygılar


    o arabayla 180 yapmaya devam etseydin gerçekten ruhlarınız birleşirdi. evet otobanda 120 yi ana yolda 100 ü asla geçmem istediğim her yere de varabildim. bu arada 2,000cc bir araç kullanıyorum istediğim an 200 ü devireceğini de biliyorum ama ruhumu bir makine ile hele ki parayla aldığım bişeyle birleştirmeyi düşünmüyorum.





    2000 cc reno 21 in olduğunu biliyorum keşke benimde olsaydı ama olmadığı için bizde toros la yapıyoruz
    bu arada reno 21 lerin her biri ayrı ayrı bir efsanedir tüm reno 21 cilere allah kaza bela vermesin diyorum saygılar unutmadan hız felakettir

    hele ki toros laaa


    nezaketin için teşekkür ederim. sonuçta r21 ler de hemen hemen toroslarla aynı fiyata gidiyor. belliki cesursun ama dikkat atmak lazım diyorum. Benim toroslara lafım yok yaşıtı çoğu araç dağılmışken ben 1976 modellerinin taş gibi dolaştığını görüyorum. üstelik bakımı da çok koly. ama o araçlar hele ki ülkemizin yolları sürat için uygun değiller. o süratte frenler hiçbir işe yaramaz. ve yurdum yol müteahhitleri hiç uyarmadan yolun ortasında dozer bırakıp gidebiliyor. geçen yıl Konya yolunu kullananınız varsa bilir. sonuçta ben de bir iki defa yüksek süratlere çıktım. ama bununla övünmemek gerekir. hele ki bu yazıları okuyup babasının arabası ile sürat yapabilme ihtimali olan gençleri korumak için hiç övünmemeli diye düşünüyorum. saygılar benden




    haklısınız çok özür dilerim bu olayı düşünemedim kusura bakmayın ben çalışarak tırnaklarımla almıştım torosumu ondan bu kadar rahat yazdığımı düşünüyorum çok özür dilerim genç arkadaşlara tavsiyem sakın hızlı gitmeyin bende vicdan azabı çekmeyeyim hepiniz allaha emanet olun
    bide torosumu satmak zorunda kaldığım için çok üzgünüm belkide burda forumda yazarak üzüntümü gideriyorum bilemiyorum işte insan üzülünce genci yaşlıyı düşünmüyor çok düşüncesizlik ettim herkesten özür diliyorum hayırlı günler

    Alıntıları Göster
    hiç özürlük birşey yok insan gerçekten böyle yaşıtlarından daha iyi bir makineye sahip olunca gurur duyuyor. seni anlıyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: daschund

    quote:

    Orjinalden alıntı: djoz

    Bizimde 77 model reno 12miz var, 27 yaşındayım ve çocukluğumdan beri topu topu 3 kere arıza yaptığını hatırlıyorum o kadar, arızaları da debriyaj balatası alternatör kömürü falan gibi aşınan parçalardan, bunun dışında sürekli kullanırım bana mısın demez, aha bu da resmi...

     renault 12 toros


    şu anda yere göğe sığdırılamayan teknoloji harikaları 30 yılı ve 356.000 km'yi devirsin de göriyim onları...




    çok yakışlı ve temiz bir aracınız var nice yıllar kullanmanızı dilerim

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: dsc86

    çok yakışlı ve temiz bir aracınız var nice yıllar kullanmanızı dilerim



    Çok teşekkürler..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: djoz

    quote:

    Orjinalden alıntı: dsc86

    çok yakışlı ve temiz bir aracınız var nice yıllar kullanmanızı dilerim



    Çok teşekkürler..

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar bu da benim Renault 12 arabayı alalı yaklaşık 6 sene oldu birkaç değişiklik hariç pek sorun çıkartmadı
    arabamdan gayet memnunum 1300cc 4 vites

    Arabamda ön farları ve arka stopları değiştirdim. benzin deposunu komple değiştirdim, Westinghause fren merkezi taktırdım ha bi de beni gıcık eden bu arka kampanalar kaydırmalıydı onları komple değiştirdim yeni sistemle şimdi cırtlı oldu aynı torosların doğan şahınlerin ki gibi, motorda daha 19000km de istanbul aksarayda 2002 yılında komple rektefiye ettirdim ve hep orjinal parçalarını kullandırttım. bu araba beni hiç yolda koymadı şuan nick ini hatırlayamadım arkadaşıma aynen katılıyorum arabada 160 kadran var yalnız ben uzun yolda kadranı tekrar 0 a getiriyorum gaza basma yeri hala kalıyor fakat teli kopartır diye basmıyorum yanılma payı ile beraber 150-160 kesinlikle yapıyor ve düz yolda şimdi iki sorunum var ve sizlerden yardım istiyorum

    Bu arabayı aldığında ön konsolu orjinaldi yani dürbünlü tabir ettiklerinden fakat görev yaptığım Diyarbakırda 5 sene kalınca oranın güneşine torpido yenik düştü ve çatladı bir müddet sonrada parçalandı (üst kısmı) şimdi ön konsolu komple değiştireceğim yine dürbünlü konsollardan mı baksam yoksa toros konsolumu taksam?

    Bi de arkadaşlar araba her ne kadar ekonomik olsa da 1300cc olsa da şehiriçi kullanımda bayağı bi masraflı oluyor 10LT benzinle 80km civarında yol yapıyorum gerçi uzun yolda bi depo ile 45 lt ile ortalama 550-600km aralığında yol yapsamda şehiriçi bayağı bi pahalı sizce lpg taktırsam mı bu zamana kadar hiç taktırmadım ama benzin 3YTL sınırına dayandı ve benim de daha fazla dayanacak gücüm kalmadı

     renault 12 toros


     renault 12 toros


     renault 12 toros




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TUFANER

    Arkadaşlar bu da benim Renault 12 arabayı alalı yaklaşık 6 sene oldu birkaç değişiklik hariç pek sorun çıkartmadı
    arabamdan gayet memnunum 1300cc 4 vites

    Arabamda ön farları ve arka stopları değiştirdim. benzin deposunu komple değiştirdim, Westinghause fren merkezi taktırdım ha bi de beni gıcık eden bu arka kampanalar kaydırmalıydı onları komple değiştirdim yeni sistemle şimdi cırtlı oldu aynı torosların doğan şahınlerin ki gibi, motorda daha 19000km de istanbul aksarayda 2002 yılında komple rektefiye ettirdim ve hep orjinal parçalarını kullandırttım. bu araba beni hiç yolda koymadı şuan nick ini hatırlayamadım arkadaşıma aynen katılıyorum arabada 160 kadran var yalnız ben uzun yolda kadranı tekrar 0 a getiriyorum gaza basma yeri hala kalıyor fakat teli kopartır diye basmıyorum yanılma payı ile beraber 150-160 kesinlikle yapıyor ve düz yolda şimdi iki sorunum var ve sizlerden yardım istiyorum

    Bu arabayı aldığında ön konsolu orjinaldi yani dürbünlü tabir ettiklerinden fakat görev yaptığım Diyarbakırda 5 sene kalınca oranın güneşine torpido yenik düştü ve çatladı bir müddet sonrada parçalandı (üst kısmı) şimdi ön konsolu komple değiştireceğim yine dürbünlü konsollardan mı baksam yoksa toros konsolumu taksam?

    Bi de arkadaşlar araba her ne kadar ekonomik olsa da 1300cc olsa da şehiriçi kullanımda bayağı bi masraflı oluyor 10LT benzinle 80km civarında yol yapıyorum gerçi uzun yolda bi depo ile 45 lt ile ortalama 550-600km aralığında yol yapsamda şehiriçi bayağı bi pahalı sizce lpg taktırsam mı bu zamana kadar hiç taktırmadım ama benzin 3YTL sınırına dayandı ve benim de daha fazla dayanacak gücüm kalmadı

     renault 12 toros


     renault 12 toros


     renault 12 toros


    Alıntıları Göster
    bu da motoru gerçekten çok temiz ve gözüm gibi bakıyorum radyotörü değiştirmedim çünkü bakır radyatördü ve bakır radyotörlerde şimdilerde yok gibi hımmm bi de iç döşemeleri sıfır yaptırdım kapı ve tavan döşemelerini

     renault 12 toros



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TUFANER -- 12 Nisan 2007; 22:07:38 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TUFANER

    Arkadaşlar bu da benim Renault 12 arabayı alalı yaklaşık 6 sene oldu birkaç değişiklik hariç pek sorun çıkartmadı
    arabamdan gayet memnunum 1300cc 4 vites

    Arabamda ön farları ve arka stopları değiştirdim. benzin deposunu komple değiştirdim, Westinghause fren merkezi taktırdım ha bi de beni gıcık eden bu arka kampanalar kaydırmalıydı onları komple değiştirdim yeni sistemle şimdi cırtlı oldu aynı torosların doğan şahınlerin ki gibi, motorda daha 19000km de istanbul aksarayda 2002 yılında komple rektefiye ettirdim ve hep orjinal parçalarını kullandırttım. bu araba beni hiç yolda koymadı şuan nick ini hatırlayamadım arkadaşıma aynen katılıyorum arabada 160 kadran var yalnız ben uzun yolda kadranı tekrar 0 a getiriyorum gaza basma yeri hala kalıyor fakat teli kopartır diye basmıyorum yanılma payı ile beraber 150-160 kesinlikle yapıyor ve düz yolda şimdi iki sorunum var ve sizlerden yardım istiyorum

    Bu arabayı aldığında ön konsolu orjinaldi yani dürbünlü tabir ettiklerinden fakat görev yaptığım Diyarbakırda 5 sene kalınca oranın güneşine torpido yenik düştü ve çatladı bir müddet sonrada parçalandı (üst kısmı) şimdi ön konsolu komple değiştireceğim yine dürbünlü konsollardan mı baksam yoksa toros konsolumu taksam?

    Bi de arkadaşlar araba her ne kadar ekonomik olsa da 1300cc olsa da şehiriçi kullanımda bayağı bi masraflı oluyor 10LT benzinle 80km civarında yol yapıyorum gerçi uzun yolda bi depo ile 45 lt ile ortalama 550-600km aralığında yol yapsamda şehiriçi bayağı bi pahalı sizce lpg taktırsam mı bu zamana kadar hiç taktırmadım ama benzin 3YTL sınırına dayandı ve benim de daha fazla dayanacak gücüm kalmadı

     renault 12 toros


     renault 12 toros


     renault 12 toros


    Alıntıları Göster
    tufaner üstad maşallah senin araban da temiz,

    şimdi pcdata ve dj dürbün göğüs al diyecektir ama bence onu bulman çok zor ve çıkma (diğer bir ifade ile kaymağı yenmiş)olacak, görece daha kolay bulacağın toros göğsü kadar da pahalı olacaktır, şansın yaver gitmezse...

    ayrıca lpg konusuna da muhalefet gelebilir ama benzin değerleri aynı dediğin gibi idi bizim 12nin de lpg ye geçtiğinden beri araba daha bi gezer oldu...şehir içinde km de 20 ykr yakıyor uzun yolda 13 ykr ye kadar düşüyor...gerçi şehir içinde 20 ykr yine yeni sistemli araçlara göre çok ama bu araba için en uygun yakıt bu ... 30ytl lik lpg ile 150-170 km yapmak işten değil...

    bu arada ben de şunu soriim sana şu gıcık olduğun arka frenlerin kaydırmalı olduğunu nasıl anlayacaz, bizim de ikide bir ayar istiyor fren yapınca araba öne yığılmaya başlayınca gidiyoruz yaptırıyoruz ayarını bir müddet normale dönüyor sonra yeniden oluyor, ne dersin ondan olabilir mi...

    saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: engingulcan

    tufaner üstad maşallah senin araban da temiz,

    şimdi pcdata ve dj dürbün göğüs al diyecektir ama bence onu bulman çok zor ve çıkma (diğer bir ifade ile kaymağı yenmiş)olacak, görece daha kolay bulacağın toros göğsü kadar da pahalı olacaktır, şansın yaver gitmezse...

    ayrıca lpg konusuna da muhalefet gelebilir ama benzin değerleri aynı dediğin gibi idi bizim 12nin de lpg ye geçtiğinden beri araba daha bi gezer oldu...şehir içinde km de 20 ykr yakıyor uzun yolda 13 ykr ye kadar düşüyor...gerçi şehir içinde 20 ykr yine yeni sistemli araçlara göre çok ama bu araba için en uygun yakıt bu ... 30ytl lik lpg ile 150-170 km yapmak işten değil...

    bu arada ben de şunu soriim sana şu gıcık olduğun arka frenlerin kaydırmalı olduğunu nasıl anlayacaz, bizim de ikide bir ayar istiyor fren yapınca araba öne yığılmaya başlayınca gidiyoruz yaptırıyoruz ayarını bir müddet normale dönüyor sonra yeniden oluyor, ne dersin ondan olabilir mi...

    saygılar...

    Alıntıları Göster
    Engingülcan arkadaşım bu arabayı aldığımda orjinal fren sisteminde Westinghause yoktu kara düzen frenlere gidecek ve balatalara basınç yaptıracak hidrolik yağını ayak gücü ile pompalıyordum ayrıca arka tekerleklerde bulunan ve fren balatalarını ayar yapmaya yarayan kaydırmalı bi ayar sistemi vardı ve bu ayar sistemide bir türlü randıman tutmuyordu arka sağ teker tutsa sol tutmaz sol taraf tutsa sağ tutmazdı ve beni gerçekten gıcık ederdi en son dayanamadım istanbul sefaköyde araba mezarlığına gittim kazalı yeni model bi toros a ait westinghause fren merkezi ve deposunu 2002 de 45YTL ye aldım ve taktırdım westinghause olunca ve frene motor takviyesi gelince pedal bayağı bi yumaşadı mübalağa olmasın ayağımdaki ayakkabıyı çıkartıp fren pedaline koysam onun ağırlığı yetiyordu :) lakin bu seferde arka balataların ayarına gıcık oldum ve nihayet onu da Diyarbakırdaki sanayiiden ayarladım şimdi bu arka frenlerin kaydırmalı olup olmadığını anlamanın en kısa yolu tanıdık birinde toros, şahin veya doğan varsa balataları ayarlamaya yarayan bir mekanizma var bu mekanizma balata ile balatanın sürtündüğü kampana arasındaki boşluğu ayarlar. Bu mekanizma 14-15 gibi bi anahtar vasıtasıyla ayarlanıyorsa bilki eski tip yani kaydırmalı bir mekanizma var yok tornavide yardımı ile dişliler attırılmak suretiyle ayarlanıyorsa bu da yeni sistemdir. acıp bakmadan bilemezsin Neyse ben yine kazalı bi torosa aitti fabrikanın koyduğu kampana, piston ve balataları ile birlikte komple aldım ve her iki tekerlekteki eski fren sistemi ile değiştirdim şimdi ayar yapması da kolay oluyor frene basınca arabanın durmasıda dengeli ve kısa oluyor eski sistem fren gerçekten çok zordu şimdi iyi size de tavsiye ederim fren konusu şakaya gelmez büyükşehirlerden birinde ikamet ediyorsan westinghause ve arka tekerleklerin kampana+piston+balatalarını değiştirmek çok maliyetli olmaz ama inanın ki buna fazlasıyla değer

    şimdi yakıt konusuna gelince şehiriçi 0,200YTL şehirlerarası 0,130YTL
    gibi bir rakam telafuz etmişsiniz bu vermiş olduğunuz rakamlar benzin için mi LPG için mi geçerli zira ben uzun yolda dahi sizin şehir içi için vermiş olduğunuz 200 kuruşu yakalayamıyorum
    45*2920=131400 ortalama 570km gider ki bu da km de 230,52 eder
    şehiriçinde de 131400 ortalama 350km gider bu da km de 375 eder hadi düz olsun diyelim 350 nin altını pek görmez bu ölçümleri net ve sağlıklı bir şekilde yaptım bazı arkadaşlar gibi depoda ne kadar benzin olduğunu görmeden 20YTL lik benzin aldım şurdan şuraya gittim şu kadar gezdim ve 130km yaptım gibi sallamıyorum.

    Ben ölçüm yaparken depoyu fullerim benzini depo kapağı seviyesinde görünce ve artık benzin almayacak duruma gelince km mi sıfırlarım şehiriçi veya dışı asgarı 200km yol giderim aynı seviye ye gelinceye kadar yine benzin alırım yaptığım km ve aldğım benzin bana tüketim miktarını net olarak verir çünkü hiçbir yol 200km boyunca hep rampa olmaz hep yokuş aşağıda olmaz ve kendi görüşüm ölçüm için yeterli bi km dir
    ama Çankırı ilgaz dağlarından veya G.Antep Nurdağı (eski adıyla gavurdağı) dan inerken boşa alsan vitesi araba rahatlıkla 15km boşta gidiyor bende 50km yi baz alarak bu ölçümü yaparsam epey bi yanılma payım olur hepinize iyi akşamlar

    LPG konusundaki görüşlerinizi ve 1300cc lik motora sahip Renault 12 kullanan arkadaşların LPG markası ve şehiriçi şehirdışı tüketim miktarlarını öğrenebilirsem çok memnun olacağım parasal değilde daha ziyade km/LT olarak daha iyi olur biraz uzun oldu kusuruma bakmayın hepinize hayırlı akşamlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TUFANER -- 13 Nisan 2007; 1:05:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TUFANER

    Engingülcan arkadaşım bu arabayı aldığımda orjinal fren sisteminde Westinghause yoktu kara düzen frenlere gidecek ve balatalara basınç yaptıracak hidrolik yağını ayak gücü ile pompalıyordum ayrıca arka tekerleklerde bulunan ve fren balatalarını ayar yapmaya yarayan kaydırmalı bi ayar sistemi vardı ve bu ayar sistemide bir türlü randıman tutmuyordu arka sağ teker tutsa sol tutmaz sol taraf tutsa sağ tutmazdı ve beni gerçekten gıcık ederdi en son dayanamadım istanbul sefaköyde araba mezarlığına gittim kazalı yeni model bi toros a ait westinghause fren merkezi ve deposunu 2002 de 45YTL ye aldım ve taktırdım westinghause olunca ve frene motor takviyesi gelince pedal bayağı bi yumaşadı mübalağa olmasın ayağımdaki ayakkabıyı çıkartıp fren pedaline koysam onun ağırlığı yetiyordu :) lakin bu seferde arka balataların ayarına gıcık oldum ve nihayet onu da Diyarbakırdaki sanayiiden ayarladım şimdi bu arka frenlerin kaydırmalı olup olmadığını anlamanın en kısa yolu tanıdık birinde toros, şahin veya doğan varsa balataları ayarlamaya yarayan bir mekanizma var bu mekanizma balata ile balatanın sürtündüğü kampana arasındaki boşluğu ayarlar. Bu mekanizma 14-15 gibi bi anahtar vasıtasıyla ayarlanıyorsa bilki eski tip yani kaydırmalı bir mekanizma var yok tornavide yardımı ile dişliler attırılmak suretiyle ayarlanıyorsa bu da yeni sistemdir. acıp bakmadan bilemezsin Neyse ben yine kazalı bi torosa aitti fabrikanın koyduğu kampana, piston ve balataları ile birlikte komple aldım ve her iki tekerlekteki eski fren sistemi ile değiştirdim şimdi ayar yapması da kolay oluyor frene basınca arabanın durmasıda dengeli ve kısa oluyor eski sistem fren gerçekten çok zordu şimdi iyi size de tavsiye ederim fren konusu şakaya gelmez büyükşehirlerden birinde ikamet ediyorsan westinghause ve arka tekerleklerin kampana+piston+balatalarını değiştirmek çok maliyetli olmaz ama inanın ki buna fazlasıyla değer

    şimdi yakıt konusuna gelince şehiriçi 0,200YTL şehirlerarası 0,130YTL
    gibi bir rakam telafuz etmişsiniz bu vermiş olduğunuz rakamlar benzin için mi LPG için mi geçerli zira ben uzun yolda dahi sizin şehir içi için vermiş olduğunuz 200 kuruşu yakalayamıyorum
    45*2920=131400 ortalama 570km gider ki bu da km de 230,52 eder
    şehiriçinde de 131400 ortalama 350km gider bu da km de 375 eder hadi düz olsun diyelim 350 nin altını pek görmez bu ölçümleri net ve sağlıklı bir şekilde yaptım bazı arkadaşlar gibi depoda ne kadar benzin olduğunu görmeden 20YTL lik benzin aldım şurdan şuraya gittim şu kadar gezdim ve 130km yaptım gibi sallamıyorum.

    Ben ölçüm yaparken depoyu fullerim benzini depo kapağı seviyesinde görünce ve artık benzin almayacak duruma gelince km mi sıfırlarım şehiriçi veya dışı asgarı 200km yol giderim aynı seviye ye gelinceye kadar yine benzin alırım yaptığım km ve aldğım benzin bana tüketim miktarını net olarak verir çünkü hiçbir yol 200km boyunca hep rampa olmaz hep yokuş aşağıda olmaz ve kendi görüşüm ölçüm için yeterli bi km dir
    ama Çankırı ilgaz dağlarından veya G.Antep Nurdağı (eski adıyla gavurdağı) dan inerken boşa alsan vitesi araba rahatlıkla 15km boşta gidiyor bende 50km yi baz alarak bu ölçümü yaparsam epey bi yanılma payım olur hepinize iyi akşamlar

    LPG konusundaki görüşlerinizi ve 1300cc lik motora sahip Renault 12 kullanan arkadaşların LPG markası ve şehiriçi şehirdışı tüketim miktarlarını öğrenebilirsem çok memnun olacağım parasal değilde daha ziyade km/LT olarak daha iyi olur biraz uzun oldu kusuruma bakmayın hepinize hayırlı akşamlar

    Alıntıları Göster
    üstad bizim 88 12 tx var,

    bizim arabada westinghause var ama dediğim gibi arkaların ayarı çabuk kaçıyo arka hidrolik borusunda patlak varmış geçende değişti tekrar ayar da çekildi hatta ben de ordaydım ayarlanırken tornavida ile ayarlamıştı usta yanlış hatırlamıyorsam...

    o söylediğim değerler lpg dir...ben de aynen sizin gibi ölçtüm hatta uzun yol ölçümümüz 450 km lik bi ölçüm oldu...istanbuldan çıktık ve karabükte 455 km sonra 60 ytl lik lpg aldı...benzin konusunda sizin değerler gayet normal hatta bizim benzin değerleri hiç o rakamlara ulaşmıyordu...benzinde şehir içinde 40 ykr şehir dışında 30 ykr yakıyordu...şimdi km/lt hesabı yapamayacam ama 1liralık lpg ile şehiriçinde 5km şehirdışında 7-8km gitmektedir.

    ayrıca lpg bu araçların motorlarına gayet güzel uyum sağlıyor bagaj da geniş rahat rahat taktırabilirsiniz bizimkinin marka brc gayet memnunuz...

    saygılar...


    quote:

    Orjinalden alıntı: TUFANER

    Engingülcan arkadaşım bu arabayı aldığımda orjinal fren sisteminde Westinghause yoktu kara düzen frenlere gidecek ve balatalara basınç yaptıracak hidrolik yağını ayak gücü ile pompalıyordum ayrıca arka tekerleklerde bulunan ve fren balatalarını ayar yapmaya yarayan kaydırmalı bi ayar sistemi vardı ve bu ayar sistemide bir türlü randıman tutmuyordu arka sağ teker tutsa sol tutmaz sol taraf tutsa sağ tutmazdı ve beni gerçekten gıcık ederdi en son dayanamadım istanbul sefaköyde araba mezarlığına gittim kazalı yeni model bi toros a ait westinghause fren merkezi ve deposunu 2002 de 45YTL ye aldım ve taktırdım westinghause olunca ve frene motor takviyesi gelince pedal bayağı bi yumaşadı mübalağa olmasın ayağımdaki ayakkabıyı çıkartıp fren pedaline koysam onun ağırlığı yetiyordu :) lakin bu seferde arka balataların ayarına gıcık oldum ve nihayet onu da Diyarbakırdaki sanayiiden ayarladım şimdi bu arka frenlerin kaydırmalı olup olmadığını anlamanın en kısa yolu tanıdık birinde toros, şahin veya doğan varsa balataları ayarlamaya yarayan bir mekanizma var bu mekanizma balata ile balatanın sürtündüğü kampana arasındaki boşluğu ayarlar. Bu mekanizma 14-15 gibi bi anahtar vasıtasıyla ayarlanıyorsa bilki eski tip yani kaydırmalı bir mekanizma var yok tornavide yardımı ile dişliler attırılmak suretiyle ayarlanıyorsa bu da yeni sistemdir. acıp bakmadan bilemezsin Neyse ben yine kazalı bi torosa aitti fabrikanın koyduğu kampana, piston ve balataları ile birlikte komple aldım ve her iki tekerlekteki eski fren sistemi ile değiştirdim şimdi ayar yapması da kolay oluyor frene basınca arabanın durmasıda dengeli ve kısa oluyor eski sistem fren gerçekten çok zordu şimdi iyi size de tavsiye ederim fren konusu şakaya gelmez büyükşehirlerden birinde ikamet ediyorsan westinghause ve arka tekerleklerin kampana+piston+balatalarını değiştirmek çok maliyetli olmaz ama inanın ki buna fazlasıyla değer

    şimdi yakıt konusuna gelince şehiriçi 0,200YTL şehirlerarası 0,130YTL
    gibi bir rakam telafuz etmişsiniz bu vermiş olduğunuz rakamlar benzin için mi LPG için mi geçerli zira ben uzun yolda dahi sizin şehir içi için vermiş olduğunuz 200 kuruşu yakalayamıyorum
    45*2920=131400 ortalama 570km gider ki bu da km de 230,52 eder
    şehiriçinde de 131400 ortalama 350km gider bu da km de 375 eder hadi düz olsun diyelim 350 nin altını pek görmez bu ölçümleri net ve sağlıklı bir şekilde yaptım bazı arkadaşlar gibi depoda ne kadar benzin olduğunu görmeden 20YTL lik benzin aldım şurdan şuraya gittim şu kadar gezdim ve 130km yaptım gibi sallamıyorum.

    Ben ölçüm yaparken depoyu fullerim benzini depo kapağı seviyesinde görünce ve artık benzin almayacak duruma gelince km mi sıfırlarım şehiriçi veya dışı asgarı 200km yol giderim aynı seviye ye gelinceye kadar yine benzin alırım yaptığım km ve aldğım benzin bana tüketim miktarını net olarak verir çünkü hiçbir yol 200km boyunca hep rampa olmaz hep yokuş aşağıda olmaz ve kendi görüşüm ölçüm için yeterli bi km dir
    ama Çankırı ilgaz dağlarından veya G.Antep Nurdağı (eski adıyla gavurdağı) dan inerken boşa alsan vitesi araba rahatlıkla 15km boşta gidiyor bende 50km yi baz alarak bu ölçümü yaparsam epey bi yanılma payım olur hepinize iyi akşamlar

    LPG konusundaki görüşlerinizi ve 1300cc lik motora sahip Renault 12 kullanan arkadaşların LPG markası ve şehiriçi şehirdışı tüketim miktarlarını öğrenebilirsem çok memnun olacağım parasal değilde daha ziyade km/LT olarak daha iyi olur biraz uzun oldu kusuruma bakmayın hepinize hayırlı akşamlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: engingulcan

    üstad bizim 88 12 tx var,

    bizim arabada westinghause var ama dediğim gibi arkaların ayarı çabuk kaçıyo arka hidrolik borusunda patlak varmış geçende değişti tekrar ayar da çekildi hatta ben de ordaydım ayarlanırken tornavida ile ayarlamıştı usta yanlış hatırlamıyorsam...

    o söylediğim değerler lpg dir...ben de aynen sizin gibi ölçtüm hatta uzun yol ölçümümüz 450 km lik bi ölçüm oldu...istanbuldan çıktık ve karabükte 455 km sonra 60 ytl lik lpg aldı...benzin konusunda sizin değerler gayet normal hatta bizim benzin değerleri hiç o rakamlara ulaşmıyordu...benzinde şehir içinde 40 ykr şehir dışında 30 ykr yakıyordu...şimdi km/lt hesabı yapamayacam ama 1liralık lpg ile şehiriçinde 5km şehirdışında 7-8km gitmektedir.

    ayrıca lpg bu araçların motorlarına gayet güzel uyum sağlıyor bagaj da geniş rahat rahat taktırabilirsiniz bizimkinin marka brc gayet memnunuz...

    saygılar...


    quote:

    Orjinalden alıntı: TUFANER

    Engingülcan arkadaşım bu arabayı aldığımda orjinal fren sisteminde Westinghause yoktu kara düzen frenlere gidecek ve balatalara basınç yaptıracak hidrolik yağını ayak gücü ile pompalıyordum ayrıca arka tekerleklerde bulunan ve fren balatalarını ayar yapmaya yarayan kaydırmalı bi ayar sistemi vardı ve bu ayar sistemide bir türlü randıman tutmuyordu arka sağ teker tutsa sol tutmaz sol taraf tutsa sağ tutmazdı ve beni gerçekten gıcık ederdi en son dayanamadım istanbul sefaköyde araba mezarlığına gittim kazalı yeni model bi toros a ait westinghause fren merkezi ve deposunu 2002 de 45YTL ye aldım ve taktırdım westinghause olunca ve frene motor takviyesi gelince pedal bayağı bi yumaşadı mübalağa olmasın ayağımdaki ayakkabıyı çıkartıp fren pedaline koysam onun ağırlığı yetiyordu :) lakin bu seferde arka balataların ayarına gıcık oldum ve nihayet onu da Diyarbakırdaki sanayiiden ayarladım şimdi bu arka frenlerin kaydırmalı olup olmadığını anlamanın en kısa yolu tanıdık birinde toros, şahin veya doğan varsa balataları ayarlamaya yarayan bir mekanizma var bu mekanizma balata ile balatanın sürtündüğü kampana arasındaki boşluğu ayarlar. Bu mekanizma 14-15 gibi bi anahtar vasıtasıyla ayarlanıyorsa bilki eski tip yani kaydırmalı bir mekanizma var yok tornavide yardımı ile dişliler attırılmak suretiyle ayarlanıyorsa bu da yeni sistemdir. acıp bakmadan bilemezsin Neyse ben yine kazalı bi torosa aitti fabrikanın koyduğu kampana, piston ve balataları ile birlikte komple aldım ve her iki tekerlekteki eski fren sistemi ile değiştirdim şimdi ayar yapması da kolay oluyor frene basınca arabanın durmasıda dengeli ve kısa oluyor eski sistem fren gerçekten çok zordu şimdi iyi size de tavsiye ederim fren konusu şakaya gelmez büyükşehirlerden birinde ikamet ediyorsan westinghause ve arka tekerleklerin kampana+piston+balatalarını değiştirmek çok maliyetli olmaz ama inanın ki buna fazlasıyla değer

    şimdi yakıt konusuna gelince şehiriçi 0,200YTL şehirlerarası 0,130YTL
    gibi bir rakam telafuz etmişsiniz bu vermiş olduğunuz rakamlar benzin için mi LPG için mi geçerli zira ben uzun yolda dahi sizin şehir içi için vermiş olduğunuz 200 kuruşu yakalayamıyorum
    45*2920=131400 ortalama 570km gider ki bu da km de 230,52 eder
    şehiriçinde de 131400 ortalama 350km gider bu da km de 375 eder hadi düz olsun diyelim 350 nin altını pek görmez bu ölçümleri net ve sağlıklı bir şekilde yaptım bazı arkadaşlar gibi depoda ne kadar benzin olduğunu görmeden 20YTL lik benzin aldım şurdan şuraya gittim şu kadar gezdim ve 130km yaptım gibi sallamıyorum.

    Ben ölçüm yaparken depoyu fullerim benzini depo kapağı seviyesinde görünce ve artık benzin almayacak duruma gelince km mi sıfırlarım şehiriçi veya dışı asgarı 200km yol giderim aynı seviye ye gelinceye kadar yine benzin alırım yaptığım km ve aldğım benzin bana tüketim miktarını net olarak verir çünkü hiçbir yol 200km boyunca hep rampa olmaz hep yokuş aşağıda olmaz ve kendi görüşüm ölçüm için yeterli bi km dir
    ama Çankırı ilgaz dağlarından veya G.Antep Nurdağı (eski adıyla gavurdağı) dan inerken boşa alsan vitesi araba rahatlıkla 15km boşta gidiyor bende 50km yi baz alarak bu ölçümü yaparsam epey bi yanılma payım olur hepinize iyi akşamlar

    LPG konusundaki görüşlerinizi ve 1300cc lik motora sahip Renault 12 kullanan arkadaşların LPG markası ve şehiriçi şehirdışı tüketim miktarlarını öğrenebilirsem çok memnun olacağım parasal değilde daha ziyade km/LT olarak daha iyi olur biraz uzun oldu kusuruma bakmayın hepinize hayırlı akşamlar


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: engingulcan

    üstad bizim 88 12 tx var,

    bizim arabada westinghause var ama dediğim gibi arkaların ayarı çabuk kaçıyo arka hidrolik borusunda patlak varmış geçende değişti tekrar ayar da çekildi hatta ben de ordaydım ayarlanırken tornavida ile ayarlamıştı usta yanlış hatırlamıyorsam...

    o söylediğim değerler lpg dir...ben de aynen sizin gibi ölçtüm hatta uzun yol ölçümümüz 450 km lik bi ölçüm oldu...istanbuldan çıktık ve karabükte 455 km sonra 60 ytl lik lpg aldı...benzin konusunda sizin değerler gayet normal hatta bizim benzin değerleri hiç o rakamlara ulaşmıyordu...benzinde şehir içinde 40 ykr şehir dışında 30 ykr yakıyordu...şimdi km/lt hesabı yapamayacam ama 1liralık lpg ile şehiriçinde 5km şehirdışında 7-8km gitmektedir.

    ayrıca lpg bu araçların motorlarına gayet güzel uyum sağlıyor bagaj da geniş rahat rahat taktırabilirsiniz bizimkinin marka brc gayet memnunuz...

    saygılar...

    enginim drift'ten kaynaklanmasın arka fren ayar kaçıklığı??




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ramsay

    quote:

    Orjinalden alıntı: engingulcan

    üstad bizim 88 12 tx var,

    bizim arabada westinghause var ama dediğim gibi arkaların ayarı çabuk kaçıyo arka hidrolik borusunda patlak varmış geçende değişti tekrar ayar da çekildi hatta ben de ordaydım ayarlanırken tornavida ile ayarlamıştı usta yanlış hatırlamıyorsam...

    o söylediğim değerler lpg dir...ben de aynen sizin gibi ölçtüm hatta uzun yol ölçümümüz 450 km lik bi ölçüm oldu...istanbuldan çıktık ve karabükte 455 km sonra 60 ytl lik lpg aldı...benzin konusunda sizin değerler gayet normal hatta bizim benzin değerleri hiç o rakamlara ulaşmıyordu...benzinde şehir içinde 40 ykr şehir dışında 30 ykr yakıyordu...şimdi km/lt hesabı yapamayacam ama 1liralık lpg ile şehiriçinde 5km şehirdışında 7-8km gitmektedir.

    ayrıca lpg bu araçların motorlarına gayet güzel uyum sağlıyor bagaj da geniş rahat rahat taktırabilirsiniz bizimkinin marka brc gayet memnunuz...

    saygılar...

    enginim drift'ten kaynaklanmasın arka fren ayar kaçıklığı??

    Alıntıları Göster
    yok abi...

    zaten driftten önce de vardı bi ayar kaçırma...ayrıca biliyosun biz drifti kaygan yolda yapıyoruz nerdeyse sıfır tutunma sıfır aşınma:)

    quote:

    Orjinalden alıntı: ramsay


    quote:

    Orjinalden alıntı: engingulcan

    üstad bizim 88 12 tx var,

    bizim arabada westinghause var ama dediğim gibi arkaların ayarı çabuk kaçıyo arka hidrolik borusunda patlak varmış geçende değişti tekrar ayar da çekildi hatta ben de ordaydım ayarlanırken tornavida ile ayarlamıştı usta yanlış hatırlamıyorsam...

    o söylediğim değerler lpg dir...ben de aynen sizin gibi ölçtüm hatta uzun yol ölçümümüz 450 km lik bi ölçüm oldu...istanbuldan çıktık ve karabükte 455 km sonra 60 ytl lik lpg aldı...benzin konusunda sizin değerler gayet normal hatta bizim benzin değerleri hiç o rakamlara ulaşmıyordu...benzinde şehir içinde 40 ykr şehir dışında 30 ykr yakıyordu...şimdi km/lt hesabı yapamayacam ama 1liralık lpg ile şehiriçinde 5km şehirdışında 7-8km gitmektedir.

    ayrıca lpg bu araçların motorlarına gayet güzel uyum sağlıyor bagaj da geniş rahat rahat taktırabilirsiniz bizimkinin marka brc gayet memnunuz...

    saygılar...

    enginim drift'ten kaynaklanmasın arka fren ayar kaçıklığı??





  • quote:

    Orijinalden alıntı: engingulcan

    yok abi...

    zaten driftten önce de vardı bi ayar kaçırma...ayrıca biliyosun biz drifti kaygan yolda yapıyoruz nerdeyse sıfır tutunma sıfır aşınma:)

    quote:

    Orjinalden alıntı: ramsay


    quote:

    Orjinalden alıntı: engingulcan

    üstad bizim 88 12 tx var,

    bizim arabada westinghause var ama dediğim gibi arkaların ayarı çabuk kaçıyo arka hidrolik borusunda patlak varmış geçende değişti tekrar ayar da çekildi hatta ben de ordaydım ayarlanırken tornavida ile ayarlamıştı usta yanlış hatırlamıyorsam...

    o söylediğim değerler lpg dir...ben de aynen sizin gibi ölçtüm hatta uzun yol ölçümümüz 450 km lik bi ölçüm oldu...istanbuldan çıktık ve karabükte 455 km sonra 60 ytl lik lpg aldı...benzin konusunda sizin değerler gayet normal hatta bizim benzin değerleri hiç o rakamlara ulaşmıyordu...benzinde şehir içinde 40 ykr şehir dışında 30 ykr yakıyordu...şimdi km/lt hesabı yapamayacam ama 1liralık lpg ile şehiriçinde 5km şehirdışında 7-8km gitmektedir.

    ayrıca lpg bu araçların motorlarına gayet güzel uyum sağlıyor bagaj da geniş rahat rahat taktırabilirsiniz bizimkinin marka brc gayet memnunuz...

    saygılar...

    enginim drift'ten kaynaklanmasın arka fren ayar kaçıklığı??



    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: engingulcan

    yok abi...

    zaten driftten önce de vardı bi ayar kaçırma...ayrıca biliyosun biz drifti kaygan yolda yapıyoruz nerdeyse sıfır tutunma sıfır aşınma:)


    hımm..ok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ramsay

    quote:

    Orjinalden alıntı: engingulcan

    yok abi...

    zaten driftten önce de vardı bi ayar kaçırma...ayrıca biliyosun biz drifti kaygan yolda yapıyoruz nerdeyse sıfır tutunma sıfır aşınma:)


    hımm..ok.


    Alıntıları Göster
    Engin verdiğin bilgiler için teşekkür ederim. BRC gerçekten Lavato ve Tartarini ile birlikte piyasada tutulan bir kaç markadan biri benim aklımdan da Voltran marka lpg geçiyor buralarda fiyatı 350YTL civarında 150 daha koyup 500 YTL e ye BRC mi taktırsam yoksa voltran mı? bi de depo kaç lt lik ben bagajda yer alan iki amortisor boşluğuna koymayı düşünüyorum kaç lt lik depo taktırdın fazla büyük olursa bagajı daraltır neticede şuan her benzinlikte lpg dolum yeri var fazla büyük depoya gerek yok diye düşünüyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TUFANER

    Engin verdiğin bilgiler için teşekkür ederim. BRC gerçekten Lavato ve Tartarini ile birlikte piyasada tutulan bir kaç markadan biri benim aklımdan da Voltran marka lpg geçiyor buralarda fiyatı 350YTL civarında 150 daha koyup 500 YTL e ye BRC mi taktırsam yoksa voltran mı? bi de depo kaç lt lik ben bagajda yer alan iki amortisor boşluğuna koymayı düşünüyorum kaç lt lik depo taktırdın fazla büyük olursa bagajı daraltır neticede şuan her benzinlikte lpg dolum yeri var fazla büyük depoya gerek yok diye düşünüyorum

    Alıntıları Göster
    1982 sonrasi TX,GTS ve Toroslarin arka fren sistemi,eger orijinalligi bozulmadiysa kendi kendine ayar yapan sistemdir.

    Senin aracin arkasindan ve yan citalardan anladigim kadariyla 75 veya 76 model TL. Arkalara yeni model kampana sistemi taktirmakla iyi etmissin.

    Gostergeler konusunda pahali bile olsa orijinal durbun gogus bul derim,zaten sonraki modellerin gostergelerinde kronik gunesten dolayi ibrelerde yamulma sorunu vardir. Gunes yiyecekse 3-4 sene sonra o da yamulur. Bence ya ustunu kaplattir deri ile yada durbun konsol tak. Konsolu degistirsen bile eskisini atma, mutlaka ise yarar birgun.

    LPG ye gelince eger taktiracaksan ustalar daha iyi olur deseler bile karburatoru deldirerek takilan mikserlerden taktirma, onun yerine toros mikseri (kep ile karburator arasina takiliyor) taktir. Boylece arabanin orijinalligi korunmus olur. Cunku senin karburatorun sifiri piyasada yok. BRC,tartarini veya lovato taktir bence.100-150 ucuz olacak diye voltran falan degmez.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-25B1CCF06

    1982 sonrasi TX,GTS ve Toroslarin arka fren sistemi,eger orijinalligi bozulmadiysa kendi kendine ayar yapan sistemdir.

    Senin aracin arkasindan ve yan citalardan anladigim kadariyla 75 veya 76 model TL. Arkalara yeni model kampana sistemi taktirmakla iyi etmissin.

    Gostergeler konusunda pahali bile olsa orijinal durbun gogus bul derim,zaten sonraki modellerin gostergelerinde kronik gunesten dolayi ibrelerde yamulma sorunu vardir. Gunes yiyecekse 3-4 sene sonra o da yamulur. Bence ya ustunu kaplattir deri ile yada durbun konsol tak. Konsolu degistirsen bile eskisini atma, mutlaka ise yarar birgun.

    LPG ye gelince eger taktiracaksan ustalar daha iyi olur deseler bile karburatoru deldirerek takilan mikserlerden taktirma, onun yerine toros mikseri (kep ile karburator arasina takiliyor) taktir. Boylece arabanin orijinalligi korunmus olur. Cunku senin karburatorun sifiri piyasada yok. BRC,tartarini veya lovato taktir bence.100-150 ucuz olacak diye voltran falan degmez.

    Alıntıları Göster
    PD DATA doğru tahmin ettin 75 model, tavsiyelerine uymaya çalışacağım bu üç markanın fiyatları hakkında bilginiz var mı kaça takıyorlar?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TUFANER

    PD DATA doğru tahmin ettin 75 model, tavsiyelerine uymaya çalışacağım bu üç markanın fiyatları hakkında bilginiz var mı kaça takıyorlar?

    Alıntıları Göster
    500 YTL civarina takiliyor. Dikkat etmen gereken yetkili bir bayiye montaj yaptirman. Malum birsuru korsan firma var. Depo olarak ta samcelik oneririm. Daha once de soyledigim mikser ayrintisina da onemle dikkat etmeni oneririm, sakin karburatoru deldirme.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TUFANER

    Engin verdiğin bilgiler için teşekkür ederim. BRC gerçekten Lavato ve Tartarini ile birlikte piyasada tutulan bir kaç markadan biri benim aklımdan da Voltran marka lpg geçiyor buralarda fiyatı 350YTL civarında 150 daha koyup 500 YTL e ye BRC mi taktırsam yoksa voltran mı? bi de depo kaç lt lik ben bagajda yer alan iki amortisor boşluğuna koymayı düşünüyorum kaç lt lik depo taktırdın fazla büyük olursa bagajı daraltır neticede şuan her benzinlikte lpg dolum yeri var fazla büyük depoya gerek yok diye düşünüyorum

    Alıntıları Göster
    üstad bagaj konusunu dert etme, istersen sana bizimkinin resmini de koyarım ama 60lt lik lpg tankından sonra fazlasıyla yer kalıyor...

    quote:

    Orjinalden alıntı: TUFANER

    Engin verdiğin bilgiler için teşekkür ederim. BRC gerçekten Lavato ve Tartarini ile birlikte piyasada tutulan bir kaç markadan biri benim aklımdan da Voltran marka lpg geçiyor buralarda fiyatı 350YTL civarında 150 daha koyup 500 YTL e ye BRC mi taktırsam yoksa voltran mı? bi de depo kaç lt lik ben bagajda yer alan iki amortisor boşluğuna koymayı düşünüyorum kaç lt lik depo taktırdın fazla büyük olursa bagajı daraltır neticede şuan her benzinlikte lpg dolum yeri var fazla büyük depoya gerek yok diye düşünüyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: engingulcan

    üstad bagaj konusunu dert etme, istersen sana bizimkinin resmini de koyarım ama 60lt lik lpg tankından sonra fazlasıyla yer kalıyor...

    quote:

    Orjinalden alıntı: TUFANER

    Engin verdiğin bilgiler için teşekkür ederim. BRC gerçekten Lavato ve Tartarini ile birlikte piyasada tutulan bir kaç markadan biri benim aklımdan da Voltran marka lpg geçiyor buralarda fiyatı 350YTL civarında 150 daha koyup 500 YTL e ye BRC mi taktırsam yoksa voltran mı? bi de depo kaç lt lik ben bagajda yer alan iki amortisor boşluğuna koymayı düşünüyorum kaç lt lik depo taktırdın fazla büyük olursa bagajı daraltır neticede şuan her benzinlikte lpg dolum yeri var fazla büyük depoya gerek yok diye düşünüyorum


    Alıntıları Göster
    PC DATA ve ENGİNGÜLCAN teşekkür ederim arkadaşlar




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.