Şimdi Ara

Renault 2020 yılından sonra dizel satışını durdurmayı planlıyor (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
1
Favori
1.653
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Renault ya çözümü söylüyorum.

    Bütün dizel araç üretimini türkiyeye kaydırıyorsun.

    Burda öyle emisyon memisyon derdi olmadığı için, euro 6 motorları euro 1 e çevirip öyle üretiyon.

    Sonra da sanki euro 6 standardında yapmışsın, o kadar para harcamışsın gibi aynen euro 6 dizel motor fiyatına satıyon.

    8 ay kuyruk olmazsa gel beni bul.

    Ha dizel otomatik olacak ama.

    Not:telif ücretinde anlaşırız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aycibin A kullanıcısına yanıt
    Yük trenleri hala dizel. Keza gemiler de öyle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hava kirliliği emisyon konusu gün geçtikçe ağırlaşıyordu fakat bu son VW hilesi olayından sonra baktılar ki Almanlar bile hileye başvuruyorsa emisyon / güç oranı ile başa çıkamıyorsa (ki dürüstlüğü ile disiplinleri ile bilinirler) dizel üreticileri ile artık baş edemeyeceklerini anladılar, sonuçta herşeyin bir sınırı vardır bir gün olay o sınırda biter.

    Aslında tabiki ulaşım araçlarının elektrikli olması daha iyi olur ama bu seferde olay elektrik üzerine döneceği için elektriğe faiş zam yapar bu zihniyet yine aynı dımdızlak kalırız ortada.

    Renault dünyanın en büyük dizel üreticilerinden biri kaldıki son zamanlarda ürettiği dizeller uzun ömürlü sorunsuz ve emisyonu neredeyse aynı hacimli benzinli motorlardan bile düşük (bknz. 1.5dci - karbon salınımı 99gr/km) Servisten öğrendiğime göre bu motorda araç üzerinde emisyonu düşürmek yani daha az hava kirliliği için 3 ayrı sistem çalışıyor. Bilindiği gibi Mercedes Benz yıllarca bu motoru kullandı halen yeni modellerinde 1.6dci Renault motorunu kullanmaya devam ediyor. Demek verimliliği gayet iyi bir motor yoksa eminim sorunsuzluğa bu kadar önem veren bir firma yıldızının altına öyle her motoru gelip koymaz.

    Dizel gelişimine yapılan yatırım oldukça yüksek. Özellikle Mercedes - BMW - Audi gibi firmalar daha uzun yıllar dizelin verimliliğinden çok ekmek yiyeceklerinin farkındalar. Özellikle bizim ülkemiz gibi ülkeler üzerinden.

    Avrupa 2025 den itibaren şuan ki Amerikada olduğu gibi yavaş yavaş hibrid yani yarı elektrikli sisteme geçmeye başlasa dönüşüm rahat 10 yılı bulur bizde bu süre rahat 20 yıl.
    O yüzden bu konuyu tartışmaya gerek yok. Nerden bakarsak bakalım bizim önce hibrid sonra tam elektrikli sisteme geçmemiz 20-30 yılı rahat bulur. İçiniz rahat dizel araçlarınıza binebilirsiniz. Daha yeni tadını almaya başladık



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 28 Ekim 2016; 10:30:58 >




  • jolawe J kullanıcısına yanıt
    Seningibilerin sayısı çok olduğundan böyleyiz zaten :))
  • Elektrikli araçlar bahane gibi geliyor başka işlerde var ama neyse.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LanciaDeltacı

    Şaşıracak birşey yok.2030 da Almanya satışlarını yasaklayacak fosil yakıtlı araçların yahu.10 yıl sonra alt tarafı nedirki?Gelecek tamamen elektrikli otomobillerde, üstelik aşırı derecede yakın gelecek.10 yıl sonra hepimiz elektrikli araba kullanmaya başlamış olabiliriz.

    ( 1.6 dizel otomatik Golf 9 aldı )

    fosil yakıt BİR ALDATMACA dır ..

    işin gerçeği ne ? petrol latince bir kelime -----> taş yağı demek petra oil

    okullarda fosil yakıt die kandırıldınız . wake up uyanma vakti




    toprağı kazki veya araştırki yani üzerinde gezdiğin mekanı toprak deyip gecme .. düşün bakalım ne var altında hangi katmanlar .. ne işe yarıyor taş katmanları bir arastır .. petrol her ülkede var

    kimyasal bir prosesor sonucu oluşuyor pompayı vurup çıkarıcan topragı kazıpta .. pilli arac olmaz 1000 km yol yapacam zırt pırt pil dolumuyla mı uğrasacam

    insanlığın ortak degeri petrolü birileri sahipleniyor gercekleri saklayıp şimdide pile mahkum etmeye calışıyorlar cünkü bugünkü iktidar gücü oil garşi petrolle saglandı . sistem çökmeye basladıgı için yerine başka bişeyi ikame etmeye calışıyorlar uzun vadeli

    yine patlayacaklar öle yada böle .. elektrikli arac veya cevre kirliliği tabikide bahane içinde yasadıgımız sistem bir tasarımdır intelligent design ve kendini temizliyor zaten .. soba yakıyorum agac petrol türevleri vesaire rüzgar pis havayı başka tarafa götürüyor örnegin ...

    petrol sürekli yeniler kendini bitmez yani




  • Şimdi çevre çevre diyoruz eyvallah da elektirik de zararlı nasıl mı bunun bataryası var ve bu çevreye çok zararlı düşünün 10 yıl sonra 500 milyon insan elektirikli ye geçti 15 yİl sonra da 1 milyar insan bi 7-10 yıl geçince bu Bataryalar ölmeye başlayacak ve atılacak e noldu bi anda rahat 300 ila 500 milyon batarya çöp yani elde var 0 gene çevreye zarar. Bence direk lpg ve doğalgaz a yönrlmeleri lazım ikinci yakıt olarak da benzin o da sadece yolda kalma durumunda benzinliğe kadar gidebilmek için tabi tek dertleri çevreyse

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tsi motorlar çok başarılı renault neden olmasın ? ayrıca gerçekten çevre kirliliği git gide daha da özümsenmeli yarınlara bizden sonraki nesillere güzel bir çevre bırakabilmek bu önemli.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hibrid motor elektriklilerden daha önce yaygınlaşır diye düşünüyorum.
  • Batarya işi çözülmeden elektriklinin geleceği parlak değil , ama batarya sorunu çözülürse menzil 1000 km olursa , herkes talep eder.Bataryalar hem çok pahalı hemde 5 yıla kadar çöp oluyor. Kullanılmaz hale geliyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • elektrikli araçları şarj etmek için gereken enerji nasıl sağlanacak? bu da önemli bir problem değil mi??
  • demek ki kaliteyi düşürecek
  • peki elektrikli olsun araçlar 3 milyar aracın bataryası 5 yıl sonra dolduğunda ne olacak? elimizde 3 milyar batarya. Bu bataryanın içeriği toprağa karıştığında ne olacak? yapabilecekler mi çevreye yararlı batarya? yapabilecekler mi aracın üzerinde evladiyelik batarya, o zaman dizeli,benzini kesip at satma eyvallah.Ama daha saman yok ot bitmemiş dizeli kesecem diyorsun akla farklı şeyler gelir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0B46CB32A -- 10 Kasım 2016; 13:22:47 >
  • Türkiye'de devam eder merak etmeyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende bunu demek istiyorum bunların derdi çevre falan değil bunların derdi daha büyük olma daha fazla para herşeyin daha fazlası

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umut_baris

    quote:

    Orijinalden alıntı: tufancan82

    renault güvenlik olarak çoğundan iyi yine
    ya uçan teneke fiat'a ne demeli
    ezber bozan egea
    https://www.youtube.com/watch?v=VDmGIiphf1A

    İkisi de birbirinden teneke.

    Fiat'ın multijet teknolojisi iyi (ki o da tamamen fiat menşeii bir teknoloji değil) renault'un da motorları sağlam. Yoksa ikisinin de şasileri konserve kutusu gibi. Alt kesime hitap ediyorlar çünkü. Gerçi amaçları adam kazıklamak ya neyse.

    Renault yine kendini toparladi eski Renault degil...Captur,Kadjar,Talisman vs modelleri guzel.

    Onunda bayisi vasat...araba almaya gittiginizde enaz indirim yapan markalardan Renault..vw kafasinda...hele birde kadjar vs almaya kalkarsaniz liste fiyatini kitlemeye calisiyorlar ( az biraz indirim yapiyorlar tabi )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Black Code -- 12 Kasım 2016; 10:49:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.