Şimdi Ara

Renault 2020 yılından sonra dizel satışını durdurmayı planlıyor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
1
Favori
1.654
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • zaten dizel cevreye cok zararlı .dizel yüzünden oksijen tüketmeye hasretiz.nefes alırken dizel kokusu geliyor devamlı.gelcekte dizel olmayacak yerine elektrikli arclar olcak zamanla benzinlilerde üretilmeyecek.ama ilk önce cevreye cok zarar veren dizel lerde öncelik.
  • bence de dizel kalkmalı.hem çevre,hem gürültü kirliliği yapıyor.zaten dizel ve benzinin rafineri çıkışı aynı fiyat.pompa fiyatındaki fark,devletin aldığı vergi miktarından kaynaklı.benzinden dünyanın en pahalı vergisi alınmazsa araç sahiplerinin tercihi de değişmeye başlar.bir sonraki aşamada dönüşüm elektrikli ve benzinli devam etmeli.
  • Stradale kullanıcısına yanıt
    Petrol rezervlerinin azalmasından ziyade kalan petrolün çıkarılma maliyetinin yüksek olması sıkıntı yaratıyor diye biliyorum. Zararına petrol çıkarmak mantıklı olmayacağı için yüksek maliyetli kaynaklardan çıkarmamayı tercih ediyorlar. Sanırım ülkemizdeki petrol yataklarından faydalanılamaması da bu yüzden, çıkarma maliyeti satınalma maliyetinden daha yüksek olduğu için.
  • Elektrikli araba yapacaklar diyemi böyle yapıyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tesla zorlamasa bunların birşey yapacağı yoktu iyi olmuş ,gelsin artık elektrikli araçlar ,arge'lerini geliştirsinler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dizel+otomatik fetişisti türk kullanıcısı bunu sevmedi




  • Şaşıracak birşey yok.2030 da Almanya satışlarını yasaklayacak fosil yakıtlı araçların yahu.10 yıl sonra alt tarafı nedirki?Gelecek tamamen elektrikli otomobillerde, üstelik aşırı derecede yakın gelecek.10 yıl sonra hepimiz elektrikli araba kullanmaya başlamış olabiliriz.

    ( 1.6 dizel otomatik Golf 9 aldı )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LanciaDeltacı -- 26 Ekim 2016; 15:43:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: QarekTyphon

    Hani bizim yerli arabamız vardı o ne oldu bilen var mı? 2020 de yapılacaktı ama bmw renault gibi pek çok marka artık dizel benzinli araba üretimini 2019 da bitireceğini söylüyor. Biz hala akk yi 2019 da kaldırılacak derdindeyiz ....

    Çok benzer konulardan bahsetmişsiniz tebrik ederim. Akk yı kaldırmadan araba üretemezdik zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Iyi olmus

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • jolawe J kullanıcısına yanıt
    Benzer olup olmaması önemli değil resmi küçültüp baktığımızda direk gözümüze çarpıyor zaten. Benim dediğim daha basit örnekle açıklarsak "yol olmadan araba yapmaya kalkmak" denebilir.
  • Elektrikli araçlarda umarım devrim yapılır ve başta shell olmak üzere tüm kapitalist petrol şirketleri ölür.
  • gelecekte dizel yerine benzin+elektrik hibrit arabalar yaygınlaşır gibi ama temel sorunu henüz çözemediler. elektrikli araç için hem batarya maliyeti çok yüksek hem de hız arttıkça verimi çok düşüyor.
  • Resmi küçültmemize gerek yok kardeşim. Bağımsız konuları karşılaştırmak saçma. Senin mantığına göre domates yetiştiremiyorsak bina yapamayız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


  • Alayınızı kandırmışlar

    Yok dizel yok benzin yok elektrik

    Gelecekte bunlar olmayacak

    İyi düşünün katı yakıt olacak insan poku bile yakıt olabilir

    Renault 2020 yılından sonra dizel satışını durdurmayı planlıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Walla bu kararın alınmasında olumlu oy kullanan Renault yöneticileri yakında bir kazaya kurban giderler demedi demeyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aycibin A kullanıcısına yanıt
    Sadece fiyat kaynaklı değil. Benzinli bir araç bir yolu 10 litre benzinle kat ediyorsa, aynı yolu dizel araç 6 7 litre mazot ile kat eder. Kabaca 10 litre benzinin verdiği enerjiyi almak için 6.5 litre mazot gerekiyor. Bunu ve pompa fiyatını da hesaba katınca aradaki fark artıyor. Benzin ve mazotun fiyatı aynı olsa da mazot yine de daha cazip olur.

    Kaldı ki mazotun fiyatını artırmak ticaretin can damarı olan ağır vasıtaların işletme maliyetini artıracaktır. Bu da hayatın her alanında zam olarak karşımıza çıkacaktır.

    Ama başka bir sorun otomobillerde kullanılan dizel motorların tamir bakım maliyeti yüksek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ipli jeton -- 27 Ekim 2016; 9:24:09 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jolawe J kullanıcısına yanıt
    Sen bakıyorsun ama göremiyorsun sorun orada zaten :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xxxx1

    Elektrik li araçlar; dızelıde, benzınlıyıdı işini bıtırcek.





    Birazda geç bile kalındı,sektor yıllardır bilınclı olarak milat degıstırmedı,petrol şirketleri baskısı vs.tesla harekete geçirdi sağolsun.

    En iyii elektrikli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ticaretin candamarı ağır vasıta olmasın o zaman.raylı sistem olsun.trafikte en büyük tehdit kamyonlar.onları hala cazip kılmaya gerek yok.

    dizel binek araçların ise bakım maliyeti yüksek,gürültüsü yüksek,egzoz salınımları yüksek.bizde ikisinden de var.dizelden inip benzinliye binince sınıf atladığını hissediyor insan.
  • Allahtan senin gibi düşünen insanların sayısı fazla değil. Yoksa araba yapmak için akk nın kalmasını bekler yerimizde sayardık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.