Şimdi Ara

Renault 2020 yılından sonra dizel satışını durdurmayı planlıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
1
Favori
1.654
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Renault 2020 yılından sonra dizel satışını durdurmayı planlıyor
    Dizel araçlar ülkemizde olduğu gibi Avrupa'da da oldukça tercih ediliyor. 2019 yılından itibaren Euro 6 emisyon standartları iyice sertleşmeye başlıyor, o yıl itibariyle yeni araçların emisyon performans testleri gerçek sürüş senaryolarına göre gerçekleştirilecek. Bu da demek oluyor ki üreticiler emisyon sistemleri için daha çok para harcamak zorunda kalacak.
     
    Reuters'dan bir rapora göre Renault dizele yapacağı yatırımları tekrar gözden geçiriyor. Hatta Fransız firma maliyeti giderek artan emisyon ekipmanları nedeniyle dizel motorların çoğu Avrupa pazarı araç modellerinden yok olmasını bekliyor. Yaz tatili öncesi Renault buluşmasına katılan kaynağın belirttiğine göre Renault'un baş rekabet memuru Thierry Bollore sertleşen standartlar ve test metodları nedeniyle gerekecek yüksek teknolojilerin maliyetleri oldukça arttıracağını ve bu nedenden ötürü dizelin pazar dışında kalacağını düşünüyor.
     
    Kısaca özetlemek gerekirse Renault'un tahminlerine göre 2020'ye kadar emisyon standartları dizel motorların Renault Clio gibi B segmenti araçların ve hatta Renault Megane gibi bazı C segmenti araçların dışına itilmesine neden olacak. Renault şu anda bu konuda kamuoyuna karşı sessiz kalsa da firmanın B ve C segmentinde teslim ettiği 1.6 milyon aracın %60'ını dizel versiyonlar oluşturuyor. Her ne kadar yakıt tasarrufu açısından dizel araçlar önde olsa da bu araçların benzinli veya hibrit modellere göre çevreyi daha çok kirlettiği de bir gerçek.
     







  • Her ne kadar vw e laf atsalar da renault peugeot vs. Markalarda farkında fabrika emisyon verileriyle gerçek sürüş emisyon değerleri arasında dağlar kadar fark olduğunun. Son skandaldan sonra da bununla başa çıkamayacaklarını düşünüp bir çoğu hybrid ve turbo benzinliye yönelmeye başladı bile.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-2EF209ABE -- 12 Eylül 2016; 18:12:36 >
  • Büyük otomobil üreticilerine oem parça üreten dizel yan sanayicileride artık bu işin ömrünün dolduğun farkında. Delphi, Bosch, Continental, Denso, Conti vs.. hepsi elektrikli araçlar ve hibrit konusunda yatırımlara başladılar.

  • Elektrik li araçlar; dızelıde, benzınlıyıdı işini bıtırcek.





    Birazda geç bile kalındı,sektor yıllardır bilınclı olarak milat degıstırmedı,petrol şirketleri baskısı vs.tesla harekete geçirdi sağolsun.

  • Hani bizim yerli arabamız vardı o ne oldu bilen var mı? 2020 de yapılacaktı ama bmw renault gibi pek çok marka artık dizel benzinli araba üretimini 2019 da bitireceğini söylüyor. Biz hala akk yi 2019 da kaldırılacak derdindeyiz ....

  • Ben doğrudan elektriğe geçeceğimizi düşünmüyorum. Hybrid benzinli araçlar ile 1.5, 2 litrelik yakıt değerlerini görmek çokta zor değil.

  • artık petrolün işi btti eletrikli ve güneş enerjili ortak otomobiller devri başlayacak tek sorun uzun şarj süreleri oda 3-5 seneye çözülür yeni bir çag balıyor

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Elektrikli araba konusunu bana gerçekçi gelmiyor. Tesla da biraz göz boyama üzerine kurulu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çoğu marka 2020'lerde dizel motoru terkermeye başlayacak.Türk kullanıcısı ne yapar bundan sonra acaba.Ülkede en çok satan araçlar 1.6 dizeller vergiler yüzünden.

  • en doğru karar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xxxx1

    Elektrik li araçlar; dızelıde, benzınlıyıdı işini bıtırcek.





    Birazda geç bile kalındı,sektor yıllardır bilınclı olarak milat degıstırmedı,petrol şirketleri baskısı vs.tesla harekete geçirdi sağolsun.

    +1

    Fransanın Vesteli Renault nasıl böyle bir karar almış inanamıyorum açıkçası.

    Halbuki daha Clio/Symbol/Dacia sahibi olmamış bir sürü insan vardı.




  • xxxx1 kullanıcısına yanıt
    Hiçbirşey olmayacak, bu ülke'de en azından bu dedikleriniz uygulanmaz.
    Bu kadar basit, bu petrol bitmez.
    Vw emisyon skandalının % kaçı uygulandı bu ülkede ?
    Geçiniz.
  • umut_baris kullanıcısına yanıt
    renault güvenlik olarak çoğundan iyi yine
    ya uçan teneke fiat'a ne demeli
    ezber bozan egea
    https://www.youtube.com/watch?v=VDmGIiphf1A
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tufancan82

    renault güvenlik olarak çoğundan iyi yine
    ya uçan teneke fiat'a ne demeli
    ezber bozan egea
    https://www.youtube.com/watch?v=VDmGIiphf1A

    İkisi de birbirinden teneke.

    Fiat'ın multijet teknolojisi iyi (ki o da tamamen fiat menşeii bir teknoloji değil) renault'un da motorları sağlam. Yoksa ikisinin de şasileri konserve kutusu gibi. Alt kesime hitap ediyorlar çünkü. Gerçi amaçları adam kazıklamak ya neyse.




  • Valla ben nat geo mega fabrikalarda tesla s i izlediğimdendir gelecek bu teknolojide diye düşünüyorum
  • petrol rezervleri azalıyor diye bir söylenti var, gerçek mi yalan mı bilinmez ama firmalar da gerçek olma ihtimaline karşı farklı yollar aramaya başladılar. Yani kimse sizin alkış tuttuğunuz gibi çevreci olayım, CO2 salınımı azaltayım da insanlık daha çok yaşasın gibi temiz hayaller peşinde değil. Adamların derdi firmalarının geleceği.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: clb12

    Her ne kadar vw e laf atsalar da renault peugeot vs. Markalarda farkında fabrika emisyon verileriyle gerçek sürüş emisyon değerleri arasında dağlar kadar fark olduğunun. Son skandaldan sonra da bununla başa çıkamayacaklarını düşünüp bir çoğu hybrid ve turbo benzinliye yönelmeye başladı bile.

    WV halihazırda yürürlükte olan emisyon limitlerine uyamadığı için hile yapmak zorunda kalmıştı, haberde bahsedilen ise yeni emisyon limitlerinin daha da sıkılaştırılacağı, bunlara uyacak dizel motor geliştirme maliyetinin de araç fiyatlarını daha da arttıracağı, bunun da istenmediği. Ne kadar çabalasanız da bu şekilde rakip firmalara da bulaştırıp VW'nin hilesini temizleyemeyeceksiniz.




  • daedlus kullanıcısına yanıt
    Sadece otomobiller için dizel motorlar uretilmeyecek. Ağır vasıtalarda dizel hala rakipsiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu olaylar vag ın nox olayından sonra ciddi patlak vermedi mi sanki? Daha önce co2 kyoto muhabbetleri vardı ki Amerika bunu imzalamayı reddetti galiba. Co2 olayındada en fazla benzinli sonra dizel en son lpg li araçlar zarar veriyordu çevreye diye biliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tüzel kişiler üzgün

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.