Şimdi Ara

*RENAULT 21 SERİSİ SİZCE NEDEN TUTMADI?*

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
75
Cevap
0
Favori
32.178
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • BABAMIM ARACI RENAULT 21 MANAGER.93 MODEL VE PEDER BEY FAZLA KULLANMAZ DAHA 60BİNDE GICIR,CEYLAN GİBİ Bİ ARAÇ(ALAH KAZA BELA VERMESİN)HEM SÖLENİR DURUR TUTMADI BU ARAÇLAR ASLINDA GÜZEL KONFORLU GÜÇLÜ ARAÇLAR DİE CONCORDE VE MANAGER LÜKS KONFORLU İİ SEDAN ARABALAR ANCAK PEK TUTMADILAR SİZCE NEDEN?

    -bnm bikaç görüşüm var..1.si makam aracı olarak nam saldılar ve bu biraz kötü yönde etkiledi gibi.2.si de parça fiyatları biraz tuzlu idi o dönemler.aslında gerçekten güzel araçlardı şuanki megane laguna 2lisinin babaları idi kasa değiştirmelerini günümüzde de üretilmelerini isterdim güzel araçlar bnce..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shoparr_ -- 9 Nisan 2006; 20:08:53 >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Renault 21 Serisinin Tutulmama Nedenleri

    Renault 21, 1986-1994 yılları arasında üretilen, orta sınıf bir aile otomobilidir. Ancak bazı özellikleri nedeniyle beklenen başarıyı elde edememiştir. İşte Renault 21 serisinin tutulmama nedenlerinden bazıları:

    • Yüksek Fiyat: Renault 21, benzer segmentteki rakiplerine kıyasla daha yüksek bir fiyat etiketine sahipti. Bu durum, bütçe dostu otomobil arayan alıcıları uzaklaştırmıştır.

    • Kronik Sorunlar: Özellikle Renault 21 Concorde modeli, elektrik arızaları, şanzıman sorunları ve süspansiyon arızaları gibi kronik sorunlarla boğuşmuştur. Bu sorunlar, kullanıcıların güvenini zedelemiş ve araçtan uzaklaşmalarına neden olmuştur.

    • Zayıf İkinci El Değeri: Renault 21'in ikinci el değeri, kronik sorunları ve düşük satış rakamları nedeniyle düşüktür. Bu durum, araç sahiplerinin yatırımlarını korumalarını zorlaştırmış ve yeni alıcıları caydırmıştır.

    • Zayıf Pazarlama: Renault, 21 serisini gerektiği kadar etkili bir şekilde pazarlayamamıştır. Aracın özellikleri ve avantajları yeterince vurgulanmamış, bu da potansiyel alıcıların ilgisini çekememiştir.

    En Çok Tutulan Renault 21 Modeli

    Tüm sorunlarına rağmen, Renault 21'in bazı popüler modelleri de vardır. En çok tutulan model, daha güvenilir ve daha uygun fiyatlı olan Renault 21 Manager'dır.

    Renault 21 Manager Hakkında Yorumlar

    Renault 21 Manager hakkında yapılan yorumlar genel olarak olumludur. Kullanıcılar, aracın konforlu, geniş ve nispeten ekonomik olduğunu belirtmektedir. Ancak bazı kullanıcılar, aracın performansının vasat olduğunu ve kronik sorunların zaman zaman ortaya çıkabileceğini ifade etmektedir.

    Renault 21 Manager Alınır mı?

    Renault 21 Manager, uygun fiyatlı ve güvenilir bir aile otomobili arayanlar için iyi bir seçenek olabilir. Ancak, aracın kronik sorunlara yatkın olabileceğini ve düşük ikinci el değerine sahip olduğunu göz önünde bulundurmak gerekir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Renault 21 den once Renault'nun Turkiye'de ust segment araclari(Renault-20, Renault-30 falan yoktu cok az Renault 25 vardi)bilinmiyordu,genelde dusuk segment otomobilleri ile biliniyordu.Renault 21 ile ilk girdiklerinde ust segmentte taninmadigi icin tutmadi bence.Parasi olanin hangi markalari tercih ettigi malum,Renault-21 e bakmadilar.Orta sinifa da gerek parca olsun gerek kendisi zaten pahali geliyordu.Bence bu nedenle tutmadi yoksa otomatik klima 4 cam otomatik koltuk isitma v.s v.s 2000 motor concorde yayla gibi super bir otomobil,icerisi cok genis cok ferah.Kesinlikle dizler ne koltuga nede torpidoya degiyor.Halen alip binmeyi dusunmuyor degilim temizini bulsam.
  • bence aslında o araçların tutulmaması gibi bir sorun olmamalıydı..ama araçların türkiye piyasasında olduğu yıllarda bizim ülkemizde bir broadway a veya bir şahin e bile sahip olmak yeterliydi..ayrıca birde benzin sarfiyatı olayı vardı..büyük kasa büyük tüketim demekti çünkü..diğer taraftan o yıllarda bir broadway in veya kuş serisinin her parçasını kıytırık her oto parçacısında bulabilirdiniz..ama concorde veya manager için öyle değildi..ayrıca o yıllardan sağlam olarak günümüze kalmış bir kaç araç vardır..onlardan biri de sanırım babanızdakidir..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: türbülans

    bence aslında o araçların tutulmaması gibi bir sorun olmamalıydı..ama araçların türkiye piyasasında olduğu yıllarda bizim ülkemizde bir broadway a veya bir şahin e bile sahip olmak yeterliydi..ayrıca birde benzin sarfiyatı olayı vardı..büyük kasa büyük tüketim demekti çünkü..diğer taraftan o yıllarda bir broadway in veya kuş serisinin her parçasını kıytırık her oto parçacısında bulabilirdiniz..ama concorde veya manager için öyle değildi..ayrıca o yıllardan sağlam olarak günümüze kalmış bir kaç araç vardır..onlardan biri de sanırım babanızdakidir..


    aynen katılıyorum parça ve özlellikle motorla orantısız kasa=yakıt sorunu




  • 93-95 yılları arasında manager kullandım .. yedek parça ve servisi acaip pahalıydı ama güzel ve keyifli arabaydı ....
  • bizim de war dı o arabadan manager babam çok sewiyodu çok memnun du haaalen hayatım da en rahat arabam manager di der bide ondan önce pejo 504 war dı bizde ondan inip ona binince hawası değişti ayrıca o arabalar tuttu yaw güzel de sattı zmanında ......
  • Zamanında çok satıldı o modeller. Bir zamanlar etrafta bol bol Renault 21 görürdük iyi biliyorum. Hatta Concorde yazısının altında 21 injection gibi yazardı. Ben de 21 injection ne demek falan derdim kendi kendime.

    Araç satıldı ama bugünlere pek gelemediler. Sanırım pek te ülkemizin şartlarına dayanamadılar.


    quote:

    Orjinalden alıntı: miraz.miraz

    bizim de war dı o arabadan manager babam çok sewiyodu çok memnun du haaalen hayatım da en rahat arabam manager di der bide ondan önce pejo 504 war dı bizde ondan inip ona binince hawası değişti ayrıca o arabalar tuttu yaw güzel de sattı zmanında ......
  • quote:

    Orjinalden alıntı: miraz.miraz

    bizim de war dı o arabadan manager babam çok sewiyodu çok memnun du haaalen hayatım da en rahat arabam manager di der bide ondan önce pejo 504 war dı bizde ondan inip ona binince hawası değişti ayrıca o arabalar tuttu yaw güzel de sattı zmanında ......


    bizimki de hayatta satmam dio ucuza gidio tabi kıyamıo satmam ceylan gibi arabamı dio:)
    ama satmadı pek ee bide yeni kasalar üretilmedi otomatikman..ancak yedek parça cidden pek pahalıydı zamanında ama güzel araba.ozaman için klima elektrkli camlar falan lükstü tabi.motor da çok içio be ama vites ve debriyaj sistemlerine hayranım sağlam aletler..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: shoparr_

    quote:

    Orjinalden alıntı: miraz.miraz

    bizim de war dı o arabadan manager babam çok sewiyodu çok memnun du haaalen hayatım da en rahat arabam manager di der bide ondan önce pejo 504 war dı bizde ondan inip ona binince hawası değişti ayrıca o arabalar tuttu yaw güzel de sattı zmanında ......


    bizimki de hayatta satmam dio ucuza gidio tabi kıyamıo satmam ceylan gibi arabamı dio:)
    ama satmadı pek ee bide yeni kasalar üretilmedi otomatikman..ancak yedek parça cidden pek pahalıydı zamanında ama güzel araba.ozaman için klima elektrkli camlar falan lükstü tabi.motor da çok içio be ama vites ve debriyaj sistemlerine hayranım sağlam aletler..


    renault 21 deki o ekol hala laguna da devam etmekte..o model concorde ile 2006 lagunayı yan yana koyarsanız çizgi olarak çok fark yok..güzel arabalar ama dediğim gibi işte ülke şartları yüzünden geldi başına herşey...




  • optima wardı yaa...biz onla ew taşıdık resmen....cok geniş rahat bi kasaydı...cok hosuma gidiyordu.....hatırladığım kadarıyla babam her gittiğimiz yerde kaportayı açıp arkadaşlara akrabalara motoru gösteriyordu...reno 9 lardan sonra farklı geliyordu galiba...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Whisper911 -- 9 Nisan 2006; 23:54:35 >
  • yaw o araçlar bence parça masrafı yüzünden satılmadı

    çünkü broadway bi bi efsane vardı ülkemizde

    millet optima concorde felan bakmadı tabiii

    hala satılmamasının sevbebi parça sıkıntısı

    bende alıcaktım 3 sene önce bi manager

    arkadaşlar vazgeçirdi

    hurdalık hurdalık parçamı arıyacaz diye

    her parçası fransadan geliyor galiba artık ve inanılmaz pahalı imiş
  • 1988 de 1977model bir Renault-20 (21 değil) alıp 97 ye kadar kullandım. 1600 motor olmasına rağmen çok seri bir araba idi. rahat kullanışlı ve konforlu idi. Ancak parça ve tamir sorunlarından yaka silktim. Renaultun resmi servisi bile arabaya bakmıyordu. Aynı kasanın renault 30 modeli de vardı. Fransada üst düzey büroratların makam aracıydı. Dış görünüşü ve çizgilerine hayrandım. Sattıktan iki yıl sonra gece arkamdan gelen bir arabanın farlarını dikiz aynasında gördüm ve o şartlarda bile, Renault-20 bu diyerek sağa çekildim. Arkadaki solladı ve sattığım araba olduğunu gördüm. Başka hiç bir yerini görmeden sadece farlarından tanımıştım. Bunların üretimlerinin halen olmamasına üzülüyorum. O yılların küçük Renault-5 i değişe değişe clioya kadar geldi. Ama o muhteşem arabalar unutuldu gitti.
  • arkadaşlar bu renault safrane vardı bilmiyorum hatırladınızmı.iki üç sene önce almanyadan tatile gelen akramda vardı safrane.hala kullanılabilecek gıcır gıcır arabalar diye düşünüyorum.deri koltuk vardı elektronik koltuk ayarı yapılabiliyordu.ayrıca araba yüksek hızlarda içine ses bile almazdı.arkadaşımda 2002 megane var bence megane dan bile kaliteli araç.(benim düşüncem)saygılar.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Whisper911
    hatırladığım kadarıyla babam her gittiğimiz yerde kaportayı açıp arkadaşlara akrabalara motoru gösteriyordu...

    aklıma birsey geldi ama burda soylenmez
  • aman sölemeoha abi aklına o geldi ha..helal olsun..gecenin bi yarısı:)hadi kolay gelsin
  • manager ve concorde ların satmaması diye bi durum yok yaw onlar o zamanın pahalı araçlarıydı zaten makam aracı oldular çoğunlukla yani bir broadwayler gibi satması beklenemez sonuçta şu an megane a gücü yeten çok var ama safrane alan çok az kişi var alım gücüyle alakalı yani.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: shoparr_

    BABAMIM ARACI RENAULT 21 MANAGER.93 MODEL VE PEDER BEY FAZLA KULLANMAZ DAHA 60BİNDE GICIR,CEYLAN GİBİ Bİ ARAÇ(ALAH KAZA BELA VERMESİN)HEM SÖLENİR DURUR TUTMADI BU ARAÇLAR ASLINDA GÜZEL KONFORLU GÜÇLÜ ARAÇLAR DİE CONCORDE VE MANAGER LÜKS KONFORLU İİ SEDAN ARABALAR ANCAK PEK TUTMADILAR SİZCE NEDEN?

    -bnm bikaç görüşüm var..1.si makam aracı olarak nam saldılar ve bu biraz kötü yönde etkiledi gibi.2.si de parça fiyatları biraz tuzlu idi o dönemler.aslında gerçekten güzel araçlardı şuanki megane laguna 2lisinin babaları idi kasa değiştirmelerini günümüzde de üretilmelerini isterdim güzel araçlar bnce..


    Türk milleti iyiden anlamaz ki bizde vardı 21 bir tne baba araba hızını belli bile etdirmiyor çok baba bir araba gerçi biz kaza yaptık pert oldu manyak araba abi tak emlıyet kemerini gerisi allaha emanet bu arabalar hem sağlam hem konforlu çok baba arabalr ya MERCEDES1 RENAULT21-2



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Toyota SUPRA -- 11 Nisan 2006; 2:24:31 >




  • bizdede 21 concorde ve optima vardı abi optima odun gibi birşeydi yolda gitmezdi ama az yakıyordu ama concord tek kelimeyle mükemmeldi abi arabayla 180 - 200 le gidiyorsun birşey hissetmiyorsun ve yere çok sağlam basıyordu çok badireler atlattım o arabayla ama banamısın demedi çok hızlı girdiğim virajlarda beni hep kurtardı yoksa çok takla atardım (ozamanlar acemilik dönemimdi) bence tek kelimeyle mükemmel otomobildi
  • concordun tek sorunu ön amartisörleri çukura girince çok ses çıkarmasıydı
    ve ayrıca parçasının o döneme göre pahalı olmasıydı
  • sahi ya o arabalar zamanında çok iyiydi reno bir anda sürdü concorde manager hem görüntü hemde konfor açısından güzel araçlardı ama yakıt yüksekti ve fiyatı da pahalıydı zamanında.
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.