Şimdi Ara

RENAULT ARTIK GÜVENLI BIR OTOMOBIL ÜRETICISI MI?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
103
Cevap
0
Favori
2.210
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bütün modelleri 5 yildiz olan ilk marka oldu.tv reklamlarindada güvenligi ön plana cikardi,carpisma anindaki esneklikten bahsediliyor.

    ben kesinlikle bundan sonra fransiz otomobili almiycam ayri bir konu (boykota devam)

    renault ve güvenlik siz neler düsünüyorsunuz?

    bir megane audi A3 ten yada yada bir civic ten yada cordoba dan dahami güvenli?



  • quote:

    Orjinalden alıntı: redorange

    bir megane audi A3 ten yada yada bir civic ten yada cordoba dan dahami güvenli?


    evet aynen öyle
  • quote:

    Orjinalden alıntı: alysentr

    quote:

    Orjinalden alıntı: redorange

    bir megane audi A3 ten yada yada bir civic ten yada cordoba dan dahami güvenli?


    evet aynen öyle

    bence değilbir hondacı olarak meganeyi güvenlik olarak
    honda ile aynı satırda bile yazmam
  • sen yazmamışsın ama euroncap yazmış..
    megane eski civictenden yeni civictende güvenli bir araçtır..
  • ikiside saglam hatta üçüde saglam kardes
    üçünüde alıp korkmadan binebilirsin
  • Yazma zaten istesende yazamazsın.. Ancak ve ancak Amerika'daki dandik çarpışma testlerinin sonuçlarını(öyle bir şey yok diyenler için araştırın USA-NHTSA olması lazım.. NCAP'a göre çok daha uyduruk) reklamlarına koyabiliyorlar.. Renault ise 5 yıldızı çatır çatır koymakta..

    Bunun yanısıra olaylara şu açıdan bakmanız lazım.. Güvenlikten kasıt nedir??? Aktif güvenlik var, pasif güvenlik var yani, çarpışma testlerinin sonucundan ancak şuna varabiliriz: Evet, bir megane'la 66km/s ile duvara bodos girerseniz, yaralanma riskiniz Cordoba veya Civic'ten çok daha düşüktür.. Audi A3'te 5 yıldız diye biliyorum neyse..

    Boykot konusuna gelince, yüzbinlerce adet satılan Megane Sedan'ların üretiminde emeği geçen Türk mühendisler, işçiler keyiflerinden mi Fransız mallarının üretiminde çalışıyorlar?? O Bursa'daki fabrikanın bize sağladığı imkanların farkında olmayan bağnaz arkadaşlarım, gözlerinizi açın, ermeni mevzusundan haberi bile yoktur Renault-Nissan CEO'sunun.. Zaten Fransızların gündeminde düşük bir yer kaplamakta, bir tek biz bu kadar takıyoruz bunu da belirteyim..




  • megan sağlam ya
  • audi a3 te 5 yıldızlı fakat puanlamada megane çok daha iyi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: redorange

    bütün modelleri 5 yildiz olan ilk marka oldu.tv reklamlarindada güvenligi ön plana cikardi,carpisma anindaki esneklikten bahsediliyor.

    ben kesinlikle bundan sonra fransiz otomobili almiycam ayri bir konu (boykota devam)

    renault ve güvenlik siz neler düsünüyorsunuz?

    bir megane audi A3 ten yada yada bir civic ten yada cordoba dan dahami güvenli?

    Madem almıyacaksınız neden soruyorsunuz anlamadım?
    Kesinlikle almayacağım dediğiniz bir üreticinin sağlamlığını tartışıyorsunuz.

    Bence almayı çok istiyorsunuz...
    Hiç tereddüt etmeden alın,megane beton gibi arabadır...

    Bu boykot hikayelerinede pek kanmayın...Bumerang gibi yine bizi vurur.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kajmer88

    ikiside saglam hatta üçüde saglam kardes
    üçünüde alıp korkmadan binebilirsin

    sağol kardeş teselli oldun bana
  • Bence geyik bi soru, insanlara sorark güvenlik seviyesine karar verilebilir mi sence, şahinden torostan bahsetmiyoruz megandan bahsediyoruz, her türlü fren mesafesi çarpma v.b testi internette mevcut, güvenlik adına koyulan donanımlar mevcut, buradan biri çıkıpta "bizim emmioğlu meganla pert oldu öldü, biz hondayla 120yle duvara girdik bişe olmadı" dese araç güvensiz mi olucak? Boş polemikten öteye gitmez ve hatta işte polemik başlamış bile...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: alysentr

    quote:

    Orjinalden alıntı: redorange

    bir megane audi A3 ten yada yada bir civic ten yada cordoba dan dahami güvenli?


    evet aynen öyle

    Hayır değil...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC

    quote:

    Orjinalden alıntı: alysentr

    quote:

    Orjinalden alıntı: redorange

    bir megane audi A3 ten yada yada bir civic ten yada cordoba dan dahami güvenli?


    evet aynen öyle

    Hayır değil...


    neden? neye dayanarak?




  • herkesin güvenlik anlayışı farklı anladığım kadarıyla,çarpışma testlerinde can sağlığını esas alan yok.daha çok arabam daha az hasar görür kanısı yaygın renaultcularda.araba takla atmış yada toslamış olsun şiddetli çarpmadan dolayı içineki ölmüş olsun arabaya bişi olmasın yeterki.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi toful -- 29 Ekim 2006; 16:00:39 >
  • eğer istiyorsanız ve beğenmiyorsanız buyrun test edin
  • quote:

    Orjinalden alıntı: alysentr

    quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC

    quote:

    Orjinalden alıntı: alysentr

    quote:

    Orjinalden alıntı: redorange

    bir megane audi A3 ten yada yada bir civic ten yada cordoba dan dahami güvenli?


    evet aynen öyle

    Hayır değil...


    neden? neye dayanarak?


    Bir kere testler adil değil,

    Ncap sadece yandan , önden çarpışmalar yapmakta. Şöyle bir olay var, Hatchback'ler bana göre hiç güvenli değil dümdüz oldukları için. Sedan gibi ön ve arka kaput uzun olacakki darbeyi emsin, bu bir.

    2. olarak airbaglerin çocuklar için zararlı olduğu biliniyor. Arkalara neden 8 tane airbag yerleştirilir anlamam? ( Birde aile arabası olacak ).

    Kendi klansmanı içinde, ön çarpma, arka çarpmada belki 5 yıldız alıyor olabilir.

    Fakat NCAP'teki bu YILDIZLAR "YAYA GÜVENLİĞİNİDE" kapsıyor. Ben burda çarptığım arabayla, veya yayayla ilgilenmiyorum. Arabanın sağlamlığı ve kendi canım ön planda , bunu göz önüne alırsak Renault'un bir yıldızı kafadan gidiyor.

    3. olarak, duvara çarpmalarda belki A3'ten daha fazla puan almıştır, oda şu şekilde ya araç az hasar alıp içindeki çok yaralanmıştır, ya araç hurda olmuş içindekini korumuştur.

    A3 ise arabayı korumuş fakat içeriye daha fazla darbe yansıtmıştır. Birde araç hafifledikçe daha fazla puan alıyor, zira aracın yaya güvenliği puanı artıyor...

    Ama ben ncap'e asla güvenmem. Gerçek kazalar o süratlerde olmuyor...Bir araç 100 km'de, "X" aracından güvenliyse, 200 km'de "X" aracından güvenli olmuyor, doğru orantı yok bir kere.

    4. olarak Ncap tavana darbe vurmuyor. Yani aracın üstüne düşebilecek herhangi bir kalas, veya tırın altında kalması gibi, bu deneniyormu? Fren mesafesi 38-39 metre diyorsunuz, peki bazı araçların abs kitleme sırasında DİREKSİYONUDA kitlediğini biliyormusunuz?

    Bütün bunlar göz önüne alınsın. Birde kazaların %90'ı araç-araç şeklinde olur. O şekilde denemeye yemiyor tabi...




  • polemikten ziyade filosu tamamen 5 yildiz olan renonun saglamlik güvenirlilik acisindan diger markalara göre degerlendirme yapalim istedim

    mesela 4 yildizli bir golf 5 yildizli megane den bana daha güvenli geliyor.ama megane kagit üstünde ve carpisma testlerinde daha güvenli.

    renaulttan baska tüm modelleri 5 yildiz baska marka biliyormusunuz? bu 5 yildiz olayi cokmu önemli bir kriter,herkesin cani tatlidir adam golf alacagina megane daha güvenli deyip neden megane almiyor.
  • tamam kardeşim siz ncapada güvenmeyin kazalar öyle olmuyor farklı oluyor ama oraya taşıdığın zaman yine birşey değişmiyor yine kalite aynı şekilde oluyor madem öyle sizde çarğışma testi düzenleyin
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kürsad

    tamam kardeşim siz ncapada güvenmeyin kazalar öyle olmuyor farklı oluyor ama oraya taşıdığın zaman yine birşey değişmiyor yine kalite aynı şekilde oluyor madem öyle sizde çarğışma testi düzenleyin


    Arkadaşım zamanında Amerika Peugot marka araçların bir kısmını ülkesine bile almıyordu, ne diyorsun sen? Herşey ncap'ten ibaret değil.

    http://www.nhtsa.dot.gov/NCAP/

    American Ncap'e bak istiyorsan...

    Amerikalılar bu işi 70'li yıllardan beri yapıyorlar, eski Amerikan araçlarıyla denemeleri var... Herşey Avrupa Ncap'e göre baz alınıyor nedense...




  • Evet Renault artık güvenli otomobiller üreten bir markadır. atomik07 gibi bir fanatiğe veya aynı Amerikalılar gibi düşünen, aracın büyüğü, vurdu mu dağılmayanı ve çok yakanı makbul diye düşünen TSMC'ye göre güvenli olmayabilir. Onların doğru bildikleri yanlışlar yüzünden o şekilde düşünmelerine sebebiyet vermektedir. Amerika NCap'in araçları düz duvara vurduğunu bilmiyorlar zannedersem. NHTSA NCap ki; Chevrolet Kalos gibi Euro NCap'ten 1 yıldızı zor almış bir araca 5 yıldızı layık görmüştür. Kaza anında önemli olan aracın değil, içindekilerin sağlam kalmasıdır. Ayrıca bir yayaya vurup da sırf arabanın kazma tasarımı yüzünden onun ölümüne sebebiyet vermek de vicdanlı bir insanda üzüntüye sebebiyet vermelidir.


    Renault güvenli araçlar üreten bir firmadır.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.