Şimdi Ara

Renault Clio 0.9 tce (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
48
Cevap
0
Favori
4.092
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Start-stop, hill holder, elektrikli isitmali yan aynalar, hiz sabitleyici ve sinirlayici, bluetooth (hem arama hem muzik), cift usb, 4 hava yastigi, on arka 4 hoparlor, turbo destekli motor. Baz donanim sadece saydiklarim.

    Ayrica egeaya bindim dediginiz konfor ve rafineligi goremedim. Bagaj ve sedan kasa olmasa bu kadar tercih edilecegini dusunmuyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lanaya -- 8 Temmuz 2020; 22:27:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lanaya L kullanıcısına yanıt
    Yokuş kalkış desteği, 4 hoparlör egea'da da var, elektrikli ısıtmalı ayna da vardı son dönemde ısıtma fonksiyonunu kaldırmış olabilirler.

    Hız sabitleyici güzel avantaj. Egea'da da stepne ve elektrikli arka camlar var ekstra olarak.

    Clio dan dun giden bi araba egea'ya göre, konsoldan gelen takırtı çıtırtı seviyesi de daha yüksek. Segment farkı baz paket egea bile olsa hissettiriyor kendini bazı konularda. Clio'nun satış yapmasına yardımcı olan en büyük faktör lpg uyumlu turbo motoru



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 8 Temmuz 2020; 22:41:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Valla ben 2019 modelini kullaniyorum. Hic takirti catirti sesi gelmiyor konsoldan. Segment farki diyorsunuz ancak egeanin segmenti golf, civic falan da ben mi yanlis biliyorum? Rakipleri 301, accent, c-elysse, symbol olan egea'nin ne segment farki var acaba?

    Hic bir araci kotulemek degil derdim ancak bazilariniz egeayi yuksek segment arac zannedip clio kotuluyor bunu tuhaf karsiliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ali bey amca kullanıcısına yanıt
    Ali bey amca selamlar... Herkes çok haklı diyecek bişey bulamadım. Ellerinizden öperim saygılar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burakk0131

    Evet yeni teknolojiye ayak uydurabilseydiniz turbolu araçların yüksek devire ihtiyaç duymadığını, max torkunu 1500-2000 aralığında verdiğini de bilirdiniz. Yaş okumaya engel değil, okuyun öğrenin bol bol.

    Kendi aracım olarak da i20 1.0 tgdi kullanıyorum. 120 beygir, 172nm tork.

    Alıntıları Göster
    Bahsi geçmişti bir ara o aracın konusu forumda. Şu turbo ve fazla torktan boyun kıran i20 olarak da bilinir.
  • Lanaya L kullanıcısına yanıt
    Egea c segmenti bi araç, segment bazında rakipleri golf civic falan evet. Amacı segmentinde uygun fiyatli bi araç olmak, bu yüzden golf kalitesi bekleyemezsin o kadar. Onun harici satıldığı 46 ülkede c segment olarak geçer, bizim forum dışında bunu tartışan kalmadı, 5 yıl oldu araba çıkalı.

    Ben clio kötülemedim neyse onu yazdım, herkesin bi kere olsun clio kullanmışlığı, binmişliği vardır zaten, neyse o.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 9 Temmuz 2020; 2:41:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Motor tatmin eder seni ama Bi tek motor tatmin eder seni o arabada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2015 te 1.2 75 bg aldım sıfır. Şimdi de 0,9 TCE var ben de onu da sıfır aldım. 1.2 den hiç memnun değildim. Hızlanmasından. ama bundan gayet memnunum.
  • 2019 kasımdan beri 0.9 tce joy var bende de. Bu ara uzun yol yapıyorum ve kasislerden geçerken bagajdan gelen gıcırtı sesi hariç memnunum. O sesin çözümü de elektrik bandıymış ama uğraşmadım yoğunluktan.
    Otoban hız sınırı zaten 120km, otobanda 120ye sabitliyorum 3bin devirde gidiyor ve ortalama 5.4 5.6lt civarı yakıyor. Şehir içi kısa mesafe ve dik rampalı yerde kullandığım için yazın 6.5 7litre, kışın 8lt civarı yakıyor.
    2 ay içinde 1 defa istanbul ankara, 2 defa Tekirdağ(Çanakkale sınırına kadar) git gel yaptım ve rahat gidip geldim. Kuzenim denemek için kullandı, onda auris var ve o da 120ye kadar devirlerin iyi olduğunu sadece 120den sonra rüzgar varsa güven vermediğini ve çukurlardan geçince sesin içerde olduğunu söyledi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.2 75bg atmosferik motor ile İstanbul şehir içi trafik 6.0 ortalamam var zorlarsam 7 ye çıkıyor , ezbere konuşan arkadaşlara bakmayın, 0.9 daha da elverişli.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fblorenzo

    1.2 75bg atmosferik motor ile İstanbul şehir içi trafik 6.0 ortalamam var zorlarsam 7 ye çıkıyor , ezbere konuşan arkadaşlara bakmayın, 0.9 daha da elverişli.
    Zaten 0.9 Turbo ile 1.2 atmosferik mukayese dahi edilmemeli. 0.9 Turbo güzel motor bence de, tercih edilmemesi için hiç bir neden göremiyorum. Söz konusu olan 1.2 atmosferik olsaydı o zaman durum değişirdi.
  • MÜŞAVİR kullanıcısına yanıt
    Yok 1.2 kasayı taşıyamaz yüksek devirde çok yakarsın yazan arkadaşa cevaben yazmıştım, 1.2 de ekonomik olarak tercih edilebilir, uçacam kaçacam diyenler uzak dursun.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fblorenzo

    Yok 1.2 kasayı taşıyamaz yüksek devirde çok yakarsın yazan arkadaşa cevaben yazmıştım, 1.2 de ekonomik olarak tercih edilebilir, uçacam kaçacam diyenler uzak dursun.
    Yokuşlarda hele araç doluysa cidden çok zorluyordu. Ama düz bir şehirde yeterli olur. Teyzemde vardı, Mersinde yaşarken hiç sıkıntı çekmiyordu (dümdüz şehir) ve yakıtı çok ekonomik diyordu. Ankara'ya yerleşince araç Ankara yokuşlarında (yaşadığımız bölgede çok dik rampalar mevcut) çok zorladı, Teyze alışkın da olmayınca aracı satmaya karar verdi. Yerine 132 bg corolla aldık 2020 model, memnun.
  • MÜŞAVİR kullanıcısına yanıt
    Aynen katılıyorum yaşadığınız şehir çok önemli tercih ederken bilinçli davranmak lazım 👍

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Garenta moovda çok sayıda bu araçtan var. Çoğu 1.2-1.4 motoru üzer gayet güzel akıyor ama motor ömrü nasıl olur bilemem. Eğer İstanbul'da yaşıyorsanız o şekilde deneyimleyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Six Feet Under.

    Bahsi geçmişti bir ara o aracın konusu forumda. Şu turbo ve fazla torktan boyun kıran i20 olarak da bilinir.

    Alıntıları Göster
    1.2 atmosferik motorlu kağnı modelinden bahsediyordu o arkadaş. Anladığım kadarıyla sen de bu motor konularına pek aşina değilsin. Amcaya tavsiyelerim senin için de geçerli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ay kiyamam zoruna gitmis teneke icin yaptigim yorum :(

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • desertstorm34 D kullanıcısına yanıt
    Hocam o sesin kaynaginin bagaj kapagi kilidi oldugunu iddia ediyordu biri. Youtubeda videosu vardi hatta ama usendim simdi aramaya. Kilidi dediginiz gibi bantla kapatinca sesin gittigini soyluyordu. Siz de uygular ve cozum bulursaniz burdan bildirmenizi rica ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lanaya L kullanıcısına yanıt
    bantlı videoyu gördüm ama o yöntem hoşuma gitmediği için kilide ve karşılığına kışın würth sıvı gres sıktım. hemen kesti sesi. aylardır duymadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gramatik -- 11 Temmuz 2020; 16:45:38 >
  • 0.9 benzinli motor 90 hp mi olurmuş la? Benim 1.5 dCi 75 hp :(

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.