Bildirim
Renault Clio 0.9 tce
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
tek bildigim, 1.2 motorlularin bile o kasayi tasiyamadiklari, daima yuksek devirlerde gitmek zorunda kaldiklari icin benzin sarfiyatinin sehir icinde yuksek oldugu.
Ustelik fiyatlarda ahim sahim derecede fark da yok 1.4ler ile arasinda. 1.4 daha iyidir bence. 0.9'lari daha cok kiralamacilar ve sehir ici mal tasiyan dagitimcilar tercih ediyordu en son. Alirken buna da dikkat etmek lazim gelir bence.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
1.2 konusunda katılıyorum yanlız onlar atmosferi 0.9 lar turbo beslemeli bir motor bildiğim kadarıyla yani çok bağırmaya gerek yok diyorlar
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
1.2 konusunda katılıyorum yanlız onlar atmosferi 0.9 lar turbo beslemeli bir motor bildiğim kadarıyla yani çok bağırmaya gerek yok diyorlar
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Hocam alacaginiz arabanin icinize sinmesi onemli aslinda. Aldiginiz da turkiyede piyasasi olan bir arac. Dolayisi ile sirket veya kiralama cikmasi olmamasina dikkat ederek gonul rahatligi ile alinabilir.
Yakit tuketimi de aylik binisinize ve kullandiginiz devre gore en fazla 100 200 lira oynar.
Icinize siniyorsa, temiz ve onden kazasiz uygun fiyata bulursaniz alin. Ben ilk arabami alirken 6 ay baktim, sonra 2 gunde hic bakmadigim bir markanin modelini aldim. 7 ay bindim, baska arac aldim. Bundan 6 ay sonra da uce bese bakmadan sattim.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Yaklaşık 1 aydır clio 0.9 tce kullanıyorum.Motor konusunda şüpheniz olmasın performansı 1.4 atmosferiklerin düzeyinde ama turbo sayesinde kullanırken daha da akıcı geliyor çoğunlukla vites küçültmeden hızlanabiliyorsunuz.Tüketim ise 5-7 litre arası geziyor.Şehir içi orta yoğun trafikte 7 litreyi geçmedi.Boş yolda 100 110 arası klima açık kullanımda 5 litre gibi bi yakışı var.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bir yıldır kullanıyorum ve sıfır aldım. ilk bakımı için 800 tl fiyat verdiler. Toplamda 1100 civarı mtvsi vardı kontrol etmek lazım. Klimayı fulledinmi biraz devirli kullanmak lazım. Onun haricinde şehir içinde çok atik. Hırçın kullanımda 7 litreyi geçmedi. 120'ye sabitleyip klima açık iki kişi 600 km ortalama 5.7 litre yakıyor. 1.2 de kullandım arada dağlar kadar fark var. Yeni çıkan 1.0 için eski 0.9ların revizesi diyorlar ama bakmak lazım. Kısacası ben memnunum.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Bende de var aşırı memnunum tavsiye ederim çekişi. Vs 0-100 verilerden anlaşılıyor zaten 1.5 dci 75 bglerden daha hızlı 0-100 ve atak bir araç
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaş ya, bir konu da bildiğiniz bir şey varsa yazın, bir şey bilmiyorsanız boş boş yorum yaparak milleti yanıltarak üzerinize vebal almayın. Adama bak, 1.2 Atmosferik motorla, 0.9 Turbo beslemeli motor arasında ki farktan haberi yok "quote:
Orijinalden alıntı: ali bey amca
tek bildigim, 1.2 motorlularin bile o kasayi tasiyamadiklari, daima yuksek devirlerde gitmek zorunda kaldiklari icin benzin sarfiyatinin sehir icinde yuksek oldugu.
Ustelik fiyatlarda ahim sahim derecede fark da yok 1.4ler ile arasinda. 1.4 daha iyidir bence. 0.9'lari daha cok kiralamacilar ve sehir ici mal tasiyan dagitimcilar tercih ediyordu en son. Alirken buna da dikkat etmek lazim gelir bence.
tek bildigim, 1.2 motorlularin bile o kasayi tasiyamadiklari, daima yuksek devirlerde gitmek zorunda kaldiklari icin benzin sarfiyatinin sehir icinde yuksek oldugu." diye saçma sapan yorum yapıyor
-
motorundan memnun kalırsınız ancak diger konularda memnun etmeyebilir hocam.
@Konu Sahibi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
4 ay kullandım 0.9 tce. Kesinlikle alınır performası yüksek dizel gibi az yakar. -
Dayı sana kötü bir haberim var tek bildiğin alsında bilmediğin.Eğer bahsettiğin 1.2 turbo 120 bg bir Clio ise söylediğin zaten akıl alacak gibi değil (3 yıl kullandım babamın 125 b8 passatından çok daha atak).Eğer bahsettiğin 1.2 atmosferik 70 bg versiyonsa 0.9 turbo beslemeli soran arkadaşın başlığa yazdığı üzere 90 bg.Ha bu arada Clio 4 kasanın 1.4 motor seçeceği yok.Kusura bakmayın da yorumu nereden tutsak elimizde kalıyor.Lütfen bilmediğiniz konularda konuşmuş olmak için konuşmayın.Konu sahibinin sorusuna gelirsek 3 yıl 1.2 turbo edc icon ,yaklaşık 2 ay da 0.9 manuel joy kullanmış biri olarak (iki araç da makjaylı kasa) benim için iki aracın birbiriyle alakası yok.0.9 motor karakteriyle tam bir diesel gibi çalışıyor.3 silindirin sebep olduğu gürültü ve titreşimden tutun da hızlanmanın lineerliği tam bir diesel karakter.1.2 turbo biraz daha 3 bin devirde güç patlaması yaşatan kaygan zeminde ağırlık merkezi arkadayken (yokuş çıkarken) kickdown sonrası kafasını daha zor kontrol edilen bir model.Yakıt farkı olarak ahım şahım farklar beklemeyin.Şehir içinde 0.2 litre belki 0.9 un lehine oynar ama uzun yolda ortama 130-140 lı süratlerde bu kez 1.2 aynı oranda 0.9 dan az yakar.soru sadece motor olduğu için donanım farkına girmeyeceğim.genel olarak 2 motor da başarılıdır.
-
Amca sen 80li yıllarda takılı kalmışsın be ya. Bu konular seni aşar sen kahvede takıl en iyisi.quote:
Orijinalden alıntı: ali bey amca
tek bildigim, 1.2 motorlularin bile o kasayi tasiyamadiklari, daima yuksek devirlerde gitmek zorunda kaldiklari icin benzin sarfiyatinin sehir icinde yuksek oldugu.
Ustelik fiyatlarda ahim sahim derecede fark da yok 1.4ler ile arasinda. 1.4 daha iyidir bence. 0.9'lari daha cok kiralamacilar ve sehir ici mal tasiyan dagitimcilar tercih ediyordu en son. Alirken buna da dikkat etmek lazim gelir bence. -
0.9 turbo motor bu boru mu? Turbo bu bastigin gibi gidiyor turbo yani turbo turbo. Turboyu hafife alma. Turbo. Turbo oldugunu soylemis miydim?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aci ama hakli olabilirsin. Yas ortalamasi galiba gercekten oldukca dusuk gibime geldi. Bol bol smiley kullanimi, hakaretler falan donuyor. Ciddi ciddi konusulamiyor bile.
Ek olarak, yuksek devirlerde surekli kullanilan araclarin hem yakit hem de motor sesi olarak rahatsiz edecegini umarim babanizin dayinizin amcanizin surdugu degil, kendi aldiginiz kendi aracinizda deneyimlersiniz insallah bir gun.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet yeni teknolojiye ayak uydurabilseydiniz turbolu araçların yüksek devire ihtiyaç duymadığını, max torkunu 1500-2000 aralığında verdiğini de bilirdiniz. Yaş okumaya engel değil, okuyun öğrenin bol bol.quote:
Orijinalden alıntı: ali bey amca
Aci ama hakli olabilirsin. Yas ortalamasi galiba gercekten oldukca dusuk gibime geldi. Bol bol smiley kullanimi, hakaretler falan donuyor. Ciddi ciddi konusulamiyor bile.
Ek olarak, yuksek devirlerde surekli kullanilan araclarin hem yakit hem de motor sesi olarak rahatsiz edecegini umarim babanizin dayinizin amcanizin surdugu degil, kendi aldiginiz kendi aracinizda deneyimlersiniz insallah bir gun.
Kendi aracım olarak da i20 1.0 tgdi kullanıyorum. 120 beygir, 172nm tork.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Burakk0131 -- 8 Temmuz 2020; 20:18:21 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Oyak indiriminden aldık titanyum gri 2020 model 0.9 tce. Memnunuz yakit tuketimi normal , gidişi çok guzel atik ve kullanımı rahat.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kusura bakmayin ama sizin yorumunuzu okuduktan sonra ayni arkadaslarin verdigi tepkiyi verdim.Yani nerden tutsan elinde kaliyor derler ya. Yorumunuz bunun tarifi resmen. Madem bir sey bilmiyorsunuz ne diye yazarsiniz ki insanlar buraya bilgilenmeye geliyor.
Basligi alacak olan arkadas sana kullanicisi olarak yorum yapayim. Oncelikle 0.9 motorun cekisinden hic suphen olmasin. Bir kisi daha yazmis ayni dizel gibi calisiyor benzinli demessin. Yani aracta en son elestirilecek sey motoru. Yani en iyi tarafi motorudur.
Donanim olarak bos paketi bile iyidir. Uzmez, yeterlidir. Hiz sabitleyici bile vardir.
Ic mekanda sert plastik fazlaca kullanilmis. Yumus yumus malzemeler yok. Ancak dacia veya symbol gibi de degil daha derli toplu daha rafine.
Bi 4-5 ay kadar once bile olsaydi daha uygun fiyatlara sifiri satiliyordu. Simdi sanirim 105 bin ustu olmus sifirlari. Ancak piyasanin haline bakilacak olursa bu fiyatlara baska sifiri bir de egea sunuyor sanirim. Eger bagaj olmazsa olmaziniz degil ise sifir bos donanimda clio egeadan daha fazla donanim sunar ve tasarim, yol tutus ve motor olarak da daha iyidir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Şanzıman oranlarıda çok güzel 0.9 tce nin ilk 3 vites kısa oranlı 4 normal 5 ise uzun oranlı çok keyifli araçtır 0.9 tce
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Joy clio'nun ne gibi donanım artısı var boş egea'ya göre ?
Egea'nın tek avantajı hacim gibi yazmışsınız ama malzeme kalitesi, yalıtım, konfor, sürüş olgunluğu/rafinelik gibi konuları es geçmişsiniz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Arkadaş ya, bir konu da bildiğiniz bir şey varsa yazın, bir şey bilmiyorsanız boş boş yorum yaparak milleti yanıltarak üzerinize vebal almayın. Adama bak, 1.2 Atmosferik motorla, 0.9 Turbo beslemeli motor arasında ki farktan haberi yok "
tek bildigim, 1.2 motorlularin bile o kasayi tasiyamadiklari, daima yuksek devirlerde gitmek zorunda kaldiklari icin benzin sarfiyatinin sehir icinde yuksek oldugu." diye saçma sapan yorum yapıyor |
Yaklaşık 1 aydır clio 0.9 tce kullanıyorum.Motor konusunda şüpheniz olmasın performansı 1.4 atmosferiklerin düzeyinde ama turbo sayesinde kullanırken daha da akıcı geliyor çoğunlukla vites küçültmeden hızlanabiliyorsunuz.Tüketim ise 5-7 litre arası geziyor.Şehir içi orta yoğun trafikte 7 litreyi geçmedi.Boş yolda 100 110 arası klima açık kullanımda 5 litre gibi bi yakışı var.
|
1.2 konusunda katılıyorum yanlız onlar atmosferi 0.9 lar turbo beslemeli bir motor bildiğim kadarıyla yani çok bağırmaya gerek yok diyorlar
|
Dayı sana kötü bir haberim var tek bildiğin alsında bilmediğin.Eğer bahsettiğin 1.2 turbo 120 bg bir Clio ise söylediğin zaten akıl alacak gibi değil (3 yıl kullandım babamın 125 b8 passatından çok daha atak).Eğer bahsettiğin 1.2 atmosferik 70 bg versiyonsa 0.9 turbo beslemeli soran arkadaşın başlığa yazdığı üzere 90 bg.Ha bu arada Clio 4 kasanın 1.4 motor seçeceği yok.Kusura bakmayın da yorumu nereden tutsak elimizde kalıyor.Lütfen bilmediğiniz konularda konuşmuş olmak için konuşmayın.Konu sahibinin sorusuna gelirsek 3 yıl 1.2 turbo edc icon ,yaklaşık 2 ay da 0.9 manuel joy kullanmış biri olarak (iki araç da makjaylı kasa) benim için iki aracın birbiriyle alakası yok.0.9 motor karakteriyle tam bir diesel gibi çalışıyor.3 silindirin sebep olduğu gürültü ve titreşimden tutun da hızlanmanın lineerliği tam bir diesel karakter.1.2 turbo biraz daha 3 bin devirde güç patlaması yaşatan kaygan zeminde ağırlık merkezi arkadayken (yokuş çıkarken) kickdown sonrası kafasını daha zor kontrol edilen bir model.Yakıt farkı olarak ahım şahım farklar beklemeyin.Şehir içinde 0.2 litre belki 0.9 un lehine oynar ama uzun yolda ortama 130-140 lı süratlerde bu kez 1.2 aynı oranda 0.9 dan az yakar.soru sadece motor olduğu için donanım farkına girmeyeceğim.genel olarak 2 motor da başarılıdır.
|
Benzer içerikler
- clio 4 bakım sıfırlama
- obd2 cihazı tavsiye
- motor numarası okunmuyor
- egzoz muayenesinden geçmenin püf noktaları
- esp nedir
- dfsk e5 fiyat
- yeni honda accord
- honda freed
- togg ortakları ayrıldı
- lexus lbx fiyat
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X