Şimdi Ara

renault clio IV 1.5 dci edc icon hakkında fikirleriniz?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
14
Cevap
0
Favori
19.128
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • dediğim gibi renault clio IV 1.5 dci edc icon hakkında aydınlatır mısınız?



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Renault Clio IV 1.5 dCi EDC Icon Kullanıcı Yorumları

    Renault Clio IV 1.5 dCi EDC Icon, Renault'nun popüler Clio serisinin, ikonik 1.5 litre dizel motor ve çift kavramalı otomatik şanzımanla donatılmış bir modelidir. Renault Clio 1.5 dCi Touch yorumları ve Clio 4 Icon kullanıcı deneyimleri, bu aracın güçlü yönlerini ve iyileştirilebilecek alanlarını ortaya koymaktadır.

    Clio 1.5 dCi otomatik sürüşü, kullanıcılar tarafından oldukça takdir edilmektedir. Çift kavramalı şanzıman, sorunsuz ve hızlı vites geçişleri sağlayarak konforlu bir sürüş deneyimi sunar. 1.5 litrelik dizel motor ise, yakıt verimliliği ve torklu performansı ile dikkat çeker.

    Renault Clio 1.5 dCi Icon kullanıcı yorumları, aracın geniş iç mekanı ve ferah bagajından olumlu bahsetmektedir. Yeni nesil Clio'nun geliştirilmiş kabin malzemeleri ve teknolojik özellikleri de kullanıcılar tarafından beğenilmektedir.

    Ancak bazı kullanıcılar, Clio 1.5 dCi'nin süspansiyon sisteminin sert olabileceğine dikkat çekmektedir. Ayrıca, bazı kullanıcılar araçtaki gürültü seviyelerinin daha düşük olmasını istediklerini belirtmişlerdir.

    Genel olarak, Renault Clio IV 1.5 dCi EDC Icon, kullanıcılar tarafından yakıt verimliliği, performansı ve konforlu sürüş özellikleriyle takdir edilen bir araçtır. Bununla birlikte, bazı kullanıcılar süspansiyon sertliği ve gürültü seviyeleri hakkında endişeler dile getirmişlerdir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aklindakalmasin

    dediğim gibi renault clio IV 1.5 dci edc icon hakkında aydınlatır mısınız?

    Hocam eski konudan devam etseniz olmaz mı ? Her duyduğumuz arabaya konu acarsak cikamayiz isin icinden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben kimse yamadan yazayım. kesinlikle o kadar para etmez (fiyatını bilmiyorum) geçtim 35 i 30 bile vermem o arabaya. bende dusundum ilk ciktiginda yakisikli falan ama yok arkadas bir arac.bu kadar dar, kalitrsiz malzemeli ve iğrenç bir 'sıfır' kokulu olamaz. tabiiki alan arkadaşlara hayırlı olsun der kzasız belasız sürüşler dilerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sepulnation S kullanıcısına yanıt
    hocam araca bindim fena değildi, lakin konsolun biraz önde olmasından ve doluluğundan dolayı öyle bi hissiyat veriyor.

    test sürüşü de yaptım. vites attığını hissetmedim bile o derece iyi ve ses konusunda da çok çok iyi, gayet memnunum.
    araç sahiden de seri hızlanıyor sollamalar da gayet iyi. merak ettiğiniz bir şey varsa yardımcı olmaya çalışırım. araç geldikten sonra da fotoğraflar atıp elimden geldiğince aydınlatacağım. herkese tekrar teşekkür ederim.
  • aynı modelin st kullanıcısıyım soruları alabilirim
  • hocam araç 1 haftaya gelecekte bilmem gereken bir şey var mı, şöyle kullan ve ya şu özelliği de var gibisinden aydınlatırsanız çok sevinirim.
  • Boyutlari acisindan soyle diyeyim. Icerisi ufacik. Bindim boguluyormusum gibi hissettim. Dizlerim direksiyona degdi nerdeyse. Koltukta sikismisim gibi oldum. 1.4 rxt daha genisti bundan. Distan cok hos ama ici ufacik. O paralar verilirmi tercih meselesi. Ben almazdim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şuanda aracım yok. önceki aracim clio 4 ten bin kat kötüydü ama clio 4 hakkaten çok dar. gerçi ben golfunde dar oldugunu ve paraini etmedigini dusunuyorum. malzeme kalitesi super golfte ama dar. clio ciddi ciddi almayi dusundum ama icine oturdum motoru calistirdim yok. boyle olamaz dedim. test surusunu manuel benzinli aracla yaptim sikinti yoktu motor guzel ama sinyal kolu olsun o igreti dokunmatik ekran olsun, yok dedim. ben.bu arabayi alamam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dokunmatik ekran fiyat farki nedir? vall 1000 lira falansa hakkaten.gulerim. guncel fiyatlari cidden bilmiyorum. ondan soruyorum. arac ilk ciktiginda test etmistim. begenmeyince ev aldim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sepulnation S kullanıcısına yanıt
    hocam o extra bir şey değil ki
  • renault markasının hiç bir modelini asla sevmedim sevemicemde sanırım fakat şunu belirteyim clio gerçekten çok hoş bir tasarıma sahip. buna rağmen renault yine içeride bütün itici tasarımlarını konuşturmuş bana kalırsa. bu arada edc çift kavramalı iyi bir şanzımandır memnun kalırsınız.
  • berkecelik kullanıcısına yanıt
    sağolun hocam hayırlısı olsun diyelim artık. araç hakkında eksi ve artı yorumlarınızı görmek isterim. pek bilgim yok hala araç teslim edilmedi.
  • - Dış tasarımı çok güzel
    - Dci motor performans / tüketim olarak çok başarılı
    - Donanımı çoğu C segmentide bile yok araç gayet dolu

    - Kalite ve iç mekan tasarımı tartışmaya açık
  • Clio 4 1.5 dci icon sahibiyim.

    EDC şanzıman konusunda CLİO için direkt yorum yapamam ancak Fluence deki gibiyse EDC şanzıman oldukça başarılı.

    Aracı değerlendirecek olursam:

    Motoru tatminkar hatta sınıfında(B) en iyilerinden birisi, hızlanma performansı güzel, son hız olarak da 185 km civarına çıkılıyor.

    Dış tasarım görecelidir ancak bence sınıfında en iyiler arasında.

    İç tasarım yine görecelidir ancak bende ilk zamanlar çok alışamamıştım alıştıktan sonra sınıfına göre ortalama üstü ayrıca çevreden de iç tasarım için oldukça iyi tepkiler aldım, iç hacim ve bagaj hacmi sınıfı ayarlarında.

    Fiyat EDC olanlar için eğer sitesinde yazdığı gibiyse çok yüksek ancak otomobil fiyatları genel olarak malum.

    Donanım olarak İcon oldukça dolu bir donanım fakat bazı özellikler vasat kullanım imkanı sunuyor.
    -Bluetooth bağlantısı kabin gürültüsü nedeniyle vasat kullanım sunuyor,
    -Navigasyonu pek beğenmedim,
    -Yol bilgisayarı ekranı tek kelimeyle skandal.(Sıcaklık değerini görmek için bile menüde gezmek gerekiyor.)

    Güvenlik donanımı sınıfının en iyileri arasında ve ayrıca frenler başarılı. Yol tutuşu da sert süspansiyonlar sayesinde sınıfına göre iyi.

    Yakıt tüketimi İstanbul içi ortalama 5,12 lt/100 km. (içerisinde çok sıkışık trafikte var, E-5 veya Tem de zaman zaman rahat kullanımda var. Ayrıca aracı sıkıştırmadan kullanıyorum. Bu arada yakıt tüketimi ölçümü kendi ölçümümdür yol bilgisayarı değeri değildir.

    Kullanım özelliklerinde ise içeriye biraz bozuk asfaltta yüksek yol sesi alıyor, ayrıca 120 km üzerine çıktığınızda rüzgar sesi oldukça artıyor.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.