Şimdi Ara

*** Renault FLUENCE Sevenleri ve Kullanıcıları Grubu *** (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13.294
Cevap
101
Favori
1.329.950
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • evet paspaslar gayet güzel oturmuş ve etrafı iyi kapatmış. Yalnız paspaslar bej ama döşemeler gri çıkmış. Fotoğrafta mı öyle yoksa gerçekten mi? Çünkü gri-bej uyumlu değil gibi görünüyor.
  • onu dün söylemiştim zaten, renk uyumu tam yok, ama nasılsa paspası seyretmediğimiz için çok önemli değil. Hepsiburada'dan aldığım için ancak bu kadar yorum yapabildim. Daha farklı renkleri de mevcut...
  • Resimler güzel şöför koltuğundaki paspasın ayak dayama yerine küçük bir operasyon yaparsan daha iyi durur.Arkadaki paspaslarıda ayarlamak lazım.Ön yolcu koltuğundaki iyi duruyor.
  • ayak dayamayı kes anlamında mı söyledin. Eğer öyleyse ben orayı kullanıyorum, tam yetmediği için üzüldüm asıl... İşimi görüyor gerçi de...

    arkaları da traşlıcam haftasonu
  • Sen bilirsin yarısı açık yarısı kapalı iyi durmuyor bana göre ama sürekli kullanıyorsan kesmemek daha iyi.Yalnız paspaslar kaliteli birşeye benziyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: #Lord of War#

    Sen bilirsin yarısı açık yarısı kapalı iyi durmuyor bana göre ama sürekli kullanıyorsan kesmemek daha iyi.Yalnız paspaslar kaliteli birşeye benziyor.


    arkaları traşlıcamya, onları açık kalan yere yamatırım, tam olur

    Valla güzel, memnunum, dandirik bişe değil gibi. Baya da ağır...
  • bu arada kapı ceplerine bezler yerleşmiş :)
    ben hanımın eski tülbentini kullanıyorum, gayet verimli bir temizleme aparatı :)
  • hocam bu işte bir numara, eski atletlerdir. Üstüne tanımam :)))))
  • Söyleye söyleye sonunda almışsın arabanı msaltik arkadaşım, hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız sürüşler olsun.

    Yeni daha yol yapmamış motorla ne kadar yaktığını paylaşabilir misin acaba zahmet olmazsa?
  • teşekkür ederim...

    şu an 1400 km'de...

    Ham motor 4.4lt/100km

    şehiriçini tam bilemiyorum ama Clio3'üme göre fazla tabi 65bg >>> 105 bg

    5 kişi değeri o tabi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msaltik -- 24 Aralık 2009; 16:27:59 >
  • Ayrıca bugün 4 kişi geldik, 89.2 km yolda 3.7 lt gösterdi yol bilgisayarı...

    4.1lt/100km yani... Depo full'leme falan yapmadım, pek sevmiyorum o yöntemi zaten... Ama bu değerler başlangıç için iyi. 10.000'e yaklaştıkça düşüş artar...
  • msaltık arkadaşım sen araban fluence sana sormak istiyorum arabanın 4 camıda açıkken arabayı kilitlediğinde 4 camıda kapatıyormu bilgi verirmisin
    teşekkürler.
  • Hayır, aracın sadece ön camları tek dokunuşla kapanan cinsten. Arka camlar için basılı tutmak gerekiyor...

    Megane 2'lerde bile olan bu özelliğin koyulmamış olması, hatta ilk çıkan Focus'larda bile olan bu özelliğin olmaması biraz aptalca olmuş. Maliyeti neki???
  • benim araçda 4 camda otomatik olduğu için sanırım 4 camda kalkıyor anahtara 2 kere basınca....
  • evet 4 cama tek dokunuş koymamaları üzücü sport tourer da var ama bizimkiler aynısını yaparken bile çalıyorlar acaba megane 3 lerde yerli yapımlarda nasıl hepsi tek dokunuşmu merak içindeyim
  • Evet bu cam olayı tam bir saçmalık olmuş fluence konusu ilk açıldığından beri söylüyorum benim arabam olan megane 2 deki bir çok standart özellik yok. hb de bile yok. Kartlı sistemin,6 Hava yastığının, soğutmalı torpido gözünün, kapı kol dayamadaki ve ayak altlarında ki kapalı gözlerin ya hiç olmaması ya da standart olmaması, el freni dizaynının bagaj mekanizmalarının dahi maliyet için değişmesi,süper kilitlemenin(kumandayla sunroof ve tüm camların kapanması ve kilitlenmesi) privilege da bile olmaması derinlik ayarlı direksiyonun sadece privilege de olması garip.Ayrıca Megane 2 nin koltukları ve koltuk ayar kolları megane 3 ten ve fluence den daha kaliteli mesela sırtlık ayarı yeni araçlarda çevirmeli yapılmış ve ileri geri ayarı sırıtan bir demirle bu da garip. Maliyet adına yerli hb de dijital göstergenin kaldırılması panoramik tavanın olmaması da 5 tl etmez tek dokunuşlu cam konmaması gibi saçma.

    Saçma ama sebepsiz değil;

    Sebep çok basit; Renault için dacia neyse carlos ghosn için nissanın yanında renault o. Bu nedenle de renaultlarda mutlaka maliyet odaklı eksiklikler ve detay işçilikte zayıflıklar oluyor.Carlos ghosn Renaulta maliyet odaklı baktığı sürece de pazar kaybetmeye devam edecek. Türkiyede liderliği hyundai almak üzere ispanya ingiltere italya hollanda gibi ülkelerde marka inanılmaz düşüşler yaşadı.

    Karar verme yetkisi olsaydı içimizden kaç kişi passat mondeo C5 sınıfında dizayn ve prestij olarak lagunayı bu dizaynla piyasaya çıkarırdı?

    Peki yeni kasa symbol'u bu şekilde çıkarır mıydınız? Megane 2 deki standart özellikleri megane 3 te yok eder miydiniz? Kangoo büyük başarısının ardından bu dizaynla mı yenilenmeliydi?Renaultun hangi modeli twingo dışında sınıfında en iyi?

    2009 kontratı çerçevesinde carlos ghosn renaulta 2009 yılında 800.000 araç fazla satma hedefi ortaya koymuştu; sonuç mu 2007 yılına göre renault marka bazında %18 geriledi. Bir marka neden 2004 yılında avrupa pazarında liderken bu kadar hızlı geriler?

    Cevap çok basit,iyi yönetilmediği için.

    Markanın çıkışı için maliyete değil kaliteye odaklanması gerekiyor. Standart donanımların yükselmesi motor gamının yenilenmesi acil makyaj operasyonları şart 4 control sisteminin ve tce motorların yaygınlaşması ve geliştirilmesi zorunlu. 1.6 motorun 128-133 hp versiyonu megane fluence serisinde olsa daha iyi olmaz mıydı? DCT şanzıman fluence ve megane serisine yetişmiş olsaydı satışlar daha başarılı olmaz mıydı?

    Ayrıca Renaultun prestijli modellere ihtiyacı var; yeni bir Alpine serisi gibi......Konu çok uzun şimdilik bu kadar yeter...:)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    hocam bu işte bir numara, eski atletlerdir. Üstüne tanımam :)))))



    tabi canım. atletler de gayet iyidir :)

    Bu arada forumda gezerken gözüme şurdaki problem takıldı. Daha arabayı teslim almadığım için kontrol edemedim. Burada özet olarak bir hortum meselesinden bahsedilmiş. Arkadaşlar resim falan da koymuşlar. Fluence'in motorundaki durum nedir merak ettim. Zira bu da yeni bir araç ve benzer tasarım hatası bunda da olabilir..
  • ne hortumu?

    foto yüklediyseniz ben göremiyorum şu an? detaylı yazar mısınız
  • Ben fotoğraf yüklemedim. Vermiş olduğum linkteki başlık altındaki arkadaşlar eklemişler.
    2. sayfanın ortalarında bir yerlerde..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi [mra] -- 25 Aralık 2009; 13:48:51 >
  • link nerde abi?
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.