Şimdi Ara

RENAULT FLUENCE + VW JETTA + OPEL ASTRA HANGİSİ? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
193
Cevap
0
Favori
22.312
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi

    quote:

    Orijinalden alıntı: FB®h Pozitif


    quote:

    Orijinalden alıntı: poweredTKM

    o kötü reno formulada destan yazmayıda biliyor ama.

    Nerde destan yazıyor ?Mcleren F1 Takımını anlatmaya gerek yok,Zaten biliyorsun.Audi Desen Le Mans'da dizel motorla milletle dalga geçti.Daha ne diyeyim ?

    Ha şu öüdi den bahsediyorsun batmak üzere olandan.Ama hangisinden bahsediyorsun.Motors tv de laguna coupe 'nin ezdiği Audi A6 dan mı ?
    Neyden bahsediyorsun bir anlayabilsek batan opelden mi?
    Artık Tr de son baharını yaşayan skodayı kapatmaya çalışan valsvagın dan mı ?
    Türkiyede kaç tane sattı acaba audi bu sene veya bu ülkeye geldiğinden beri toplam satış rakamı renaultun bu yılın ilk 6 ayını yakalar mı dersin ?
    Motor teknolojilerine yatırm yapacak kadar büyüsünler önce bu almanlar yani renaultla kapışması için önce katılması lazım değil mi oraya katılması lazım.daha katılacak gücün teknolojin zekan kapasiten yok
    Le mans dediğin şeye ben de Focus'umla katılsam beni de kabul ederler mi ki ola ne dersin audiyle kapışırdık bir orda ne zevkli olurdu
    Renault ,Honda, Toyota gibi firmalar çoook büyüdükleri için bütün dünyaya satış yaptıkları için seri üretim oldukalrı için talebi krşılama noktasında zorlndılar ve özene bezene araba yapma fırsatını bulamadılar.Yani bulamamışlardı.
    Ama şimdi kazın ayağı öyle değiiişimdi kazın ayağı renaultta yeni jenerasyon üretim anlayışı ile değişti.
    Renault zarar etmez ama onlar zarar eder zararına çalışıyor srevisler vs dünyası genel anlamda diyorum ...çünkü renault sürümden kazanıyor her yerde serviste satışta sürümden kazanıyor ama diğeri kazanamıyor çünkü pahalı ve pahalı olmak zorunda servsisi arabası dünyası pahalı olmak zorunda
    Yani işin özü şudur ki bu piyasa ve hayat koşullarında bir süre alman araçları tutundu ama bundan sonra mercedes ve bmw dışında tutunamaycağını ,rekabet edemeyeceğini ve türkiye piyasasından bir süre sonra silinip gideceğini düşünüyorum Alman araçlarının
    RENAULT UN 1.5 DCI MOTORUNUN EKONOMİSİNDEN DOLAYI BEN FLUENCE DİYORUM KARDEŞ YOKSA UZUN VADEDE ZARAR EDERSİN PARÇA BAKIMK SERVİS MAALİYETİ VALSVAGIN IN KAZIK TIR VE ARABALARI DA SORUNLUDUR KAZIK OLMAK ZORUNDADIR FLUENCE ALIRSAN KARDASIN DEMEDİ DEME




    Sen satış rakamı dıyıp duruyorsun renault arabalarına audı opel bmw mercedes Vv kadar Sac kalınlıgı kullanıyormu tabıkı hayır buda ne demek masraf az demek satarkende ucuza satması demek ben sımdıye kadar symbolun cok ama cok az celık jantlısını gordum adamlar alıyor ucuza tek hava yastıklı araba araba bıle denmez kağıdı essek nıyetıne bınıyor sonra yok renault cok satıyor yok audı az satıyor sen sımdı lagunayla a4 du bırmı tutuyorsun yok dıyorsunuz bızım mılletımızın zıhnıyetıne bak o zıhnıyet nasıl olustu kaza yapmıs auıdı gorerek ıcınde olup kaza yaptıgımız auıdıyle kendı kendıme olustu o zıhnıyet ???




  • Yahu arkadaşlar Renault bu fluence ları bedavaya mı dağıtıyor. Herkes fluence leri bir kalemde siliyor forumda.Ben Bursa da yaşıyorum etrafımda en çok gördüğüm otomobillerden . Garip
  • illa reno alınacaksa (spor takımı tutar gibi araba markası tutuluyorsa) fluence değill!!!!!!!!!! Ya megane HB /ST veya Laguna. tasarımları çok güzel. Bu ikisi harcinde renoya binmem. Benim düşüncemdir.
  • Ben hiç reno kullanmadım ama bacanak clio sedan ve megane sedan dizel kullandı babasından kalan toros sevdasını bu modellerle pekiştirdi ancak ikisindende memnun kalmadı şimdi kia cerato crd kullanıyor ağzı kulaklarında. Bende 2004 model opel astra enjoy twinport var öncesinde de 94 model 1.4 hb, 2001 model 1.6 hb classic astram vardı, bu arabalarda hiç bir sorunla karşılaşmadım gözüm yeni astralarda :)
  • Beyler ben VW ve Opel'e bindim bu güne kadar. Şu an Renault MEgane3 e biniyorum. Araçlar arasında aman aman bir fark kalmamış bence.

    Ama birşey çok tuhafıma gitti. Çıplak polo dizel 39.000 TL diğer yandan dijital klima, yağmur sensörü, far sensörü, CC, ABS 6 hava
    yastığı, jant sisfarı, dizel 105 bg 6 ileri megane 3 var aynı fiyata. VW iyi hoşta bu kadarına biz arkadaşlar arasında diyoruz.

    Herşey bir yana sizce hangisi insanları keriz yerine koyuyor siz karar verin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi racerant -- 9 Eylül 2010; 7:38:58 >
  • Eğer sedan bir araç düşünüyorsanız öncelikli olarak 1.Corolla 2. Civic 3.Jetta 4. Focus 5. Octavia; hb ise sadece Astra mükemmel. Ben de yeni Jettat'yı ve Focus'u bekleyeceğim.Kasa değiştirecekler.
  • This is the perfect comparison !

    A fanatical interpretation of the future of this forum. Listen to fanatics as your eyes closed. Then from the kitchen for a glass of cold water.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KINGHUNAL

    This is the perfect comparison !

    A fanatical interpretation of the future of this forum. Listen to fanatics as your eyes closed. Then from the kitchen for a glass of cold water.







    Are you serious?
  • Herkesin tercihidir ancak fluensi geç demek ne kadar elle tutulur bir yorumdur? Acaba bu arkadaşların kaçı 1 kez binmişlerdir? Full Fluence ile en boş polo neredeyse aynı fiyat. Ona kalırsa full araçta sac jant koyan bir firmadır VW. Bilinçli bir kullanıcı donanımını seçer, fiyatını, performansını, yakıt tüketimini, servis ve yedek parça durumunu değerlendiri. En son da kendisine hoş gelmesini dikkate elarak tercihini yapar. Yan hava yastığı opsinel diye Çoğu otomobil markasının toplam modelinin 5 katı model üreten bir firmayı geçiniz efendim diye elemek acayip doğrusu. Benim 40bin liram olsa Dacia duster 4x2 1.5dCi 85 BG En fulünü alırdım. Hatta 6 daha koyar 4 çeker ESP'li 105BG 6 vitesli olanını alırdım. Poloya bineceğime duster'a binerim. Benim için öncelik altının yüksek olmasıdır. Japonları direk elerim mesela. İhtiyacınıza göre değişir. Kalite ile fiyat performans ve ihtiyaçları orta noktada buluşturmak gerekir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Codename47,5


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ali Dogukan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Codename47,5

    evet

    Bence bu cevabı vermek için geçerli nedenleriniz olmalı.Neden Renault tek kalemde silip atılır ? Aydınlatır mısınız beni ?

    Marka olarak Almanlarla karşılaştırmanın saçma olduğunu düşünüyorum çünkü. Yıllarca toros kullanmış bir millet olarak Renault bizim sırtımızdan fazlasıyla ekmeğini yedi. Yarattığı istihtamı asla küçümseyemeyiz ama ürettiği araçlara baktığımızda kullanıcıları ve sevenleriyle dalga geçer gibi birbirine benzer kokpitlerle ''Bak bu yeni!!'' ibaresi koyduğu araçları satmaktan bıkmadılar bir türlü. Ha diyeceksiniz ki ''Eee millet de almasın o zaman'' Gelgelelim bu ekonomik şartlarda ucuz etiketi gören vatandaş kaç hava yastığı var bunda diye sorma lüksü olmadığından binlerce Symbol satılıyor her sene. Bazısı da bilinçsizliğinden ''Aman hava yastığıda neymiş sarılıp da uyuyacakmıyız ki??'' mantığında. Bu yüzden de yıllarca milletimize zaten almaları gereken yolcu hava yastığını dahi Güvenlik Paketi diye çok ekstra bir şeymiş gibi sunan bir marka benim için tek kalemde silinebilir. Başkası ne düşünür bilemem. Ha derseniz ki şu şu markalar da aynılarını yapıyorlar onları da tek kalemde silerim. Yani markayla ilgili bir problemim yok insanların aptal yerine konmalarına sinirleniyorum sadece...

    o kadar saçmalamışsın ki nasıl güleceğimi şaşırdım açıkçası

    Birbirine benzeyen kokpitleri tasarımları yapan içi ve dışı aynı olan tek firma VW dir hepsinin içi birbirinin bir kopyasıdır hatta 10 yıldan beri böyledir bu durum o kadar ki Transporter ile Sirokkonun kokpiti bile birbirinin aynısıdır.

    tasarım olarak VW bundan utanmalı ve kesin olarak kendini geliştirmeli göreceli kavram tamam ama yeni golf jetta ve passat ön farların bakışı açısı bakımından birbirinin aynısı ve aynı olmasının dışında da çirkin demeyelim de böyle klasik yahu sıradan bişey yeni jetta yeni golf ve yeni passat dış tasarımları
    Gelelim araçlara Renault evet ülkemizde satılan modelleri donanım seviyeleri olarak vs bazı özelliklerden yoksun mesela kango nun bile avrupada çok değişik donanım paketleri var aynı şekilde meganenin lagunanın vs.
    Bu araçlar türkiyeye gelmiyor
    Aslında tabi ki karşılaştırılmaz çünjkü renault bi defa daha öncdür daha büyüktür bütün almanlar toplansa renaultun dünya genelindeki portföyünü belki yakalar belki de yakalayamazlar zaten ciddi kriz içinde Almanlar Renault ise sürekli büyüyor büyüdükçe büyüyor ama almanlar küçülüyor hatta çok değil böyle giderse bir süre sonra almanyada üretimin durma noktasına geleceğini düşünüyorum(tahminimce)....Opel kapanma tehlikesi yaşıyor mercedes bmw 10 yıl önceki yerinde mi bir tek ucuz ve orta halli halk arabası olduğu için halka yaptığı satışlardan VW zar zor ayakta duruyor o da zar zor hatta o da zarar ettiği için skodayı bitirme noktasına geldiler...süperb ler'i octaviaları ilerde göremeyeceğiz gibime geliyor ama DACİA son hız üretime devam ediyor Hatta büyüklerine kafa tutan 4X4 Suv bile üretti bknz Dacia Duster
    İşte hep şurada yanılıyoruz ki Renault un bu ülkedeki stratejisi Ucuz etin yahnisi hesaaabı idi bakın İdi diyorum dikkat edelim.

    Renault istese Ferrari f458 gibi veya lamborghini ye veya corvette ye veya bugattiye rakip araç yapamaz mı ?
    daha güzellerini yapar çünkü onlardan daha zengin daha büyük daha çok eleman çalışıyor bu kafayı bu fanatikliği bırakın artık bazı şeyleri anlayın Renaultun üretim stratejisi bu talep çok fazla olunca böyle oluyor...
    o beğenmediğin symbol 'un karı Almanyadaki VW fabrikasını satın alır neredeyse....




    yapar tabi motor üretmek çok mu zor..yapar 12 silindirli motor sürer piyasaya..bunu her marka yapabilir..ama asıl iş ondan sonra başlıyor..önce renault(reno)nun kullanıcılarının güvenini alması lazım..marka imajını geliştirmesi lazım..kazalı aracı sıfır satmakla kimsenin güveni kazanılmıyor..daha iki üç seneye kadar clio symbol lerde devir saati ve arkadan hoparlör yoktu (şimdi var mı bilmiyorum)
    Yani anlatmaya çalıştığım reno reno dur ve bu gidişle kendini geliştirmezse bırak alman markalarını geride bırakmayı yanına bile yaklaşamaz...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Codename47,5


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ali Dogukan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Codename47,5

    evet

    Bence bu cevabı vermek için geçerli nedenleriniz olmalı.Neden Renault tek kalemde silip atılır ? Aydınlatır mısınız beni ?

    Marka olarak Almanlarla karşılaştırmanın saçma olduğunu düşünüyorum çünkü. Yıllarca toros kullanmış bir millet olarak Renault bizim sırtımızdan fazlasıyla ekmeğini yedi. Yarattığı istihtamı asla küçümseyemeyiz ama ürettiği araçlara baktığımızda kullanıcıları ve sevenleriyle dalga geçer gibi birbirine benzer kokpitlerle ''Bak bu yeni!!'' ibaresi koyduğu araçları satmaktan bıkmadılar bir türlü. Ha diyeceksiniz ki ''Eee millet de almasın o zaman'' Gelgelelim bu ekonomik şartlarda ucuz etiketi gören vatandaş kaç hava yastığı var bunda diye sorma lüksü olmadığından binlerce Symbol satılıyor her sene. Bazısı da bilinçsizliğinden ''Aman hava yastığıda neymiş sarılıp da uyuyacakmıyız ki??'' mantığında. Bu yüzden de yıllarca milletimize zaten almaları gereken yolcu hava yastığını dahi Güvenlik Paketi diye çok ekstra bir şeymiş gibi sunan bir marka benim için tek kalemde silinebilir. Başkası ne düşünür bilemem. Ha derseniz ki şu şu markalar da aynılarını yapıyorlar onları da tek kalemde silerim. Yani markayla ilgili bir problemim yok insanların aptal yerine konmalarına sinirleniyorum sadece...

    o kadar saçmalamışsın ki nasıl güleceğimi şaşırdım açıkçası

    Birbirine benzeyen kokpitleri tasarımları yapan içi ve dışı aynı olan tek firma VW dir hepsinin içi birbirinin bir kopyasıdır hatta 10 yıldan beri böyledir bu durum o kadar ki Transporter ile Sirokkonun kokpiti bile birbirinin aynısıdır.

    tasarım olarak VW bundan utanmalı ve kesin olarak kendini geliştirmeli göreceli kavram tamam ama yeni golf jetta ve passat ön farların bakışı açısı bakımından birbirinin aynısı ve aynı olmasının dışında da çirkin demeyelim de böyle klasik yahu sıradan bişey yeni jetta yeni golf ve yeni passat dış tasarımları
    Gelelim araçlara Renault evet ülkemizde satılan modelleri donanım seviyeleri olarak vs bazı özelliklerden yoksun mesela kango nun bile avrupada çok değişik donanım paketleri var aynı şekilde meganenin lagunanın vs.
    Bu araçlar türkiyeye gelmiyor
    Aslında tabi ki karşılaştırılmaz çünjkü renault bi defa daha öncdür daha büyüktür bütün almanlar toplansa renaultun dünya genelindeki portföyünü belki yakalar belki de yakalayamazlar zaten ciddi kriz içinde Almanlar Renault ise sürekli büyüyor büyüdükçe büyüyor ama almanlar küçülüyor hatta çok değil böyle giderse bir süre sonra almanyada üretimin durma noktasına geleceğini düşünüyorum(tahminimce)....Opel kapanma tehlikesi yaşıyor mercedes bmw 10 yıl önceki yerinde mi bir tek ucuz ve orta halli halk arabası olduğu için halka yaptığı satışlardan VW zar zor ayakta duruyor o da zar zor hatta o da zarar ettiği için skodayı bitirme noktasına geldiler...süperb ler'i octaviaları ilerde göremeyeceğiz gibime geliyor ama DACİA son hız üretime devam ediyor Hatta büyüklerine kafa tutan 4X4 Suv bile üretti bknz Dacia Duster
    İşte hep şurada yanılıyoruz ki Renault un bu ülkedeki stratejisi Ucuz etin yahnisi hesaaabı idi bakın İdi diyorum dikkat edelim.

    Renault istese Ferrari f458 gibi veya lamborghini ye veya corvette ye veya bugattiye rakip araç yapamaz mı ?
    daha güzellerini yapar çünkü onlardan daha zengin daha büyük daha çok eleman çalışıyor bu kafayı bu fanatikliği bırakın artık bazı şeyleri anlayın Renaultun üretim stratejisi bu talep çok fazla olunca böyle oluyor...
    o beğenmediğin symbol 'un karı Almanyadaki VW fabrikasını satın alır neredeyse....






    ben böle bir yazı ömrümde görmedım,sızın yoksa buyuk buyuk buyuk babanız LOUIS RENAULT mu?




  • Wallaha Dostlar ben 4- gün önce arabamı değiştirdim Aracımı almadan önce 1 ay gezmediğim bayi test etmediğim araç kalmadı

    jetta'dan skoda'a Opel'den renault'a kadar

    aklımda ilk başta Jett almak vardı en erken 2 aya teslim edileceğini ve fiyat sabitlenmiyeceğini söylediler ve bir miktar kredi kullanıcagım için kredi oranlarını inceledim diğer markalara göre biraz yüksek geldi. (fiyat 44,500 TL 1,6 TDI baz modeli)

    aynı olayları skodada yaşadım (43.000TL 1,6 TDI Baz modeli)

    sonra yeni astraya baktım Araba Gercekten Çok şık Fakat verilen parayı hak ediyormu etmiyormu Tartışılır 1.3CTDI motor seçeneği oldukca vasat geldi bana yokuşlarda araç sanki motorum 1,6 olsaydı dermiş gibi (44,800TL 1,3 CTDI Baz modeli)

    aynı şekilde Toyota corolla'da öyle motor kasaya biraz hafif kalmış o kasaya araç yokuşlarda biraz bayılıyor (43,500TL Baz model)

    Toyota dan cıkıp peugeot 308 e bakmaya gittim Araç spor görünümü olarak Gayet güzel fakat değiştireceğim aracım olan clio3 HB e göre bagaj konusunda beni fazla tatmin etmedi (Artı olarak ESP - ASR nin standar gelmesi hoşuma gitti) (42.500 TL 1,6 HDI Sportium modeli)

    en son Renault'a gittim Megane'da peugeot 308 le aynı kategoride oldugundan fazla üstünde durmıyıp Fluence'a baktım ilk başta araba bana çok Şekilsiz geldi birkaç renk baktım Her aracı gösteren özel renkleri vardır benim için

    Test aracını kulladım O hantal gibi gözüken Kasaya göre oldukca seri yol tutuşunun başarılı donanımın yeterli kredi olanaklarının çokkkkk çokkkk iyi oldugunu görünce kararımı Fluence dan yana kullandım (40,000 TL 1,5 DCI EXTREME)

    Bazı arkadaşlar Fluence mı Aman amann Yok Tabut Yok Renault alınırmı gibi şeyler söylemiş. Yaaa uzun zamandır Renault' a Binmemişler Yada Ön yargıyla yaklaşıyorlar

    Şu Yaşıma kadar Honda (6) - Toyota (1) - Mercedes (1) - Renault (2) - Peugeot (1) - Opel (1) - Tofaş (2) - Lada (1) - VW (1) Sahibi oldum

    En Çok keyi Hondada yaşadım Bence Muhteşem sorunsuz bir araba Fakat Dizel seçeneği olmadıgından Uzak duruyorum :)

    Şunada VW GOLF VI 1,6 TDI ve Renault Fluance 1,5 DCI EXTREME var Golfü alırken 46,500 TL Para verdim Fluence alırken 40,000 TL para verdim

    İnanın arasında yakıtından konforuna kadar en ufak fark yok bu yüzden Sadece isme fazladan 3-4 bin TL vermeye Gerek Yok

    Benim görüşüm bu yönde Fluence Kötü diyen arkadaşlar Gitsin bi test aracını kullansın Dediğimi anlıyacaktır




  • git 2 sinide test et.Ben aralık ayında jetta almayı düşünüyodum 1.6 otmtk benzinli gerek dsg deki ses sorunları gerek fiyat olarak cok fiyata baz donanım olması yeni astraya itti beni.Onu da test ettim hem şekil hem konsol hem sürüş zevki olarak jettadan daha beğendim ki eski bi bora kullanıcısı olarak vw den şaşmam diyordum ama artık kararım yeni astra.O yüzden ön yargılı olmamak lazım ve gidip test etmek lazım en doğru kararı sen verirsin çünkü herkesin zevki farklı .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: frk96


    quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Codename47,5


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ali Dogukan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Codename47,5

    evet

    Bence bu cevabı vermek için geçerli nedenleriniz olmalı.Neden Renault tek kalemde silip atılır ? Aydınlatır mısınız beni ?

    Marka olarak Almanlarla karşılaştırmanın saçma olduğunu düşünüyorum çünkü. Yıllarca toros kullanmış bir millet olarak Renault bizim sırtımızdan fazlasıyla ekmeğini yedi. Yarattığı istihtamı asla küçümseyemeyiz ama ürettiği araçlara baktığımızda kullanıcıları ve sevenleriyle dalga geçer gibi birbirine benzer kokpitlerle ''Bak bu yeni!!'' ibaresi koyduğu araçları satmaktan bıkmadılar bir türlü. Ha diyeceksiniz ki ''Eee millet de almasın o zaman'' Gelgelelim bu ekonomik şartlarda ucuz etiketi gören vatandaş kaç hava yastığı var bunda diye sorma lüksü olmadığından binlerce Symbol satılıyor her sene. Bazısı da bilinçsizliğinden ''Aman hava yastığıda neymiş sarılıp da uyuyacakmıyız ki??'' mantığında. Bu yüzden de yıllarca milletimize zaten almaları gereken yolcu hava yastığını dahi Güvenlik Paketi diye çok ekstra bir şeymiş gibi sunan bir marka benim için tek kalemde silinebilir. Başkası ne düşünür bilemem. Ha derseniz ki şu şu markalar da aynılarını yapıyorlar onları da tek kalemde silerim. Yani markayla ilgili bir problemim yok insanların aptal yerine konmalarına sinirleniyorum sadece...

    o kadar saçmalamışsın ki nasıl güleceğimi şaşırdım açıkçası

    Birbirine benzeyen kokpitleri tasarımları yapan içi ve dışı aynı olan tek firma VW dir hepsinin içi birbirinin bir kopyasıdır hatta 10 yıldan beri böyledir bu durum o kadar ki Transporter ile Sirokkonun kokpiti bile birbirinin aynısıdır.

    tasarım olarak VW bundan utanmalı ve kesin olarak kendini geliştirmeli göreceli kavram tamam ama yeni golf jetta ve passat ön farların bakışı açısı bakımından birbirinin aynısı ve aynı olmasının dışında da çirkin demeyelim de böyle klasik yahu sıradan bişey yeni jetta yeni golf ve yeni passat dış tasarımları
    Gelelim araçlara Renault evet ülkemizde satılan modelleri donanım seviyeleri olarak vs bazı özelliklerden yoksun mesela kango nun bile avrupada çok değişik donanım paketleri var aynı şekilde meganenin lagunanın vs.
    Bu araçlar türkiyeye gelmiyor
    Aslında tabi ki karşılaştırılmaz çünjkü renault bi defa daha öncdür daha büyüktür bütün almanlar toplansa renaultun dünya genelindeki portföyünü belki yakalar belki de yakalayamazlar zaten ciddi kriz içinde Almanlar Renault ise sürekli büyüyor büyüdükçe büyüyor ama almanlar küçülüyor hatta çok değil böyle giderse bir süre sonra almanyada üretimin durma noktasına geleceğini düşünüyorum(tahminimce)....Opel kapanma tehlikesi yaşıyor mercedes bmw 10 yıl önceki yerinde mi bir tek ucuz ve orta halli halk arabası olduğu için halka yaptığı satışlardan VW zar zor ayakta duruyor o da zar zor hatta o da zarar ettiği için skodayı bitirme noktasına geldiler...süperb ler'i octaviaları ilerde göremeyeceğiz gibime geliyor ama DACİA son hız üretime devam ediyor Hatta büyüklerine kafa tutan 4X4 Suv bile üretti bknz Dacia Duster
    İşte hep şurada yanılıyoruz ki Renault un bu ülkedeki stratejisi Ucuz etin yahnisi hesaaabı idi bakın İdi diyorum dikkat edelim.

    Renault istese Ferrari f458 gibi veya lamborghini ye veya corvette ye veya bugattiye rakip araç yapamaz mı ?
    daha güzellerini yapar çünkü onlardan daha zengin daha büyük daha çok eleman çalışıyor bu kafayı bu fanatikliği bırakın artık bazı şeyleri anlayın Renaultun üretim stratejisi bu talep çok fazla olunca böyle oluyor...
    o beğenmediğin symbol 'un karı Almanyadaki VW fabrikasını satın alır neredeyse....




    yapar tabi motor üretmek çok mu zor..yapar 12 silindirli motor sürer piyasaya..bunu her marka yapabilir..ama asıl iş ondan sonra başlıyor..önce renault(reno)nun kullanıcılarının güvenini alması lazım..marka imajını geliştirmesi lazım..kazalı aracı sıfır satmakla kimsenin güveni kazanılmıyor..daha iki üç seneye kadar clio symbol lerde devir saati ve arkadan hoparlör yoktu (şimdi var mı bilmiyorum)
    Yani anlatmaya çalıştığım reno reno dur ve bu gidişle kendini geliştirmezse bırak alman markalarını geride bırakmayı yanına bile yaklaşamaz...


    iyi hoş dıyorsunda boranında tridenlinede arkada hoporler yok ???




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HaCKeRBoY64


    quote:

    Orijinalden alıntı: KINGHUNAL

    This is the perfect comparison !

    A fanatical interpretation of the future of this forum. Listen to fanatics as your eyes closed. Then from the kitchen for a glass of cold water.







    Are you serious?


    I am also very serious.




  • Renault'un diğer araçlarının güvenliğini bilemem ama, hatırladığım kadarıyla Symbol'ün B sınıfı otomobiller arasında fren performansı oldukça kötüydü. ( Bir önceki kasanın ), 46'mı, 48'mi öyle bir metreydi...Şaka gibi...
  • Türkiye'de çok sığ düşünceli insanlar var. Kafasını kuma sokup etrafına kapalı, önyargılı insanlar cenneti olmuş Türkiye. Renault diyince Symbol'den başka araç bilmeyen, veya hala eski Torosları düşünen zihniyette insanlar var. Şu anda 21.yy'dayız bunu kafanıza sokun. Eski veya en baz modellerle en üst modelleri kıyaslamayın. Bence şu yüzyılda kötü araba yoktur kişinin beklentilerine göre araç vardır.

    Şunu yazan arkadaşa "yapar tabi motor üretmek çok mu zor..yapar 12 silindirli motor sürer piyasaya..bunu her marka yapabilir..ama asıl iş ondan sonra başlıyor..önce renault(reno)nun kullanıcılarının güvenini alması lazım..marka imajını geliştirmesi lazım..kazalı aracı sıfır satmakla kimsenin güveni kazanılmıyor..daha iki üç seneye kadar clio symbol lerde devir saati ve arkadan hoparlör yoktu (şimdi var mı bilmiyorum)" diyeceğim şudur:

    Yılda atıyorum 100 küsür araç üreten bir Ferrari fabrikası için hata oranı az olmakla beraber, piyasadaki ferrari sorunlarını üretim adedine oranlarsak hiç de kullanıcılarına güven veren bir firma olmadığı ortaya çıkıyor. Ne kadar araç üretirsen o kadar şikayet eden sayısı fazla olur yani. Symbol'de Devir saati ve arkadan hoparlör yok diyorsun peki Ferrari'de teyp ve klima'nın opsiyonel olduğunu biliyor musun?




  • Bence OPEL Astra. Hem iç tasarım hem de dış tasarım olarak Fluence ve Jetta'dan daha güzel. Kalite olarak ta eski Opel'lerle kıyaslamayın bile. Yeniler gerçekten çok kaliteli. Şahsen yeni Astra'yı inceledim iç mekanın kalitesi Jetta'dan daha iyi. Saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Codename47,5


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ali Dogukan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Codename47,5

    evet

    Bence bu cevabı vermek için geçerli nedenleriniz olmalı.Neden Renault tek kalemde silip atılır ? Aydınlatır mısınız beni ?

    Marka olarak Almanlarla karşılaştırmanın saçma olduğunu düşünüyorum çünkü. Yıllarca toros kullanmış bir millet olarak Renault bizim sırtımızdan fazlasıyla ekmeğini yedi. Yarattığı istihtamı asla küçümseyemeyiz ama ürettiği araçlara baktığımızda kullanıcıları ve sevenleriyle dalga geçer gibi birbirine benzer kokpitlerle ''Bak bu yeni!!'' ibaresi koyduğu araçları satmaktan bıkmadılar bir türlü. Ha diyeceksiniz ki ''Eee millet de almasın o zaman'' Gelgelelim bu ekonomik şartlarda ucuz etiketi gören vatandaş kaç hava yastığı var bunda diye sorma lüksü olmadığından binlerce Symbol satılıyor her sene. Bazısı da bilinçsizliğinden ''Aman hava yastığıda neymiş sarılıp da uyuyacakmıyız ki??'' mantığında. Bu yüzden de yıllarca milletimize zaten almaları gereken yolcu hava yastığını dahi Güvenlik Paketi diye çok ekstra bir şeymiş gibi sunan bir marka benim için tek kalemde silinebilir. Başkası ne düşünür bilemem. Ha derseniz ki şu şu markalar da aynılarını yapıyorlar onları da tek kalemde silerim. Yani markayla ilgili bir problemim yok insanların aptal yerine konmalarına sinirleniyorum sadece...

    o kadar saçmalamışsın ki nasıl güleceğimi şaşırdım açıkçası

    Birbirine benzeyen kokpitleri tasarımları yapan içi ve dışı aynı olan tek firma VW dir hepsinin içi birbirinin bir kopyasıdır hatta 10 yıldan beri böyledir bu durum o kadar ki Transporter ile Sirokkonun kokpiti bile birbirinin aynısıdır.

    tasarım olarak VW bundan utanmalı ve kesin olarak kendini geliştirmeli göreceli kavram tamam ama yeni golf jetta ve passat ön farların bakışı açısı bakımından birbirinin aynısı ve aynı olmasının dışında da çirkin demeyelim de böyle klasik yahu sıradan bişey yeni jetta yeni golf ve yeni passat dış tasarımları
    Gelelim araçlara Renault evet ülkemizde satılan modelleri donanım seviyeleri olarak vs bazı özelliklerden yoksun mesela kango nun bile avrupada çok değişik donanım paketleri var aynı şekilde meganenin lagunanın vs.
    Bu araçlar türkiyeye gelmiyor
    Aslında tabi ki karşılaştırılmaz çünjkü renault bi defa daha öncdür daha büyüktür bütün almanlar toplansa renaultun dünya genelindeki portföyünü belki yakalar belki de yakalayamazlar zaten ciddi kriz içinde Almanlar Renault ise sürekli büyüyor büyüdükçe büyüyor ama almanlar küçülüyor hatta çok değil böyle giderse bir süre sonra almanyada üretimin durma noktasına geleceğini düşünüyorum(tahminimce)....Opel kapanma tehlikesi yaşıyor mercedes bmw 10 yıl önceki yerinde mi bir tek ucuz ve orta halli halk arabası olduğu için halka yaptığı satışlardan VW zar zor ayakta duruyor o da zar zor hatta o da zarar ettiği için skodayı bitirme noktasına geldiler...süperb ler'i octaviaları ilerde göremeyeceğiz gibime geliyor ama DACİA son hız üretime devam ediyor Hatta büyüklerine kafa tutan 4X4 Suv bile üretti bknz Dacia Duster
    İşte hep şurada yanılıyoruz ki Renault un bu ülkedeki stratejisi Ucuz etin yahnisi hesaaabı idi bakın İdi diyorum dikkat edelim.

    Renault istese Ferrari f458 gibi veya lamborghini ye veya corvette ye veya bugattiye rakip araç yapamaz mı ?
    daha güzellerini yapar çünkü onlardan daha zengin daha büyük daha çok eleman çalışıyor bu kafayı bu fanatikliği bırakın artık bazı şeyleri anlayın Renaultun üretim stratejisi bu talep çok fazla olunca böyle oluyor...
    o beğenmediğin symbol 'un karı Almanyadaki VW fabrikasını satın alır neredeyse....




    efnklvnrfvklnvklrtnvkrtntkgntklgt4gk4pğkgpğ45kgpğ45kgpğ54kgpğ45kg4 hocam forumun senın gıbı komıklere ıhtıyacı var emeğine sağlık sen bizi güldürdün allahta seni güldürsün




  • denizkubiye laf yok ben ozellıkle takıp edıyorum kendısını... fenomen o... nerde bır laguna gorsem aklıma gelır kendılerı:)
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.