Şimdi Ara

RENAULT FLUENCE + VW JETTA + OPEL ASTRA HANGİSİ? (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
193
Cevap
0
Favori
22.312
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kurt_35


    quote:

    Orijinalden alıntı: watkseburt

    dogru 1.6 8v 102 hp lık arabyala 240 bas,uçan sensin,anlatılazmaz yasanırmıs haha
    efendı gibi bu paraya audi a3 de alınır deseydın kımse böle tepkı vermezdi
    kapora ince,kibrit kutusu lafları da çok 90's,eskidendi o teneke kavramı,ayrıca kaportanın ınce saclı olması güvensiz anlamına gelmez günümüzde


    http://www.youtube.com/watch?v=1aDs1sHJLFE&p=12B304CB687C01F5&playnext=1&index=64

    o ağır,,tamponunun bıle belkı civicın komple kaportasından kalın olan 1959 Chevrolet Bel Air ile 2009 Chevrolet Malibu carpısma testi
    senın gıbılere kalsa chevrolet bel air yıkar ortalıgı di mi?



    japon arabalarına genel olarak teneke görenlere gelsin bu link,
    "kurt_35" sen bakma o linke baksan da anlayacagını sanmıyorum

    http://www.euroncap.com/results/honda.aspx


    size sadece gülüyorum . herşeyin hp bittiğini sanan hp takıntılı arkadaşlar, benim kulladığım
    a3 ün üst sınıf serileriden, ben 240 rahat gorüyorum merak etme, eminim ki a3 ün s3 255 hp serisini bile opel astrayla kıyaslarsın
    ama konumuz bu değil, ortalama aynı fiyatlara olan astranın en iyi serisi, a3 ün en düşük serisi
    ben sadece dedim ki astra tarzı araba düşünenlere bu fiata bu paraya alma yerine daha kaliteli, daha konforlu,
    daha şık gorünümlü, hem spor hem aile arabası 5 kapılı s.back serisi olan a3 onerdim.(bu seri 102 değil 125 hp.)

    yok 102 hp a3 240 basarmıymış,ağır araba iyi yol tutarmıymış da, herşeyin hp de bittiğini sanan hp takıntılı arkadaş,
    audinin a3 lerde kullamış olduğu F1 sport sanzımanı ne yapacaksın, şimdi sen f1 sanzıman ne işe yarar diyeceksin
    aynen opel audi den daha iyi dediği gibi FSİ, motor destekleyici elektronik donanım, süratlandıkca lastiklerin
    camurlukların icine gomülme vs. vs. gerci bunları niye anlatıyorum ki sana! herkes seningibi sürat meraklısı değil,
    adamlar salyangoz kadar astraya turbo takmışlar motor kapasitesini en üst seviyeye cıkarmışlar, kasayı süzlemişler
    püslemişler, seningibiler bize ferrari yaptılar, aman ha o turboya güvenipte arabayı tavşan gibi zıplatma o turboyu bir
    patlatırsan emin ol arabanın arkasında yazılı hasta olduğun turbo yazısını bile soker atarsın, adamın ocağına incir acı diker
    bence herkes gitsin alacağı arabayı yerinde incelesin oyle karar versin...
    gorülen koy hic bir zaman klavuz istemez

    not: test sürüşü yapmadan da kimse araba almasın... sadece bir oneri


    Sen Audı A3'ün kıyas konusu olmayan bi sayfada A3'ü bize karşı savunuyorsun. Ama bunu bile yanlış yapıyorsun. Çünkü kendi arabanın özelliklerini bilmiyorsun. Audı'nin "F1 sport" diye bi şanzımanı yok. Öyle bi şanzımanı hiç bizaman olmadı. Senin dediğin şanzımanın adı VW 'deki DSG şanzıman alt yapısını kullanan "S-Tronic" şanzımandır. Daha kendi arabanı tanımıyon.
    -"motor destekleyici elektronik donanım, süratlandıkca lastiklerin camurlukların icine gomülme vs. vs." Bu sistemin tam adı -Audı Magnetic Ride-dır. Sen manuel olarak comfort,dinamik,spor gibi farklı modlardan birini seçersin ya da kendi otm yapar. Seçim yapılan moda göre süspansiyon sertliğini ayarlar(yüksekliğini değil). Ve o sistem 140 hp üzeri A3'lerde bulunur,senin arabanda değil. Yükseklik ayarı yapabilen sistemin adı ise "Uyarlanabilir havalı süspansiyon"dur ve hiçbir A3'te bulunmaz Q7'de bulunur.Bilginize.
    -İkincisi tabikide Astranın S3 ile kıyas yapılabilcek bi modeli vardır. Onun ismide Astra OPC 'dir. S3 kadar olmasa bile ona çok yakındır. Bu bahsettiğim eski modelidir. Yeni OPC çıkınca S3 ile kafa kafaya kapışır.
    Saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kptsedat


    quote:

    Orijinalden alıntı: kurt_35


    quote:

    Orijinalden alıntı: watkseburt

    dogru 1.6 8v 102 hp lık arabyala 240 bas,uçan sensin,anlatılazmaz yasanırmıs haha
    efendı gibi bu paraya audi a3 de alınır deseydın kımse böle tepkı vermezdi
    kapora ince,kibrit kutusu lafları da çok 90's,eskidendi o teneke kavramı,ayrıca kaportanın ınce saclı olması güvensiz anlamına gelmez günümüzde


    http://www.youtube.com/watch?v=1aDs1sHJLFE&p=12B304CB687C01F5&playnext=1&index=64

    o ağır,,tamponunun bıle belkı civicın komple kaportasından kalın olan 1959 Chevrolet Bel Air ile 2009 Chevrolet Malibu carpısma testi
    senın gıbılere kalsa chevrolet bel air yıkar ortalıgı di mi?



    japon arabalarına genel olarak teneke görenlere gelsin bu link,
    "kurt_35" sen bakma o linke baksan da anlayacagını sanmıyorum

    http://www.euroncap.com/results/honda.aspx


    size sadece gülüyorum . herşeyin hp bittiğini sanan hp takıntılı arkadaşlar, benim kulladığım
    a3 ün üst sınıf serileriden, ben 240 rahat gorüyorum merak etme, eminim ki a3 ün s3 255 hp serisini bile opel astrayla kıyaslarsın
    ama konumuz bu değil, ortalama aynı fiyatlara olan astranın en iyi serisi, a3 ün en düşük serisi
    ben sadece dedim ki astra tarzı araba düşünenlere bu fiata bu paraya alma yerine daha kaliteli, daha konforlu,
    daha şık gorünümlü, hem spor hem aile arabası 5 kapılı s.back serisi olan a3 onerdim.(bu seri 102 değil 125 hp.)

    yok 102 hp a3 240 basarmıymış,ağır araba iyi yol tutarmıymış da, herşeyin hp de bittiğini sanan hp takıntılı arkadaş,
    audinin a3 lerde kullamış olduğu F1 sport sanzımanı ne yapacaksın, şimdi sen f1 sanzıman ne işe yarar diyeceksin
    aynen opel audi den daha iyi dediği gibi FSİ, motor destekleyici elektronik donanım, süratlandıkca lastiklerin
    camurlukların icine gomülme vs. vs. gerci bunları niye anlatıyorum ki sana! herkes seningibi sürat meraklısı değil,
    adamlar salyangoz kadar astraya turbo takmışlar motor kapasitesini en üst seviyeye cıkarmışlar, kasayı süzlemişler
    püslemişler, seningibiler bize ferrari yaptılar, aman ha o turboya güvenipte arabayı tavşan gibi zıplatma o turboyu bir
    patlatırsan emin ol arabanın arkasında yazılı hasta olduğun turbo yazısını bile soker atarsın, adamın ocağına incir acı diker
    bence herkes gitsin alacağı arabayı yerinde incelesin oyle karar versin...
    gorülen koy hic bir zaman klavuz istemez

    not: test sürüşü yapmadan da kimse araba almasın... sadece bir oneri


    Sen Audı A3'ün kıyas konusu olmayan bi sayfada A3'ü bize karşı savunuyorsun. Ama bunu bile yanlış yapıyorsun. Çünkü kendi arabanın özelliklerini bilmiyorsun. Audı'nin "F1 sport" diye bi şanzımanı yok. Öyle bi şanzımanı hiç bizaman olmadı. Senin dediğin şanzımanın adı VW 'deki DSG şanzıman alt yapısını kullanan "S-Tronic" şanzımandır. Daha kendi arabanı tanımıyon.
    -"motor destekleyici elektronik donanım, süratlandıkca lastiklerin camurlukların icine gomülme vs. vs." Bu sistemin tam adı -Audı Magnetic Ride-dır. Sen manuel olarak comfort,dinamik,spor gibi farklı modlardan birini seçersin ya da kendi otm yapar. Seçim yapılan moda göre süspansiyon sertliğini ayarlar(yüksekliğini değil). Ve o sistem 140 hp üzeri A3'lerde bulunur,senin arabanda değil. Yükseklik ayarı yapabilen sistemin adı ise "Uyarlanabilir havalı süspansiyon"dur ve hiçbir A3'te bulunmaz Q7'de bulunur.Bilginize.
    -İkincisi tabikide Astranın S3 ile kıyas yapılabilcek bi modeli vardır. Onun ismide Astra OPC 'dir. S3 kadar olmasa bile ona çok yakındır. Bu bahsettiğim eski modelidir. Yeni OPC çıkınca S3 ile kafa kafaya kapışır.
    Saygılar



    Aman boşver,kptsedat,ömründe bir audi a3 görmüş biri işte,arabasından da haberı yok senın de dedıgın gibi,cogu da yalan
    yalandan kim ölmüş,sagırlara duyuramazsın....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi watkseburt -- 6 Ekim 2010; 23:25:12 >




  • opel kullanıcısı olarak vw derim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: a|i

    opel kullanıcısı olarak vw derim

    sebebini de yazarsanız..
  • Zevkler tartışılmaz ama ben fluence'ı acaip çirkin buluyorum. Çuvalla para verilen bir araba en azından kurbağaya benzememeli.

    Jetta şu anki ve yakında gelecek olan güzel, astra ise jetta'dan daha güzel, fluans'ı ise üçe böler beşle çarpar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: genie1

    Zevkler tartışılmaz ama ben fluence'ı acaip çirkin buluyorum. Çuvalla para verilen bir araba en azından kurbağaya benzememeli.

    Jetta şu anki ve yakında gelecek olan güzel, astra ise jetta'dan daha güzel, fluans'ı ise üçe böler beşle çarpar.


    "fluans'ı ise üçe böler beşle çarpar."





  • Audı A3'ü olan kurt_35 arkadaşa bi yorum daha yazmak istiyorum. Almanya'nın en bilinen otomobil dergisi Autobild'in yaptığı karşılaştırmalı testten bi bölüm. Test 2008 yılında Audı A3 ile Kia Pro_Ceed arasında yapılmış.

    http://www.autobild.de/artikel/test-kia-pro_cee_d_audi-a3-660906.html

    Alman dergisi mukayese A3-Pro Ceed

    bir başka avrupa mukayese editör;

    Geçen hafta Milan'a kiralık bir Audi A3 ile 1100 kmlik bir yolculuk yaptım (gidiş-dönüş) ve A3'ün ne kadar ilkel olduğuna hayret ettim.
    Büyük bir KIA hayranı değilim ancak Proceed'in tam İKİ katı fiyata mal olan bir aracın Kia'ya oranla BU kadar kötü olması inanılmaz.
    İlk girişte şoförün oturma pozisyonunun ne kadar sıkışık ve rahatsız olduğunu fark ettim. Proceed'de büyük bir kapı var ama A3'teki kapı B sütununun önünde bitiyor. İç mekan inanılmaz derece çirkin. Proceed'deki 6 taneye karşılık sadece 2 tane airbag var; ayna ısıtması yok; 12V elektrik girişi de vites kolunun arkasında, yani bir gps bağlayacak olsan bir sürü kablo problemi olacak vs. Debriyaj öyle sert ki sanki kamyon sürüyormuşsun gibi.
    Bu arabadaki (A3) iyi olan yan ise tüketim değerleri (otobanda neredeyse hep son hıza yakın hızlarda 7lt/100) ve yol tutuş. Konfordan taviz vermeden sağlam bir duruşu var arabanın.
    Frenler dahil başka her şey oldukça kötü.
    İnsanın ek donanım ve aksesuarlarla yarı fiyata bir Kia Proceed alabiliyor olması inanılmaz.
    İşin kötüsü de şu: geçtiğimiz yıllarda compact ve orta segmentte bir sürü araç sürme imkanım oldu ve bunların içinde hep A3'ü takdir ederdim ama bu deneyim ben de çok büyük bir hayal kırıklığı yarattı.
    Tabii ki bu giriş modellerinde yapılan bir karşılaştırma. Kia'nın daha üst/performans/spor segmentlerinde Audi'ye alternatif olarak sunabileceği alternatifler yok.

    YORUMSUZ. Saygılar




  • fluence' bana oturaklı ve dayanıklı gelmediği için vW jetta derim.
  • astrası olanlar arabanın iç döşeme kalitesi hakkında bilgi werebilirmi bizde babamla bu üç araba arasında kaldık sonra gittik ne olduysa bi anda ford focus sedan aldık hiç bişey anlamadan bi düşün bence
    astranın iç döşemesi hoşumuza gitmedi fluence 150 den sonra çok sallıyo (saçma salak yorumlar yapmayın defalarca bindim böyle yani sallıyo abi ne yalan sölicem :D) bu şekilde astra ve fluence i elemiştik jetta we focuk kaldı en sonun da focus un 1.6 90 hp dizel i jettanın aynı sınıfı için daha az yaktığından seçimimiz focus oldu ama yinede kendi tercihin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: watkseburt

    dogru 1.6 8v 102 hp lık arabyala 240 bas,uçan sensin,anlatılazmaz yasanırmıs haha
    efendı gibi bu paraya audi a3 de alınır deseydın kımse böle tepkı vermezdi
    kapora ince,kibrit kutusu lafları da çok 90's,eskidendi o teneke kavramı,ayrıca kaportanın ınce saclı olması güvensiz anlamına gelmez günümüzde


    http://www.youtube.com/watch?v=1aDs1sHJLFE&p=12B304CB687C01F5&playnext=1&index=64

    o ağır,,tamponunun bıle belkı civicın komple kaportasından kalın olan 1959 Chevrolet Bel Air ile 2009 Chevrolet Malibu carpısma testi
    senın gıbılere kalsa chevrolet bel air yıkar ortalıgı di mi?



    japon arabalarına genel olarak teneke görenlere gelsin bu link,
    "kurt_35" sen bakma o linke baksan da anlayacagını sanmıyorum

    http://www.euroncap.com/results/honda.aspx



    abi civic in 5 yıldız aldığına bakma sen bisikletle wurdum arabaya kapıyı elimize aldık o günden beri hondaya güvenmem




  • bence fiyatlarını iyice araştırıp düşeş gelecek olanı tercih edih..

    sonuçta hepsinin ikinci eli var..burda en önemli kriter çok uygun fiyatlı bulabilmek..

    malum devir hesap devri..
  • bugün babamın fluence'ni kullandıktan sonra fluence'in kullanımının VW jetta- Toyota Corolla yanında çok kötü olduğuna karar verdim. Araba sürüş zevki vermiyo, hafif engebelerde bile çok sallıyo.
  • ASTRA diyorum tekrar. Astra bana göre gerek dış görünüm, gerek iç görünüm açısından bir mühendislik harikası. Çok şık ve zarif çizgilere sahip. Bir de 1.4 turbo motor ile nefis olur.
  • Kapısı fabrika çıkışında yamuk üretilmiş araba mı olur ya
  • bence 2011 modellerini beklemekte yarar var. bir çok markada ford,hyundai,volkswagen gibi güncellenmiş kasalar olacak. diğer yandan bu başlık altında çok kırıcı ve sert tartışmaların olduğunu görüyorum. birbirini yüzyüze tanımayan ve nickler kullanarak görüş almaya ve birbirlerinin fikirlere ihtiyaç duyan insanların ne karlarına nede zararlarına olmayacak bir konuda birbirlerini kırmalarına anlam veremiyorum. bahsi geçen araçların hepsi rüşdünü ıspatlamış ve değişik kategorilerde araç üreten markalardır. örneğin mercedes ve renault un kamyonlarını tırlarını görürsünüz ama audininkini göremezsiniz. böyle oluşu audi kalitesizdir anlamına gelmez. istese yapar satış rekorları kırar gibi konular fantazi ürünüdür. firmalar ticari mantıkla düşünür ve çeşitli segmentlerde hedefler koyarak o pazardan pay almaya çalışırlar. Alman otomobilleri genelde orta üst sınıf ve üst sınıf araçlarda iddia gösterirler. bahsi geçen segmentler için tarihini zamanında autobuild şöyle bir yorum yapmıştı 50 küsür modelin testi sonucunda : şayet malzeme kalitesi arıyorsanız amerikan araçlarını tercih edin, işcilik önemli diyorsanız japonlara bakın her ikisini istiyorsanız almanları seçin zira makine üretiminde 1800 lü yıllardan bu yana üretim yapan ciddi ve uluslararası ölçekte dev firmalar var... şeklinde ana hatlarıyla böyle bir yazı okumuştum. şahsen katılmamak elde değil. ülkemizde ve doğu avrupa ülkelerinde çok hareketli pazarı olan modeller var. ancak çok satması iyi olduğunu az satmasıda kötü olduğunu göstermiyor. zaten günümüzde sıfır araçlardan hemen hiçbirine kötü diyemeyiz. Keşke %100 Türk malı bir otomobil markamız olsaydıda onunla bahsi geçen markaları kıyaslasaydık. bununla birlikte sırf şahsı kullandığı veya gönlünde bir marka var diye diğer markayı yok saymak bence çok yanlış. bu fanatikliği bahsi geçen firmaların çalışanları dahi yapmıyordur. b,c,d,e segmenti araçları yine kendi segmentinde olan araçlarla objektif olarak kıyaslayıp aradığımız kriter neyse o yönde bir tercih yapabiliriz. servis ağı yaygın,parça sorunu olmayan, ikinci eli güçlü bir araç istiyorsak lancia yerine fiat alabiliriz.bakın aynı ülke firmalarından örnek veriyorumki yeni bir tartışma konusu açılmasın. alman otomobili kullanmak isteyen audiye güç yetmiyorsa volksvagene onada yetmiyosa skodaya binebilir. bildiğiniz üzere volkswagen audiyi,seatı,skodayı,bugattiyi ve lamborghiniyi bünyesine dahil etti. ayrıca mevcut teknolojilerinide kendi ar-ge labaratuarlarına aktardı. common rail dizel teknolojiyi almanlar otomobil sanayisine kazandırdı ve bosh buna dayanabilen enjektörleri üretti. bosh alman markası. süspansiyonlarda Mcpherson kullanılırki bulan kişi fransızdır. otomobil markaları birbirinden yalıtılmış değil. hepsi güncel teknolojiyi paylaşıyor. opel alman ancak motor GM tarafından sağlanıyor. ford amerikan ama 1.6 TDCI motorunu PSA grubundan yani fransızlardan alıyor. kavga etmek anlamsız. en iyi alman yada fransız arabasına bindiğini iddia eden kişinin aracından teknolojik altyapısını incelediğinizde belkide hiçbirini kendinin bulmadığını fark edeceksiniz. sadece karşıdakine daha iyi laf sokuşturabilmek adına lütfen yüzyıllık markaları tuvalet kağıdı etmeyin. renaultun amblemi elması simgeliyor. mercedesin amblemi havada karada ve denizdeki hakimiyetin göstergesi. kimse symbolüne lpg taktırdı diye renaulttan bir ikaz görmemiştir. ancak ferrarisine lpg taktırmak isteyen adamın aracını ferrarinin geri satın aldığını duymuşsunuzdur. segment farklarını lütfen atlamayın. ferrarinin 100 km de 4,0 litre yakan aracı yok dizel kullanmıyor. ne biçim araba diyebilirmiyiz. ihtiyaçlarınıza cevap verebilen markayı alın o sizin için en iyi markadır. mercedes; bizde 20 yıl önce standart olan diğerlerinde şimdi opsiyonel diye bir sloganla geçtiğimiz yıllarda araçlarını lanse ederken volvo dağılmaz dağıtır diyordu. her marka güçlü yönlerini öen sürüyor. ne alırsanız alın hangi markayı kullanırsanız kullanın umarım trafikte kimsenin canını yakmadan moralinizi bozmadan aracınızdan beklentilerinizin karşılığını alır ve huzurla gitmek istediğiniz yere ulaşırsınız. yorum yapan tüm arkadaşlarıma saygılarımı sunuyorum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrt522


    quote:

    Orijinalden alıntı: watkseburt

    dogru 1.6 8v 102 hp lık arabyala 240 bas,uçan sensin,anlatılazmaz yasanırmıs haha
    efendı gibi bu paraya audi a3 de alınır deseydın kımse böle tepkı vermezdi
    kapora ince,kibrit kutusu lafları da çok 90's,eskidendi o teneke kavramı,ayrıca kaportanın ınce saclı olması güvensiz anlamına gelmez günümüzde


    http://www.youtube.com/watch?v=1aDs1sHJLFE&p=12B304CB687C01F5&playnext=1&index=64

    o ağır,,tamponunun bıle belkı civicın komple kaportasından kalın olan 1959 Chevrolet Bel Air ile 2009 Chevrolet Malibu carpısma testi
    senın gıbılere kalsa chevrolet bel air yıkar ortalıgı di mi?



    japon arabalarına genel olarak teneke görenlere gelsin bu link,
    "kurt_35" sen bakma o linke baksan da anlayacagını sanmıyorum

    http://www.euroncap.com/results/honda.aspx



    abi civic in 5 yıldız aldığına bakma sen bisikletle wurdum arabaya kapıyı elimize aldık o günden beri hondaya güvenmem

    15 gün önce Honda Yeni Civic Sedan 1.6 otomatik vitesle yaklaşık 100km hızla kamyona yandan çarptım, burnum bile kanamadı... Teker arasına ya da kasaya denk gelmediğimden hayattayım şükür ki... Hangi arabayla olursa olsun kötü yere denk geldin mi işin sakat. Bu sebepten önemli olan trafik kurallarını bilerek ve kontrollü olarak araba kullanmaktır. Yani insan kalitesidir. Bilip uygulamamak da bilmemektir...




  • fluence
  • Opel astrasına,Göre Fluance derim, fakat fluancenın yerine passattan çalınarak yapılmış olan vw jetta daha oturaklı jettaya üstün olarakta Laguna derim
  • WV arabalarına fazla fazla paralar vermekten vazgecin,bu marka artık kendini mercedez sanıp isminide satmaya başladı!!Astra güzel bir tercih en son kasa olacaksa kesinlikle o olmalı ama fluenceyi yabana atmayın görüntüsü vasat olsada kullanımı diğer rakiplerinden daha iyi ayrıca malzeme kalitesi megane 2 lere nazaran cok iyi
  • astranın hb modelini almanı tavsiye ederim
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.