Şimdi Ara

RENAULT GRAND SCENIC 3 & SCENIC 3 (111. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.314
Cevap
42
Favori
164.536
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 109110111112113
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: typhoone

    Scenic 2'i de yan cam hırsızlık için kırılmıştı ve doraglass taktım. hiç birşey olmadı. Ancak ön cam işi biraz karışık. Bir arkadaşım Clio'sunun ön camını serviste orjinali ile değiştirmesine rağmen (işçilikten kaynaklandığını tahmin ettiğim) yağmur sensöründe düzgün çalışmama ve dikiz aynasının düşmesi sorunu yaşadı.

    Eğer sürekli gittiğiniz bir servis varsa servisle pazarlığa girebilirsiniz bu konuda. %75'i kaskodan alsınlar geri kalanı için bakım vs yaptırın balata değiştirin gibi kozlar kullanın.

    Benim EDC beyni değişecek bu hafta 4.000TL parça tutarı sadece. Henüz masaya oturup konuşamadık kaç lira olacak, Renault ne kadar destekleyecek vs. Bu aracı kullanmayı düşünen mutlaka elinin altına yetkili bir servis koysun yoksa çok pahalı.

    Selamlar. Sizin edc ile sıkıntınız nedir? Yanlış hatırlamıyorsan probleminiz yokdu. Nazarımız değmemiştir inşallah Benimkisinin beyni değişeli 2 ay oldu.5000TL'ye yakın faturadan bahsetmişlerdi. Bakalım şimdilik birşey çıkmadı. Bu arabaları servisten dışarı pek çıkarmamak lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sierre34 kullanıcısına yanıt
    Aslında problemim yok ya da ben öyle zannediyordum.

    Eşim sabah istanbul köprü trafiğinde kullanıyor ve yokuşlarda "vites kutusu hararet" ve "vites kutusunu kontrol ettirin" uyarıları almaya başlamış. Tam da sizinle yazıştıktan sonra olması çok manidar Ancak ben kullanırken bir uyarı almıyorum. Sanırım kullanıcı seçiyor

    Bununla ilgili sorun nedir diye servise sormaya gittim ve 2011-2014 arası üretilen EDC'lerin beyninin hepsinin bir şekilde arızalı olduğunu söylediler. Yeni program yüklediler. Güncellemeden sonra hemen hemen 1 ay oldu ve tekrar hata vermedi. Ancak o beynin değişimi için işlemleri başlattık. Öyle ya da böyle birgün hata verecek çünkü.

    Fatura çıkınca haber veririm ne kadar olacağını. Henüz parçayı tedarik edemediler heralde beni aramadıklarına göre.




  • typhoone T kullanıcısına yanıt
    Bende de aynı sorun vardı. benim servis çift kavramalının mantığını anlatıp trafikte manuale alın demişti. öyle yapmaya başladıktan sonra hatayı hiç almadım. ben de yoğun trafikte eve gelirken son bayırda bu hatayı alıyordum. hatta duman bile çıkmıştı. bendeki son satılan sceniclerden.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atmuc -- 14 Aralık 2017; 15:59:59 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atmuc

    Bende de aynı sorun vardı. benim servis çift kavramalının mantığını anlatıp trafikte manuale alın demişti. öyle yapmaya başladıktan sonra hatayı hiç almadım. ben de yoğun trafikte eve gelirken son bayırda bu hatayı alıyordum. hatta duman bile çıkmıştı. bendeki son satılan sceniclerden.

    Manuele alacaksam neden otomatik araba aldım ki? Hadi biz bir şekilde idare ediyoruz ama hanıma verince o pek anlamıyor bu işlerden. Onun sorumluluğu direksiyonda başlıyor ve bitiyor.

    Bunun devamında balataları da değiştirecekmişim gibi görünüyor. Şimdilik şu beyin bir değişsin de.

    Cumartesi günü değişime çağırdılar ama yurtdışında olacağım için Salı'ya erteledim. Salı günü dananın kuyruğu kopacak bakalım. haber veririm durumdan.
  • typhoone T kullanıcısına yanıt
    Sizin arac da servis bakimli anladigim kadariyla. O zaman masraf cikaracaklarini zannetmiyorum.

    Bizim hanim da ilk defa kopru trafiginde tanismisti bu arizayla. Sonra da korku ve panikle aramisti beni. Nostalji yaptim sayenizde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: typhoone


    quote:

    Orijinalden alıntı: atmuc

    Bende de aynı sorun vardı. benim servis çift kavramalının mantığını anlatıp trafikte manuale alın demişti. öyle yapmaya başladıktan sonra hatayı hiç almadım. ben de yoğun trafikte eve gelirken son bayırda bu hatayı alıyordum. hatta duman bile çıkmıştı. bendeki son satılan sceniclerden.

    Manuele alacaksam neden otomatik araba aldım ki? Hadi biz bir şekilde idare ediyoruz ama hanıma verince o pek anlamıyor bu işlerden. Onun sorumluluğu direksiyonda başlıyor ve bitiyor.

    Bunun devamında balataları da değiştirecekmişim gibi görünüyor. Şimdilik şu beyin bir değişsin de.

    Cumartesi günü değişime çağırdılar ama yurtdışında olacağım için Salı'ya erteledim. Salı günü dananın kuyruğu kopacak bakalım. haber veririm durumdan.

    aslında bizimkiler otomatik değil, yarı otomatik :-) o yüzden arada manuel de üzülmesin diye onu da kullanıyoruz :-)




  • Arkadaşlar
    2012 Model 7 kişilik Grand ile aranıza katıldım.
    İlk sorum bagaj rafını nerden bulurum,aracı galerinden aldım ve 799220020R SCENİC 3 parça nolu raf yok,galerici sorarım ilk sahibine dedi ama ordan sonuç çıkacağını sanmıyorum.bagajında kabak gibi açıkta olmasını istemiyorum.Önerilerinizi bekliyorum
  • Eveeeeet bugün EDC'nin beyni değişti.

    Toplam fatura tutarı 4.012,95TL. Neredeyse tamamını Renault karşıladı, bana 145TL bir işçilik düştü.

    Şimdilik takip edeceğim bakalım uyarı durumunu.
  • typhoone T kullanıcısına yanıt
    Güle güle kullanın. Sizin durumunuzda ,bu tür yeni teknoloji arabaları servis bakımlı tutmanın yararını gösteriyor. 50/100Tl yıllık bakımdan kar etmek için risk almamak lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • typhoone T kullanıcısına yanıt
    bu karşılama kararını renaul merkez mi karar veriyor,servis insiyatifide söz konusumu arkadaşlar.
    Mesela her seferinde yetkili servise gittin ama başka başka servislere gittin diyelim,fark edermi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Frontoza

    Arkadaşlar
    2012 Model 7 kişilik Grand ile aranıza katıldım.
    İlk sorum bagaj rafını nerden bulurum,aracı galerinden aldım ve 799220020R SCENİC 3 parça nolu raf yok,galerici sorarım ilk sahibine dedi ama ordan sonuç çıkacağını sanmıyorum.bagajında kabak gibi açıkta olmasını istemiyorum.Önerilerinizi bekliyorum

    Yeni arabanizi gule gule kullanin.Cikmacilara bir ugrayin diyecegim ama hem cogu uckagitci hem de arabamiz az satmis bir model oldugu icin bulma sansiniz epey az.Sifirini almaktan baska pek secenek yok bence.

    Bu garanti disi kapsamlarda Renault merkez`in tavri onemli tabi.Ama yetkili servisle muabbetinizde bir o kadar onemli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sierre34 -- 22 Aralık 2017; 13:14:26 >
  • Frontoza F kullanıcısına yanıt
    Renault merkezin kararı sonuçta. Servis parça parasını cebinden vermiyor. Hatta işçilik size ait oluyor.

    Ancak iyi geçindiğiniz bir servis olursa Renault'un neyi nasıl kabul edeceğini bilerek ve size daha bir içten yardımcı olarak başvuruyor. İstemek var istemek var. Başvurunun olumlu sonuçlanmasında servisin mutlaka payı vardır.

    Ağustos ayında şoför koltuğundaki Airbag kablosunu hiç işçilik bile ödemeden değiştirdim. 1.000TL tutuyordu o faturada.

    Bilmiyorum belki başvurudan sonra buna karar verecek mercileri arayıp yönlendirme yapabilir. Burası Türkiye; işler, tanıdık / akraba ile dönüyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • typhoone T kullanıcısına yanıt
    Arkadaşlar benim aracım 2012 modeli cam tavanlı modeli,aracın tavanında bagaj taşıma çıtaları yok,ama taktırmak istiyorum.Bazı modellerde olduğunu görüyorum,mais Ankara ya telefon ettim şase numaramı verdim,ancak zaten orjinalinde olmadığı için tavan barı sorgulaması yapamadığını söyledi,orjinalinde olan bir şase numarasından yapabilirim dedi,bu konuda bana yardımcı olabilecek olanınız varmı?
  • Ben de ilk aldığımda gelmemişti üzerinde kendim almak istemiştim. o yıllarda 600TL gibi bir fiyatı vardı. Baktımki gereksiz bir aksesuar boş verdim gitti.

    Ben yolda gördüğüm olan bir aracın plakasını almıştım onun üzerinden yürüttüm işlemleri.
  • @typhoone Geçmiş olsun. Masrafın karşılanması güzel. Umarım bir daha sorun yaşamazsınız. Aracınız kaç model ve kaç bin km.de?

    Bize ne zaman sıra gelecek acaba? Bir gün mutlaka sorun yaşayacağını bilmek ne kötü.
  • typhoone T kullanıcısına yanıt
    Piyasada satılanlar yan atkı şeklinde,tipini sevmiyorum açıkcası yoksa bulunabiliyor.Ön kapıdan arka kapıya doğru olan tavan barı hem şık duruyor hemde seyahete gideceğiniz ,zaman yan atkıla için hazır bir zemin oluşturuyor,o yüzden almak istiyorum açıkcası,gerçi orjinal parçalar pahalı değil astronomik boyuttalar ,fiyatını öğrensem kesin vazgeçerim de :)
  • cem_ari C kullanıcısına yanıt
    Araç 2012 model makyajli kasa 65.000 de.

    2014'e kadar olanların sorunu bir gün yaşayacağı kesin. Aslında bu olay çıkmadan önce satmayı düşünüyordum. X-trail almaya niyetliydim ama bu haliyle birine satıp arkamdan konuşmasını istemem diye yapılmasını bekledim. O sırada da yeni aracı alma şansını kaçırdım. Bakalım şimdilik takip ediyorum, sabah trafiğinde öncekiler gibi zorlamasını söyledim eşime. Henüz uyarı vermedi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar
    Tom tom navigayonla uğraşanlarınız olmuştur sanırım.Orjinal kartı 32gb lık bir sdcard a tomtom home programı ile kopyaladım.Card fat32 formalı ,arabaya takınca cihaz 32gb sdcard görüyor,ama bu haritayı kullanamazsınız mesajı geliyor.Bu aşanlarınız oldumu?
  • Frontoza F kullanıcısına yanıt
    TomTom Live versiyonu ise (makyajlı kasaların tamamı öyle) aşamıyoruz onu. Öncekilerde dışarıdan harita yüklenebiliyordu.
  • selamun aleykum kardeşlerim bi sıkıntım var yardım ve desteklerinizi ihtiyacım var!
    benim 2012 model 1.5 dizel 110 ps renault grand scenic aracım var aracın enjektörlerini 3-4 ay önce değiştirdim.araç son 1 aydır sabah çalıştırdığımda 1000 devirde çalışıyor sonra anaormal bir şekilde devir göstergesi aşağı düşüyor yukarı oynama yapıp araç stop ediyor stop etmesın dıye gaz vermeye çalıştıgımdada gaz yemiyor ikinci kez çalıştırıp direk gaz verdiğimde sorun olmuyor kendı halıne bıraktıgımda aynı sorun oluyor.sebebi ne olabılır acaba?
  • 
Sayfa: önceki 109110111112113
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.