Şimdi Ara

RENAULT GRAND SCENIC 3 & SCENIC 3 (21. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.314
Cevap
42
Favori
164.859
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    evet Goodyear çok iyi de fiyatı çok yüksek bu ebat için...

    16" taktıktan sonra serviste gerekli ayarlamayı yaptırdınız mı?

    ben de birkaç gün sonra 16'' lastiklerimi takacağım. 205 55 r 16 megane 2 den kalma kışlastikleri için 4 adet jant aldım. serviste ne gibi bir ayarlama yapıyorlar. ayarlama yaptırmasak sıkıntı olur mu?
  • yaw ben kendi derdime düştüm yakıt pompası olayını unuttum. Gerçi orda bugün bi kavga gürültü gidiyodu. 2 vatandaş problem yaşamışlar. kafamızı ütülediler...

    Ama bişe diyeyim size, ben Fluence'i bi kere götürmüştüm servise, bilgisayara baktıktan sonra hava yastığı güncellemesi gibi bişesi gelmiş dedi. Ve onu da söyledi arkadaşlara. ne yaptılarsa artık.

    Bu sefer hiç öyle bişe demedi.

    Bahsettiğin konuyu Renault merkeze yazmakta fayda var bence...


    akcakoylu, yanlış bilmiyorsam ki yanlış olmaması lazım, aracı bilgisayara bağladıkları zaman detaylarının içinde lastik ebatlarının olduğu bir bölüm vardır diye düşünüyorum. o değerlerin değiştirilmesi lazım ki, hız göstergen ve km sayacın doğru çalışsın...



    bugün kalan 2 lastiğimi de takdırdım, sağ emniyet kemeri tokamda sıkıntı vardı. takılan kemeri bırakmıyordu. açtı yağladılar düzeldi gibi...

    sola çekme işi için tur attık beraber, lastikler değiştikten sonra. o sürüş esnasında bi sıkıntı yoktu. ulan yalancı çıkardın beni araba dedim hatta adama... ama akşam gelirken yine vardı galiba...

    internetten bakayım rot ayarı nasıl yapılıyor, işlemi nasıldır, ona göre dışardan bi yerden de yaptırırım olmazsa.


    silecek fiyatını sordum 120 küsür dedi, %20 ile 101 TL'ye geliyor... baktım ki dandik markalarınki bile 30-35 TL alayım da uğraşmıyım dedim. Ellerinde kalmamış, acil sipariş formu doldurdular. Haftaiçi gelecek heralde...




  • haaa asıl olayı unuttum. Forum'a gitmiştim bugün. Ford tanıtım yeri kurmuş. Grand C-max ile bir araç daha vardı onu tanıtıyolardı. Ben tabi doğal olarak hemen arka tarafa geçtim :)))))

    koltukları açtırdım... sırt yaslanma yeri baya bi kısaydı. bagaj bölümü enlemesine dar geldi bana. Göz yanılması mı bilmiyorum ama Fluence zamanında hatırladığım Renault'lar Ford'lara göre daha genişti... omuz mesafesi falan... bu heralde arkaya da yansımış...

    sonra arkaya geçişi göstermesini istedim. Anlam veremediğim bir şekilde orta sıranın orta ve sağ koltuğu beraber katlanıyordu. Sonra kızakla ileri gidiyo. 5008'in katlanmasına benzer şekilde. ama farklı. Nasıl diyeyim, Scenic ile 5008 karışımı bişe olmuş. Ancak 5008'deki gibi dar kalıyor geçiş bölümü. Adama sordum ki bu iki koltuk beraber katlanmak zorunda mı... evet dedi...

    e tamam da dedim, arkaya geçmek için orta sıradan 2 kişinin inmesi lazım o zaman. malesef dedi. E peki niye sol tarafa düşünmemiş ki bu zorunluluğu. bizde trafik sağdan işliyo, yolcuyu sağdan alıp indiriyoruz. sola yapsaymış hiç sıkıntı olmayacaktı. Bişe diyemedi. Ben de anlam veremedim zaten...

    ha bir de orta sıranın orta koltuğu da küçük geldi bana.

    dolusunun fiyatına da 72 lira deyince demir alma vakti gelmişti benim için. Önüne oturdum zaten A sütununun görüşü engellediğini biliyodum. Scenic'ten sonra biraz üstüme üstüme geliyomuş hissi verdi. Yeni Focus da öyleydi. Gerçi DS5 de öyle... sanki yeni tarz bu gibi... ama bence uygun değil. Uzun seyahatlar için uygun değil en azından...

    Beskazaly, bu yazımı okuduysan bana kızma lütfen, karalamak kötülemek gibi bi niyetim yok. ilk defa bugün 7 kişiliğini görünce 1-2 satır yazayım dedim.

    sonuç olarak benim için sıralama değişmemiş oldu. Scenic > 5008 > C-max




  • Merhabalar ben de 2011 grand scenic aracımla aranıza katılıyorum...Diğer başlığıda uzun süre takip ettim..Fakat bir sorunuma ne serviste nede forumda cevap bulamadım.Ben de LG P970 android 2.3.4 işletim sistemli telefon var ve aracın bluetooth sistemine tanıtıyorum ama birtürli numaralarımı aracın ekranında göremiyorum ve arama yapamıyorum.Farklı telefonlar bağlanıyor ve hemen rehberi tanıyor benim araç.Benim rehberi almıyor.Ne yapabilirim .Şimdiden ilginiz için teşekkürler...
  • Hoşgeldiniz...
    Bluetooth bağlantı esnasında iki seçenek çıkıyor. Audio cihaz bağlayın yada cep bağlayın gibi. İkisinde de anı problemi yaşadınız mı ?
    Bir de yanlış hatırlamıyorsam bağlantı aşamasında "myradiosat rehberinize erişmek istiyor, izin veriyor musunuz" gibi bir soru çıkıyor yada buna benzer bir metin. Yanlışlıkla ona hayır demiş olabilir misiniz

    Sıfırdan kurulumla tekrar deneyin derim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben cep bağlayın seçeneğiyle denedim.Bir de diğerini deneyeyim..My radio sat bağlanmak istiyor dediğinde ok dedim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    haaa asıl olayı unuttum. Forum'a gitmiştim bugün. Ford tanıtım yeri kurmuş. Grand C-max ile bir araç daha vardı onu tanıtıyolardı. Ben tabi doğal olarak hemen arka tarafa geçtim :)))))

    koltukları açtırdım... sırt yaslanma yeri baya bi kısaydı. bagaj bölümü enlemesine dar geldi bana. Göz yanılması mı bilmiyorum ama Fluence zamanında hatırladığım Renault'lar Ford'lara göre daha genişti... omuz mesafesi falan... bu heralde arkaya da yansımış...

    sonra arkaya geçişi göstermesini istedim. Anlam veremediğim bir şekilde orta sıranın orta ve sağ koltuğu beraber katlanıyordu. Sonra kızakla ileri gidiyo. 5008'in katlanmasına benzer şekilde. ama farklı. Nasıl diyeyim, Scenic ile 5008 karışımı bişe olmuş. Ancak 5008'deki gibi dar kalıyor geçiş bölümü. Adama sordum ki bu iki koltuk beraber katlanmak zorunda mı... evet dedi...

    e tamam da dedim, arkaya geçmek için orta sıradan 2 kişinin inmesi lazım o zaman. malesef dedi. E peki niye sol tarafa düşünmemiş ki bu zorunluluğu. bizde trafik sağdan işliyo, yolcuyu sağdan alıp indiriyoruz. sola yapsaymış hiç sıkıntı olmayacaktı. Bişe diyemedi. Ben de anlam veremedim zaten...

    ha bir de orta sıranın orta koltuğu da küçük geldi bana.

    dolusunun fiyatına da 72 lira deyince demir alma vakti gelmişti benim için. Önüne oturdum zaten A sütununun görüşü engellediğini biliyodum. Scenic'ten sonra biraz üstüme üstüme geliyomuş hissi verdi. Yeni Focus da öyleydi. Gerçi DS5 de öyle... sanki yeni tarz bu gibi... ama bence uygun değil. Uzun seyahatlar için uygun değil en azından...

    Beskazaly, bu yazımı okuduysan bana kızma lütfen, karalamak kötülemek gibi bi niyetim yok. ilk defa bugün 7 kişiliğini görünce 1-2 satır yazayım dedim.

    sonuç olarak benim için sıralama değişmemiş oldu. Scenic > 5008 > C-max

    kızacak bişey yok dostum,haklısın arka kapak c.max da daha yatay iniyor ayrodinamik görüntüsü nedeniyle bagaj kısmı daha küçük olması mümkün,eğer trafikde değilsem sol tekli koltuktan geçiş yapıyoruz orta koltuğun sağ koltuk altına geçmesi 6 kişilik düzene geçiyor ve yerine göre avantaj durumuna geliyor,orta koltuğun küçük olma durumu ise sadece katlanan kısmı ele alırsanız küçük görünebilir oysaki kenar koltuklar minder çevresi şişkin pedler ortak kullanım alanıdır 3 koltuk bazında bakıldığında muadillerinden kesinlikle dar değildir.bende bi sıralama yapayım,scenic-5008-c.max her üçüde çok kullanışlı her aileye uygun kullanılası araçlardır,sürücülerini memnun ettiği sürece de bizlerin gözbebeği olacaklardır,keyifli sürüşler iyi forumlar.




  • Merhaba arkadaşlar.2 Ay kadar önce tesadüfen bir alışveriş merkezinin otoparkında gördüğüm ve yaptığım araştırma ve testler sonucunda yeni olarak almaya karar verdiğim beyaz renkli kısa scenic edc + tüm paket/opsiyonlu aracım ile aranızdayım.Epey zamandır forumunuzu takip etmekle birlikte bir şeyler paylaşabilmek için biraz km yapmayı bekledim.Şu an yaklaşık 5000 km geride kaldı.Hafta içi genelde eşim hafta sonları ise ben direksiyon gerisindeyim.Bu kısa zaman içerisinde edindiğim izlenim,bundan önceki aracım Peugeot 3008 ile ben boşuna yaklaşık 3 senemi harcamışım.Her ne kadar 3008'i büyük bir şevk ile alsam ve kullandığım süre zarfında bazıları günlerce serviste yatmasına sebep olacak kadar ciddi olan irili ufaklı birçok kalite ve teknik sıkıntı yaşasamda,aracı takas yaptığım güne kadar büyük bir zevkle kullandım.Her ne kadar 3008,Pejo'nun crossover diye uydurduğu ortaya karışık bir sınıf olarak lansesi olsada birçok kriter gözönüne alındığında MPV scenic ile kıyaslanabilir olduğu düşüncesindeyim.Aşağıdaki karşılaştırmam hiçkimseyi kışkırtma veya kızdırma amacı taşımadan sadece yaşadığım deneyimlerin samimi bir paylaşımıdır.
    Dış ve iç dizayn.
    3008 oldukça maço ve iddialı bir tasarıma sahip.308 Altyapısını kullandığı halde yükseltilmiş bir karosere sahip olduğu için insanlar onu oldukça büyük bir arazi aracı gibi algılıyor.Halbuki boyutları çoğu sedan araçla aynı olup biraz yüksekte oturmanız haricinde bir fark yok.Bunun yanında ön ızgarası ile aracın çeşitli yerlerinde bulunan nikelaj ve parlak boyalı plastikleri ile daha bir albenili gözüküyor.Öte yandan scenic oldukça sade ve dingin bir tasarıma sahip ve boyut olarak 3008 ile aynı.Ben bu sınıfın kurucusuyum beni bilen bilir havasında.Bizim gibi yakında çocuk bekleyen ailelere hitap eden huzurlu bir tasarımı var.İki aracın malzeme kalitesi birbirine yakın.Yalnız scenic koltuklarda ,kapı üstlerinde ve kafalıklarda kullanılan deri ve yumuşak malzemeler ile bir adım öne çıkıyor.Scenic'in bazı kullanıcılar tarafından beğenilmeyen biraz aşağıda konumlandırılmış ufak direksiyonu ve ortada bulunan bilgi ekranları başlarda biraz garip gelsede alışması pek zaman almadı.

    Bagaj.
    Scenic'in yükleme eşiğinin çok alçak olması büyük bir avantaj.3008'de ise açılabilir ve iddia edildiğine göre üstüne oturulup piknik yapılabilir(!) bir alt
    kapak var.Fakat bunu açarsanız bu sefer bagajın koltuklara yakın olan kısımlarına ulaşmak çok zor oluyor.Kapalı tutsanız eşik çok yüksekte kalıyor felan.Farklılık olsun diye yapılmış işlevsiz bir parça bence.Öte yandan 3008'in yüksekliği ayarlanabilir zemini ve el feneri olarak da kullanılabilir ikinci
    aydınlatması büyük artısı.Scenic'de büyük hacimli bir klasik boşluk var işte.

    Motor.
    Birbirine yakın güçlere ve ağırlıklara sahip olsada ya tork dezavantajı nedeniyle ya da şanzıman farkı nedeniyle 3008 özellikle ilk kalkışlarda
    daha iyi ivmeleniyor.Fakat bu fark benim gibi sakin mizaçlı bir sürücü iseniz dert etmeyeceğiniz kadar az.Ayrıca scenic'in motoru özellikle
    ısınma periyodunda biraz daha gürültülü.Bu kabin yalıtımı nedeniyle içeriye yansımıyor.Fakat dışarıya ciddi bir tor tor sesi yaydığı gerçek.

    Şanzıman.
    Bu kıyaslamayı yapmak edc için gerçek bir hakaret.Ama otomatikleştirilmiş tek kavramalı manuel kullanan arkadaşlar için bilgi vermem gerekiyor.
    Daha önce 3008'imizin yine günlerce serviste yattığı bir dönem bize ikame araç olarak çeşitli arızaları ile ünlü dsg'li jetta vermişler ve bu
    sayede çift kavramanın ne kadar konforlu olduğunu görme şansına sahip olmuştuk.Scenic'i alma aşamasında bu forumda dahil çeşitli sayfalardan
    edc ile araştırma yapmış ve bu sistemin ünlü Getrag tarafından üretildiğini , birkaç kullanıcının yaşadığı kararsızlık ve sesli geçiş sıkıntısı
    hariç ciddi bir şikayet olmadığını görmüştüm.Şu ana kadar bizi üzmedi ve yaşattığı konfor ile Peugeot markasının (artık hangi saçma mantık ile hareket ettiğini anlamasamda) kullanıcısını mahkum ettiği sistemin ne kadar demode olduğunu görmemizi sağladı.Peugeot ile 3 senemi boşa geçirşim olduğum hissini yaşamamdaki başlıca sebeplerden biri bu.Yok vites geçirirken ayağını çek,yok yokuş çıkarken manuel'e al,yok vites alıştırması,yazılım yüklemesi,takur tukur sesler ve vuruntular.A6R isimli şanzımanda hayat bu.Edc'de ise sabit ayağını gazda tut.Hepsi bu işte.Belki bunu okuyan bazıları ucuz,bakımı kolay,problem çıkarma riski az vb.şeyler söyleyecekler.Kusura bakmayın ama çift kavramanın rahatlığının yanında arıza çıkarma ihtimali kolayca göze alınabilecek bir risk.Zaten 3 sene garantisi var.Aynı keyfi sağladıktan sonra ne değiştirdikleri umrumda değil.Bu arada bizim edc'nin bir garip yönü var.Oturduğum semtte dik bir yokuşu çıkıp durarak köşeyi döndüğümde ikinci vitese atmak için epey bir motoru bağırtıyor.Bunu sadece burada yapıyor.Velhasıl edc kullanmak çok büyük bir keyif.

    Yol tutuş ve sürüş zevki.
    Scenic'in düşük hızlardaki direksiyon yumuşaklığı ve süspansiyon konforu 3008'den çok üstün.3008'in en büyük rahatsızlık usnusurlarından ikisi sert
    süspansiyon ve ağır direksiyondu.O yüzden scenic'i kullanması çok zevkli.Yol ve rüzgar sesi pek almadığından hız yaptığınızı pek anlamıyorsunuz.
    Her iki aracı da öyle limitlerde kullanmadığımdan "viraja şöyle girdim banamısın demedi" gibisinden iddialı yorumlar yapamayacağım.Ama yeni aracımda kendimi fazlasıyla rahat hissettiğimi söylemem gerekli.Bu arada inceleyenler bilirler.3008'de "grip control" isimli ön tekerleklerin torkunu ayrı ayrı ayarlayan bir sistem ve birlikte gelen 4 mevsim lastikleri var.Bu sistemin kar,çamur ve kum modlarını orta konsol üzerindeki çevirmeli bir koldan ayarlayabiliyorsunuz.Sistemi karlı ortamda deneme şansı buldum ve sonuç sıfır.Düşününki yukarıda saydığım zorlu yol koşullarında aracı zorlaya zorlay hereket ettirileceği iddia edilen ve bazı yerlerde Land Rover'ın "terrain response"u ile karşılaştırılan bir sistem beni üzerinden başka araçların geçtiği taze karın olduğu bir otoparkta 30cm bile ilerletemedi.Muhtemelen üzerinde renkli ledlerin olduğu kontrol düğmesi hiçbir yere bağlı değil.

    Kalite ve işçilik.
    Peugeot sahibi olarak sahibi olduğumuz araç ile yaşadığımız çeşitli problemler sonrasında başımıza ciddi bir kaza ve yaralanma gelmediği için kendimizi şanslı hissediyoruz.Bu sıkıntılar arasında aracın değişik yerlerinden gelen tıkırtı,gacırtı,vuruntu gibi genel kaliteyi sorgulatan rahatsız edici sesler yada direksiyon soyulması gibi dekoratif rahatsızlıklar en önemsizleriydi.İlk ay dolmadan ön göğsün tamamen sökülerek havalandırma sisteminin değiştirilmesi,17 bin km'de triger değişimi,hareket halindeyken motorun stop etmesi yada şanzımandan gelen vuruntu ve sesler gibi sağlam arızaların yanında az önce saydıklarımın lafı bile olmaz.Servis çalışanları ise genelde iyi niyetli ve ilgiliydiler.Scenic ise şimdilik sıkıntısız .

    Donanım.
    Scenic sınıfının haricinde orta sınıf bir araca göre de birçok teknolojik oyuncak barındırıyor.Renault bu konuda oldukça bonkör.3008'e göre olmasını
    istediğim tek özellik "head up" denilen bilgi camı.Güzel bir ayrıntıydı.

    İç hacim ve kullanışlılık.
    İki araçta rahat ve yeterli oturma düzenine sahip.Yalnız scenic'in arka koltukları birbirinden bağımsız ve yan destekleri biraz yüksek şekillendirildiğinden hacimli yolcuları rahatsız edeceği bir gerçek.Ama bu da beni pek ilgilendirmiyor doğrusu.Onun haricinde scenic koltukaltı çekmeleri,tabandaki gözleri,büyük torpido ve kol dayama haznesi ile 3008'e göre daha fazla saklama noktası taşıyor.

    Uzun yazımın sonuna geldim.Umarım sıkılmamışınızdır.Şans eseri Reno kullanıcısı olan bir kişi olarak şimdilik herşeyden çok mutluyum.Selamlar.




  • Scenic 3 te sağ arkadaki geri vites lambasının diğer eşi olan sol arkadaki kırmızı camlı lamba ne için bilen var mı? Tahminim arka sis farı ama ben arka sis farını devreye sokamadım. Kısa hüzme farlar açıkken sis farı açma kolunu ön sis konumuna çevirince ön sisler açılıyor ve göstergede işareti çıkıyor. Ancak yine kısa hüzme farlar açıkken kolu arka sis konumuna çevirince arka sisler yanmıyor ve işareti de göstergede çıkmıyor. Bir noktayı mı atlıyorum acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hbedel

    Scenic 3 te sağ arkadaki geri vites lambasının diğer eşi olan sol arkadaki kırmızı camlı lamba ne için bilen var mı? Tahminim arka sis farı ama ben arka sis farını devreye sokamadım. Kısa hüzme farlar açıkken sis farı açma kolunu ön sis konumuna çevirince ön sisler açılıyor ve göstergede işareti çıkıyor. Ancak yine kısa hüzme farlar açıkken kolu arka sis konumuna çevirince arka sisler yanmıyor ve işareti de göstergede çıkmıyor. Bir noktayı mı atlıyorum acaba?

    Söyledikleriniz doğru , eğer yanmıyorsa ampül patlamış yada kolda bir sorun olabilir ilk işlem ampülü değiştirmek.
  • Nihayet bir sorunun kaynağını buldum. Şimdi çözümü arayabilirim;

    Makyajlı kasa yada live tomtom kullananlara bir sorum olacak;

    Navigasyonu açmış bir yere giderken yolda durdunuz diyelim. Mesela yakıt almak için motoru kapattınız araç kapanıp açıldı ve navigasyon kaldığı yerden sizi yönlendirmeye devam edecek. Geri geldiğinde bende ve kuzenimin kısa scenic'inde tomtom resetleniyor. Sanki ilk defa çalıştırıyormuşum gibi hoş geldiniz diyor, Rota talimatları yeniden yazılıyor diyor, GPS'e yeniden bağlanana kadar saati bile göstermiyor ve bu 1 dakika sürüyor. Sonucunda hiç bir ayarımda, favorilerimde bir kaybımda yok. Ancak navigasyon sizi bir yere yönlendirmiyorsa yani öylece haritada bulunduğunuz konumu gösteriyorsa sadece hiç bir problem yok.

    Malum live için henüz bir patch olmadığından renault'un verdiği SD kart ile hiç bir müdahalede bulunmadan orjinal haritayı kullanmaktayım. Sizlerde de bu sorun var mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hbedel

    Scenic 3 te sağ arkadaki geri vites lambasının diğer eşi olan sol arkadaki kırmızı camlı lamba ne için bilen var mı? Tahminim arka sis farı ama ben arka sis farını devreye sokamadım. Kısa hüzme farlar açıkken sis farı açma kolunu ön sis konumuna çevirince ön sisler açılıyor ve göstergede işareti çıkıyor. Ancak yine kısa hüzme farlar açıkken kolu arka sis konumuna çevirince arka sisler yanmıyor ve işareti de göstergede çıkmıyor. Bir noktayı mı atlıyorum acaba?

    bide şunu deneyin, belki yanlış mı yaptınız.

    sadece kediler açıkken ön sisleri yakabiliyorsunuz ama arka yanmıyor. Belki denerken o konumda kalmış olabilir mi?

    yoksa normal kısalar yanıyorken dediğiniz gibi yapınca arka sis yanıyor ve ekranda turuncu bir ışıkla simgeleniyor.




  • Beskazaly,
    tabi sen kullanıcı olarak en iyi yorumu yapacaksın. bahsettiğin koşullar kafamda gayet net canlandı ve başımıza gelen şeyler.



    Sierre34,

    eline koluna, emeğine sağlık... hayırlı olsun aracın. Aracının özellikleri nedir? model-versiyon
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hbedel

    Scenic 3 te sağ arkadaki geri vites lambasının diğer eşi olan sol arkadaki kırmızı camlı lamba ne için bilen var mı? Tahminim arka sis farı ama ben arka sis farını devreye sokamadım. Kısa hüzme farlar açıkken sis farı açma kolunu ön sis konumuna çevirince ön sisler açılıyor ve göstergede işareti çıkıyor. Ancak yine kısa hüzme farlar açıkken kolu arka sis konumuna çevirince arka sisler yanmıyor ve işareti de göstergede çıkmıyor. Bir noktayı mı atlıyorum acaba?

    Sis farını açma düğmesini ilk çevirdiğinizde önler; ikinci çevirdiğinizde arka sis yanar.

    Kapatma ise tersi şekildedir. İlk kapatmada arka sis, ikinci kapatmada ön sisler söner.

    Gösterge panelinde de arka sis lambasının yandığını gösterir işaret çıkmadığına göre arka sis lambanız sağlam.

    Sadece method değişimi ile işi çözersiniz

    İyi forumlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    Beskazaly,
    tabi sen kullanıcı olarak en iyi yorumu yapacaksın. bahsettiğin koşullar kafamda gayet net canlandı ve başımıza gelen şeyler.



    Sierre34,

    eline koluna, emeğine sağlık... hayırlı olsun aracın. Aracının özellikleri nedir? model-versiyon

    Teşekkür ederim.aracım 2012 edc'li normal scenic.üzerinde tekno paket,xenon ve sunroof bulunmakta.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sierre34


    quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    Beskazaly,
    tabi sen kullanıcı olarak en iyi yorumu yapacaksın. bahsettiğin koşullar kafamda gayet net canlandı ve başımıza gelen şeyler.



    Sierre34,

    eline koluna, emeğine sağlık... hayırlı olsun aracın. Aracının özellikleri nedir? model-versiyon

    Teşekkür ederim.aracım 2012 edc'li normal scenic.üzerinde tekno paket,xenon ve sunroof bulunmakta.

    Yakıt durumu nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    quote:

    Orijinalden alıntı: hbedel

    Scenic 3 te sağ arkadaki geri vites lambasının diğer eşi olan sol arkadaki kırmızı camlı lamba ne için bilen var mı? Tahminim arka sis farı ama ben arka sis farını devreye sokamadım. Kısa hüzme farlar açıkken sis farı açma kolunu ön sis konumuna çevirince ön sisler açılıyor ve göstergede işareti çıkıyor. Ancak yine kısa hüzme farlar açıkken kolu arka sis konumuna çevirince arka sisler yanmıyor ve işareti de göstergede çıkmıyor. Bir noktayı mı atlıyorum acaba?

    Sis farını açma düğmesini ilk çevirdiğinizde önler; ikinci çevirdiğinizde arka sis yanar.

    Kapatma ise tersi şekildedir. İlk kapatmada arka sis, ikinci kapatmada ön sisler söner.

    Gösterge panelinde de arka sis lambasının yandığını gösterir işaret çıkmadığına göre arka sis lambanız sağlam.

    Sadece method değişimi ile işi çözersiniz

    İyi forumlar...

    Dün epey bir uğraştım ve arızayı tespit ettim. Contası sağlam olmasına rağmen duy bir şekilde su almış ve içi oksitlendiği için şase almıyor. Pas sökücü sıktım ama yine de bakıma gittiğimde garantiden duyu değiştirtmeye çalışıcam.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hbedel

    quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    quote:

    Orijinalden alıntı: hbedel

    Scenic 3 te sağ arkadaki geri vites lambasının diğer eşi olan sol arkadaki kırmızı camlı lamba ne için bilen var mı? Tahminim arka sis farı ama ben arka sis farını devreye sokamadım. Kısa hüzme farlar açıkken sis farı açma kolunu ön sis konumuna çevirince ön sisler açılıyor ve göstergede işareti çıkıyor. Ancak yine kısa hüzme farlar açıkken kolu arka sis konumuna çevirince arka sisler yanmıyor ve işareti de göstergede çıkmıyor. Bir noktayı mı atlıyorum acaba?

    Sis farını açma düğmesini ilk çevirdiğinizde önler; ikinci çevirdiğinizde arka sis yanar.

    Kapatma ise tersi şekildedir. İlk kapatmada arka sis, ikinci kapatmada ön sisler söner.

    Gösterge panelinde de arka sis lambasının yandığını gösterir işaret çıkmadığına göre arka sis lambanız sağlam.

    Sadece method değişimi ile işi çözersiniz

    İyi forumlar...

    Dün epey bir uğraştım ve arızayı tespit ettim. Contası sağlam olmasına rağmen duy bir şekilde su almış ve içi oksitlendiği için şase almıyor. Pas sökücü sıktım ama yine de bakıma gittiğimde garantiden duyu değiştirtmeye çalışıcam.

    Geçmiş olsun dostum.

    Tabii o suyun nasıl girdiğide ayrı bir merak konusu.

    Su alabilir ancak lambanın alt kısmına küçük bir delik açmış olsalar; giren su o delikten tahliye olur ve bu sorun yaşanmazdı.

    İyi forumlar...




  • melodramm

    bizde o şekilde değil dostum

    halkayı öne çevirirsen ön sis, arkaya doğru çevirirsen arka sis yanıyor. sanırım 5008le karıştırdın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    melodramm

    bizde o şekilde değil dostum

    halkayı öne çevirirsen ön sis, arkaya doğru çevirirsen arka sis yanıyor. sanırım 5008le karıştırdın.

    Karıştırmış olabilirim.

    MST yi uzun zamandır kullanmadım

    İyi forumlar...
  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.