Şimdi Ara

Renault Latitude'ü teslim aldık (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
182
Cevap
4
Favori
71.155
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ALAN HERKESE HAYIRLI OLSIN ALLAH KAZA BELA VERMESİN BEN MARKA FANATİĞİ FALAN DEĞİLİM sadece latıdıde poassat ve super b kıyaslamaya kızıyorum bu araba bu iki araçla eş değer olmaz ha 61.000 tl olmuş hınglıne jetta ona o parayı vermeye bilirz bence 50.000 tlye latutude jettatının yerine denenir ama passat ve suber b durukende kimse kusura bakmasın alaınmaz yani benim marka fanatikliğim falanda yok bu arada kendi aracım aracım 2010 SYMBOL 1.5 DİZEL
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sezginaydogan

    Cihanair,

    Yukarıda yazılanları okuyanlar kimin ne kadar marka fanatiği olduğunu anlamıştır. " Bu konuda İnşallah yanılırım." dedim ama yanılmamışım. vw markasına düşmanlığım yok ama Renaultluya bu kadar saldırıyı anlamış değilim. Zaten herkesin reno ya da vw almasını bekleyemeyiz. O zaman diğer markalar olmazdı.
    Yolda gördüğümüz vw modelleri o kadar birbirine benziyor ki Jetta mı, passat mı vb. karıştırılabiliyor. Bu durumun kötü olduğunu söylemeyiz ama sevip sevmediğimizi söyleyebiliriz. Futbol takımı tutar gibi marka tutulmaz. Belki ileride renoyu değiştirip vw alırız ya da toyota alırız. Sonuçta araç, hangisi bize uygunsa onu alırız.

    Araçları satış rakamlarına göre değerlendirirsek, Porshe iyi araba değil mi diyeceğiz.

    bak GÜZEL KARDEŞİM TEKRAR SÖYLÜYORUM BEN MARKA FANATİĞİ FALAN DEĞİLİM BEN SADECE PARAYA GÖRE ARABA YORUMU YAPIYORUM MESALA YENİ JETTAYI ÇOK ELEŞTİRDİM AMA HİÇ BİR ZAMAN KÖTÜ ARABA DEMEDİM 61.000 TL ALINMAZ DEDİM ŞİMDİ LATUDEDE KÖTÜ ARABA DEMİYORUM SADECE PASSAT VE SUBER B KIYASLAMSINA KZIIYORUM BEN UZUN ZAMAN ARAŞTIRDIM BU LATUDEDEYİ SONRADA VAZGEÇTİM BİELN ZATEN BİLİYOR AMA KIYASLAMA YAPRKENDE LÜTFEN AMA LÜTFEN VW RENOYU KIYASLAMAYALIM
    HYUNDAİ KİA TOYATA FİATI KIYALAYIN BENCE




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trabzon61_66

    Sayın Oğuz 58 aracınız hayırlı olsun. Sanırım forumdaki ilk latitude sahibi sizsiniz. Kullandıkça olumlu olumsuz izlenimlerinizi paylaşırsanız bu aracı düşünenlere fikir vermiş olursunuz. Benim en ciddi tereddütüm aracın otomobil piyasasında pek esamesi okunmayan Korenin Samsung firmasının SM5 modeli olması (elektronikte oldukça iyiler). Selamlar.

    teşekkür ederim.galiba öyle olduk aracı incelediğinizde inanın samsung fln aklınıza gelmiyo.hatta gerçekten renault bayisinden almasam arabayı renault nun ürettiğinden bile şüphe duyucam.mutlaka deneyin bence

    cihanair
    52 bin tl ye bu donanımda dizel passat ın fiyatı ne kadar acaba?biz burda bu araç passat dan daha iyi veya daha kötü demiyoruz.bu fiyata alınabilecek en iyi araç bence bu




  • Latitude alan arkadaşlarımıza hayırlı olsun,kazasız belasız kullanın araçlarınızı...
    Eleştiren ve kriz varken araba alıyorlar diyenlere bir lafım olacak müsadenizle,isteyen istediği markayı almakta serbest bu ülkede,siz beğenmediniz diye adamlarında beğenmemesi mi gerekiyor?
    Ayrıca adamda para vardır alır,kriz var diye kendini kısıtlamak zorundamı ?
    Param olsa bende alırdım bu aracı,hayırlı olsun deyip geçin ,he diyemiyorsanız da susun ve kimsenin içini karartmayın boşyere...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: new-kangoo

    Latitude alan arkadaşlarımıza hayırlı olsun,kazasız belasız kullanın araçlarınızı...
    Eleştiren ve kriz varken araba alıyorlar diyenlere bir lafım olacak müsadenizle,isteyen istediği markayı almakta serbest bu ülkede,siz beğenmediniz diye adamlarında beğenmemesi mi gerekiyor?
    Ayrıca adamda para vardır alır,kriz var diye kendini kısıtlamak zorundamı ?
    Param olsa bende alırdım bu aracı,hayırlı olsun deyip geçin ,he diyemiyorsanız da susun ve kimsenin içini karartmayın boşyere...




    +1




  • valla benim aklımda 50.000 civarı alıncak 5 model vardı
    1)reno fluance
    almama sebebeim arabada ksıtlı görüş açısı var vites geçişleri kötü ve 50.000 tl asla etmez
    2)toyota coralla araba 1.4 dizel
    arabayı komşu aldı hiç memnun değil bende test ettim yokuş larda gitsemmi gitmesemmi endişesi var daha doğrusu o arabaya o motor küçük
    3)reno latitude
    çok yazdılar çizdiler samsung nissan reno bebar yapmuş dediler sırf fuara latuduede ve yeni jetta için iki kez gittim araba çzigilerini beğenmedim ne bilim ya kulanışlı olabilir çokda donanım var yarı vw donaımına adamlar nerdeyse en full verşyor ama arka bagaj kapağı bana çok boş geldi araba viraşlarda savruldu resmen birde çok ses aldı gibime geldi
    4)yeni jetta
    tek kelimyele küçük a4 on numara araba tek eksikleri fiyat pahalı geri dörüş açısı zayıf birde kalkışlarda ilk kalkış ve motor ısınana kadar ses alması ama 50.000 tl hınglıne verseler bir dk durmam alırdım
    5) skoda octavia 1.6 tdı dsg eleganece
    bir çok araçta olmayan esp açma kapa düğmesi var savrulmuyor feci güzel bir sürüş zevki var çokda güzel yol tutuyor yaktı az her ne kadar c sınıf olsada ben onu d sınıfna yazdım bile
    gelelim değerlendirmeye
    ilk önce şunu söylüycem reno devrim niteliğinde bir motor üzerine çalışıyor bunu ilk önce bu ay yapılan cenevre fuarında captur isimli araçta denmiş 1.6 dizel 130 beygir
    eğer hep bu motora geçerse tutarsa azcıkda edc düzelirse hangi arabada olursa olsun tutar renon tek kesiği motoru örnek vericek olursak 700.000 km giden 1.3 multijet albea taksi gördüm şöför abi reno olsa en fazla 300.000 gider dedi ama bu 1.6 dizel 130 beygir motor için renonun geleceği deniyor (ben hep reno sahibi oldum işyrinde olsun trafic özel hayatat symbol ) bu yeni motor latidue olrsa hele birde edc tatından doyulmaz
    benim tercihim ucuz olsaydı yeni jetta olcaktı ama olmadı octavia alıcam gibi duruyor bakalım görücez
    YENİ LATİTUDE ALAN HERKESE KAZASIZ BELASIZ BİNMLERİ DİLİYORUM UMARIM VERDİĞİNİZ PARANIN KAT VE KAT FAZLASINI ALIRSINIZ




  • 3 farklı latitüde konusu vardı hangisine yazacağıma karar vermedim, diğer birine daha yazdım, kalbalık ettiysem kusura bakmayın,

    Dün Latitüde Executive 1.5 dCi yi inceledim ve test ettim.

    Genel izlenimlerim,

    Artılar

    1- Dış görünüşü bence çok güzel olmuş, resimlerde görüldüğünden daha oturaklı görünüyor gibi geldi bana.
    2- iç görüntüde gözüme güzel geldi.
    3- Kullandığımız yol çok düzgün atılmış sıcak asfalt ve yine çok düzgün atılmış stabilize asfalt yoldu, sıcak asfaltta aracı sakin kullanınca pak fazla ses gelmiyor fakat 3.000 devirin üzerine aracı çıkarıtırsanız motor sesi içeriye gelmeye başlıyor. Stabilize yolda araç yol sesini azda olsa içeri alıyor fakat çok rahatsız edici boyutta değil ki zaten stabilize yolda araç içine hiç ses almayacak araçlar sanırım Meredes S BMW 7 serisi gibi araçlardır,

    Eksiler,

    Not: öncelikle ilk iki maddeye geçmeden önce şunu belirteyim, benim için bir araç yere ne kadar yakın hissettirirse kendimi o kadar rahat hissediyorum,

    1- Boyum 1.85 cm, aracın içine ilk oturduğumda araç önünü çok rahat görebilmeme rağman resmen sandalyede oturuyormuşum gibi hissettim, yanımdaki görevliye söyledim ve koltuğun çok yukarı kalmış olabileceğini söyledi, gerçektende koltuk çok yukardaydı, koltuğu indirmeye başladım fakat bu seferde yavaş yavaş aracın içine gömülüyormuşum gibi hissettim ve ön görüş açım giderek düştü, araç önünü rahat görebileceğim şekilde koltuğu ayarladım ama bu pozisyonda iken sanki çok havadaymışım hissi verdi, kısacası aracın oturma pozisyonu bana göre uygun değil.

    2- Arka koltuklara gelince, bu aracın reklemları yapılırken sınıfının en geniş arka diz mesafesi deniliyordu ama ilgisi alakası yok, arkası o kadarda geniş değil, koltuğu kendime göre ayarladıktan sonra arkaya oturdum ortada diz mesafesi açısından rahatsız edici bir durum yok ama söylenildiği gibi çok da geniş değil, Skoda Suberb bundan çok çok daha geniş, arka koltuklarlar ilgili ikinci bir durum, ön koltukta sandalyede oturuyormuş hissini arkada daha çok hissettim.

    3- Masaj yapan koltuk bence abartılacak bi olay değil ve bir noktadan sonra insana rahatsızlık veriyor. Yıllar önce istanbulda bir fuarda gezerken koltuğa takılan ve masaj yapan bir ürün almıştık, satışı yapan kişi Dolar üzerinden fiyat TL ye çevirerek fiyat veriyordu o zaman için yanlış hatırlamıyorsam 250 dolar falan ödemiştik, Latitude nin masaj yapan koltuğu ile aldığımız bu ürün arasında fark yok.

    4- aracın çekişini beğenmedim, bu araçta en azından 1.6 motor ve 130-140 beygir olması gerekiyordu, düz yolda dahi hızlanırken aracı üst devirlere çıkartarak vites yükseltmem gerekti, rampalarda aracın nasıl tepki vereceğini görmek için hafif rampanın olduğu yerde 90 ile ilerlerken frene basarak 60 a kadar indim ve araç tekrar 90 a gelinceye kadar baya zorlandı,

    6- Aracın süspansiyon sistemi bana oldukça yumuşak geldi ve sanırım bu yüzden olsa gerek virajlarda eğer aracı zorlarsanız arac yana yatma eğilimi gösteriyor ve bu durum bana pek güven vermedi, özellikle viraja girdiğinizde yolda bir bozukluk varsa araç çizgisini sanki hemen bozacakmış gibi bir his veriyor, yüksek hızlarda sanırım bozar,


    Özet olarak, dış ve iç görünümü dışında aracı beğenmedim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kara_eylül

    3 farklı latitüde konusu vardı hangisine yazacağıma karar vermedim, diğer birine daha yazdım, kalbalık ettiysem kusura bakmayın,

    Dün Latitüde Executive 1.5 dCi yi inceledim ve test ettim.

    Genel izlenimlerim,

    Artılar

    1- Dış görünüşü bence çok güzel olmuş, resimlerde görüldüğünden daha oturaklı görünüyor gibi geldi bana.
    2- iç görüntüde gözüme güzel geldi.
    3- Kullandığımız yol çok düzgün atılmış sıcak asfalt ve yine çok düzgün atılmış stabilize asfalt yoldu, sıcak asfaltta aracı sakin kullanınca pak fazla ses gelmiyor fakat 3.000 devirin üzerine aracı çıkarıtırsanız motor sesi içeriye gelmeye başlıyor. Stabilize yolda araç yol sesini azda olsa içeri alıyor fakat çok rahatsız edici boyutta değil ki zaten stabilize yolda araç içine hiç ses almayacak araçlar sanırım Meredes S BMW 7 serisi gibi araçlardır,

    Eksiler,

    Not: öncelikle ilk iki maddeye geçmeden önce şunu belirteyim, benim için bir araç yere ne kadar yakın hissettirirse kendimi o kadar rahat hissediyorum,

    1- Boyum 1.85 cm, aracın içine ilk oturduğumda araç önünü çok rahat görebilmeme rağman resmen sandalyede oturuyormuşum gibi hissettim, yanımdaki görevliye söyledim ve koltuğun çok yukarı kalmış olabileceğini söyledi, gerçektende koltuk çok yukardaydı, koltuğu indirmeye başladım fakat bu seferde yavaş yavaş aracın içine gömülüyormuşum gibi hissettim ve ön görüş açım giderek düştü, araç önünü rahat görebileceğim şekilde koltuğu ayarladım ama bu pozisyonda iken sanki çok havadaymışım hissi verdi, kısacası aracın oturma pozisyonu bana göre uygun değil.

    2- Arka koltuklara gelince, bu aracın reklemları yapılırken sınıfının en geniş arka diz mesafesi deniliyordu ama ilgisi alakası yok, arkası o kadarda geniş değil, koltuğu kendime göre ayarladıktan sonra arkaya oturdum ortada diz mesafesi açısından rahatsız edici bir durum yok ama söylenildiği gibi çok da geniş değil, Skoda Suberb bundan çok çok daha geniş, arka koltuklarlar ilgili ikinci bir durum, ön koltukta sandalyede oturuyormuş hissini arkada daha çok hissettim.

    3- Masaj yapan koltuk bence abartılacak bi olay değil ve bir noktadan sonra insana rahatsızlık veriyor. Yıllar önce istanbulda bir fuarda gezerken koltuğa takılan ve masaj yapan bir ürün almıştık, satışı yapan kişi Dolar üzerinden fiyat TL ye çevirerek fiyat veriyordu o zaman için yanlış hatırlamıyorsam 250 dolar falan ödemiştik, Latitude nin masaj yapan koltuğu ile aldığımız bu ürün arasında fark yok.

    4- aracın çekişini beğenmedim, bu araçta en azından 1.6 motor ve 130-140 beygir olması gerekiyordu, düz yolda dahi hızlanırken aracı üst devirlere çıkartarak vites yükseltmem gerekti, rampalarda aracın nasıl tepki vereceğini görmek için hafif rampanın olduğu yerde 90 ile ilerlerken frene basarak 60 a kadar indim ve araç tekrar 90 a gelinceye kadar baya zorlandı,

    6- Aracın süspansiyon sistemi bana oldukça yumuşak geldi ve sanırım bu yüzden olsa gerek virajlarda eğer aracı zorlarsanız arac yana yatma eğilimi gösteriyor ve bu durum bana pek güven vermedi, özellikle viraja girdiğinizde yolda bir bozukluk varsa araç çizgisini sanki hemen bozacakmış gibi bir his veriyor, yüksek hızlarda sanırım bozar,


    Özet olarak, dış ve iç görünümü dışında aracı beğenmedim.






    İlgili araçla test sürüşü yapıp burada paylaştığınız için teşekkür ederim. Önyargısız artı ve eksileriyle aracı değerlendirip yorumlamışsınız ve sonuçta bu aracın sizin beklentilerinizi karşılamadığını belirterek kısaca beğenmediğinizi yazmışsınız. Saygı duymamak mümkün değil.


    Bu aracı inceledim fakat test sürüşü yapmadım. Araçla ilgili test sürüşlerini okudum ve çevremdeki bu araçla test sürüşü yapanlarla konuştum. Değişik kaynakları inceledim.

    1. Şu anda kullandığım araç dahil reno araçları genelde yüksek oturumlu, boyumdan dolayı bu durumdan zaman zaman ben de rahatsız oluyorum. Aracın Türkiye yol şartlarına göre yerden yüksek olması da bunda etkili. Ayrıca görüş açıları sorunsuz ve yüksek oturum sanki insana daha fazla güven veriyor. Bu durum bir başka kullanıcı tarafından farklı şekilde de değerlendirilebilir. İşin doğrusu ben de yüksek oturumlu araçlardan daha fazla hoşlanıyorum ama boyum uzun olduğundan zaman zaman sıkıntı olabiliyor.

    2. Sınıfının en genişi ve en geniş arka diz mesafesine sahip aracı olduğu burada defalarca sayısal verilerle açıklandı. Renaultta zaten böyle olduğunu söyledi. Kaldı ki eğer böyle olmasa rakipler çıkar açıklama yapar ve hatta iş mahkemeye giderdi.

    Siz ön koltuğu kendinize göre ayarlayıp arkaya oturursanız tabiki arka diz mesafesi azalacaktır. Ön koltuğu standart olarak bırakıp hesaplamalar ona göre yapılmıştır. Ön koltuğu ileri çekip, arkaya geçip "Bak bu aracın arka koltuğu ne kadar geniş." demenin kabul edilemeyeceği gibi.
    Burada aracın insana verdiği hissi de gözardı edemeyiz.

    3. Masaj yapan koltuk konusu bence de çok fazla abartıldı. Ama tercihler de etkili olabilir.

    4. Dediğiniz şekilde performans bekleyenler, 2.0 moturlu olanı tercih edecektir. Şu anda kullandığım araçla aynı motora sahip olan bu araç normel bir performans ve karşılığında ekonomik yakıt tüketimi ve az vergi ödeme, dolayısıyla uygun fiyata alım ve uygun kullanım giderleri isteğimizi karşılıyor.

    5. Süspansiyon Laguna 3' te sert fakat konforlu aynı zamanda yol tutuş ve viraj dönme mükemmel. Latitude de süspansiyonun yumuşak olduğu doğrudur. Bu durum insanda güvensizlik hissi uyandırabilir ama asla laguna ile ortak olan alt takımlı bu aracın güvensiz olduğunu göstermez.

    Saygılar.




  • ARKADASLAR ONCELIKLE IYI PAZARLAR DILERIM HERKEZE YENI LATITUDE ALAN ARKADASIMA HAYIRLI UGURLU OLSUN IYIPAZARLAR, ONCELIKLEDE ARABASI ILE KAZASIZ BELASIZ GUNLER DILIYOORUM HERKEZIN ARABASI KENDINE EN IYI GOZUKENDIR LATITUDE ONCELIKLE GERCEKTEN UST SEGMENTTIR KONFORU ILE YANLIZ AKLIMI KURCALAYAN BIR IKI SEY DE VAR KESKE DIYOORUM ALMADAN PIYASAYA BIR OTURSAYDI BIR IKI SENE ARAC MUHTEMEL OLAN BIR IKI ARIZALAR FABRIKASYON BU HER ARACTADA OLUYOOR ILK SÜRÜMLERDE LATITUDE KONFOR CANAVARI BIR ARABA DIYOORUM ILK ONCELIKLE HERTURLU KONFORU FAZLASI ILE VAR ZATEN ARKADASLAR HERNEYSE BENDEDE 2011 LAGUNA SL EXECTUVE VAR BVA BEYAZ INCİ UFAK TEFEK AKSAKLIKLAR HERKEZIN ARABASINDA VAR BENIMDE ARABAMDA VAR OLE KAFAYA TAKILACAK BÜYÜK ŞEYLER DEĞİL ONCELIKLE 2.0 OLMASINA RAGMEN YINEDE EKONOMIK MOTORLAR YAPIYOORLAR RENOLAR ASIRI BIR YAKIT TUKETİMLERİ OLMUYOOR HELE ŞU GUNLERDE LÜBNANIN DA KARIŞTIGI NI GORUYOORUZ VE HERGÜN MAZOTUN ZAMLANDIĞINI ZAMLI TARTIFEDEN DEPOOLARI DOLDURUYOORUZ MARKA FANATIKLİĞİ YAPMAK ISTEMIYOORUM AMA GERCEKTENDE RENOLAR BEĞIMLILIK YAPIYOR ARKADAŞLAR ILK ARACIM RENO 9 SPRINGTI SANIRIM 96 MODEL OPEL VECTRAMDA VARDI 95 3.16 İ M 43 MOTOR BME MDE VARDI BELKI 30 YAKIN ARABA DEGISTIRDIM AMA BU SATTEN SONRA BENIM ICINDE ONEMLİ OLANI KONFOR VE YAKIT OZELLIKLE MAZOTUN 4 MILYONA TIRMANDIĞI ŞU GÜNLERDE ARKADAŞLAR IKI TANE ARACIMI SIFIR AYARINDA TAKASA VERDIM BODRUM RENO KUTAY OTOMOTİVE LAGUN. 3 SL. İ ALMAK İÇİN FRANSIZLAR SAGLAM ARABA YAPIYOOR ŞASE OLARAK ONU ILK ONCELİKLE SIZLERE AKTARIYIM ARKADAŞLAR İ 30 DU LAGUNA DAN ONCEKİ ARACIM 2010 MODEL 115 PS IDI AMA O BEYGIRI MALESEFFKI HISSETTIRMIYOORDU CRDI MOTOR OLMASINA RAGMEN DAHA ÇOK HOMOJEN HIZLANIYOORDU ARAC BIRDE 2008 KİA CERATO DIYOORUM ADINI ALTIN HERFLER ILE TEKRAR ANIYOORUM MUHTESEM GUC VE ANINDA IBREYİ TERSİNEDE ÇEVIRIYOORDU FORUMDAN FALAN YADA ARKADAŞLARINDAN BILEN ARKADAŞLARIMIZ VARDIR MUHAKKAKKİ KİA KENDINI ACTI AMA YENI MODELLER MALESEF DIYOORUM SLOVEKYA ÜRETIMI YENI CERATO VE KIA CEED' DE OLE OLMASI OLMASI LAZIM ARABALARI TAKASA VERMEDENDE ONCE BENI BUNDAN YAKLASIK 3 AY ONCE DIYEBILIRIM SIZE IZMIRDEN TANIDIK BIR AILE DOSTUMUZ OLAN BIR GALERİCİ ARKADASIMIZ ARADI HERZAMANDA ZATEN IZMIRDE IŞIMİZİ YAPAN INSANLARDIR 2009 BIR PASSAT VAR DEDI SIYAH 89.000 BIN KMDE IDI TAMAM OKI TEST EDIYIM DEDIM VE MAZOOT DOLDURDUK ARACA OTOBAN KISMINA BAGLANDIK 6. SANAYININ ORADA ARABA OTOBANDA FENA GITMIYOOR ILK ONCELIKLE AMA YAKIT DELİSİ ACAIP BIR SARFİYATIDA VAR ONUDA SÖYLİYİM SİZE VE BAKIM HIC GORMEMIS ARABA SADECE ARABAYA BINMİŞLER IKI ARABAYI VERICEM USTUNE DE PARA VERICEM BANA 70 BIN YTL YE GELIYOORDU YAKLASIK O ZAMANKŞ MALİYETI ARACIN BENDE VAZGECTIM HERTARAFI KOMPLE CIZILMIS RABANIN ON CAM DESEN CATLAK VE BANA O KADARDA MODERN GELMEDI O ARAC VE PASSAT DEFTERINI O GUN KAPATTIM RENOCU OLDUK BUGUN ISE BIRAZ UZUN YAZDIM AMA, HERKEZE GORUSMEEK DILEGI ILE ARKADASLAR ESEN KALIN




  • @vaya589 objektif ve dürüst, aydınlatıcı yorumaların için teşekkür ederiz. (forumda yazıların tamamını büyük harf ile yazmazsan daha iyi olur) Renault ve lagunayı ben de almadan önce bu kadar iyi bilmezdim ama alınca öğrendim. Gerçekten çok harika arabalar yapıyor özellikle laguna. Bunu da alanlar kullananlar biliyor kullanmayanların çoğu bilmiyor. Gerçi artık son yıllarda lagunayı kullanmayanlar da biliyor, laguna deyince insanlar lüks, konfor felan düşünüyor hemen...
    Şahsen bu devirde ben bilmediğim hiçbir araba hakkında konuşmam da önyargılı da davranmam. çünkü artık 1980'ler gibi değil her marka dünya markası olmuş, her marka aşağı yukarı aynı dünya çapında imkanlardan faydalanıyor. Eskiden 1980'lere kadar markalar sınıf sınıftı ve a markasının yaptığı araba her zaman b markasının yaptığı arabadan iyi olurdu tersi olmazdı. Şimdi bir bakıyorsunuz b markası yılın otomobilini yapmış a markasının arabasından daha iyi hem de. O yüzden bu devirde markaya modele değil arabanın kalitesine, donanımına bakmak lazım. hiç bilmediğin bir markanın filanca modeli çok iyi otomobil olabilir... böyle olması çok daha iyi oldu, rekabet arttı, kalite arttı, kaliteler birbirine yaklaştı. c segment hiç bilmediğin bir arabaya biniyorsun tesadüfen, araba harika diyorsun bazen..
    f1'de ferrarisinden mercedesine bilmemnesine kadar onlarca marka varken renault aslanlar gibi birinci geliyor şampiyon oluyor bundan güzel kanıt olabilir mi, dile kolay !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi isimbulunamadı -- 6 Mart 2011; 17:08:53 >




  • Renault su an üzerinde çalıştığı 1.6 dci 130bg motoru baharda çıkartacakmış. Eğer çıkartıp bu arabaya ve lagunaya koyarsa -ki koymamaları için bir sebep yok- bakın o zaman nasıl satacaktir. Elindeki EDC şanzimanida bu motora koyarsa tadından yenmez bence...
  • Aynen. 1.5 bile böyle iyiyken o 1.6 130 bg motor harika ötesi olur, hem performans hem tüketim çok iyi olur.
    quote:

    Orijinalden alıntı: spark73

    Renault su an üzerinde çalıştığı 1.6 dci 130bg motoru baharda çıkartacakmış. Eğer çıkartıp bu arabaya ve lagunaya koyarsa -ki koymamaları için bir sebep yok- bakın o zaman nasıl satacaktir. Elindeki EDC şanzimanida bu motora koyarsa tadından yenmez bence...
  • Oğuz arkadaşım yeni aracınız hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız sürüşleriniz olsun inşallah.forumda yazılan olumsuz eleştirileride kaile almayın bile siz en iyisini yapmışsınız maddi durumunuz ve hoşunuza giden aracı almışsınız bundan daha güzeli ne olabilirki? :) bu arada aracın iç dış resimlerini de görmek isterim foruma koyarsanız.
  • iyi dileklerde bulunan herkese çok teşekkür ederim.aracın tabiki kötü yönleri olabilir.ancak biz 10 yıldır c segmenti araç kullanan biri olarak d segmentine geçince kendimizi kral gibi hissettik açıkcası d sınıfında dizel sıfır olarak bu konforda bu özelliklerde alınabilecek en uygun araç şu anda bu.iyi yaptığımızı düşünüyorum.passat trendline olmuş 54.500. biz 52 bine bu aracı alarak iyi yaptığımızı düşünüyorum.

    fotoğraf konusuna gelirsek aslında koymak ben de istiyorum.ama nazardan korkuyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguz58

    iyi dileklerde bulunan herkese çok teşekkür ederim.aracın tabiki kötü yönleri olabilir.ancak biz 10 yıldır c segmenti araç kullanan biri olarak d segmentine geçince kendimizi kral gibi hissettik açıkcası d sınıfında dizel sıfır olarak bu konforda bu özelliklerde alınabilecek en uygun araç şu anda bu.iyi yaptığımızı düşünüyorum.passat trendline olmuş 54.500. biz 52 bine bu aracı alarak iyi yaptığımızı düşünüyorum.

    fotoğraf konusuna gelirsek aslında koymak ben de istiyorum.ama nazardan korkuyorum



    Fiyat kalite değerlendirmesinde bu fiyatta olan başka bir araç yok, 508 dahil. Kim ne derse desin verdiğiniz karar çok mantıklı. C sınıfı fiyatına, D sınıfı araç almak, hem de kendini kanıtlamış 1.5 dCİ motorlu.
    Ben de Megane ıı'den sonra imzamdaki araca binince aynı duyguları yaşadım. Yaygın servis ve uygun servis fiyatlarını da unutmamak gerekir. Fiyatına göre sundukları çok fazla olan bir araç.




  • sayın oğuz 58 normal oyak indirimi haricinde yine indirim yapıyor mu bayi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpay-28

    sayın oğuz 58 normal oyak indirimi haricinde yine indirim yapıyor mu bayi

    Latitude ile ilgili okuduklarımdan sonra anladığım kadarıyla en kötü ihtimalle 2.000-TL civarı indirim yapıyor bayiiler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpay-28

    sayın oğuz 58 normal oyak indirimi haricinde yine indirim yapıyor mu bayi

    bize söylenen oyak fiyatlarında bir lira bile indirim yapamadıkları.fluence bakarken de bu böyleydi şimdi de aynı şeyi söylediler.ama oyak üyesi olduğumuzu söylemeden çeşitli bayilerden fiyat aldık, oyak ın fiyatının üstündeydi.bir de aracın bir sonraki partide zamlanıcağını söylüyorlar.lansman fiyatıymış şu andaki.ne kadar doğru bilemiyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sezginaydogan


    quote:

    Orijinalden alıntı: oguz58

    iyi dileklerde bulunan herkese çok teşekkür ederim.aracın tabiki kötü yönleri olabilir.ancak biz 10 yıldır c segmenti araç kullanan biri olarak d segmentine geçince kendimizi kral gibi hissettik açıkcası d sınıfında dizel sıfır olarak bu konforda bu özelliklerde alınabilecek en uygun araç şu anda bu.iyi yaptığımızı düşünüyorum.passat trendline olmuş 54.500. biz 52 bine bu aracı alarak iyi yaptığımızı düşünüyorum.

    fotoğraf konusuna gelirsek aslında koymak ben de istiyorum.ama nazardan korkuyorum



    Fiyat kalite değerlendirmesinde bu fiyatta olan başka bir araç yok, 508 dahil. Kim ne derse desin verdiğiniz karar çok mantıklı. C sınıfı fiyatına, D sınıfı araç almak, hem de kendini kanıtlamış 1.5 dCİ motorlu.
    Ben de Megane ıı'den sonra imzamdaki araca binince aynı duyguları yaşadım. Yaygın servis ve uygun servis fiyatlarını da unutmamak gerekir. Fiyatına göre sundukları çok fazla olan bir araç.


    servis ve yedek parça konusunda da renault alarak dediğiniz gibi iyi yaptık gerçekten.geçen yaz sivas ta aracımızda sorun oldu.parça bulamadık.istanbul dan getirttik.servis de sadece merkezde vardı sanırsam.sanayide yaptırdık ama o da tam yapamamış.istanbul a gelince tekrar masraf etmek zorunda kaldık.bu nedenle araç alırken bunlara da dikkat edilmesi lazım.siz aracınızdan memnunsanız biz de kendi aracımızdan memnun kalıcağımızı düşünüyorum.laguna ve latitude genel olarak aynı çünkü




  • oguz58,

    Genel anlamda Lagunadan çok memnunum. Sevmediğim yönlerini de yeri ve zamanı geldiğinde marka takıntısı olmadan DH'da paylaşıyorum.

    Eller serbest giriş ve çalıştırma sistemi, otomatik el freni, park sensörü, otomatik yanan farlar ve otomatik çalışan silecekler, 17 jantlar, sürüş keyfi, viraj aydınlatmalı farlar, çift bölgeli otomatik klima vb. özellikleri benim için artılar. Bozuk yolda zaman zaman ortaya çıkan tıkırtıları duymuyorum bu yüzden. Zaten bu tıkırtılar, 220.000 TL olan bir yakınımdaki BMW'de de var.

    Artı ve eksiler kişiden kişiye değişebilir diyorum.

    Hocam, yakıt tüketimi konusunda bilgi verebilir misiniz?
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.