Şimdi Ara

@@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB 1.5dci EDC @@ (25. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.450
Cevap
40
Favori
137.875
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
76 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kubi.lay kullanıcısına yanıt
    Şöyle diyeyim. Ben şu konuda çok ama çok iddialıyım. Bu aracın önündeki renault logosunu söküp mercedes ya da daha az önyargılı bir firmanın logosu takilsaydi ve aynı fiyatlardan satilsaydi, ilk 3 ayda en çok satan araç liderliğini korumakla beraber belki satış rakamları 2 katına çıkardı ve forumlarda bu kadar at gözlüğü yorumlara hedef olmazdı. En basit anlamıyla şöyle örnek vereyim. Bir tanıdığımda cla var. Aracın plastik parçaları gıcır gıcır ötüyor. 2015 model olmasına rağmen. Ama kimse ne eleştiriyor ne de gömüyor. Daha katedecek çok yolumuz var ülke olarak. Umarım daha önyargısız günler bekliyordur bizi. Saygılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatihfatih0611

    Aracımı izmirde kullanıyorum. Genellikle şehiriçi kullanıyorum ve izmirin yolları çok iyi sayılmaz. 17 inch jant var ve yol sesi beklentimden az. 18 inch daha gürültülü. Özellikle cukurlarda 18 inch çok gürültülü. Birçok araçta da bu durum pek değişmiyor sanırım. Yakıt ortalaması şehiriçi sakin kullanımda 4,5-4,6. Biraz hırçın kullanırsanız 5,3 civari. Şehirlerarası da 4,5 civarı oluyor ortalama. Memnun olmadığım yanı rüzgar sesi segmentine göre fena olmamakla birlikte daha iyi olabilirmiş. Özellikle 120 üzerinde biraz duyulmaya başlıyor. Radyoda frekanslar arası geçişlerde cihaz baya bi düşünüyor. Gözlük koymak için göz eksikliği kendini çok hissettiriyor. Start-stop sistemini genel ayarlardan devre dışı bırakma imkanı yok, o yüzden araç her durdugunuzda stop etmesin diye aracı her çalıştırdığınızda A off butonuna basmanız gerekiyor. Bu sıkıntılar genel olarak hoşuma gitmeyenler. Ama hoşuma gidenlerin yanında hakikaten devede tırnak bile denemez

    şehiriçi sakin kullanımda 4.5 lt demişsiniz, şehirlerarası da 4,5 civarı yazmışsınız. uzun yolda daha düşük çıkmasını beklerdim aynı çıkmış.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    Öncelikle değerli yorumlarınızla katıldığınız için çok teşekkür ederim.

    Tecrübelerinizi olumlu yada olumsuz bizlere aktarmanız ziyadesiyle memnun edici.

    Biz zaten yıllardır ailece Premium araçları icad eden bir markayı kullanıyoruz ve o konuda tecrübemiz tam

    ve marka model ne olursa olsun bunları yazarken ona göre yazıyorum içiniz rahat olsun.

    Yani hangisinin neresi iyi, neresi olmamış hemen gözümüze çarpıyor. Bu sınıfta (C segment)

    Premium olmuş olmamış benim için önemli olsaydı gider ikinci el alırdım.


    Şimdi Premium marka algısını bir kenara bırakalım. Benim Ankara'da 20 yıllık en yakın arkadaşlarımdan biri

    2012 model 116i Urban sahibiydi ve aracı bir süre bende kullandım. Hatta elimde kendi çektiğim fotolarıda mevcut.

    Henüz 20bin km olmadan trim seslerinden rahatsız olduğunu malzeme kalitesininde bu sınıf itibariyle öyle

    algılandığı gibi premium olmadığını bizzat çok iyi biliyorum. Araç çok iyi hızlanıyordu ZF8 şanzımanıda çok güzeldi

    ama aracın malzeme kalitesi premium denecek düzeyde değildi, dün test ettiğim 116d yine öyle. Ama bugün test ettiğim

    G30 yeni kasa 2017 BMW 520D premium araçtı.


    Yani sınıfa göre işler değişiyor. Yiğidi öldür hakkını yeme.

    Yazımı başından itibaren okursanız yüzlerce araç test etmiş biri olarak mümkün

    olduğunca objektif yaklaşmaya çalıştığımı görebilirsiniz. Sizden ricam bu yakınlarda

    mutlaka Megane 4 icon paket bir aracı test edin, ne demek istediğimi çok iyi anlayacaksınız.





    selamlar fuarda meganı inceledik çocuklarla talısmanıda öyle..
    göz dolduran bir 3008 vardı
    mercedesin tüm araçları iyi hissettiriyordu

    tüm olumsuzluklarına rağmen.

    megan ve talısman hoşumuza gitti teknik özellikleri ve kaliteleriyle..

    lakin fiyatını duyunca aklımıza üstüne biraz daha katıp mercedes ve bmv nin kurtrdığı modeli almak oldu

    tercihinize saygı duyuyorum.

    fransız araçlarına 100 rakamının üzeri fazla gibi geliyor her ne yaparlarsa yapsınlar..

    bir alman mühendislik ve kalite algısını yakalamaları imkansız hem logo hemde ambians anlamında.




  • Aslında sebebi şöyle; sakin kullanımda motoru çok zorlamadigimiz için çıkıyor şehiriçi 4.5. Şehirlerarası ise 110km hızla gidince çıkıyor bu değer. Ben 90la giderim yormam kendimi derseniz 4lt çok rahat çıkar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TEPEE PREMİUM PACK kullanıcısına yanıt
    Görüşlerinize katılıyorum ancak sizden bir ricam olacak.

    Aynı gün içinde Megane 4 - 1.5dci EDC ve BMW 116D test edin mümkünse. Amblemleri bir tarafa bırakalım artık mühendislikler birbirine girdi.

    Renault araçlarında Alman - Hollanda - Japon ve Fransız mühendislikleri var çünkü tasarımcısından üretim mühendisine hepsi farklı ırklardan.

    Hatta Fransızlar motorları Mercedes Benz ve Nissan ile birlikte geliştiriyorlar. Zira Almanlarda öyle. Çoğunun tasarımcıları italyan..


    Siz araçları kullanın, premium algıyı (ambleme bakarak hissettiklerinizi bir tarafa bırakın) yalıtım, sürüş, özellikle motor performansı

    ve konfor anlamında ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız. Tabiki bunları birebir karşılaştırmıyorum BMW nin oturmuş bir tasarımı var

    ancak teknik anlamda aralarında çokta fark kalmadığını ve mühendislik anlamında fransızların nerelere geldiğini kullanınca sizde göreceksiniz.

    Özellikle Peugeot 3008 de deneyin, ben ilk geldiğindede test etmiştim daha dün yine test ettik, oldukça iyi araçlar yapılıyor artık.

    (Ankarada olan varsa birlikte test edebiliriz.)






  • @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@

    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@

    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@

    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@

    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@

    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@

    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@




  • Bahar güzellikleri içinde İconcanım.

    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@

    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@

    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@

    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@




  • Araç genel olarak güzel ama renault f/p aracı olmaktan öteye gitmez
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kayzer75

    Araç genel olarak güzel ama renault f/p aracı olmaktan öteye gitmez

    Biz yıllardır çeşitli Japon (Toyota - Subaru) ve Alman araçları (Audi - BMW - VW) kullandık ve halen Mercedes Benz kullanıyoruz,

    Kendi sınıfını ele alırsak fiyat performans olarak zaten elle tutulur birkaç otomobil var piyasada.

    Daha önce Megane bu kadar ileride değildi yani bir golf yada astra ile yarışamazdı ancak durum şuan öyle değil.

    Bir Astra , bir Golf nasıl kendi sınıfında bir fiyat performans aracıysa buda aynı seviyelerde zaten.

    Her ne kadar birbirlerinden ufak tefek üstün oldukları noktalar olsada sonuç itibariyle artık kötü araç yok gibi.

    308 - i30 - Civic gibi araçlarda son kasaları ile gerçekten takdire değer araçlar.

    Zaman herşeyin ilacıdır ve iyi olup olmadığını her zaman günler aylar ve yıllar belirler..

    Depoyu fullerseniz emin olun diğerlerinin gittiğinden dahada öteye gider bu 1.5dci.. çok fena..

    Şaka bir yana bu sefer kendilerini aşmışlar ve ortaya iyi bir araç çıkmış. Devir ekonomi devri ve burası Türkiye..




  • 13 Mayıs C.ertesi günü saat 10:00'da Batıkent Atiantis Kahve diyarın'da büyük Ankara Megane 4 buluşmamız mevcuttur, profesyonel fotoğraf çekimleri ile süslüyeceğimiz bu buluşmamıza katılmak isteyenler olursa buradan yada pm aracılığı ile bana ulaşabilir.

    Ankara'daki dostların bilgisine !

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@


    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@


    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@


    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@


    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@


    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@


    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@


    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@


    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@




  • https://chat.whatsapp.com/3lcDp41fw4H8VYJD5a3XBp



    Megane 4 e dair tavsiye ve tecrübe paylaşımı amacıyla WhatsApp grubu oluşturuyorum.

    Tüm megane 4 kullanıcıları davetlidir.

    (boş muhabbet yok, sade ve sadece megane)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • WhatsApp güzel fikir
  • @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@
  • Geçtiğimiz kış aylarında Ankara Dikmen bölgesindeki ünlü rampaların birinde aracın biri yanımdan geçerken rampa aşağı kaydı ve tampona olanca hızıyla vurdu.

    Ön sol tampon ve far olduğu gibi çizildi. Tabi LLumar film kaplattığımız için içimiz rahattı.

    Havalar düzelince yaptırırız dedim. DBY Detailing de yapılan uygulama için yine Berkay kardeşimin dükkanına uğradım.

    LLumar Koruma filminin o darbeye rağmen sıfır çizik ile işlevini yerine getirerek tamponu ve farı çok iyi korumuş olması önemini bir kez daha gösterdi.

    Ayrıca Ön çamurluğun kazalara karşı özellikle termoplastik malzemeden yapılmış olması ne kadar doğru bir karar bunuda görmüş olduk zira o darbe ile sac olan

    heryer eğilirdi. Araç muhtemel hasar alacak derecede vurmasına rağmen darbeyi emen her parça görevini en iyi şekilde yerine getirdi.

    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@

    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@

    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 3 Haziran 2017; 10:17:9 >




  • Bende burdaki bir çok arkadaş gibi yeni megan 4 ü beğenenlerdenim. Sizin konunuzla da dikkatimi bu modele daha fazla yoğunlaştırdım ve takip etmeye başladım açıkçası. Beğendiğim takip ettiğim bir araç ancak sosyal medyadan takip ettiğim kadarı ile gerçek kullanıcı verilerine göre reno bildiğimiz reno gibi duruyor gibime gelmeye başladı !..



    Meg 4 te takip ettiğim kadarı ile ön camda çatlama ve iç dikiz aynasının düşmesi kronik sorun diyebilirmiyiz?.. Manuel viteslerde eski renolardan aşina olduğumuz gaza dokununca ve gazdan ayak çekince ki vites kolunun geri ileri yatıp kalkma olayını bilirsiniz. Çoğu megan kullanıcısın videolarıyla bu modelde de aynen devam ettiğini söyleyebilirim. Ha bu bir sorunmu değil ama bu teknolojide olmaması gerektiğini düşünüyorum. Bagaj aydınlatmasının onarılamaması ve bunun için aracın serviste bırakılması konularınada denk gelince sanırım reno bildiğimiz reno diye düşünmeye başladım.



    Bu arada tekrar vurgulamak isterim, bu veriler reno ve megan gruplarından edinilen bilgiler. Hal böyleyken de ister istemez akıllarda meganın 2-3 sene sonrası soru işaretleriyle doluyor.



    Sizin bu hususlardaki görüşleriniz nelerdir !..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bugün itibariyle aracı alalı 10 ay ve 12.680km oldu. Daha öncede konuyu başından takip ettiyseniz okumuşsunuzdur birçok farklı

    marka model araçlara sahip olduk ve yıllarca kullandık halende 87 model 300E Mercedes Benz aracımızı kullanmaya devam ediyoruz.

    Sanırım otomobil konusunda her anlamda bizi ziyadesiyle memnun eden yegane marka olduğu için.


    Megane 4 konusuna gelirsek hiç aklımızda yokken satın aldığımız ve kullanmaktan keyif aldığımız bir otomobil.

    C segment araçlar içinde fiyat performans anlamında ; konforu, yalıtımı, yakıt tüketimi, çekişi tam bizim beklentilerimizi karşılıyor.

    Bazı konularda bahsi geçen olaylar benim başıma gelmediği için bu konuda yorum yapmam yanlış olur ancak bunu zaman gösterir.

    12.680km dir aracı her türlü kötü yol şartında kullanıyoruz malesef. Ankara Dikmen bölgesinin çukur ve mazgal dolu asfaltı sağolsun

    çok iyi bir test parkuru görevi görüyor. Halen araçta rahatsız edici bir ses yok buna şaşıyorum bende.


    Dün çok yakın bir abim ile yine C segment araçlar bakmak üzere bayileri gezdik ve günün sonunda bana şunu söyledi.

    ''Bu fiyata bu araç en iyisi sen doğru karar vermişsin, kimsenin lafına bakma''

    (hani Renault a 100bin verilirmi diyenler varya onlara)

    Bu kişi halen 2015 model Subaru Forester kullanıyor ve aileye üçüncü araç olarak Megane 4 almaya karar verdi

    ve 45 yaşında bir otomobil tutkunu. Baktığımız araçlar içinde Focus, Astra, Leon , 308 , Golf, gibi

    sınıfının önde gelen araçları vardı (dizel otomatik hatchback kombinasyon) Günün sonunda Mais Ankaraya gittik

    ve onunda hiç beklemediği bir şekilde kendini Megane 4 siperişi verirken buldu.

    Tabi buna en büyük etkilerden birinin gün boyu bayileri gezerken Megane 4 ile gezmesi ve

    aracın sessizliği, konforu, vites geçişleri, malzeme kalitesi ve yakıt tüketimi gibi değerlerin

    o kişinin beklentilerini karşılıyor olmasıydı. Bende hala aynı fikirdeyim bu fiyata TR şartlarında en iyi seçenek Megane 4.

    Bu fiyata Dizel otomatik Civic gelseydi alırmıydım evet onuda beğendim onuda alabilirdim. VW grubunda DSG yüzünden ağzımız

    yandığı için halen bir otomatik seçeneğini düşünemiyorum malesef. Mazda 3 ise yol sesi rahatsız ediciydi.

    Bunun gibi genel faktörleri değerlendirirsek ortalamaları bu sınıfın üzerinde tutturan 2-3 araçtan biri Megane 4.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 9 Haziran 2017; 12:50:28 >




  • Hocam merhabalar. Bu dediginiz yakit tuketimi diger 1.5 dci lar icin gecerli midir? Yani kasa, agirlik gibi sartlar tuketimi tabiki degistirir ama bu tuketimlere yakin mi olur genel olarak?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dün Ankara'dan Çorum'a gittim, ortalama 4.6lt/100km, uzun yolda sabit hız 120 ile seyrettim genelde

    Aracın tek sıkıntısı yol tutuşu, lastik havalarını da soğuk lastikte önler 2.2 arkalar 2.0 olarak ayarlamıştım, konfor, yalıtım, ekonomi, performans iyi ama yol tutuşunu beğenmedim.

    touch 1.5 dci edc araç lastikler turanza t001, 3.000km'de



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 9 Haziran 2017; 13:20:12 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    Dün Ankara'dan Çorum'a gittim, ortalama 4.6lt/100km, uzun yolda sabit hız 120 ile seyrettim genelde

    Aracın tek sıkıntısı yol tutuşu, lastik havalarını da soğuk lastikte önler 2.2 arkalar 2.0 olarak ayarlamıştım, konfor, yalıtım, ekonomi, performans iyi ama yol tutuşunu beğenmedim.

    touch 1.5 dci edc araç lastikler turanza t001, 3.000km'de

    Ben uzun yıllar Mercedes ve Subaru gibi yol tutuş konusunda uzman araçlar kullandım.

    Megane 4 yol tutuşu gayet iyi aracın stabilitesi çok güzel. Sizin kullandığınız araçta sıkıntı olabilir.
  • 
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.