Şimdi Ara

@@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB 1.5dci EDC @@ (23. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.450
Cevap
40
Favori
137.875
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
76 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kubi.lay

    Ben sedan sahibi olarak hb arasinda diz mesafesi hariç çok fazla bir değişiklik hissetmedim, sedan ve hb birebir ikizler. Megane alma planlarınızmı var. ?

    Aslında talismana kaydım. Superb den vazgeçtim. Hiç aklımda yok iken Megan test edeceğim ama merakımdan. Talisman beni etkilemişti 😊

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Halalaluya H kullanıcısına yanıt
    Talismana bende bayılıyorum ha Renault Megane sahibi olduğum için felan değil, gerçekten harika bir araç Talisman. Megane'da talismanin küçük kardeşi, hemen hemen aynı ayarda sayılırlar. Muhakkak test sürüşü yapın hissettiklerinizi bizimle paylaşın lütfen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haunt54

    Merhabalar, 10 bin km devirmişsinşz, trim, lastik vb iç mekan sesleri ne durumda, yalıtım, sessizlik gibi konularda karşılaştırma yapabilirmisnz, almadan önce mutlaka başka araçlar da test etmişsinzdir.

    Merhaba, bugun itibariyle 10.100km yi bulduk ve 8 ay oldu.



    Şuan için trim yada moral bozucu bir ses yok bu konuya karşı bende çok hassas yaklaşıyorum. En ufak ritm sesten rahatsız olurum. Ankara'da olup birlikte görmek isteyen arkadaşımız varsa birgün buluşup gösterebilirim.



    Neredeyse bu sınıfta piyasada sözü geçen tüm araçları test ettim. Yalıtım konusunda C segmentinin en sessiz 3 aracından biri Megane 4 diğeri Golf 7 ve Audi A3. Ben aracın özellikle (1.5dci) motor ve yol yalıtımından çok memnunum. Bu benide çok şaşırttı ancak bu kez Renault bu sınıf için daha iyi çalışmış.



    Bugün BMW Borusan oto Çankaya Ankara bayisinde yeni 116d (1.5 dizel otm.) test ettik. Ne genel performans nede yol yalıtımı olarak Megane 4 ten (1.5dci) daha iyi değil. Bunu birebir görerek tanık olmak isteyen arkadaşlar varsa testlere birlikte gidebiliriz. Fiyat olarak 160bin tl gibi bir fiyat söylediler ki o fiyata Talisman 1.6dci EDC 160hp 380nm tork araç satılıyor. Yanına bile yaklaşamaz..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • yildiz kullanıcısına yanıt
    160 bin TL nin içindeki opsiyonlar nelerdi acaba?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • aracınız hayırlı olsun iyi günlerde kullanın..
    kafa karıştıran bir test inceleme ve sonuç ilişkisi olmuş
    bravo.
    ben fotografları beğenmedim madem profesyonel bir fotografçısınız.

    daha güzel kareler bekliyoruz sizden.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sxn4

    Benim planım var :) çok kararsızım 2014 model 520i ler 130k ₺ civarında. 110k verip megane alana kadar bmw mi alsam diye kafa patlatıyorum. Yılda 10k km geçmem. Yaş 33 ve bekarım:) önerilerinizi alayım

    O fiyata 2014 model 5 serisi olmaz, olsada ağır hasarlıdır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    160 bin TL nin içindeki opsiyonlar nelerdi acaba?

    Yeni 1 serisini Ahmet bey ile beraber test ettik,1.5 litre dizel motora yoğunlukla Renaulttan aşinayız. Donanım listesine göz gezdirmeden kabaca aldiğimiz liste fiyatiydı aslinda, benzinli 150 bin tl civarlarında dizel ise160 bin tl rakama sahip.

    Bayinin İndirimi felan derken mimimum alicanacak fiyat dizel için 157 bin benzinli için ise yine tahminen 145 ile 147 bin arası.

    1.5 litre dizel beslemeli motor hiç atak değil sanki çekmiyor araç ben hoşlanmadım, akabinde 1 serisi yalıtımı'da berbat ! Uğultu var araçta, özellikle arka koltukta daha belirgin duyuluyor, zengin ve yeni şoför adayları için pratik bir araç yoksa o servete kesinlikle değmez bir serisi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kubi.lay -- 20 Nisan 2017; 12:56:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bugün yeni BMW 5 serisi (G30) 520D Luxury testine gittim (BMW Çankaya / Balgat) bu test ile ilgili yine video çektik.

    Kısaca özetlemem gerekirse sürüş konforu anlamında yeni E serisine yaklaşmış ancak RFT lastikler nedeniyle

    azda olsa (BMW 1 serisine göre) lastik uğultusu rahatsız etmeyecek derecede mevcuttu ama yalıtımı çok daha

    başarılı bir önceki nesil F10 a göre. Direksiyon hissi BMW 1 serisi ile alakası yok çok daha iyiydi. (E serisi gibi)

    Ancak süspansiyon konforu her ne kadar F10 serisine göre çok daha iyi olsada asla Mercedes Benz E serisi

    havalı süspansiyon sistemi ''Airmatic''
    gibi değil hatta bu sınıfta diğer bir rakip Lexus GS200t gibide değil.

    Bunlar BMW 5 serisine göre resmen uçan halı konforunda sanki bir üst sınıf gibiydi..

    Müsait zamanda kısa bir videoda eklerim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 20 Nisan 2017; 14:5:30 >




  • 2013 yılında kullandığım sıfır i30,dizel ile şu anda kullandığım Megane HB icon,dizel arasında kıyaslama yapmam gerekirse;

    - Yakıt tüketimi açısından i30, Megane'ın yanına yaklaşamaz.

    - Megane'nın içi i30'a göre daha dar.

    - Aradan 4 yıl geçmesine rağmen, i30'da daha çok kullanıcı dostu özellikler vardı. Örneğin, gözlük saklama bölümü, içeriden far ayarı, kapı-içi saklama bölmelerinin genişliği

    - Megane'ın dikiz aynasından bakıldığında son derece sınırlı bir görüş alanı var.

    - Megane'nın direksiyon üzerindeki ve yanlarındaki fonksiyonel tuşların yerleşimi yeterli performans sağlamıyor.
  • lotus_dh L kullanıcısına yanıt
    Öncelikle detaylı değerlendirmeniz için teşekkür ederim..

    Tavan gözlük saklama kabı konusunda biraz düşüncesiz davranılmış orası aşikar yeterli yeride var yapılabilirdi.

    İç genişliği HB araç için gayet iyi düzeyde arka diz mesafesi konusunda önceki aracım Impreza ve Astra K biraz daha geniş.

    Dikiz aynasından bakıldığındaki sınırlı görüşün sebebi arka koltuk başlıklarının sedan modeldeki gibi yarım seçilmemesi

    bu konuyu bende yetkili serviste müşteri hizmetlerine şikayet olarak dile getirdim ve şuan arka sağ sol başlıkları söktüm görüş çok iyi.

    Bulunca sedan versiyondaki gibi hepsi yarım başlık takacağım olay bitecek. Megane direksiyon tuşlarının kullanımı gayet güzel bana göre

    ayrıca her zaman söylüyorum müzik sistemi için Renault un haricen yıllardır kullandığı direksiyon kolonu sağındaki butonlar çok kullanışlı.

    Megane 4 HB ve Sedan arka koltuk başlıkları farkı.

    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@ @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haunt54


    quote:

    Orijinalden alıntı: sxn4

    Benim planım var :) çok kararsızım 2014 model 520i ler 130k ₺ civarında. 110k verip megane alana kadar bmw mi alsam diye kafa patlatıyorum. Yılda 10k km geçmem. Yaş 33 ve bekarım:) önerilerinizi alayım

    O fiyata 2014 model 5 serisi olmaz, olsada ağır hasarlıdır.

    ACİL BOYASIZ HASAR KAYITSIZ ORJ. 65.000KM BMW 5.20i SUNROOF&DERİ

    İlan No: 422029261

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-acil-boyasiz-hasar-kayitsiz-orj-65.000km-bmw-5.20i-sunroof-deri-422029261/detay

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    Öncelikle detaylı değerlendirmeniz için teşekkür ederim..

    Tavan gözlük saklama kabı konusunda biraz düşüncesiz davranılmış orası aşikar yeterli yeride var yapılabilirdi.

    İç genişliği HB araç için gayet iyi düzeyde arka diz mesafesi konusunda önceki aracım Impreza ve Astra K biraz daha geniş.

    Dikiz aynasından bakıldığındaki sınırlı görüşün sebebi arka koltuk başlıklarının sedan modeldeki gibi yarım seçilmemesi

    bu konuyu bende yetkili serviste müşteri hizmetlerine şikayet olarak dile getirdim ve şuan arka sağ sol başlıkları söktüm görüş çok iyi.

    Bulunca sedan versiyondaki gibi hepsi yarım başlık takacağım olay bitecek. Megane direksiyon tuşlarının kullanımı gayet güzel bana göre

    ayrıca her zaman söylüyorum müzik sistemi için Renault un haricen yıllardır kullandığı direksiyon kolonu sağındaki butonlar çok kullanışlı.

    Megane 4 HB ve Sedan arka koltuk başlıkları farkı.

    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@ @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@

    Başlık konusunda sizinle aynı fikirdeyim. Sedan versiyondaki gayet iyi görünüyor. Yetkili servis, ücretsiz değiştirme yapabilir mi diye düşünmeye başladım :)

    Fonksiyonel tuşlara henüz alışamamış olabilirim. Haklılık payınız olabilir.

    Araçta, tecrübelerinize dayanarak, dikkat etmemiz gerekenler, kısayol/gizli menüler nelerdir acaba?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sxn4


    quote:

    Orijinalden alıntı: haunt54


    quote:

    Orijinalden alıntı: sxn4

    Benim planım var :) çok kararsızım 2014 model 520i ler 130k ₺ civarında. 110k verip megane alana kadar bmw mi alsam diye kafa patlatıyorum. Yılda 10k km geçmem. Yaş 33 ve bekarım:) önerilerinizi alayım

    O fiyata 2014 model 5 serisi olmaz, olsada ağır hasarlıdır.

    ACİL BOYASIZ HASAR KAYITSIZ ORJ. 65.000KM BMW 5.20i SUNROOF&DERİ

    İlan No: 422029261

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-acil-boyasiz-hasar-kayitsiz-orj-65.000km-bmw-5.20i-sunroof-deri-422029261/detay

    Şimdiden uyarayım dedim, sonra başınız çok ağrır, benden söylemesi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz


    quote:

    Orijinalden alıntı: haunt54

    Merhabalar, 10 bin km devirmişsinşz, trim, lastik vb iç mekan sesleri ne durumda, yalıtım, sessizlik gibi konularda karşılaştırma yapabilirmisnz, almadan önce mutlaka başka araçlar da test etmişsinzdir.

    Merhaba, bugun itibariyle 10.100km yi bulduk ve 8 ay oldu.



    Şuan için trim yada moral bozucu bir ses yok bu konuya karşı bende çok hassas yaklaşıyorum. En ufak ritm sesten rahatsız olurum. Ankara'da olup birlikte görmek isteyen arkadaşımız varsa birgün buluşup gösterebilirim.



    Neredeyse bu sınıfta piyasada sözü geçen tüm araçları test ettim. Yalıtım konusunda C segmentinin en sessiz 3 aracından biri Megane 4 diğeri Golf 7 ve Audi A3. Ben aracın özellikle (1.5dci) motor ve yol yalıtımından çok memnunum. Bu benide çok şaşırttı ancak bu kez Renault bu sınıf için daha iyi çalışmış.



    Bugün BMW Borusan oto Çankaya Ankara bayisinde yeni 116d (1.5 dizel otm.) test ettik. Ne genel performans nede yol yalıtımı olarak Megane 4 ten (1.5dci) daha iyi değil. Bunu birebir görerek tanık olmak isteyen arkadaşlar varsa testlere birlikte gidebiliriz. Fiyat olarak 160bin tl gibi bir fiyat söylediler ki o fiyata Talisman 1.6dci EDC 160hp 380nm tork araç satılıyor. Yanına bile yaklaşamaz..

    bizde geçen sene 1 serisi aldık araç sınıfı itibariyle başarılı..tork hp hızlanma ve sürüş dinamiklerinde.
    megan 4 kullanmadım ama sanki
    siz ibreyi hep megana doğru saptırmışsınız gibi duruyor..
    düşük segment de olsa premium bir alman ürününe karşı bir fransız mamulünü değerlendirmek bilemedim..

    ilave olarak bir kaç yıl sonraki değer kaybı ve kalite düzeyi kendini daha da hissettirecek.

    hangisi olduğunu yazmıyorum okuyanlar karar versin.

    dizel dolu donanımlı bir meganın fiyatı 100 bin ve üzeri..

    bu çizgide bence ibre premium markalara çevrilir.

    lütfen yanlış anlaşılmasın olayı bizim metal kutular sizinkini döver olarak bakmıyorum.

    dolu donanım marka algısı düşük marka almaktansa

    boş donanım premium almayı

    tercih ettiğimi dile getiriyorum.


    megan o paraları eder etmez ise göreceli.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kubi.lay


    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    160 bin TL nin içindeki opsiyonlar nelerdi acaba?

    Yeni 1 serisini Ahmet bey ile beraber test ettik,1.5 litre dizel motora yoğunlukla Renaulttan aşinayız. Donanım listesine göz gezdirmeden kabaca aldiğimiz liste fiyatiydı aslinda, benzinli 150 bin tl civarlarında dizel ise160 bin tl rakama sahip.

    Bayinin İndirimi felan derken mimimum alicanacak fiyat dizel için 157 bin benzinli için ise yine tahminen 145 ile 147 bin arası.

    1.5 litre dizel beslemeli motor hiç atak değil sanki çekmiyor araç ben hoşlanmadım, akabinde 1 serisi yalıtımı'da berbat ! Uğultu var araçta, özellikle arka koltukta daha belirgin duyuluyor, zengin ve yeni şoför adayları için pratik bir araç yoksa o servete kesinlikle değmez bir serisi

    Sanırım bir nokytayı DÜZELTMELİYİZ....

    Bmv nin kullandığı 1.5 litre 3 silindirli motor

    renonun motoru değil bmv nin kendi motorudur.

    yorumları bu şekilde yaparsak daha doğru olacak.

    yanlış biliçlendirmeyelim tüm kullanıcıları..

    bmv sadece 4 silindirli benzinli motorları 320 i gibi

    PSA dan aldı.

    1.5ve 1.6 dizelleri mercedes c,cla.a.b.vito111 de kullandı.




  • TEPEE PREMİUM PACK kullanıcısına yanıt
    1.5 litre dizel versiyonu 3 silindirli oldugunu bilmiyordum bilgilendirme için teşekkürler. 1.5 kendi motoru oldugunu biliyorum yalniz !! Akabinde mesajim'da renault motoru diyede bir ibare yazmadim.

    Belirttiğim gibi biz test sürüşüne gittik, amacım burada bmw markasina çamur atmak değil 5 km'lik test sonrasi arka koltukta hissettiklerimdi !!!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kubi.lay

    1.5 litre dizel versiyonu 3 silindirli oldugunu bilmiyordum bilgilendirme için teşekkürler. 1.5 kendi motoru oldugunu biliyorum yalniz !! Akabinde mesajim'da renault motoru diyede bir ibare yazmadim.

    Belirttiğim gibi biz test sürüşüne gittik, amacım burada bmw markasina çamur atmak değil 5 km'lik test sonrasi arka koltukta hissettiklerimdi !!!!

    estafirullah istediğinizi yazmakta serbesttiniz..

    ben sadece oradaki ibare renonun motorunu kullanıyor gibi düşmüş ve o şekilde algılanıyor

    onu düzeltmek istedim.tabiki o şekilde yazılmamış.

    yoksa çamur atmak vs kesinlikle düşünmediğim detaylar aracın fiyatı pahalı malum marka algısı ve arka tarafı oldukça dar.

    eleştirileriniz beklentileriniz tabiki göreceli ve değişken olacaktır:

    bu aracı aldık diye şirketten bize hisse vermediler.

    olumsuz yönleri var tabiki..




  • TEPEE PREMİUM PACK kullanıcısına yanıt
    Teşekkürederim. Sagolun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TEPEE PREMİUM PACK kullanıcısına yanıt
    Öncelikle değerli yorumlarınızla katıldığınız için çok teşekkür ederim.

    Tecrübelerinizi olumlu yada olumsuz bizlere aktarmanız ziyadesiyle memnun edici.

    Biz zaten yıllardır ailece Premium araçları icad eden bir markayı kullanıyoruz ve o konuda tecrübemiz tam

    ve marka model ne olursa olsun bunları yazarken ona göre yazıyorum içiniz rahat olsun.

    Yani hangisinin neresi iyi, neresi olmamış hemen gözümüze çarpıyor. Bu sınıfta (C segment)

    Premium olmuş olmamış benim için önemli olsaydı gider ikinci el alırdım.


    Şimdi Premium marka algısını bir kenara bırakalım. Benim Ankara'da 20 yıllık en yakın arkadaşlarımdan biri

    2012 model 116i Urban sahibiydi ve aracı bir süre bende kullandım. Hatta elimde kendi çektiğim fotolarıda mevcut.

    Henüz 20bin km olmadan trim seslerinden rahatsız olduğunu malzeme kalitesininde bu sınıf itibariyle öyle

    algılandığı gibi premium olmadığını bizzat çok iyi biliyorum. Araç çok iyi hızlanıyordu ZF8 şanzımanıda çok güzeldi

    ama aracın malzeme kalitesi premium denecek düzeyde değildi, dün test ettiğim 116d yine öyle. Ama bugün test ettiğim

    G30 yeni kasa 2017 BMW 520D premium araçtı.


    Yani sınıfa göre işler değişiyor. Yiğidi öldür hakkını yeme.

    Yazımı başından itibaren okursanız yüzlerce araç test etmiş biri olarak mümkün

    olduğunca objektif yaklaşmaya çalıştığımı görebilirsiniz. Sizden ricam bu yakınlarda

    mutlaka Megane 4 icon paket bir aracı test edin, ne demek istediğimi çok iyi anlayacaksınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 20 Nisan 2017; 22:33:25 >




  • Bugün Ankara Çankaya Balgat (Konya yolu) BMW bayisinde yeni G30 - 520D Luxury Line test ettim.

    Araç F10 a göre ciddi anlamda geliştirilmiş. Konfor ve yalıtım olarak çok daha iyi.

    Direksiyon dünkü yeni 116d ile alakası yok ancak yeni E serisi kıvamına gelmiş, süspansiyonda

    aynı şekilde (tabiki bir Airmatic gibi değil) Aracın yol ve motor yalıtımı F10 a göre

    iyileştirildiğinden ön direklerden gelen rüzgar seside 115km/h lardan itibaren çok hafif

    duyulmaya başlıyor dikkatli dinlerseniz ancak 140km hıza kadar çok rahatsız edici değil.


    Yeni E serisinde bu eşik 150km/h larda başlıyor ki ön camı daha dik olmasına rağmen Mercedes mühendisleri

    bu konudaki ustalıklarını konuşturmuşlar. Onun haricinde G30 kasa 520D de motor ve şanzıman uyumu çok güzeldi.

    3 ayda yaklaşık 55 araç test ettim ve bu sınıfta (E segment) gerçek anlamda en konforluları bana göre sırasıyla

    1- Mercedes Benz - E serisi (Airmatic) 2- Lexus GS200t 3- BMW 520D G30 diyebilirim..


    Bugünden kısa bir video






  • 
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.