Şimdi Ara

@@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB 1.5dci EDC @@ (47. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.442
Cevap
40
Favori
137.503
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
76 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4546474849
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ankara'da olsam mutlaka kaçırmaz, gelmek isterdim. Neyse yorumlarınızla idare edeceğiz artık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dukkha

    Herkese merhaba. Bugün daha önce de konuda belirttiğimiz gibi ahmet abi ile buluştuk beraber çok güzel vakit geçirdik.



    Bir kaç teste gittik,test ettiğimiz araçlar.



    İnfinity Q30

    i30

    Megane

    308



    Öncelikle Q30 konusuna parantez açıyorum araç fiyatını hiç ama hiç hak etmiyor. Bunu net bir şekilde belirtebilirim, Q30dan inip ahmet hocamın Megane aracı aşırı rafine ve sessiz geldi. Performans olarakta yine çok vasattı yalıtım olarak cidden başarısız.



    Aracın iç mekan ve kalite hisine lafım yok gayet başarılı,direksiyon hissi muazzam tabiri caiz ise ok gibi anında tepki veriyordu denememde.





    Megane sedan sürdük hb kasa ile aralarında çok açık fark vardı. Bu her detayda kendini belli ediyor mutlaka siz de iki aracı da test edin. Farkı siz de anlarsınız.





    İ30 da çok saçma derinlikte bir lastik vardı zaten diğer rakiplere göre bir tık fazla olan yol sesi o lastiklerle inanılmaz berbat olmuştu daha önce yazlıkla test ettiğimde o denli ses yoktu bunu da belirtmek isterim.





    Performans olarak içlerinde en başarılı araç i30 136 beygir ve araç cidden çok iyi gidiyor,internette performansı aktaramıyor felan demişler ama alakası yok buna eminim,Araba çok güzel yürüyor.



    Genel teknik özellikler de oldukça başarılı.







    Gelelim 308e bu araç çok keyifli. 4 defa test ettim ve gerek yalıtım gerek performans ve yalıtımda çok başarılı.



    Şanzımana ise zaten laf söylemek yersiz Zf şanzımana en yakın mükemmellikte ve kusursuz çalışıyor. Motorla uyumu çok başarılı,yol tutuşu ise dillere destan çok sağlam virajlardan kolaylıkla çıkıyorsunuz.



    Fakat bu unsurları bütün detaylarıyla tartınca kendime göre öne çıkan model 308 ve i30 yarın büyük ihtimal noktayı koymuş olacağım.(ailemle renk konusunda savaş veriyorum)



    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@



    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@



    Fotoğrafçı:@yildiz



    Herkese keyifli günler dilerim yildiz (ahmet) hocama da çok teşekkür ederim keyifli bir gün geçirdik kendisi çok donanımlı ve kaliteli bir insan.

    @Dukkha Tayfun tanıştığımıza çok memnun oldum kardeşim. Dün gerçekten iki otomobil tutkunu için keyifli bir gündü.

    Neredeyse her girdiğimiz bayiden bir model test ettik. (Infiniti Q30 , Megane 4 Sedan, Hyundai i30 ve Peugeot 308)

    Hepsi birbirinden güzeldi, bu arada seçimin konusunda tarafsız olduğumu sanırım sende farketmişsindir.


    Asla kimseye Megane 4 al diye üstelemem, zevkler ve renkler tartışılmaz ama ben yine olsa yine Megane 4 Hatchback alırım..

    Farkettiysen yalıtım ve genel konfor konusunda Megane 4 diğerlerinden daha iyiydi hatta Q30 1.5dci üçüncü kez test ediyorum

    iç malzeme kalitesi bir Audi yada Mercedes Benz den daha iyi olmasına rağmen yalıtım ve ağırlığına bağlı performans konusunda

    Megane 4 ün gerisindeydi. (Zaten Q30 tamamen GLA platformunda üretilen melez bir Mercedes Benz diyebiliriz)


    Ancak Megane 4 HB te sınıfının en ağırlarından biri (1385kg) bu anlamda 1.6lt 136hp lik İ30 un performansı bencede

    dün test ettiklerimiz içinde en iyisiydi ancak Megane 4 GT Line (1.6lt 130hp) kullandığım için onun sürüş performansı

    Recaro koltukları vs 0-100 süreleri aynı olsa bile daha zevkliydi diyebilirim. Malesef Oyak-Renault un yanlış stratejisi

    GT Line ve Sedanlarda sunulan 1.6lt dizelin artık satışa sunulmuyor olması.


    Kaldı ki şuan tüm Avrupa pazarında Megane 4 GT benzinli ve dizel versiyonu satışta. Hele ki 1.6 dci EDC 165hp 380nm tork

    olan Megane 4 GT HB versiyonu getirilmeyerek HB satışları resmen baltalanıyor diyebilirim.

    Eğer bu versiyon gelseydi işte ozaman gerçek rakipleri olan 1.6 dizel Astra , 308 yada i30 gibi rakipleri tamamen

    saf dışı bırakabilecek bir potansiyele sahip olurdu.




    Bu arada sabah saat 9 dan Akşamüstü saat 16 ya kadar bizim Megane 4 Hb 1.5dci edc bize eşlik etti

    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 3 Mart 2018; 12:7:18 >




  • Sizin gibi objektif ve tarafsız biriyle tanışmak zor hocam. Ülkemizin kanayan hastalığı ben aldım,en iyisi o malum.

    Cidden Renault akıl almaz saçmalıklar yaptı,özellikle 2018 politikaları tam rezillik.

    Türkiye de eğer Megane GT 1.6 165bg 380 torkluk canavar olsaydı ne yapar ne eder onu alırdım hiç sağa sola bakmazdım bile büyük ihtimal.

    Megane çoğu açıdan çok güzel sınıfında en başarılı 3 araç içerisinde benim görüşüm.


    Ama Mais ne yaptı zaten sipariş ile gelen Gt-Line sürümü de getirmeyi bıraktı,Bu gidişle sadece sedan üretip satacak.(Sedan bir çok konuda sıkıntılı geldi bunu gruplardan da öğrenebilirsiniz sürekli bir sorun)

    Ama elindeki kaliteli aracı kırpmalara doyamıyor mais.

    Megane ile Q30 yalıtım ve performans kriterlerinde Megane hükmen galip geliyor gözümde,böylesine premium bir araçta böyle hayal kırıklığı zor bulunur,aynı intiba 1.1.6d için de geçerli şahsım adına.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0B46CB32A -- 3 Mart 2018; 15:45:10 >




  • 308 için hangi donanım ve opsiyonlarla ne fiyat aldınız
  • Sedan bir çok konuda sıkıntılı geldi bunu gruplardan da öğrenebilirsiniz sürekli bir sorun.



    Hocam bunu demişsiniz ama aşırı bir sorun görmedim ben. Sizin bildiğiniz kronik ne sorun var?



    Bu arada benim engelli raporu çıkınca size yazayım düşündüğüm arabaları. Tercih kısmında çok yararınız olacak gibi



    Ben çok kararsızım. Bir de Ispartada çok az marka olunca test şansım da yok maalesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sedan da zamanla tamamen şirket için üretilen bir araç halini alacaktır. Malzeme kalitesi, yalıtımı azalacaktır. Fluence modelinde öyle oldu çünkü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bandırma10.5

    308 için hangi donanım ve opsiyonlarla ne fiyat aldınız

    308 GT Line 1.6hdi otomatik için 128 bin lira fiyat verdi bayi.

    Fakat ellerinde araç kalmamış 2018 lerde henüz gelmedi dedi.

    Tabi gelince bu fiyat yerinde durmaz o ayrı mesele..



    Ama ciddi anlamda 2 kez teste çıktık gerçekten sürüşü zevkli bir otomobil

    ben Golf ve Leon kullanırken bu hissiyatı almadım ama yineliyorum sürüş pozisyonunu

    tam olarak benim istediğim gibi ayarlayamıyorum 308 de koltuk tabana yeteri kadar inmiyor.



    Sanki 3008 kullanıyor gibi ayaklar karşıya değilde aşağı bakıyor buna bir türlü alışamadım.


    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 4 Mart 2018; 13:26:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: husamsdu

    Sedan bir çok konuda sıkıntılı geldi bunu gruplardan da öğrenebilirsiniz sürekli bir sorun.



    Hocam bunu demişsiniz ama aşırı bir sorun görmedim ben. Sizin bildiğiniz kronik ne sorun var?



    Bu arada benim engelli raporu çıkınca size yazayım düşündüğüm arabaları. Tercih kısmında çok yararınız olacak gibi



    Ben çok kararsızım. Bir de Ispartada çok az marka olunca test şansım da yok maalesef.

    Sedan megane hatta çoğu sedan araç avrupa da satılmamakta 3.dünya ülkelerinde daha maliyet ve hacim odaklı üretilmekte.


    Bu sebepten ötürü hatchback araç için üretilen parçalar sedana uydurulmakta,bu da daha kötü parça oturması yapıyor, hatchback araçlarda görmeyeceğiniz saçma sorunlar olabiliyor.

    Size tavsiyem eğer alacağınız modelin hatchback kasası varsa sedan almayın.

    Bu yukarı da bahsettiklerim hem hatchback hem sedan modeli olan araçlar için geçerlidir.

    Büyük bir memnuniyetle elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.


    Kararsızlık konusunda benimle yarışamazsınız buna eminim akşam i30 alacağım diye yatıp sabah 308 almak istiyor sonra o akşam tekrar kafam duman oluyor


    Ekleme: Megane Hb @yildiz Hocamda olduğu için bütün testlere iconcan eşlik etti, 2 kere sedan test ettim iki araçta hb kasaya göre başarısız yalıtıma sahiptiler, motor sesi bayağı kabinde idi keza yol sesi de daha fazla geldi ve şasi rijit değilmiş hissi uyandırdı kullanım esnasında.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0B46CB32A -- 4 Mart 2018; 20:53:24 >




  • Anlattıklarınızla kafama cuk oturdu şimdi. Sedane da kapının tam oturmadığımdan şikayet eden vardı. Demek ki HB olarak tasarlandığındanmış



    Benim kafamda aslında artık büyük araba istediğimden ki şu anda Clio kullanıyorum 7kişilik araçlar var. En başta 5008. Hatta Anlara'da bi yer 119.500₺ fiyat verdi dizel otm. Allure pack için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence Sedan ile HB arasında çok fark yok iki aracı da kullandım kendi aracımız Icon Sedan. Şu ana kadar yaşadığım tüm sorunlar HB ile ortak. Cam tavanın ses yapması, 1-2 vites kararsızlığı. Bu sorun iki modelde de olabiliyor. Test edilen araca da çok bağlı. Mesela Sedan test aracını test ettiğimde onun cam tavanında hiç ses yoktu bozuk yollarda. Kapı oturmaması, parçaların oturmaması gibi sorunlar HB'de de olabiliyor hatta video var youtubeda HB için. Mesela HB'lerde bagaj kapağı ayarsızlığından bagaj kapandığında o bölgede çizikler oluşturabiliyor, bu sorunu yaşayanlar var. Tabiki bunu istatistiğe vurursak belki sedanlarda daha çok sorun gözüküyor olabilir. Bunun da nedeni sedanın satışlarda çok daha fazla olması olabilir. Sedan ile HB arasında kalanlar tabiki test sürüşü gerçekleştirsin. Bence HB ile sedan arasında ilk önce görünüş ve kendi tarzınıza göre karar verin, ön yargınız olmasın psikolojik olarak etkiler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi R_DeNiro -- 5 Mart 2018; 0:25:4 >




  • husamsdu kullanıcısına yanıt
    Eğer aklınızda SUV varsa ve Raporla 119bin lira fiyat verildiyse kesinlikle 5008 düşünebilirsiniz.

    Ben aracın içine binip uzun süre inceledim, 3008 test etmiştim ve gerek yalıtımı gerek süspansiyon

    konforu gayet güzeldi. Bu haftada vakit bulursak 5008 test edicez kesinlikle güzel araç..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: R_DeNiro

    Bence Sedan ile HB arasında çok fark yok iki aracı da kullandım kendi aracımız Icon Sedan. Şu ana kadar yaşadığım tüm sorunlar HB ile ortak. Cam tavanın ses yapması, 1-2 vites kararsızlığı. Bu sorun iki modelde de olabiliyor. Test edilen araca da çok bağlı. Mesela Sedan test aracını test ettiğimde onun cam tavanında hiç ses yoktu bozuk yollarda. Kapı oturmaması, parçaların oturmaması gibi sorunlar HB'de de olabiliyor hatta video var youtubeda HB için. Mesela HB'lerde bagaj kapağı ayarsızlığından bagaj kapandığında o bölgede çizikler oluşturabiliyor, bu sorunu yaşayanlar var. Tabiki bunu istatistiğe vurursak belki sedanlarda daha çok sorun gözüküyor olabilir. Bunun da nedeni sedanın satışlarda çok daha fazla olması olabilir. Sedan ile HB arasında kalanlar tabiki test sürüşü gerçekleştirsin. Bence HB ile sedan arasında ilk önce görünüş ve kendi tarzınıza göre karar verin, ön yargınız olmasın psikolojik olarak etkiler.

    Haklısınız. ben de 2.el 2017 model 14 bin km 'de megane 4 sedan touch 1.5 dci aldım. gayet güzel bir araç. kapılar kapatılırken tok bir ses geliyor. izolasyon iyi sayılır. sadece yağmurlu havalarda bağaj kapağı açılınca bağaj içine çok su alıyor




  • yildiz kullanıcısına yanıt
    Hocam merakla sizden test sonucu bekliyorum. Özellikle yakıt,ses, süspansiyon ve multimedya hakkında.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba herkese,

    Bugün Ahmet abi ile tam 7 adet modeli test ettik çok keyifli ve otomobil sever için şevk dolu bir gündü,test ettiğimiz modeller şunlar;

    Audi A3  1.6 TDI S-Tronic

    Opel Astra 1.6 D/AT

    Opel Insignia 1.6 D/AT

    VW Golf 1.0 TSI DSG

    Seat Leon 1.0 TSI DSG

    Megane 4 1.2 TCe EDC ICON

    Peugeot 5008 1.6 HDI EAT6  



    1-Audi A3  1.6 TDI S-Tronic

    Araç sadece audi logosunu taşıyor geriye kalan bütün kısımları sıradan bir c sınıfı,hatta c sınıfında daha iyi olan akranları var.

    Performans

    Alt devirleri canlı olsa da motorun bu araca yetmediğini hissettim,audi değil de diğer vag grubu araç sürüyormuş hissi hakim içinizde.Sadece ben audi diyebilmek için kabine motor sesi bir tık daha alınıyor ve bunun hoş bir tınısı var.

    Şanzıman bildiğimiz dsg, geçişleri çok başarılı ve hızlı. Her ne kadar marka temsilcileri parça ve yazılım farkı olduğundan bahsetse de saatli bomba olduğu ve almadan önce 3 gece düşünmesi gerektiğini unutmamak gerek.

    Yalıtım

    Aracın yalıtımı seat leon ile tıpatıp aynı,bu cidden hayal kırıklığı yarattı ben de.
    Sedan olmasından mı bilemiyorum fakat arka torsiyon çubuklarının çalışma frekansı kısa,bu görece sert süspansiyon ile iyice perçinlenmiş,megane bu konuda çok daha başarılı,bunu iki aracın davlumbazını incelediğiniz de net olarak anlayabilirsiniz.

    İç Mekan

    Audi bu klasmanda iç mekanı oldukça sade tutuyor bildiğiniz üzere,iç mekan da en beğenmediğim noktadan başlamak gerekirse ortadaki ekranı hiç sevmediğimi söyleyebilirim.
    Aracın çoğu kişiye premium hissettiren kısmı gömülü ekran ve kullanımı keyifli orta konsoldaki yönlendirme butonu olsa da benim için bu his havalandırma kanallarında.

    Kanallar o kadar muazzam ve başarılı görünüyor ki sadece oturup o kanal ile vakit geçirebilirsiniz,tam anlamı ile ele tok gelen yapısı ve her açıda sabitleme olanağı gerçekten iyi iş benim için.
    Krom detay sanılan ama bunun aksine hava şiddetini ayarlayabildiğiniz yuvarlak halkalar çok kullanışlı,yine bu halkaları yan yana düşündüğünüz de aracın logosunun ortaya çıkması ise başarılı bir mühendislik örneği.

    Sonuç

    Araç bu fiyat bandında premium aracım var diyebilmek isteyenler için,donanım olarak yeterli olsa da sürüş keyfi ve yaşattığı hissiyat pek de bununla alakalı değil.

    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@

    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@

    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@

    @yildiz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0B46CB32A -- 7 Mart 2018; 0:8:27 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: husamsdu

    Hocam merakla sizden test sonucu bekliyorum. Özellikle yakıt,ses, süspansiyon ve multimedya hakkında.

    Bugün 7 farklı marka ve modeli test ettik Tayfun ile birlikte.

    Test ettiğimiz 5008 de ;

    Yalıtım orta seviyede, Tüketim 308 ve 3008 den biraz daha fazla, ses sistemi oldukça başarılı (Focal)

    Multimedya ekranı özellikle geri görüş kamerası çözünürlüğü çok kötüydü. Süspansiyon sistemi bir SUV

    den beklediğimiz gibi başarılıydı. Hız kadranı lcd ve oldukça iyi tasarlanmış veriler içeriyor.

    Birkaç foto ekleyeceğim vakit buldukça.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam çok iyi oldu bu. Çok teşekkür ederim. Youtube'den izlediğim kadarıyla 7 kişinin "gerçekten " sığabildiği tek SUV 5008. Yakıtın fazla olması normal aslında o boyutlarda bi araç için. Yalıtımın iyi olmaması üzdü beni ama köpük gibi bi şeyler var AliExpress'te onlarla düzeltebilirim sanırım. Önem verdiğim multimedya ise beni şimdi çok düşündürdü tercih konusunda çünkü bu işe düşkünüm. Acaba dışardan multimedya alıp taksam olur mu?

    Bu arada araba testinden hoşlanıyorsanız diğer 7 kişilik SUV testinizi 4 gözle bekliyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi husamsdu -- 7 Mart 2018; 5:31:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dün yazdığım mesajda belirtmeyi unuttuğum bir nokta var koltuklar.





    A3 koltukları cidden başarısız,duster da olan koltukla aynı. Giriş pakette bu bahsettiğim,bir üstünde yarı deri var ama o da yine başarısız Megane 4 cidden çok çalışmış koltuğa premium sınıf gibi geniş,kaliteli,rahat.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yildiz kullanıcısına yanıt
    sanırım ankarada 308 için en çok zorlayan ve en düşük teklifi alan benim

    2017 model makyajlı allure comfort paketi + safety paketi + tekno gri

    takip ettiğim kadarıyla forumlarda bu fiyatı alan göremedim öyleki 2. el fiyatlarının da altında

    i-cockpit bir süre sonra alışınca tadından yenmez bir hal alıyor

    308 de koltuklar megane koltuğu gibi saracak olsa özellikle virajlarda

    direksiyon ve göz hizasındaki kadranla tam bi ballı kaymak benim adıma

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bandırma10.5

    sanırım ankarada 308 için en çok zorlayan ve en düşük teklifi alan benim

    2017 model makyajlı allure comfort paketi + safety paketi + tekno gri

    takip ettiğim kadarıyla forumlarda bu fiyatı alan göremedim öyleki 2. el fiyatlarının da altında

    i-cockpit bir süre sonra alışınca tadından yenmez bir hal alıyor

    308 de koltuklar megane koltuğu gibi saracak olsa özellikle virajlarda

    direksiyon ve göz hizasındaki kadranla tam bi ballı kaymak benim adıma



    Peugeot TR deposunda çok sayıda 308 olduğu kesin zira 2018 lerin geliş tarihini bile veremiyorlar.

    Bu bağlamda inebildikleri kadar iniyorlar fiyatlarda. Allure sormadığımız için net bir şey söyleyemem

    ama GT line için 126bin lira son fiyat verdiler ki bu otomobil donanımıyla olsun iç mekanıyla olsun

    oldukça güzel bir seçenekti. Özellikle dünkü birbirinden farklı 7 otomobil testinden sonra farklar

    daha bariz anlaşılmaya başlandı. İlk örneği @Dukkha (Tayfun) Audi A3 olarak vermiş kaldıki Audi Premium

    geçinen bir marka ama A3 ile 308 ile kıyasladığımızda fiyatları ve size sundukları ele alındığında 308 ipi göğüslüyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Dün (6 Mart 2018 Salı) @Dukkha Tayfun kardeşim ile birlikte yeni test sürüşleri için sabah 09.15 te

    Doğuş Oto Çankaya bayisinde buluştuk. Sırasıyla tek tek randevu aldığımız otomobilleri test ettik.


    Test ettiğimiz otomobiller sırasıyla ;

    * A3 Sedan 1.6 TDI 116 hp Design S tronic PI.

    * Opel Astra Excellence 1.6 D / AT6

    * Opel Insignia Excellence 1.6D / AT6

    * VW Golf 7 Makyajlı 1.0 TSI 110hp DSG Comfortline

    * Seat LEON 1.0 EcoTSI 115 HP DSG Ecomotive

    * Megane 4 HB 1.2 TCe 130hp EDC ICON

    * Peugeot 5008 1.6 HDI EAT6

    * Peugeot 308 1.6 HDI EAT6 (bir kaç gün önce 3.ncü kez test edildi)

    * A3 Sedan 1.6 TDI 116 hp Design S tronic PI.

    Öncelikle bizi Ülkemizde insanları etkisi altına alan ''Marka ve Premium algısıyla'' şaşırtan Audi A3 ten başlayalım.

    Audi bildiğimiz gibi BMW ve Mercedes Benz gibi üst segmentler ile yarışan bir firma. Hal böyle olunca insanın bu

    markadan beklentileri haliyle biraz yüksek oluyor. Gerçi ben daha öncede defalarca Audi A3 - A4 - A6 ve A8 test etmeme

    rağmen birde Tayfun ile birlikte gidip görelim dedim. Bakalım 2018 modellerde neler değişmiş.


    İç tasarım konusunda bildiğimiz gibi Almanlar oldukça iyidir Audi A3 bu konuda rakiplerine göre biraz zayıf kalsada

    Özellikle İtalyan işi havalandırma menfezleri tasarımı çok hoşumuza gitti. Tuşların yerleşimi ve dokunma hisleri oldukça

    güzeldi. Ancak yeryer kullanılan ucuz görünümlü malzeme (özellikle bagaj bölgesi ve koltuklar) hiç yakışmayacak türden seçilmiş.

    Benim için en önemli unsurlardan birine yani otomobilde konforun başlıca sebebi olan konuya gelelim..


    Yalıtım Önce Seat Leon hiç ara vermeden 10dk ardından Golf 7 ve hemen peşinden Audi A3 ve Megane 4 test edince bu konuda

    Fransızların ne kadar ileri gittiklerini bariz görebiliyorsunuz. Almanlarda özellikle Golf 7 bu konuda beğenimizi kazandı ve

    rafine sürüş anlamında bence olması gereken en iyi ortalamayı yine Golf tutturdu diyebilirim. Bu nedenle tüm dünyada en çok

    tercih edilen C segment Golf ancak sizi her zaman düşündüren bir DSG olmasaydı ilk tercihlerimden biri yine Megane 4 yada Golf olurdu.

    Yalıtımda Audi A3 ile Seat Leon birbirini takip ediyor diyebilirim. Ya Seat iyileştirilmiş yada Audi A3 elden geçirilmesi gerekiyor bu konuda.

    100km/h geldiğiniz anda ön direklerden üfleyen rüzgar sesini rahatsız edici şekilde duyuyor olmak Audi amblemi taşıyan bir otomobile

    yakışmıyor, bu anlamda A serisi Mercedes Benz ve ardından BMW 116 kesinlikle Premium sınıfta A3 ten çok daha iyi..


    Performans olarak VW gruba ait 1.6 TDI bu konuda bekleneni veriyor fakat yineliyorum asla yeni nesil bir

    Megane 4 1.6dci - Opel Astra 1.6D - Peugeot 308 HDI ve Hyundai I30 da bulunan 1.6 dizel ünite gibi atak, ve titreşimsiz değil.

    Ben dizellerin performans konusunda pek tartışılması taraftarı değilim performans istiyorsanız kesinlikle Turbo benzinli alacaksınız


    Konfor konusunda Audi A3 te kullanılan süspansiyon sistemi biraz daha tok ayarlanmış ve kullanırken güven veriyor ancak

    şahsen konfor odaklı olmasını beklerdim ama bu konuda aralarında en iyisi sırasıyla Golf 7 , Megane 4 ve Peugeot 308 diyebilirim.

    Opel Astra ve Audi A3 biraz daha sert ayarlanmış ancak bunu sürüş dinamiklerinde Opel lehine bir avantaj olduğunu görebiliyorsunuz A3 değil.


    Sonuç : Şahsi fikrim C segment otomobiller içinde pek iddialı olmayan A3 modeli ile Audi markanın beklentilerinden aşağıda ama bende

    bu sınıfta varım dercesine bir otomobil üretmiş. BMW yada Mercedes Benz bu sınıfta kesinlikle daha rafine otomobiller sunabiliyor.

    Satış rakamlarıda bunu doğruluyor aslında günümüzde 150bin lira altında dolu bir C segmentin olmadığını düşünürsek Audi bence

    nispeten 150 bin lira sınırından daha yüksek fiyatı ve düşük donanım seviyesi ile son seçeneklerden biri olabilir.


    Not: Lütfen yorumlarken iyice okuyup özümseyerek yorum yazın zira biz fiyat performans anlamında bir karşılaştırma yapıyoruz

    yani örneğin 150 bin lira paramız var ve hangi model bize neler sunuyor bu öncelikli değerlendirme yaptık.

    Yoksa özel sipariş Audi A3 alırsınız 300 bin lirayı geçer tabiki bu test ettiğimiz modelden iyi olur bunu bilelim..

    Gerektiği kadar objektif davranmaya çalışıyorum sanırım geçen hafta tanıştığımız Tayfun kardeşim beni tanıdıktan sonra

    ona tavsiyelerimi duyduğunda bir marka fanatiği değil otomobil tutkunu olduğumu anlamıştır. Bugün Megane 4 var ama satıp yarın

    Subaru Levorg alabirim yada Mercedes Benz A serisi. Hayatımızın bir döneminde hepsinden bir tutam kullanmak bize mutlaka iyi gelecektir



    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 14 Mart 2018; 19:55:10 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 4546474849
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.