Şimdi Ara

@@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB 1.5dci EDC @@ (49. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Mr. Angelo , Mr. Angelo Daha Az
2 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 2 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
1.381
Cevap
39
Favori
134.772
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
76 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4748495051
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    6 Mart 2018 de Test ettiğimiz otomobiller sırasıyla ;

    * A3 Sedan 1.6 TDI 116 hp Design S tronic PI.

    * Opel Astra Excellence 1.6 D / AT6

    * Opel Insignia Excellence 1.6D / AT6

    * VW golf 7 Makyajlı 1.0 TSI 110hp DSG Comfortline

    * Seat LEON 1.0 EcoTSI 115 HP DSG Ecomotive

    * Megane 4 HB 1.2 TCe 130hp EDC ICON

    * Peugeot 5008 1.6 HDI EAT6

    * Peugeot 308 1.6 HDI EAT6 (bir kaç gün önce 3.ncü kez test edildi)

    **********************************************************************

    2 - Peugeot 308 1.6 HDI EAT6

    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@



    İç tasarımı en cesur ve en farklı model hangisi deseler herkesin aklına sanırım ilk önce 308 gelir.

    Tasarım konusunda oldukça cesur davranan fransız firma sadeliği ve farklılığı seviyor. Şahsen orta konsolunu

    ve direksiyon simidini çok sevmesemde kullandıkça zevkli ve alışılabilir gelmeye başlıyor. Ancak Oturma pozisyonu

    benim için hala yanlış (gerektiği kadar alçalmıyor) bu nedenle SUV kullanıyormuş gibi ayaklar aşağı bakıyor.

    İç mekanda malzeme kalitesi özenli seçilmiş ve nispeten Megane ve Golf gibi kalite algısı oldukça iyileştirilmiş.


    Yalıtım Daha öncede bahsettiğim gibi eskiden bu konuda Almanlar iyiydi ancak şimdi Fransızlar bu konuda

    ciddi anlamda ilerleme kaydetmişler ve 308 inde yalıtımını gayet başarılı bulduk. Yuvarlanma gürültüsü rahatsız

    etmiyor sadece 1.6 hdi motorun sesi yüksek devirlerde Megane ve Golf e göre içeride biraz fazla hissediliyor hepsi bu.


    Performans konusunda 308 de kullanılan 1.6 hdi ünite oldukça başarılı ve EAT6 ile gücünü yola gayet iyi

    aktarabiliyor. Vites geçişleri ZF8 i andırıyor ve oldukça güven veriyor ancak vites geçiş ''hızı'' konusunda hiçbiri DSG gibi değil.

    Sanırım bu yüzdende ''Hızlı koşan Atın b.ku seyrek düşüyor'' !!


    Konfor 308 makyajla birlikte elden geçirilen süspansiyon sistemi sayesinde konforu makyajsız modeline göre arttırılmış

    özellikle bunu sert tümsek türü darbe emişlerde hissediyorsunuz. Hızlı girilen virajlarda yada ani şerit değişimlerinde yana

    yatma eğilimi sizi tedirgin etmiyor. Ben direksiyon tepkilerini ve süspansiyonun çalışma karakterini beğendim diyebilirim.


    Sonuç : Makyajlı 308 avantajını EAT6 ile güzel koruyor ve iyi bir iş çıkardıkları kesin.

    Nispeten 2013 yılından bu yana piyasada olan bu kasa yakın zamanda değişecek gibi duruyor onun haricinde alınmaması için

    pek bir sebep bulunmuyor ama şahsi görüşüm zevkler ve renkler tartışılmaz iç mekan tasarımı ve sürüş pozisyonu bana uygun gelmedi.



    Not: Lütfen yorumlarken iyice okuyup özümseyerek yorum yazın zira biz fiyat performans anlamında bir karşılaştırma yapıyoruz

    yani örneğin 150 bin lira paramız var ve hangi model bize neler sunuyor bu öncelikli değerlendirme yaptık.

    Yoksa özel sipariş Audi A3 alırsınız 300 bin lirayı geçer tabiki bu test ettiğimiz modelden iyi olur bunu bilelim..

    Gerektiği kadar objektif davranmaya çalışıyorum sanırım geçen hafta tanıştığımız Tayfun kardeşim beni tanıdıktan sonra

    ona tavsiyelerimi duyduğunda bir marka fanatiği değil otomobil tutkunu olduğumu anlamıştır.

    Bugün Megane 4 var ama satıp yarın Subaru Levorg alabirim yada Mercedes Benz A serisi.

    Allah kısmet ederse hayatımızın bir döneminde hepsinden bir tutam kullanmak bize mutlaka iyi gelecektir.






    Hocam test için teşekkürler. Makyajla birlikte süspansiyonların elden geçtiğini siz hissederek mi söylediniz yoksa buna dair bir bilgi mevcut mu? Ben bu yönde bir bilgi bulamamıştım..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Bugün günlerden Peugeot 308 1.6 HDI EAT6


    308 benim en ilgimi çeken ve aylarca işte alacağım araba bu dediğim bir model,gerek şanzımanın yeni nesil tork kon. olması gerek bluehdi ile tüketim ve performansı bir arada harmanlaması beni kendine çeken en büyük iki etkendi.

    Fakat 2018 yılında artık 308 için yaşlılık evresi olduğuna inanıyorum,bu sebep ve makyajla donanım çıkartılması beni farklı arayışlara şans vermeye itti.

    308 sürüş hissi olarak çok keyifli sınıfında ender özelliklere sahip bir model,tersine kadran yukarıda konumlanan iCocpit kişiyi otomobil de değilmiş hissi uyandırıyor o direksiyonun ufaklığı ile adeta go-kart sürüyormuş gibisiniz.

    Yalıtım olarak yine c sınıfındaki en başarılı araçlardan motor sesi bir tık duyulsa da sesi çok hoş tınıya sahip,sport modu ile gelen yapay ses içinizi gıcıklıyor,eminim sahip olanlar sport moddan çıkmıyorlardır
    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@
    yol sesi ve genel izolasyonu başarılı bulduğum araçlardan kendisi,genel olarak toplamak gerekirse yukarı da belirttiğim yaşlılık ibaresi her ne kadar kasa da kesinlikle hissedilmese de iç mekanda bu çok göze gelmekte. 2013 yılının ileriye dönük oldukça modern tasarımı 2018 yılında artık zayıf kalıyor benim gözümde,özellikle yol bilgisayarının grafikleri ve detayı bunu çok hissettiriyor.

    Nasıl söylesem bir astra,golf,megane iç mekanına bakıp sonra 308 iç mekanına baktığımda bir şeyler eksik gibi geliyor bana.

    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@

    Son makyajlı hali ile konsolda bulunan kırmızı dikişler ve geliştirilen kapasitif dokunmatik ekran vites kısmındaki fırçalanmış metalin yerini siyah piano black trime bırakması onu güzelleştirmede başarılı olmuş.

    Satın alanı üzmeyecek,keyifle yıllarını size hizmete dökecek bu araç yıllarca sürülmeli o bunu kesinlikle hak ediyor.@@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0B46CB32A -- 8 Mart 2018; 19:4:20 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Subaru levorg kullandiniz mi? Onun yalitimi nasil? Tecrubeniz varsa 2010 legacy hakkinda da yorumlarinizi duymak isterim.

    Cevapladım ama görmediniz sanırım

    quote:

    3 yılda 2 farklı Subaru impreza 1.5 Sedan ve HB otom. AWD kullandım çok memnun kaldım.

    Ankarada bir çok Subaru buluşması organize ettim, son buluşmamızda Mavi gölde 30 araca yakın toplanmıştık çok zevkli geçmişti.

    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@ @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@

    Subaru ayrı bir dünya, satmak zorunda kaldım çünkü Ankara heryer rampa ve 1.5lt atmosferik için uygun değildi.

    2016 yazında Impreza'yı sattığım gün yine Subaru bayisine giderek aklımda olan Levorg'u almak istedim.

    Defalarca test ettiğim ve bir model, böyle bir yol tutuş böyle bir sürüş zevki bu segment hiçbir otomobilde yok.

    Yalıtım olarak SW yani Sport Tourer olması itibariyle arka büyük bagaj bölümünden iç mekan bildiğiniz gibi bir bez

    ile izole edildiği için o arka lastiklerden gelen ses azda olsa sizi rahatsız ediyor tabi Megane ve Golf ten sonra.


    Yoksa Japon otomobilleri içinde karşılaştığım en iyi yalıtım önce Lexus sonra Subaru'larda (Outback) onun haricinde

    Tek kelimeyle muazzam bir otomobil Levorg. Ödeme koşulları ve yakıt tüketimi hesaplarımıza uymayınca vazgeçmek

    zorunda kaldığımız ve bu ülkede alıp rahat rahat kullanmadığımız otomobillerden biri malum vergiler ve yakıt fiyatları.




    2010 Legacy oldukça konforlu bir otomobil güvenlik anlamında bütün Subaru'lar bildiğiniz gibi en üst seviyede

    Şuan Sivas'ta yakın arkadaşlarımdan Özgür 2010 Legacy satın aldı ve çok memnun. Uzun süre kullanmadım kısa bir

    test sürüşü yapmıştım ama Legacy karakterinde Subaru genleri taşıdığı için yine etkilemeyi başarmıştı.

    İstanbul yada Ankara'daysanız servisleri oldukça fazla ve kolay kolay sorun çıkarmayan bir yapıya sahip.

    Ben 3 yıl süresince en ufak sorun yaşamadan LPG ile kullanıp çok memnun kalarak satmıştım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 8 Mart 2018; 18:28:47 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • yildiz kullanıcısına yanıt
    Gordum hatta videoyu izledim oglen ama cevap yazarken araya isler gelince kapatmak zorunda kaldim, sonra da unutmusum.



    Ben avensis, auris, lexus rx 300 derken hep toyota aldim imprezaya kadar. Lexus ayri bir olay ama subarular bu piyasada alinacak en iyi ikinci el araclar bana gore. 2011 imprezanin yalitimi, konforu, yol tutusu yeni auristen bile daha iyi bana gore. Fiyatlari da cok uygun. Dediginiz gibi motoru keyif noktasini sikinti. Is yogunlugunda araba alip satma sureci gozumu korkutmasa legacy e gecerdim. 2.0 impreza da olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • s700 kullanıcısına yanıt
    Belki duymussunuzdur 308 in makyajlanmadan önce özellikle ön aks ve arka aks sistemlerinde çözemedikleri bir ses vardı. Bu ses özellikle tümseklerden geçerken boşluk varmış gibi ses yapmasına sebep oluyordu ve servisle konuştuk bunu düzeltmişler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün yani 9 Mart 2018 Test ettiğimiz otomobiller

    BMW 116d 1.5 Dizel ZF8 Premium Line

    BMW 118i 1.5 Benzin ZF8 Premium Line

    Kia Niro 1.6 Hybrid DCT6 Exclusive HEV

    Kia Ceed 1.6 crdi DCT7 Premium

    01-06 Mart 2018 de test ettiğimiz otomobiller sırasıyla ;

    * A3 Sedan 1.6 TDI 116 hp Design S tronic PI.

    * Opel Astra Excellence 1.6 D / AT6

    * Opel Insignia Excellence 1.6D / AT6

    * VW golf 7 Makyajlı 1.0 TSI 110hp DSG Comfortline

    * Seat LEON 1.0 EcoTSI 115 HP DSG Ecomotive

    * Megane 4 HB 1.2 TCe 130hp EDC ICON

    * Peugeot 5008 1.6 HDI EAT6

    * Peugeot 308 1.6 HDI EAT6

    * Hyundai i30 1.6 crdi DCT7

    * Subaru XV 1.6i CVT Xclusive

    * Infiniti Q30 1.5dci 7G-DCT (Mercedes Benz GLA Platformu & Renault dci motor)


    Bugün değerlendirmeye hangi modelden başlasam bilemiyorum. Hepsi birbirinden güzel tadlarda..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 9 Mart 2018; 17:10:11 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • yildiz kullanıcısına yanıt
    Ben araç isimlerini okurken yoruldum vallahi

    Otomobil sever biri için çok keyifli bi hafta olmuş



    Boş bi vakit ayarlasam benim de test etmek istediğim araçlar var ama vaktim yok...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Ben araç isimlerini okurken yoruldum vallahi

    Otomobil sever biri için çok keyifli bi hafta olmuş



    Boş bi vakit ayarlasam benim de test etmek istediğim araçlar var ama vaktim yok...

    Bende hangisinden başlasam bilemiyorum hepsi birbirinden güzel deneyimler oldu.

    Gerçi ben buradaki tüm modelleri (Niro hariç) daha önce defalarca kullanmıştım ama

    yinede güzelvakit geçirdik. Amacımız Tayfun @Dukkha kardeşimize doğru araç için karar

    verme aşamasında yardımcı olabilmek..


    3 - Opel Astra Excellence 1.6 D / AT6

    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@



    İç tasarımı İç tasarım ve görünüm olarak en iyilerden biri kuşkusuz yeni Opel Astra HB olmuş.

    Özellikle üst versiyonda (Excellence) bolca kullanılan ''piano black'' kaplama iç mekana oldukça şık

    bir hava katmış. Tuşların yerleşimi yerli yerinde ve klima kontrol ünitesi kullanımı oldukça basit.

    Kullanılan malzeme kalitesi Leondan iyi Golf ve Megane ile kıyaslanacak düzeye ulaşmış ancak daha elit bir

    hava var sanki. Bunu bolca kullanılan piano siyah kaplamaya bağlıyorum kullanımı zor ama görüntüsü çok alımlı..


    Yalıtım Astra yol yalıtımı konusunda Leon ve Ceed e göre daha iyi ama Megane 4 ve Golf 7 den daha iyi değil.

    Lastik sesi ve motor sesi azda olsa kabine yansıyor ancak rahatsız edici düzeyde değil. Ben şahsen başarılı buldum.


    Performans olarak 1.6 dizel 136hp ve 320nm tork gerçekten güzel ve keyifli bir kullanım sunuyor ancak biraz

    sesli çalışıyor. Motorun şanzımanla uyumu güzel ve direksiyon tepkileride hoşumuza giden detaylar arasında.

    Şasenin hafif olması ve yol tutuşa olan etkisi hissedilir düzeyde iyi, Leon gibi davranıyor diyebiliriz.


    Konfor Opel eskiden sert olarak bilinirdi ancak şimdiki otomobillerinde konfor kavramı dahada gelişti.

    SÜspansiyonun darbe emişleri Golf 7 ve Megane 4 e göre daha tok bir yapıda ve iyi yol tutuşa etkisi olumlu düzeyde.


    Sonuç : Yeni Astra bence iyi bir Opel olma yolunda ilerliyor. Motorun performansı ve tam otomatik şanzımanın

    uyumu memnun edici düzeyde ancak yakıt tüketimi dci ve hdi dan biraz fazla. Direksiyon tepkileride sürüşte güven veriyor,

    genel anlamda beğendiğimi söyleyebilirim. Tasarımının güncel olması tercih edilebilir bir seçenek olmasını sağlıyor.


    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@



    Not: Lütfen yorumlarken iyice okuyup özümseyerek yorum yazın zira biz fiyat performans anlamında bir karşılaştırma yapıyoruz

    yani örneğin 150 bin lira paramız var ve hangi model bize neler sunuyor bu öncelikli değerlendirme yaptık.

    Yoksa özel sipariş Audi A3 alırsınız 300 bin lirayı geçer tabiki bu test ettiğimiz modelden iyi olur bunu bilelim..

    Gerektiği kadar objektif davranmaya çalışıyorum sanırım geçen hafta tanıştığımız Tayfun kardeşim beni tanıdıktan sonra

    ona tavsiyelerimi duyduğunda bir marka fanatiği değil otomobil tutkunu olduğumu anlamıştır.

    Bugün Megane 4 var ama satıp yarın Subaru Levorg alabirim yada Mercedes Benz A serisi.

    Allah kısmet ederse hayatımızın bir döneminde hepsinden bir tutam kullanmak bize mutlaka iyi gelecektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 9 Mart 2018; 19:7:41 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • yildiz kullanıcısına yanıt
    Ben de astrayı oldukça beğenmiştim test sürüşünde. İç mekanı fotoğraflarda bi garip geliyordu bana ama gidip içine oturunca verdiği his güzel fakat malzeme kalitesi bence daha iyi olmalıydı. Konsola piano black yayarak yumuşak plastik kullanımdan kısmışlar, zekice bi hareket gibi ama bana göre pek hoş değil.



    Onun dışında 10 bin kilometredeki test aracında, o meşhur astra trim seslerini ben duymadım ve aracın konforu gayet iyi idi, her ne kadar sert deseler de beni oldukça tatmin etti, dediğiniz gibi tok bi yapısı vardı.



    Performans zaten mükemmel, 136 beygiri sonuna kadar hissettiriyor araç. 1.6 dizeller içinde en iyi giden otomobil. Tüketimi de bu performansa oranla gayet makul.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam Megane 4'te trim sesi sorunu yaşadınız mı hiç ? ön konsoldan veya kapılardan gelen bir ses var mı araçta?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _MaxPayne_ -- 9 Mart 2018; 21:5:49 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_

    Hocam Megane 4'te trim sesi sorunu yaşadınız mı hiç ? ön konsoldan veya kapılardan gelen bir ses var mı araçta?

    Merhaba ahmet abinin aracı ile gidiyoruz testlere bu sebeple yeterince deneyimleme fırsatım oldu bu bahsettiklerinizi.



    Aracı 25 bin kilometre de ve en ufak çıt sesi yok,çok başarılı megane 4 özellikle yalıtım ve diğer hususlar da özellikle hb kasa çok daha rijit ve rafine.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geliyor gönlümün efendisi temmuzu bekleyinn meganın pabucu dama atılacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_

    Hocam Megane 4'te trim sesi sorunu yaşadınız mı hiç ? ön konsoldan veya kapılardan gelen bir ses var mı araçta?

    Yalıtım konusunda C segment için neredeyse tüm modeller içinde Megane 4 HB ve Golf 7 referans alıyoruz o derece iyi.

    Trim sesi sedanlarda yaşayan duyuyorum, belki hb de olanda vardır ama ben 25bin km dir gerek Ankara gerek farklı illerde

    malum, ülkemizin muazzam bozuk yollarında her gün kullanıyorum trim sesi henüz yok. Sadece her HB de olan arka bagaj tablası

    yarı serbest olduğu için ''aşırı bozuk yolda'' hafif ses yapar oda Golf ve BMW 1 serisi dahil her HB de var zaten.

    Ön konsol ve kapılar çok rijit ve iyi birleştirilmiş. Benim zaten trim sesine takıntım var rahatsız olursam 1 gün tutmam satarım.


    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 10 Mart 2018; 0:40:54 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Ahmet Bey Merhaba,

    Paylaşimlariniz cok faydali ve forumda artik unutulan bir seviyede.Çok fazla araç test etmissiniz ve bana gore kendi aracinizi kayirmadan objektif yorumlar yapiyorsunuz.Konuyu baya inceledim fakat civicle ilgili özel bir yorumunuzu göremedim.Civic ile ilgili yorumunuz nedir acaba? Özellikle ses yalitimi,konfor ve tokluk konusunda?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Emekleriniz icin tesekkurler. Fakat yorumlarinızı subjektif buldum maalesef. Bu segmentte hemen hemen tüm modelleri kullandım, test ettim. Benim sahsi fikrim Megane 4 bu segmentte totalde ilk 5 e giremez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: themurat54

    Ahmet Bey Merhaba,

    Paylaşimlariniz cok faydali ve forumda artik unutulan bir seviyede.Çok fazla araç test etmissiniz ve bana gore kendi aracinizi kayirmadan objektif yorumlar yapiyorsunuz.Konuyu baya inceledim fakat civicle ilgili özel bir yorumunuzu göremedim.Civic ile ilgili yorumunuz nedir acaba? Özellikle ses yalitimi,konfor ve tokluk konusunda?

    Murat bey iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim.

    Yeni Honda Civic 3 kez test ettiğim bir otomobil. (1 kez 1.6lt atmosferik 2 kez 1.5 Turbo RS HB ve Sedan olarak)

    Honda Civic bir önceki nesil ile kıyaslanırsa yalıtım olarak geliştirilmiş bunu hemen hissediyorsunuz.

    Diğer Alman ve Fransız rakipleri ile kıyaslandığında yalıtım anlamında hala eksikleri olduğunu düşünüyorum.

    Şahsi fikrim süspansiyon ve direksiyon tepkileri konusunda Alman ve Fransızlara ders verebilecek nitelikte iyi.

    Tüm modeller böyle, hiçbiri tam anlamıyla eksiksiz değil. Ama ortalamayı en iyi tutturanlar zaten satış rakamıyla belli ediyor.

    Ben sürüş karakterini biraz Subaru'ya benzetiyorum, kullanımı oldukça zevkli bir otomobil. Özellikle alçak sürüş pozisyonu çok iyi..


    .

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Ben de astrayı oldukça beğenmiştim test sürüşünde. İç mekanı fotoğraflarda bi garip geliyordu bana ama gidip içine oturunca verdiği his güzel fakat malzeme kalitesi bence daha iyi olmalıydı. Konsola piano black yayarak yumuşak plastik kullanımdan kısmışlar, zekice bi hareket gibi ama bana göre pek hoş değil.



    Onun dışında 10 bin kilometredeki test aracında, o meşhur astra trim seslerini ben duymadım ve aracın konforu gayet iyi idi, her ne kadar sert deseler de beni oldukça tatmin etti, dediğiniz gibi tok bi yapısı vardı.



    Performans zaten mükemmel, 136 beygiri sonuna kadar hissettiriyor araç. 1.6 dizeller içinde en iyi giden otomobil. Tüketimi de bu performansa oranla gayet makul.

    Astra benimde hoşuma gidiyor ancak kullanıcılardan gelen geri bildirimler oldukça düşündürücü.

    Tam otomatik olmasına rağmen sorun yaşayan arkadaşlar ile görüştüm. Onun haricinde memnun olanlarda var.

    Zevkler ve renkler meselesi. Burada yorumları subjektif bulan arkadaşlarda var saygı duyuyorum ama yine

    bu forumdan Tayfun arkadaşımız geldi kendi gözleriyle gördü ve duydu. Sanırım başka bişey söylemeye gerek yok.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • C segmentinde genel olarak her yönüyle iyi olan 4 araç var bana göre de.



    1 serisi

    Astra

    Megane

    308



    Sana subjektif diyen objektif olamaz abi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4- VW golf 7 Makyajlı 1.0 TSI 110hp DSG Comfortline

    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@


    İç tasarımı Golf'ün iç tasarımı konusunda söyleyecek olumsuz bir yön pek yok sadece

    nispeten gözümüze artık aşina gelen ve farklı olmayan fakat kullanışlı bir panel karşımızda.

    Yer yer kullanılan soft touch malzemeler kalite hissini arttırıyor, bu konuda VW oldukça iyi.

    Bilgi ekranının dokunmatik hissi güzel kullanımı kolay ve kalitesi iyi. Ben yeni dijital hız

    gösterge panelini beğeniyorum ancak kişiselleştirme olmaması bana göre eksi yönü olmuş.


    Yalıtım Yalıtım konusunda Megane 4 Hb den sonra hatta neredeyse aynı diyebileceğim

    tek C segment otomobil Golf 7 HB oldu, ses frekansı insanı rahatsız etmeyen boyutlarda

    tabi bu benzinli modelde böyle. Dizel golf biraz daha sesli çalışıyordu ama ben beğendim.


    Performans Piyasadaki en hızlı diyebileceğim otomatik şanzıman tabiki DSG.

    Ancak yinede olabilecek arızalar beni şahsen hala korkutuyor ve bu hisle otomobili uzun dönem

    kullanmak bana sıkıntı verir diye tekrar alamadım. (Servisle bu konuyu konuştuk, milletin burada

    artık bitti dediği mekatronik arızasının devam ettiğini söyledi)

    1.0 Motorun performansı özellikle hızını alınca göz dolduracak kadar iyi.

    Motor Sanki 2.0lt atmosferik 136hp lik motorlar gibi hissettim diyebilirim ama sesi çok daha iyiydi.

    Her ne kadar bu kadar küçük hacim sevmesemde turbo destekli motor bu kasayı zorlanmadan yürütüyor.


    Konfor Süspansiyon konforu anlamında BMW 1 serisi ile birlikte Golf 7 ve Megane 4 yine en başarılı

    olanları (Tabi Mazda 3 ve Honda Civic'i unutmamak lazım) Özellikle darbe emişi takdire değer.

    Sürüş anlamında en rafine araçların başında geliyor diyebilirim. DSG nin çalışma karakteride oldukça iyi.


    Sonuç : Golf 7 gerçekten ortalama değerler ele alındığında her konuda iyi bir model.

    Ben sürüşünü ve konforunu beğeniyorum. Tabi 1.0lt yerine 1.5lt 150hp yeni motorun olmasını tercih ederdim.

    Ama yinede neden bu sınıfta her zaman ilk sıralarda olduğunu sürüşte hissedebiliyorsunuz.

    Ancak artık yeni rakipleri Golf 7 yi geçebilmek için çok çalıştıklarını hatta çoğu disiplinde üstünlük

    sağladıklarınıda söylemek yanlış olmaz. Sanırım yeni Golf 8 çıtayı yeniden belirlemek zorunda kalacak..

    Çünkü artık rakipleri gerçekten arayı kapatmış kadar iyiler.. Özellikle yol tutuş konusunda..

    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@


    Not: Lütfen yorumlarken iyice okuyup özümseyerek yorum yazın zira biz fiyat performans anlamında bir karşılaştırma yapıyoruz

    yani örneğin 150 bin lira paramız var ve hangi model bize neler sunuyor bu öncelikli değerlendirme yaptık.

    Yoksa özel sipariş Audi A3 alırsınız 300 bin lirayı geçer tabiki bu test ettiğimiz modelden iyi olur bunu bilelim..

    Gerektiği kadar objektif davranmaya çalışıyorum sanırım geçen hafta tanıştığımız Tayfun kardeşim beni tanıdıktan sonra

    ona tavsiyelerimi duyduğunda bir marka fanatiği değil otomobil tutkunu olduğumu anlamıştır.

    Bugün Megane 4 var ama satıp yarın Subaru Levorg alabirim yada Mercedes Benz A serisi.

    Allah kısmet ederse hayatımızın bir döneminde hepsinden bir tutam kullanmak bize mutlaka iyi gelecektir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • hocam merhaba bende ikinci el siyah megane hb 4 siyah aldım. Ankaradaysanız bir ara görüşelim özellikle şu gizli özellikleri açmayı. Android car gibi :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 4748495051
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.