Şimdi Ara

@@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB 1.5dci EDC @@ (51. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.267
Cevap
35
Favori
130.083
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
74 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4950515253
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 9 Mart 2018 Test ettiğimiz otomobiller

    *** BMW 116d 1.5 Dizel ZF8 Premium Line

    *** BMW 118i 1.5 benzin ZF8 Premium Line

    Kia Niro 1.6 Hybrid DCT6 Exclusive HEV

    ***Kia Ceed 1.6 crdi DCT7 Premium

    01-06 Mart 2018 de test ettiğimiz otomobiller sırasıyla ;

    *** A3 Sedan 1.6 TDI 116 hp Design S tronic PI.

    *** Opel Astra Excellence 1.6 D / AT6

    * Opel Insignia Excellence 1.6D / AT6

    *** VW golf 7 Makyajlı 1.0 TSI 110hp DSG Comfortline

    *** Seat LEON 1.0 EcoTSI 115 HP DSG Ecomotive

    * Megane 4 HB 1.2 TCe 130hp EDC ICON

    * Peugeot 5008 1.6 HDI EAT6

    *** Peugeot 308 1.6 HDI EAT6

    * Hyundai i30 1.6 crdi DCT7

    * Subaru XV 1.6i CVT Xclusive

    * Infiniti Q30 1.5dci 7G-DCT (Mercedes Benz GLA Platformu & Renault dci motor)

    *******************************************************************************

    6 - Kia Ceed 1.6 crdi DCT7 Premium

    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@


    İç tasarımı Kia iç tasarım konusunda kardeşi i30 a göre daha güzel bir görünümde,

    malzemeler ve piano black kaplama göze hoş görünüyor, tuşların yerleşimi ve kullanımı kolay.

    Direksiyon ve konsol tasarımı i30 a nazaran daha kendine has gibi duruyor. Ben beğeniyorum.

    Yalıtım konusunda yeni i30 kardeşi Ceed e göre daha iyi. Özellikle Ceed içinde yolculuk

    ederken lastik sesi uzun mesafelerde rakiplerine oranla hissedilir derecede rahatsız edici olabiliyor.

    Umarım yeni Ceed de en azından i30 gibi yada daha iyi olur ama Alman ve Fransız rakipleri kesinlikle çok iyi.

    Performans 1.6 dizel Motorun performansını beğeniyorum, i30 ile aynı motor olduğu için performans

    anlamında oldukça tatmin edici diyebilirim ancak yakıt tüketimi konusunda aynı fikirde değilim.

    DCT7 çift kavrama olmasına rağmen güzel bir şanzıman ancak hala ısınma problemleri ile başı dertte.

    Yeni i30 da şanzıman yağı daha yüksek ısıya dayanıklı bir yağ ile değiştirilip düzeltilmiş deniyor.

    Sıfır i30 araca bindiğinizde önlem olarak vites topuzu üzerine asılı bir etiketle sizi uyarıyor ve selamlıyor.

    Konfor Aracın genel konforu güzel sadece yalıtım var olan konforu negatif etkileyebiliyor.

    Süspansiyon sistemi ve çalışma aralığı gayet başarılı ama Golf yada bir Megane gibi rafine değil.

    Sonuç : Kia Ceed alıştığımız yüzünden olsa gerek tasarımı artık çok çekici gelmiyor.

    Yeni Ceed dış görünümüde çok farklı değil ama yumuşayan hatlar daha güzel görünüyor. Test ettiğimiz

    modelde azda olsa trim sesi vardı ama asla bir Leon yada Astra kadar rahatsız edici değildi..

    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@


    Not: Lütfen yorumlarken iyice okuyup özümseyerek yorum yazın zira biz fiyat performans anlamında bir

    karşılaştırma yapıyoruz yani örneğin 150 bin lira paramız var ve hangi model bize neler sunuyor bu öncelikli

    değerlendirme yaptık. Yoksa özel sipariş Audi A3 alırsınız 300 bin lirayı geçer tabiki bu test ettiğimiz

    modelden iyi olur bunu bilelim.. Gerektiği kadar objektif davranmaya çalışıyorum sanırım geçen hafta

    tanıştığımız @Dukkha Tayfun kardeşim beni tanıdıktan sonra ona tavsiyelerimi duyduğunda bir marka fanatiği

    değil otomobil tutkunu olduğumu anlamıştır. Bugün Megane 4 var ama satıp yarın Subaru Levorg alabirim yada

    Mercedes Benz A serisi. Allah kısmet ederse hayatımızın bir döneminde hepsinden bir tutam kullanmak

    bize mutlaka iyi gelecektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 18 Mart 2018; 20:16:58 >




  • @yildiz ahmet abimin dediklerine ek olarak kendimce yorumlarsam ceed yalıtım anlamı ile cidden başarısız bir araç, 80 ile giderken bağırmamız gerekti birbirimizi duyabilmek için.



    Şuana kadar test ettiğim yol sesi, rüzgar sesi olarak en başarısız araçtı,umuyorum ki yeni gelecek kasası çok daha rafine ve sessiz olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0B46CB32A -- 14 Mart 2018; 23:54:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 7- BMW 116d 1.5 Dizel ZF8 Premium Line

    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@


    İç tasarımı BMW nin klasikleşen iç tasarımı artık değişme zamanı geldiği sinyallerini veriyor.

    Malzeme kalitesi sınıf standartlarında tabiki C segment 1 serisinde bir 5 serisi malzemesi asla yok ama

    rahatsız edici bir kaç sert plastik dışında genelde kullanılan malzeme yeterli seviyede. Yanilenen gösterge

    paneli şık ve rahat okunuyor ancak tamamen dijital ve kişiselleştirilebilir özelliğe sahip olmaması idareten

    yapıldığını gizleyemiyor. A serisi ile kıyaslandığında Makyajlanan A serisi kesinlikle daha kaliteli.

    Arka koltuk diz mesafesi bu sınıfta en dar olan modellerden biri zaten satın alacak kişi bunu bilerek alıyor.

    Yalıtım BMW 1 serisinde yalıtım insanı rahatsız etmeyecek bir frekansta ve iyi denilebilir

    (Bu sınıfta az farkla Golf 7 ve Megane 4 ün ardında kalıyor.) 3 silindir Motorun tatlı hırıltısı kabine

    yüksek devirlerde yansıyor ancak sportif kullanımı seven birini rahatsız edecek bir seste değil.

    Yalıtımın biraz daha iyi olmasını beklediğimizi söylediğimizde her yetkili olayı Run-Flat lastiklere bağlıyor

    ancak test ettiğimiz modelde Continental TS830P kış lastikleri vardı yani Run-Flat değildi bunada dikkat ettik.

    Ayrıca bahsi geçen Golf 7 ve Megane 4 te yine Hankook ve Nokian WR D4 kış lastikleri mevcuttu.

    Performans Yeni 1.5lt 3 silindir ünite her ne kadar yerini aldığı 1.6 dizel gibi performanslı olmasada

    görevini iyi yerine getiriyor. Ardında ZF8 de olsa performansın yetmediğini ara hızlanmalarda çok net görebiliyorsunuz.

    Ancak genel kullanımda düşük yakıt tüketimi ile 1.5lt benzinli 3 silindirliye ülkemiz şartlarında daha iyi bir alternatif

    olarak görünüyor. Ben genel performansını beğendim diyebilirim.

    Konfor Darbe emiş ve genel süspansiyon karakteri oldukça iyi, bu konuda Almanlar işi şansa bırakmıyor.

    Ancak test ettiğimiz segmentindeki diğer modeller ile kıyaslandığında görece tok bir yapıya sahip.

    Sonuç : BMW 1 serisi ülkemizde oldukça popüler bir C segment HB. Genel özellikleri son arkadan itişli

    nesli ile zevkli kullanımlara izin veren bir karaktere sahip. Sürüş hissiyatı ve netliği takdire değer.

    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@


    Not: Lütfen yorumlarken iyice okuyup özümseyerek yorum yazın zira biz fiyat performans anlamında bir

    karşılaştırma yapıyoruz yani örneğin 150 bin lira paramız var ve hangi model bize neler sunuyor bu öncelikli

    değerlendirme yaptık. Yoksa özel sipariş Audi A3 alırsınız 300 bin lirayı geçer tabiki bu test ettiğimiz

    modelden iyi olur bunu bilelim.. Gerektiği kadar objektif davranmaya çalışıyorum sanırım geçen hafta

    tanıştığımız @Dukkha Tayfun kardeşim beni tanıdıktan sonra ona tavsiyelerimi duyduğunda bir marka fanatiği

    değil otomobil tutkunu olduğumu anlamıştır. Bugün Megane 4 var ama satıp yarın Subaru Levorg alabirim yada

    Mercedes Benz A serisi. Allah kısmet ederse hayatımızın bir döneminde hepsinden bir tutam kullanmak

    bize mutlaka iyi gelecektir.




  • Opel Astra Excellence 1.6 D / AT6
    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@


    Performans: Araç 136 beygir ve 320 tork,bu kağıt üzerinde olduğu gibi sürüşte de hissettiriyor, gaza kararlı bir şekilde basarsanız alt devirlerden itibaren yeri kazıyarak gidiyor araç,bu aracı sürüp performans konusunda memnun olmamak kolay değil.

    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@

    Yalıtım: Yalıtım olarak sınıf standartlarında ufak da olsa yol sesi alıyor(kışlık lastik farkı olabilir) Motor sesi ve ufak da olsa vibrasyonunu hissediyorsunuz kabinde,kapıları kapattığınız da tamamen izole olmadığıma inandım,özellikle motor hırıltısını gaza basma şiddetine göre hava menfezlerinden alıyor.

    İç Mekan: Sınıfının en başarılı iç mekanlarından birine sahip olan Astra bunu parçaların birleştirilmesinde gösteremiyor,göze hoş gelen bu iç mekanda trim seslerini almanız sinirinizi bozabilir.
    Benim fark ettiklerim kapı tutamaç noktaları ve konsol da belirli belirsiz yerlerde idi.(Test Aracı 30 Bin km de)

    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0B46CB32A -- 16 Mart 2018; 21:12:6 >




  • Astra da kol dayama bölgesi altında kalan ve klima kontrol ünitesine doğru uzanan orta konsolda



    Golf 7 de olduğu gibi biraz asağı konumlandırılmış bu biraz eski bir tasarım olarak konsolun bütünlüğünü bozuyor.



    Onun haricinde Klima kontrol ünitesi altındaki saklama cebide çok küçük ve pek işe yaradığıda söylenemez.



    Devir yükseldikce artan titreşim ve buna bağlı trim sesleri bencede bu modele yakışmıyor.

    @Dukkha

    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 17 Mart 2018; 10:28:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    Astra da kol dayama bölgesi altında kalan ve klima kontrol ünitesine doğru uzanan orta konsolda



    Golf 7 de olduğu gibi biraz asağı konumlandırılmış bu biraz eski bir tasarım olarak konsolun bütünlüğünü bozuyor.



    Onun haricinde Klima kontrol ünitesi altındaki saklama cebide çok küçük ve pek işe yaradığıda söylenemez.



    Devir yükseldikce artan titreşim ve buna bağlı trim sesleri bencede bu modele yakışmıyor.

    @Dukkha

    .

    Hocam öncelikle bu güzel testler için çok teşekkür ederim size..Astra'nın gösterge panelindeki rakamlar sadece bana mı küçük geliyor yoksa siz de aynı şeyi farkettiniz mi merak ettim?Saygılarımla...




  • hemide kamanlı H kullanıcısına yanıt
    Evet gösterge paneli aslında sürücü için en önemli iç tasarım enstrümanlarının başında geliyor.

    Astra'da gösterge panelinde özellikle hız göstergesi banada okunması zor ve ters gelmişti.

    Bu segmentte bana göre en okunaklı ve şık gösterge panelleri BMW 1, 308, Megane 4 ve Golf 7 lerde.

    Ayrıca Alfa Guiletta, Leon ve A serisi gösterge panelleride bu sınıfta en sportif göstergeler denilebilir.

    Ben kişiselleştirme ve sürüş karakterine göre 5 farklı renk seçeneğine sahip olan Megane 4 lerdeki

    yeni dijital gösterge panelini kullanışlı ve şık buluyorum. Ama çeşit arttıkça insan daha çok istiyor

    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@@@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@

    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@@@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@
    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@@@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 17 Mart 2018; 13:8:39 >




  • Karar verdinmi @Dukkha (Tayfun) ?
  • 8 - BMW 118i 1.5 benzin ZF8 Premium Line

    İç Mekan tasarımı ve Yalıtım bir önceki test yorumunda bu modelin dizeli ile aşağı yukarı aynı.

    Performans 1.5lt lik 3 silindir ünite nispeten eski 1.6lt 4 silindirlisine göre daha sağır.

    Hızlanması yeterli seviyede ancak ara hızlanmalar eski tadından uzak. (2012 118i Urban çok güzeldi)

    Yakıt tüketimide haliyle kağıt üzerindeki verilerin bir hayli üzerinde çıkıyor. 1 serisini sakin

    kullanmak aracın ruhuna aykırı ve bunu istesenizde ayağınız yapmak istemiyor..

    Sonuç : Bu kasa için yeterli denilebilecek bir turbo benzinli performansı sunuyor. Süspansiyon

    darbe emişi, orta düzeyde yalıtımı ve kendine has direksiyon tepkileri ile kullanımı her zaman zevkli

    bir otomobil 1 serisi. Ancak fiyatına oranla sunduğu kısır donanım seviyesi (jant kapakları vs) markaya

    hiç yakışmayacak cinsten kalemler içeriyor. Agresif tasarımı BMW genleri taşıdığını hissetmenizi sağlıyor.


    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 18 Mart 2018; 20:15:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    Karar verdinmi @Dukkha (Tayfun) ?

    Selamlar ahmet abi,



    Alacağım dediğim 308 tam bir muallaklıkları bitmiyor.Marka algısı, peugeotun son dönem de 308i gözden çıkarır tavırlar alması ve gt-line donanımın artık ülkeye gelmeyeceği gibi aşırı saçma politikaları beni attığım her adımda soru işaretleri ile boğuyor.





    Geriye kalan tam otomatik rakibi astra ve sınıfının en başarılı araçlarından megane yine bu kulvarda yarışıyor,seninle gittiğimiz testlerde de işittiğin gibi,stokta araç olmaması beni açmaza sürükleyen en önemli etken.


    Tek kelime ile özet : BINGO



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0B46CB32A -- 18 Mart 2018; 20:39:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kararını merakla beklemekteyiz @Dukkha
  • 48.sayfadan itibaren incelemelerinizi okuyorum.Öncelikle elinize emeğinize sağlık.

    Olası bir aracımı değiştirme durumum olursa,Sonra kendi kendime 1.5 dci 90 hp Megane IV HB’te işimi fazlasıyla görür diyerekten Renault fiyat listelesine gözatma ihtiyacı hissettim.Tabi ki bu incelemelerin ve karşılaştırmaların payı da büyük.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ec.dmn

    Kararını merakla beklemekteyiz @Dukkha

    Yarın 2 yere daha uğrayıp kararını netleştireceğiz kısmet olursa..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 19 Mart 2018; 17:45:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese merhaba

    Bugün ahmet abi*Yildiz ile iki modeli test ettik ve otomobil sever için yine güzel bir gün geçirdik.

    Öncelikle yaptığı güzel kampanya ile yarışa 1-0 önde başlayan Volvo V40 T3 Modelini test etmeye gittik, Bir volvo içerisindeyseniz kendinizi özel hissediyorsunuz bunu en başından belirtmek istiyorum.



    Her parçası her noktası özenle oturtulmuş ve bütün parçaları ile yaşlanmasına rağmen,son makyajla hala albenisini kaybetmediğini gösterdi bize.

    PERFORMANS

    Test sürüşüm esnasında şanzıman ve motorun müthiş uyumu gözlerden kaçmıyor,araba çok güzel hızlanıyor ( T3 motor 4 silindir 152 beygir gücünde ve 250 torka sahip)

    Bu gücü çok güzel hissediyorsunuz tam bir evcilleştirilmiş canavar,her deviri dolu dolu çeviriyor araç.



    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@

    KONFOR

    Süspansiyon sönümlemeleri çok başarılı çok sessiz çalışmakta ve çalışma oranı oldukça yüksek bilerek yolun bozuk noktalarına girdim ve çok tatmin oldum,koltukları gerçek deri döşeme ve yanal destekleri yeterli direksiyon hissi ise yine konfora dayalı.



    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@

    YALITIM

    Yol sesi almıyor araç izole biçimde seyehat ediyorsunuz. (110km/s kadar denendi)

    Motor sesine değinmyorum bile benzinli ve coldstart itibari ile 0 titreşim 0 ses.



    GENEL

    Şanzıman ve motor uyumunu güzel bulduğum ve benim yegane beğendiğim tam otomatik (tork kon.) Şanzımanı aktif şehir içi güvenlik özellikleri ile oldukça başarılı bir araç fakat donanım olarak günümüz şartlarına ayak uydurmakta zorluk çekiyor(Kronik premium marka sorunu)

    Son makyaj ile oldukça tatlı ve hırçın çift karakterli sizin kimliğinizle uyumlu bir araç olmuş makyaj ile.

    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0B46CB32A -- 20 Mart 2018; 21:42:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bir diğer test ettiğimiz model Yakından tanıdığımız Megane 4 DCI EDC.



    Megane,ahmet abinin sahip olduğu araç ve bütün testlere m4 ile gidiyoruz bu yüzden sürekli biniyorum ve araba cidden çok güzel,hem sınıfının en konforluları arasında hem de yalıtım olarak sınıf liderlerinden, rutin halinde farklı araçlar kullanınca buna emin oluyorsunuz.Sürüş pozisyonu muazzam güzellikte,çok rahat hissediyorsunuz megane sürerken.

    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@


    PERFORMANS

    test güzergahı çok kısaydı ve düz yoldu performans anlamında yeterli,şanzıman güzel işler çıkartıyor. tüketim ve emisyon odaklı bir motor.

    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@
    KONFOR

    Aracın arka tekerler torsiyon olmasına rağmen farklı bir teknoloji ile başarılı kılınmış,direksiyon zaten sınıfının en rahat ve kolay direksiyonlarından sizi hiç yormuyor park manevralarında.(Hıza duyarlı ve bu konuda başarılı)

    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@
    YALITIM

    Sessiz ve rijit bir yapıya sahip, davlumbazlarının sünger dolu olması ile yol sesi almıyorsunuz(120 km/s) Kadar)

    En ufak uğultu yok şehir içinde.



    GENEL

    Araç sınıfı itibari ile çok başarılı her isteğinize yanıt veriyor donanım ve konfor ile iç mekanın şık ambiyansı tam anlamı ile her kişiye hitap eden bir araç,tek diyebileceğim keşke Tam otomatik şanzımana sahip oldaydı araca diyebileceğim tek şey bu.

    Yine de normal kuru kavrama yerine getrag üretimi yağlı çift kavrama kullanılması performans olarak değil de uzun ömürlülükte başarılı.

    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0B46CB32A -- 21 Mart 2018; 8:25:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • BMW'deki 3310 misali multimedya ekranı, Megane'nın motorunda değeri ancak 1 TL olan leğenin "motor kapağı" olmaması ve Volvo'nun af edersiniz "erkek at organı" şeklindeki el freni bayağı gözümü tırmaladı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sirrüs -- 21 Mart 2018; 0:37:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsinde eksikler var bazılarında kozmetik bazılarında tasarımsal bazılarında yalıtım

    hiçbiri tam olarak 10 numara değil. Burada tercihler zevk meselesine dönüşüyor aslında.

    Ama biz malesef şu piyasa ötv şartlarında gönlümüzden geçeni hiçbir zaman alıp kullanamıyoruz.


    Ortalamayı en iyi tutturanlar belli , Megane 4 ve Golf 7 hem yakıt tüketimi hem konfor olarak

    diğerlerinden öne geçmeyi başarıyor aslında, genelde bu sınıfta beklentilerde bunlar.

    BMW 1 serisi iyi hoş güzelde bu sınıfta 170bin liralar ve vasat donanımla jant kapağı olmuyor işte

    Yaptığımız bu testlerde beni en başında (1.5yıl önce) olduğu gibi cezbeden iki araç oldu.


    * Benzinli öncelikse Volvo V40 T3 ve BMW 118i

    * Dizel öncelikse Megane 4 HB 1.5dci EDC yada Golf 7 1.6TDI DSG

    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@@@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 21 Mart 2018; 13:28:21 >




  • 01-06 Mart 2018 de test ettiğimiz otomobiller sırasıyla ;

    *** A3 Sedan 1.6 TDI 116 hp Design S tronic PI.

    *** Opel Astra Excellence 1.6 D / AT6

    * Opel Insignia Excellence 1.6D / AT6

    *** VW golf 7 Makyajlı 1.0 TSI 110hp DSG Comfortline

    *** Seat LEON 1.0 EcoTSI 115 HP DSG Ecomotive

    * Megane 4 HB 1.2 TCe 130hp EDC ICON

    * Peugeot 5008 1.6 HDI EAT6

    *** Peugeot 308 1.6 HDI EAT6

    * Hyundai i30 1.6 crdi DCT7

    * Subaru XV 1.6i CVT Xclusive

    * Infiniti Q30 1.5dci 7G-DCT (Mercedes benz GLA Platformu & Renault dci motor)

    9 Mart 2018 Test ettiğimiz otomobiller

    *** BMW 116d 1.5 Dizel ZF8 Premium Line

    *** BMW 118i 1.5 benzin ZF8 Premium Line

    Kia Niro 1.6 Hybrid DCT6 Exclusive HEV

    ***Kia Ceed 1.6 crdi DCT7 Premium

    20 Mart 2018 Test ettiğimiz otomobiller

    Volvo V40 T3 1.5 Momentum (Benzinli Turbo Geartronic)

    Volvo S60 T3 1.5 Premium (Benzinli Turbo Geartronic)

    Megane 4 HB 1.5dci EDC ICON

    ------------------------------------------------------

    9- Volvo V40 T3 1.5 Momentum (Benzinli Turbo Geartronic)

    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@

    İç tasarımı Volvo geleneksel ön konsol tasarımı ve kendine özgü karakteri ile diğer markalardan

    ayrılan butik bir çizgiye sahip. Ben her zaman Subaru'da olduğu gibi Volvo'yu ayrı bir yerde tutarım.

    İsveç'te bulunduğum dönemde Volvo'yu daha yakından inceleme fırsatım olmuştu.(Stockholm ve Malmö'de S80 ile gezdim)

    İskandinav tasarım anlayışı italyan yada Japon gibi kendine özgü bir tarzdadır. Bu nedenle başka bir

    araca benzetilmeden kendi karakteri üretildiği ülkeyi yansıtır. V40 ta bunlardan biri. İçine ilk oturduğunuzda

    sizi sade ve kullanışlı bir konsol karşılıyor. Aracın iç mekanında eleştirilebilecek en önemli negatif unsur

    günümüz otomobillerinde özellikle bu sınıfta standart hale gelen Elektronik park freninin V40 ile sunulmaması.

    Onun haricinde Momentum pakette sunulan analog ortası dijital bilgi ekranlı gösterge paneli ve genel konsol

    malzeme kalitesi ve tokluğu ile kendine ön sıralardan yer almayı başarıyor. Test ettiğimiz modelde sunulan Hakiki

    nappa deri Taba renkli koltuklar gerçekten size bu sınıfta premium oturma kalitesini sunan en iyi model. (F/P)


    Yalıtım Aracın genel yalıtımı sınıfına ve bulunduğu premium segmentine göre oldukça başarılı. Bu anlamda

    bizim dikkatimizi Megane 4 ün ne kadar iyi bir yalıtıma sahip olduğu çekti. Zira test ettiğimiz araçlar içinde

    hala en iyi bulduğumuz 3 model Megane 4 - Volvo V40 ve Golf 7 olarak sıralanabilir. Bu konuda V40 ta övgüyü hakediyor.


    Performans 1.5lt benzinli turbo 152hp 250nm değerler sunan motor sessiz çalışma karakteri ile sakin şehir içi

    sürüşlerde oldukça konforlu bir sürüş sağladığı gibi gaz pedalına düşman gibi davrandığınızda yüzünüzü güldürmeyi

    başarıyor. Benim @Dukkha (Tayfun) kardeşime benzinliler arasında ilk önerdiğim araç V40 oldu diğeri 118i.

    Eğer bu ülkede benzinli otomobile ağız tadıyla binemem kapıda duracağına altımda dursun dersen dizellerde

    tercihin Megane 4 HB 1.5dci EDC ve Golf 7 1.6 TDI DSG olsun dedim. Şuan kendisi zorlu bir karar aşamasında.

    Konfor Süspansiyon konforu ve darbe emişi test ettiğimiz modeller içinde ilk 3 sıraya girecek kadar iyi

    diyebilirim. Amortisörlerin sessiz çalışması ve derin çukurlarda iyi sönümlemesi tok çalışma karakteri ile birlikte

    salınımların gerektiği gibi fazla olmaması konforu ve yol tutuşu olumlu etkiliyor.

    V40 ile sunulan 6 ileri Geartronic (Aisin) tam otomatik şanzıman takdire değer bir konfor sunuyor.



    Sonuç : Volvo V40 benim en başlardada satın almak istediğim bir modeldi ancak yine bütçemiz içinde sunulan

    1.5lt benzinli motor ve 2016 da bize sunulan donanım paketi beni bugün olduğu gibi cezbetmemişti.

    Eğer bu donanım günümüz piyasa koşullarında bu fiyata sunulsaydı beni kandırıp satın almama sebep olabilirdi.

    Bu yüzden bu ülkede otomobil olayına malesef duygusal değil mantıksal yaklaşmak zorunda kalıyorsunuz.

    Yenilenen tasarım detayları, konforu, malzeme kalitesi (özellikle deri koltuklar) ve size verdiği güven hissi ile

    Volvo V40 satın alınabilir en iyi C segmentler içinde bana göre yerini hala koruyor..

    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@@@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@

    Not: Lütfen yorumlarken iyice okuyup özümseyerek yorum yazın zira biz fiyat performans anlamında bir

    karşılaştırma yapıyoruz yani örneğin 150 bin lira paramız var ve hangi model bize neler sunuyor bu öncelikli

    değerlendirme yaptık. Yoksa özel sipariş Audi A3 alırsınız 300 bin lirayı geçer tabiki bu test ettiğimiz

    modelden iyi olur bunu bilelim.. Gerektiği kadar objektif davranmaya çalışıyorum sanırım geçen hafta

    tanıştığımız @Dukkha Tayfun kardeşim beni tanıdıktan sonra ona tavsiyelerimi duyduğunda bir marka fanatiği

    değil otomobil tutkunu olduğumu anlamıştır. Bugün Megane 4 var ama satıp yarın Subaru Levorg alabirim yada

    Mercedes Benz A serisi. Allah kısmet ederse hayatımızın bir döneminde hepsinden bir tutam kullanmak

    bize mutlaka iyi gelecektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 22 Mart 2018; 10:38:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    Hepsinde eksikler var bazılarında kozmetik bazılarında tasarımsal bazılarında yalıtım

    hiçbiri tam olarak 10 numara değil. Burada tercihler zevk meselesine dönüşüyor aslında.

    Ama biz malesef şu piyasa ötv şartlarında gönlümüzden geçeni hiçbir zaman alıp kullanamıyoruz.


    Ortalamayı en iyi tutturanlar belli , Megane 4 ve Golf 7 hem yakıt tüketimi hem konfor olarak

    diğerlerinden öne geçmeyi başarıyor aslında, genelde bu sınıfta beklentilerde bunlar.

    BMW 1 serisi iyi hoş güzelde bu sınıfta 170bin liralar ve vasat donanımla jant kapağı olmuyor işte

    Yaptığımız bu testlerde beni en başında (1.5yıl önce) olduğu gibi cezbeden iki araç oldu.


    * Benzinli öncelikse Volvo V40 T3 ve BMW 118i

    * Dizel öncelikse Megane 4 HB 1.5dci EDC yada Golf 7 1.6TDI DSG

    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@@@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@


    ford focus'u test ettiniz mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cryin


    quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    Hepsinde eksikler var bazılarında kozmetik bazılarında tasarımsal bazılarında yalıtım

    hiçbiri tam olarak 10 numara değil. Burada tercihler zevk meselesine dönüşüyor aslında.

    Ama biz malesef şu piyasa ötv şartlarında gönlümüzden geçeni hiçbir zaman alıp kullanamıyoruz.


    Ortalamayı en iyi tutturanlar belli , Megane 4 ve Golf 7 hem yakıt tüketimi hem konfor olarak

    diğerlerinden öne geçmeyi başarıyor aslında, genelde bu sınıfta beklentilerde bunlar.

    BMW 1 serisi iyi hoş güzelde bu sınıfta 170bin liralar ve vasat donanımla jant kapağı olmuyor işte

    Yaptığımız bu testlerde beni en başında (1.5yıl önce) olduğu gibi cezbeden iki araç oldu.


    * Benzinli öncelikse Volvo V40 T3 ve BMW 118i

    * Dizel öncelikse Megane 4 HB 1.5dci EDC yada Golf 7 1.6TDI DSG

    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@@@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@


    ford focus'u test ettiniz mi?

    +1

    6DCT450 Focus 1.5tdci120 testi güzel olurdu..




  • 
Sayfa: önceki 4950515253
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.