Şimdi Ara

@@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB 1.5dci EDC @@ (50. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.433
Cevap
40
Favori
137.023
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
76 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
40. Sırada  bugün en iyi #8
Sayfa: önceki 4849505152
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: batkent

    hocam merhaba bende ikinci el siyah megane hb 4 siyah aldım. Ankaradaysanız bir ara görüşelim özellikle şu gizli özellikleri açmayı. Android car gibi :)

    Tabiki müsait zamanda görüşelim. Aracınız hayırlı olsun özellikle HB olması bu sınıfta en iyi seçeneklerden biri olmuş.

    Fotoğrafları varsa paylaşırsanız memnun oluruz. Bugün En kısa zamanda 5.nci araç test yorumunu yazacağım.

    Umarım bu sınıftaki otomobiller ile ilgilenen ve satın almak isteyen arkadaşlarımıza biraz olsun faydalı olur.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam merhaba tavsiyeleriniz üzerine önyargılarımı bırakıp Megane test etmeye gittik ancak hb olanın dizel otomatik olanı olmadığı için sedan aracı test ettirdiler araba genel olarak beklentilerimin çok üstünde çıktı motorun araba ağırlığından ötürü cansız olduğu yazılıyordu açıkcası ben öyle bir hissiyat yaşamadım süspansiyonlari halihazirda golf aracım ile hemen hemen ayni konforu sağlıyor yol tutuşunu da beğendim motor sesi bir dizel araç kullanıyorsun hissiyatı vermedi araçtaki edc sanzimandan genel olarak memnun kaldım ancak sport modunda sanki biraz fazla bağırıyor çift kavrama olmasından dolayı biraz daha hızlı vites atmasını bekledim ancak dsg li bir araçtan inip binmem ne kadar etki etti bilmiyorum ancak ana konuda sedan ile hb modelin sanzimanlarinin farklı olduğunu yazmışsınız kullanımda ne gibi farklılıklar sunuyor bilgi alabilir miyim teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: espesito

    Hocam merhaba tavsiyeleriniz üzerine önyargılarımı bırakıp Megane test etmeye gittik ancak hb olanın dizel otomatik olanı olmadığı için sedan aracı test ettirdiler araba genel olarak beklentilerimin çok üstünde çıktı motorun araba ağırlığından ötürü cansız olduğu yazılıyordu açıkcası ben öyle bir hissiyat yaşamadım süspansiyonlari halihazirda golf aracım ile hemen hemen ayni konforu sağlıyor yol tutuşunu da beğendim motor sesi bir dizel araç kullanıyorsun hissiyatı vermedi araçtaki edc sanzimandan genel olarak memnun kaldım ancak sport modunda sanki biraz fazla bağırıyor çift kavrama olmasından dolayı biraz daha hızlı vites atmasını bekledim ancak dsg li bir araçtan inip binmem ne kadar etki etti bilmiyorum ancak ana konuda sedan ile hb modelin sanzimanlarinin farklı olduğunu yazmışsınız kullanımda ne gibi farklılıklar sunuyor bilgi alabilir miyim teşekkür ederim

    Merhaba, öncelikle düşüncelerinizi bizimle paylaştığınız için teşekkür ederim.

    Ülkemizde malesef markalara karşı olan ön yargılar otomobillere negatif etki ile yaklaşılmasına sebep oluyor.

    Bunların en güzel örneğine 1.5 yıl öncesine kadar kendimide örnek verebilirim. Otomobil konusunda ciddi derecede

    meraklı ve bilgi sahibi olmayı seven ''otomobil genel'' takipçilerinin çoğuda etraftan duydukları ile genel kanı

    olarak böyle düşünüyor sanırım. Zira size marka olarak düşük kalite algısı gibi gelen bazı otomobiller

    premium markaların o sınıftaki modellerinden daha iyi otomobil üretince yada bunu gözlemleyince fikirlerimiz

    allak bullak oluyor. Aslında olay şu ; Örneğin Peugeot 308 ele alalım yada Opel Astra. Bu markalar ülkemiz piyasasında

    genel olarak normal markalar olarak algılanır. Ancak Audi gibi markalar premium segment otomobil ürettikleri için

    insanların gözünde üreteceği her otomobil aynı kalitede olacakmışçasına C segment aracına Premium algısı ile yaklaşırız.


    Fakat Peugeot yada Opelin lokomotifi 308 ve Astra iken Audi'nin lokomotifi A4 yada A6 dır. Markalar hangi ürün gamını

    daha çok müşteri ile buluşturuyorsa o ürün üzerine daha fazla AR-GE ve yatırım yaparlar. Bu nedenle 308 ile A3 kıyasladığımızda

    İlginç bir şekilde 308 üzerindeki emeğin A3 ten fazla olduğunu gözlemleriz. Ancak bu fikirlerimizi topluma açık (burası gibi)

    yerlerde beyan ettiğimizde markaların toplum üzerindeki algısı yüzünden ters tepkiler alırız. Ben bu yüzden bu testleri yaparak

    insanlar üzerindeki yersiz negatif algının kırılması için paylaşıyorum.


    Sorduğunuz soruya gelirsek DSG ile yeni nesil yağlı EDC şanzımanın çalışma karakterleri birbirinden oldukça farklı.

    DSG yüksek hızlı bir şanzıman ve bu sebeple tüm dünyadaki çift kavramaların kötü ünvanının baş kahramanı.

    Getrag mühendisleri Renault firmasının kendilerinden az yakıt tüketen ve konforlu bir şanzıman üretmesini istediklerini

    yaptıkları bir basın toplantısında belirtmişler ve Renault bunu kendilerinden talep ettiği takdirde DSG hızında bir

    şanzıman üretebileceklerinide eklemişler. (Honda yetkili servisinde çalışan bir arkadaşımız, mühendis abisinin

    Almanya'daki gezide duyduklarını bize anlattı.) Dikkat ettiyseniz DSG dışındaki çift kavramalar bu kadar sorunlu değil.

    Buda demek oluyorki henüz gelinen teknolojide yüksek hızlı çift kavramaları üretip milyonlara sorunsuzca sunmak öyle

    konuşulduğu kadar kolay değil. İşte bu yüzden kimisi hızdan feragat edip yakıt tüketimi ve konfora odaklanıyor.

    Kimisi ise tam otomatik şanzıman ile araçlarını donatarak bu riskleri bertaraf etmeye çalışıyor.


    Aslında günümüzde birçok firma yüksek güçlü araçlarında hep çift kavramalı yeni nesil şanzımanlar kullanıyor.

    (Bknz. Ferrari, Mercedes AMG, BMW M serileri EDC yi üreten Alman Getrag dan şanzıman alırlar)

    Hb test ederseniz aradaki farkı kısmen görebileceksiniz. Ben bu sınıfta sedan yerine herzaman HB alma tarafındayım.

    HB Megane 4 lerde dci110 motorda kullanılan EDC şanzıman Getrag 6DCT450 kodlu yeni nesil yağlı (ıslak) kavrama

    yüksek tork dayanımlı bir şanzımandır. Bunu Getrag resmi sitesinden kontrol edebilirsiniz.

    Aynı şanzıman Renault Talisman , Volvo S80 ve Ford Mondeo gibi D segment otomobillerde kullanılan şanzımandır.

    Kadjar, Clio, Fluence gibi modellerde ise bir önceki nesil Getrag 6DCT250 kuru kavrama şanzımanlar mevcut.

    (Megane Sedanlarda bu kuru kavrama şanzımanın olduğunu yetkili servis söyledi. Bu konuda yetkili servistekilerin

    bilgi seviyesinin yeterli olmadığını düşünüyorum ama böyle söylüyorlar ve TR de üretilen Sedan versiyonda kuru

    kavrama EDC nin olma olasılığı yüksek zira Getrag resmi sitesinde bunu belirtmemişler, belki servis haklıdır)

    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 11 Mart 2018; 16:25:7 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • 9 Mart 2018 Test ettiğimiz otomobiller

    BMW 116d 1.5 Dizel ZF8 Premium Line

    BMW 118i 1.5 Benzin ZF8 Premium Line

    Kia Niro 1.6 Hybrid DCT6 Exclusive HEV

    Kia Ceed 1.6 crdi DCT7 Premium

    01-06 Mart 2018 de test ettiğimiz otomobiller sırasıyla ;

    * A3 Sedan 1.6 TDI 116 hp Design S tronic PI.

    * Opel Astra Excellence 1.6 D / AT6

    * Opel Insignia Excellence 1.6D / AT6

    * VW golf 7 Makyajlı 1.0 TSI 110hp DSG Comfortline

    * Seat LEON 1.0 EcoTSI 115 HP DSG Ecomotive

    * Megane 4 HB 1.2 TCe 130hp EDC ICON

    * Peugeot 5008 1.6 HDI EAT6

    * Peugeot 308 1.6 HDI EAT6

    * Hyundai i30 1.6 crdi DCT7

    * Subaru XV 1.6i CVT Xclusive

    * Infiniti Q30 1.5dci 7G-DCT (Mercedes Benz GLA Platformu & Renault dci motor)


    --------------------------------------------------------------------------------------------

    5- Seat LEON 1.0 EcoTSI 115 HP DSG Ecomotive

    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@


    İç tasarımı Makyajlı Leon sınıfında sportif denebilecek bir iç mekan tasarımına sahip.

    Göstergeler, Multimedya ekranı ve diğer armatürlerin kullanımı oldukça kolay ve ergonomik.

    Kullanılan malzeme Golf 7 ye göre biraz ucuz ve sert plastiğin bolca kullanılıyor olması Leon'u

    bu sınıfta trim sesi en fazla olan model olmasına sebep oluyor. Test otomobilimiz henüz yeni

    olmasına rağmen Multimedya çerçevesi, göstergelerin olduğu bölümden ve kapılardan azda olsa

    trim sesi gelmeye başlamıştı.

    Yalıtım Yol sesi çamurluk içi davlumbazlarda hala sert plastik kaplamanın kullanılmasından

    olsa gerek oldukça fazla. (Bunu elimizlede görerek kontrol ettik)

    (Mesela Megane 4 HB te davlumbaz içleri yalıtımı iyileştiren keçe malzeme ile kaplı ve bu yalıtıma

    çok büyük katkı sağlıyor) Bu yol sesine birde Leon'un ünlü trim sesi eklenince olay bana göre istenmeyen

    bir hal alıyor.


    Performans 1.0 TSI motor oldukça canlı bir karaktere sahip ancak ilk hızlanmada biraz nazlı

    davranıyor. Otomobil hızını aldıkça artan devirle birlikte motorda canlılığına kavuşuyor. Ben motorun

    sesini, gidişini ve genel performansını bir 3 silindirliye göre beğendim. Golf 7 1.0 TSI da bahsettiğim

    gibi 2.0lt atmosferik kullanıyor hissi uyandırıyor yani teknolojinin geldiği nokta oldukça ilerledi.

    Konfor Leon bu sınıfta görece sert bir yapıda ve buda genel yol tutuş performansına pozitif katkı

    sağlayan bir özelliği. Aracın direksiyon tepileri ve sürüş hissiyatı oldukça sportif buda sizi genelde

    sportif kullanıma teşvik ediyor. Golf 7 böyle değildi mesela daha rafine ve sessiz olunca haliyle sizde

    bir noktadan sonra kendinizi otomobilin karakterine uyum sağlamış bir halde buluyorsunuz.

    Sonuç : Leon sportif yapısı, keskin hatları ve bu karakteri doğrulayan direksiyon tepkileri ile

    yol tutuş kararlılığı ile C segmentin sportif çocuğu denilebilecek bir otomobil. Ama daha önce test ettiğim

    1.4 TSI 150hp FR serisini bu kasaya daha iyi oturmuş bir motor olarak görüyorum. DSG her zamanki gibi mermi..

    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@


    Not: Lütfen yorumlarken iyice okuyup özümseyerek yorum yazın zira biz fiyat performans anlamında bir karşılaştırma yapıyoruz

    yani örneğin 150 bin lira paramız var ve hangi model bize neler sunuyor bu öncelikli değerlendirme yaptık.

    Yoksa özel sipariş Audi A3 alırsınız 300 bin lirayı geçer tabiki bu test ettiğimiz modelden iyi olur bunu bilelim..

    Gerektiği kadar objektif davranmaya çalışıyorum sanırım geçen hafta tanıştığımız Tayfun kardeşim beni tanıdıktan sonra

    ona tavsiyelerimi duyduğunda bir marka fanatiği değil otomobil tutkunu olduğumu anlamıştır.

    Bugün Megane 4 var ama satıp yarın Subaru Levorg alabirim yada Mercedes Benz A serisi.

    Allah kısmet ederse hayatımızın bir döneminde hepsinden bir tutam kullanmak bize mutlaka iyi gelecektir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • yildiz kullanıcısına yanıt
    C segmentinin f p lideri focustur .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz


    quote:

    Orijinalden alıntı: espesito

    Hocam merhaba tavsiyeleriniz üzerine önyargılarımı bırakıp Megane test etmeye gittik ancak hb olanın dizel otomatik olanı olmadığı için sedan aracı test ettirdiler araba genel olarak beklentilerimin çok üstünde çıktı motorun araba ağırlığından ötürü cansız olduğu yazılıyordu açıkcası ben öyle bir hissiyat yaşamadım süspansiyonlari halihazirda golf aracım ile hemen hemen ayni konforu sağlıyor yol tutuşunu da beğendim motor sesi bir dizel araç kullanıyorsun hissiyatı vermedi araçtaki edc sanzimandan genel olarak memnun kaldım ancak sport modunda sanki biraz fazla bağırıyor çift kavrama olmasından dolayı biraz daha hızlı vites atmasını bekledim ancak dsg li bir araçtan inip binmem ne kadar etki etti bilmiyorum ancak ana konuda sedan ile hb modelin sanzimanlarinin farklı olduğunu yazmışsınız kullanımda ne gibi farklılıklar sunuyor bilgi alabilir miyim teşekkür ederim

    Merhaba, öncelikle düşüncelerinizi bizimle paylaştığınız için teşekkür ederim.

    Ülkemizde malesef markalara karşı olan ön yargılar otomobillere negatif etki ile yaklaşılmasına sebep oluyor.

    Bunların en güzel örneğine 1.5 yıl öncesine kadar kendimide örnek verebilirim. Otomobil konusunda ciddi derecede

    meraklı ve bilgi sahibi olmayı seven ''otomobil genel'' takipçilerinin çoğuda etraftan duydukları ile genel kanı

    olarak böyle düşünüyor sanırım. Zira size marka olarak düşük kalite algısı gibi gelen bazı otomobiller

    premium markaların o sınıftaki modellerinden daha iyi otomobil üretince yada bunu gözlemleyince fikirlerimiz

    allak bullak oluyor. Aslında olay şu ; Örneğin Peugeot 308 ele alalım yada Opel Astra. Bu markalar ülkemiz piyasasında

    genel olarak normal markalar olarak algılanır. Ancak Audi gibi markalar premium segment otomobil ürettikleri için

    insanların gözünde üreteceği her otomobil aynı kalitede olacakmışçasına C segment aracına Premium algısı ile yaklaşırız.


    Fakat Peugeot yada Opelin lokomotifi 308 ve Astra iken Audi'nin lokomotifi A4 yada A6 dır. Markalar hangi ürün gamını

    daha çok müşteri ile buluşturuyorsa o ürün üzerine daha fazla AR-GE ve yatırım yaparlar. Bu nedenle 308 ile A3 kıyasladığımızda

    İlginç bir şekilde 308 üzerindeki emeğin A3 ten fazla olduğunu gözlemleriz. Ancak bu fikirlerimizi topluma açık (burası gibi)

    yerlerde beyan ettiğimizde markaların toplum üzerindeki algısı yüzünden ters tepkiler alırız. Ben bu yüzden bu testleri yaparak

    insanlar üzerindeki yersiz negatif algının kırılması için paylaşıyorum.


    Sorduğunuz soruya gelirsek DSG ile yeni nesil yağlı EDC şanzımanın çalışma karakterleri birbirinden oldukça farklı.

    DSG yüksek hızlı bir şanzıman ve bu sebeple tüm dünyadaki çift kavramaların kötü ünvanının baş kahramanı.

    Getrag mühendisleri Renault firmasının kendilerinden az yakıt tüketen ve konforlu bir şanzıman üretmesini istediklerini

    yaptıkları bir basın toplantısında belirtmişler ve Renault bunu kendilerinden talep ettiği takdirde DSG hızında bir

    şanzıman üretebileceklerinide eklemişler. (Honda yetkili servisinde çalışan bir arkadaşımız, mühendis abisinin

    Almanya'daki gezide duyduklarını bize anlattı.) Dikkat ettiyseniz DSG dışındaki çift kavramalar bu kadar sorunlu değil.

    Buda demek oluyorki henüz gelinen teknolojide yüksek hızlı çift kavramaları üretip milyonlara sorunsuzca sunmak öyle

    konuşulduğu kadar kolay değil. İşte bu yüzden kimisi hızdan feragat edip yakıt tüketimi ve konfora odaklanıyor.

    Kimisi ise tam otomatik şanzıman ile araçlarını donatarak bu riskleri bertaraf etmeye çalışıyor.


    Aslında günümüzde birçok firma yüksek güçlü araçlarında hep çift kavramalı yeni nesil şanzımanlar kullanıyor.

    (Bknz. Ferrari, Mercedes AMG, BMW M serileri EDC yi üreten Alman Getrag dan şanzıman alırlar)

    Hb test ederseniz aradaki farkı kısmen görebileceksiniz. Ben bu sınıfta sedan yerine herzaman HB alma tarafındayım.

    HB Megane 4 lerde dci110 motorda kullanılan EDC şanzıman Getrag 6DCT450 kodlu yeni nesil yağlı (ıslak) kavrama

    yüksek tork dayanımlı bir şanzımandır. Bunu Getrag resmi sitesinden kontrol edebilirsiniz.

    Aynı şanzıman Renault Talisman , Volvo S80 ve Ford Mondeo gibi D segment otomobillerde kullanılan şanzımandır.

    Kadjar, Clio, Fluence gibi modellerde ise bir önceki nesil Getrag 6DCT250 kuru kavrama şanzımanlar mevcut.

    (Megane Sedanlarda bu kuru kavrama şanzımanın olduğunu yetkili servis söyledi. Bu konuda yetkili servistekilerin

    bilgi seviyesinin yeterli olmadığını düşünüyorum ama böyle söylüyorlar ve TR de üretilen Sedan versiyonda kuru

    kavrama EDC nin olma olasılığı yüksek zira Getrag resmi sitesinde bunu belirtmemişler, belki servis haklıdır)

    .

    Açıkcası arabada önceliklerim konforlu olması yol tutuşunun iyi olması arabanın sağından solundan trim sesleri gelmemesi olarak sıralayabilirim bende yeni evli biri olarak hb kullanmayı tercih ediyorum.Hb olan aracı bir turlu istediğim donanim ve motor seçeneğiyle test etme imkanim olmadı su an kullandığım golf aracımdan çok memnunum 140 bg act olan modelinden ancak hem üstüne bir seyler koyarak sermayemi artırmak hem de dizel bir araca geçmek niyetindeyim açıkcası golf kullanmadan önce golfun fazla abartıldığını düşünüyordum ama neden insaların bu kadar çok tercih ettiğini ve sınıfının referans modeli olduğunu anladım araç her şeyiyle sizi tatmin ediyor tabii bu memnuniyetimde dsg konusunda sıkıntı yaşamamış olmamın da etkisi var :) umarımda yaşamam ancak test ettiğim araç golfu aratmayacak diye bir izlenim verdi bir konu hariç auto hold çok büyük bir konfor :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Şanzıman ile ilgili bir kaç senaryo var internette yazılanlara göre. Örneğin, 6DCT450 yağlı tip şanzıman, 1.6 dizel-otomatik Talisman ve Megane HB GT donanımında var. HB ve Sedan modellerde manuelleri için 260 Nm tork varken edc şanzımanlılar için 250 Nm tork var. Bu düşüklüğü 6DCT250 şanzımanından kaynaklı olduğunu düşünenlerde var. Belki bazı serilerde 6DCT450 kullanılmış bazılarında 6DCT250 kullanılmış, bu da olabilir.Keşke yetkili servisler daha bilgili olsa da kesin şudur diyebilsek.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: R_DeNiro

    Şanzıman ile ilgili bir kaç senaryo var internette yazılanlara göre. Örneğin, 6DCT450 yağlı tip şanzıman, 1.6 dizel-otomatik Talisman ve Megane HB GT donanımında var. HB ve Sedan modellerde manuelleri için 260 Nm tork varken edc şanzımanlılar için 250 Nm tork var. Bu düşüklüğü 6DCT250 şanzımanından kaynaklı olduğunu düşünenlerde var. Belki bazı serilerde 6DCT450 kullanılmış bazılarında 6DCT250 kullanılmış, bu da olabilir.Keşke yetkili servisler daha bilgili olsa da kesin şudur diyebilsek.

    Ben konuyu netleştirmek için Fransa'da yaşayan arkadaşıma rica ettim Yetkili Renault servisine gidip sordu.

    Valencia'da üretilen ve tüm dünyaya gönderilen yeni Megane 4 HB dci110 motorda aldığı eğitimde yeni nesil

    6DCT450 olduğunu ve onun üzerine özel kurs aldıklarını belirtmiş. 1.2Tce de ise yine 7 ileri 7DCT300 yağlı EDC var.

    Buda Getrag resmi sitesindeki bilgileri doğruluyor. Fransa'ya sedan gelmediği için o konuda bilgi veremem demiş.

    Tork değerinin otomatiklerde düşürülmesinin sebebini ise emisyon normları ve yakıt tüketimini manuel ile dengelemek

    için yapıldığını söylemiş. 6DCT250 zaten 280nm torka dayanıklı ve 260nm tork değerini bu sebeple 250nm düşürmüş

    olmaları ihtimali bile yok demek. Yani bu motorun 250nm torka çekilmesi tamamen emisyon ve tüketim değerleriyle ilgili.

    Megane HB GT 1.6T 205hp benzinli versiyonda ise 7DCT300, GT 1.6dci 165hp 380nm de ise 6DCT450 mevcut.
    http://www.getrag.com/en/products/powershift/Dual_Clutch_Transmissions.html

    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 11 Mart 2018; 21:15:22 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Çok güzel derlemişsiniz elinize sağlık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yildiz kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam önceden de bu konu hakkında yazmıştınız da bu daha detaylı olmuş, elinize sağlık. Sedan konusu biraz muamma o halde. Dediğim gibi keşke bunları daha basit yollarla yetkili servisten doğru şekilde öğrenebilsek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi R_DeNiro -- 12 Mart 2018; 0:22:14 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Çok güzel derlemişsiniz elinize sağlık.

    Umarım işe yarar bir karşılaştırma olmuştur. Elimden geldiğince özetlemeye çalışıyorum tüm modelleri.

    Teşekkür ederim. Saygılar..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • R_DeNiro kullanıcısına yanıt
    Yeni nesil EDC ler çift kavramalar icinde en sorunsuz olanları ben şahsen 25bin km boyunca memnun kaldım. Halen tam otomatik 2 aracımız daha var ve aralarında öyle aman aman farklarda yok.



    Bence DSG nin kötü ünvanı yüzünden insanlar çift kavrama otomatiklere biraz tepkili yaklaşıyor (buna satın alana kadar bende dahilim) ama alıp kullandıktan sonra fazla büyütüldüğünün farkına varıyorsunuz.



    Tıpkı 100bin km psikolojik sınır muhabbeti gibi



    .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: forduna61

    C segmentinin f p lideri focustur .

    Hangi kritere göre,kime göre neler kıstas alınarak detaylıca yazın dinleyelim.





    Benim c sınıfında en başarılı bulduğum 3 model var bütün baremler ile ele aldığımda.



    Astra

    Megane

    308





    Focus eskidi ve iç mekanı çağdışı kalmakta rakiplerine göre. Yine otosanın bayilerinin ne yapmaya çalıştığını anlamak çok güç,2 focus bayisine gittim bir bayi de ışık yanmaz mı,karanlık kasvetli ortam içerisinde bayiler ve ne ilgileri ne de satma istekleri yok, filoya yönelmiş durumdalar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar internette bazı ilanlar görüyorum, 100 tl'ye megane 4 araçlarda, dönüşlerde sis fari yakma, android auto apple car play yükleme, yorgunluk tespit sensörünü açma vesaire gibi kapalı özellikleri açtıklarını iddia ediyorlar.



    Benim sorum şu, şayet bu özellikleri açtırırsak garanti ile ilgili bir sorun oluşur mu ? Bir de servislerde bu imkan sağlanıyor mu acep.



    Araç megane 4 sedan dci edc icon

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4 araci da iyi bilen kendimin tecrubesine gore evet iki arac sayacak olursak bu segmentin lideri fo us ve astradir .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ESNGL

    Arkadaşlar internette bazı ilanlar görüyorum, 100 tl'ye megane 4 araçlarda, dönüşlerde sis fari yakma, android auto apple car play yükleme, yorgunluk tespit sensörünü açma vesaire gibi kapalı özellikleri açtıklarını iddia ediyorlar.



    Benim sorum şu, şayet bu özellikleri açtırırsak garanti ile ilgili bir sorun oluşur mu ? Bir de servislerde bu imkan sağlanıyor mu acep.



    Araç megane 4 sedan dci edc icon

    Merhaba, Bu işlemi bilen biri uyguladıktan sonra garanti dışı kalacak bir durum söz konusu değil.



    Yetkili servislerde bildiğim kadarıyla böyle bir uygulama yok, olsada uğraşmazlar bence.



    Çünkü dikkat edilmesi gereken ve zaman alan bir uygulama.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sport mod da bağırmasının nedeni aracın kolonlarından yapay bir ses vermesi diye biliyorum. Ben test ettiğimde o sesi sevmiştim.



    @yildiz

    hocam siz egea sedanı test etmiş miydiniz?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • yildiz kullanıcısına yanıt
    Peki sizin bildiğiniz birileri var mı, tavsiye edebileceğiniz ve güvenebileceğimiz ?



    Ankara'da yaşıyorum hocam, selamlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • adam_ıssız kullanıcısına yanıt
    Evet geçen yaz Bursa'da Egea HB ve Sedan versiyonu test ettim. 301 gibi sınıfındaki otomobiller ile kıyaslanırsa

    gayet güzel bir otomobil. Ancak tabiki ülkemiz şartlarında onunda fiyatı uçtu gitti.
  • 9 Mart 2018 Test ettiğimiz otomobiller

    *** BMW 116d 1.5 Dizel ZF8 Premium Line

    *** BMW 118i 1.5 benzin ZF8 Premium Line

    Kia Niro 1.6 Hybrid DCT6 Exclusive HEV

    ***Kia Ceed 1.6 crdi DCT7 Premium

    01-06 Mart 2018 de test ettiğimiz otomobiller sırasıyla ;

    *** A3 Sedan 1.6 TDI 116 hp Design S tronic PI.

    *** Opel Astra Excellence 1.6 D / AT6

    * Opel Insignia Excellence 1.6D / AT6

    *** VW golf 7 Makyajlı 1.0 TSI 110hp DSG Comfortline

    *** Seat LEON 1.0 EcoTSI 115 HP DSG Ecomotive

    * Megane 4 HB 1.2 TCe 130hp EDC ICON

    * Peugeot 5008 1.6 HDI EAT6

    *** Peugeot 308 1.6 HDI EAT6

    * Hyundai i30 1.6 crdi DCT7

    * Subaru XV 1.6i CVT Xclusive

    * Infiniti Q30 1.5dci 7G-DCT (Mercedes Benz GLA Platformu & Renault dci motor)

    *******************************************************************************

    6 - Kia Ceed 1.6 crdi DCT7 Premium

    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@


    İç tasarımı Kia iç tasarım konusunda kardeşi i30 a göre daha güzel bir görünümde,

    malzemeler ve piano black kaplama göze hoş görünüyor, tuşların yerleşimi ve kullanımı kolay.

    Direksiyon ve konsol tasarımı i30 a nazaran daha kendine has gibi duruyor. Ben beğeniyorum.

    Yalıtım konusunda yeni i30ve kardeşi Ceed memnun edici bir seviyede ama Avrupalılar bir tık daha iyi.

    Performans 1.6 dizel Motorun performansını beğeniyorum, i30 ile aynı motor olduğu için performans

    anlamında oldukça tatmin edici diyebilirim ancak yakıt tüketimi konusunda aynı fikirde değilim.

    DCT7 çift kavrama olmasına rağmen güzel bir şanzıman test sürüşünde oldukça memnun kaldık.

    Konfor Aracın genel konforu güzel tam bağımsız süspansiyon farkını ortaya kokuyor.

    Süspansiyon sistemi ve çalışma aralığı gayet başarılı. Yol tutuşa en büyük etken tam bağımsız olması.

    Sonuç : Sınıfının en sorunsuz otomobillerinden biri olarak gösteriliyor. Koreliler çok hızlı yükseliyor.

    Biz test esnasında her yönden aracı beğendik sadece distribütör kaynaklı donanımsal kısılmalar devam ediyor.

    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @2016 Renault Megane 4HB  1.5dci EDC  @@


    Not: Lütfen yorumlarken iyice okuyup özümseyerek yorum yazın zira biz fiyat performans anlamında bir

    karşılaştırma yapıyoruz yani örneğin 150 bin lira paramız var ve hangi model bize neler sunuyor bu öncelikli

    değerlendirme yaptık. Yoksa özel sipariş Audi A3 alırsınız 300 bin lirayı geçer tabiki bu test ettiğimiz

    modelden iyi olur bunu bilelim.. Gerektiği kadar objektif davranmaya çalışıyorum sanırım geçen hafta

    tanıştığımız @Dukkha Tayfun kardeşim beni tanıdıktan sonra ona tavsiyelerimi duyduğunda bir marka fanatiği

    değil otomobil tutkunu olduğumu anlamıştır. Bugün Megane 4 var ama satıp yarın Subaru Levorg alabirim yada

    Mercedes Benz A serisi. Allah kısmet ederse hayatımızın bir döneminde hepsinden bir tutam kullanmak

    bize mutlaka iyi gelecektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 11 Ocak 2025; 19:23:47 >




  • 
Sayfa: önceki 4849505152
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.