Şimdi Ara

Renault Megane II 2.0 16v & Fiat Linea T-Jet

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
6.019
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar 25.000 tl civarı bütçem var. Performans olarak yeterli olabilecek ve bakımı, yedek parçası kolay piyasa otomobili olan sedanlarla ilgileniyorum. Aklıma Renault Megane II ve Fiat Linea geliyor sadece. Her iki araç da benim için tanıdık araçlar.

    +Renault Megane 2.0 16v'da cam tavan bulmak çok kolay bu benim için en büyük artılardan biri. Aşırı beslemeli olmaması motor ömrünü uzatacaktır. Ayrıca bu araç 6 vitesli. İç mekanı çok geniş.
    -Bu fiyata 2004-2006 arası bulabiliyoruz. Ayrıca insanların 2.0 litre fobisi nedeniyle satmak zor olacak. ESP'li olanı da binde bir.

    +Fiat Linea T-Jet ESP'li olan Emotion veya Emotion Plus modelinin 2008-2009 yılını bulabiliyoruz. Küçük motoru vegi ve satışı için çok büyük kolaylık.
    -Sunroof'lu Linea yok. İç mekanı Megane'dan dar. Görüntü olarak Megane'dan kötü ve cılız görünüyor.

    Bu iki aracın da bu motor seçeneklerini hiç kullanmadım ve bilgim yok kullanan arkadaşlar yardımcı olurlarsa sevinirim. Ayrıca Linea'da hangi donanımdan itibaren ESP var ve iki otomobilde de ESP olup olmadığını nasıl anlayabiliyoruz bilgisi olan var mı?







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Renault Megane II 2.0 16v ve Fiat Linea T-Jet: Kıyaslama Rehberi

    Giriş

    Renault Megane II 2.0 16v ve Fiat Linea T-Jet, Türkiye'de popüler olan iki kompakt hatchback modelidir. Her iki araç da güçlü performans, şık tasarım ve gelişmiş özellikler sunmaktadır. Bu rehber, bu iki modeli karşılaştırarak bilinçli bir karar vermene yardımcı olmayı amaçlamaktadır.

    Motor ve Performans

    Renault Megane II 2.0 16v, 135 beygir gücü ve 191 Nm tork üreten 2.0 litrelik bir motora sahiptir. Fiat Linea T-Jet ise 150 beygir gücü ve 206 Nm tork üreten 1.4 litrelik bir turboşarjlı motora sahiptir. Fiat Linea T-Jet, daha yüksek beygir gücü ve torkuyla daha iyi bir performans sunar.

    Tasarım

    Renault Megane II 2.0 16v, sportif ve modern bir tasarıma sahiptir. Fiat Linea T-Jet ise daha klasik ve zarif bir görünüme sahiptir. Her iki araç da kendi tarzlarında çekicidir ve kişisel tercihlere bağlıdır.

    İç Mekan ve Özellikler

    Renault Megane II 2.0 16v, geniş ve konforlu bir iç mekana sahiptir. Fiat Linea T-Jet'in iç mekanı ise daha geniştir ve daha fazla baş ve diz mesafesi sunar. Her iki araç da klima kontrolü, elektrikli camlar ve çok işlevli direksiyon simidi gibi standart özelliklerle donatılmıştır.

    Yakıt Verimliliği ve Emisyonlar

    Renault Megane II 2.0 16v, karma sürüşte 8,5 litre/100 km yakıt tüketir ve 199 g/km CO2 emisyonu üretir. Fiat Linea T-Jet ise daha yakıt verimlidir ve karma sürüşte 6,7 litre/100 km yakıt tüketir ve 155 g/km CO2 emisyonu üretir.

    Fiyatlandırma

    Renault Megane II 2.0 16v'nin fiyatı Fiat Linea T-Jet'ten daha düşüktür. Ancak Fiat Linea T-Jet, daha iyi performans, daha geniş iç mekan ve daha yüksek yakıt verimliliği sunar.

    Sonuç

    Renault Megane II 2.0 16v ve Fiat Linea T-Jet, benzer özelliklere sahip ancak farklı hedef kitlelere hitap eden iki mükemmel kompakt hatchback modelidir. Megane II 2.0 16v, uygun fiyatlı ve güvenilir bir seçenek arıyorsanız iyi bir seçimdir. Fiat Linea T-Jet ise daha iyi performans, daha geniş iç mekan ve daha yüksek yakıt verimliliği arıyorsanız doğru tercih olacaktır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Hocam bence iki arac da birbirine cok yakin.

    lineayi daha yeni model olmasi,yazilimla ciddi guc artis saglamasi ve vergi avantaji yuzunden tercih ederdim.

    Ama arabanin gidebilmesi kadar yola tutunmasi,vs. de onemli bence,lineanin da bu konuda dezavantaji oldugunu dusunuyorum.

    Megane 2nin motorunun lineaya gore daha dayanikli ve zevkli bir makina oldugunu dusunuyorum.

    Ayrica eski arabamiz oldugundan mi bilmiyorum,megane 2 bana cok iyi bir aracmis gibi geliyor.

    Dedigim gjbi ikisi de birbirine cok yakin,ama ben megane 2yi tercih ederdim herhalde.Karar sizin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atom239

    Hocam bence iki arac da birbirine cok yakin.

    lineayi daha yeni model olmasi,yazilimla ciddi guc artis saglamasi ve vergi avantaji yuzunden tercih ederdim.

    Ama arabanin gidebilmesi kadar yola tutunmasi,vs. de onemli bence,lineanin da bu konuda dezavantaji oldugunu dusunuyorum.

    Megane 2nin motorunun lineaya gore daha dayanikli ve zevkli bir makina oldugunu dusunuyorum.

    Ayrica eski arabamiz oldugundan mi bilmiyorum,megane 2 bana cok iyi bir aracmis gibi geliyor.

    Dedigim gjbi ikisi de birbirine cok yakin,ama ben megane 2yi tercih ederdim herhalde.Karar sizin.

    Cevabınız için teşekkür ederim ben de Megane II'yi daha çok beğeniyorym ama daha önce 2.0 ve 2.5 litre araçlara sahip oldum büyük motorlu aracın ülkemizde zor satılması beni bu araçtan uzak tutuyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bulbulinho

    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239

    Hocam bence iki arac da birbirine cok yakin.

    lineayi daha yeni model olmasi,yazilimla ciddi guc artis saglamasi ve vergi avantaji yuzunden tercih ederdim.

    Ama arabanin gidebilmesi kadar yola tutunmasi,vs. de onemli bence,lineanin da bu konuda dezavantaji oldugunu dusunuyorum.

    Megane 2nin motorunun lineaya gore daha dayanikli ve zevkli bir makina oldugunu dusunuyorum.

    Ayrica eski arabamiz oldugundan mi bilmiyorum,megane 2 bana cok iyi bir aracmis gibi geliyor.

    Dedigim gjbi ikisi de birbirine cok yakin,ama ben megane 2yi tercih ederdim herhalde.Karar sizin.

    Cevabınız için teşekkür ederim ben de Megane II'yi daha çok beğeniyorym ama daha önce 2.0 ve 2.5 litre araçlara sahip oldum büyük motorlu aracın ülkemizde zor satılması beni bu araçtan uzak tutuyor.

    rice ederim hocam.

    O zaman turbolu aracin da tadina bakmanizi oneririm.cunku gunluk kullanimda yuksek devirlere cikmadan da performans saglayabilirsiniz.

    Yine siz bilirsiniz ama turbolu olacaksa da bu aracin linea olmamasi gerektigini dusunuyorum.

    Bircok konuda da lineayi oneririm,sevdigim bir arac ama bu kadar gucu verimli bir sekilde tasiyabilecek bir kasasi oldugunu dusunuyorum.

    onun yerine lineadan daha spor,o kasayi daha iyi tasiyabilecek yine ufak hacim turbolu bir arac oneririm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Megane II iç hacim, sessizlik, konfor, güvenlik, klima performansı gibi konularda daha üstün. Ayrıca konsol ve ergonomi açısından daha başarılı. Yakıt tüketimi ve vergi gibi konularda Linea üstün. İkinci elde elden çıkartmak zor olacaktır Megane modelini.

    İki araç arasından model yılı daha yeni olduğu için sorun çıkartma potansiyeli daha düşük olan Linea'yı tercih ederdim. Tabii ki ESP olması şartıyla (Bu da önemli bir etken Linea tercihinde).
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atom239

    Hocam bence iki arac da birbirine cok yakin.

    lineayi daha yeni model olmasi,yazilimla ciddi guc artis saglamasi ve vergi avantaji yuzunden tercih ederdim.

    Ama arabanin gidebilmesi kadar yola tutunmasi,vs. de onemli bence,lineanin da bu konuda dezavantaji oldugunu dusunuyorum.

    Megane 2nin motorunun lineaya gore daha dayanikli ve zevkli bir makina oldugunu dusunuyorum.

    Ayrica eski arabamiz oldugundan mi bilmiyorum,megane 2 bana cok iyi bir aracmis gibi geliyor.

    Dedigim gjbi ikisi de birbirine cok yakin,ama ben megane 2yi tercih ederdim herhalde.Karar sizin.

    siz emin misiniz iki aracında birbirine çok yakın olduğuna?arada sınıf farkı var bunu arabadan hiç anlamayanlar bile farkedebiliyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: efsanea_06

    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239

    Hocam bence iki arac da birbirine cok yakin.

    lineayi daha yeni model olmasi,yazilimla ciddi guc artis saglamasi ve vergi avantaji yuzunden tercih ederdim.

    Ama arabanin gidebilmesi kadar yola tutunmasi,vs. de onemli bence,lineanin da bu konuda dezavantaji oldugunu dusunuyorum.

    Megane 2nin motorunun lineaya gore daha dayanikli ve zevkli bir makina oldugunu dusunuyorum.

    Ayrica eski arabamiz oldugundan mi bilmiyorum,megane 2 bana cok iyi bir aracmis gibi geliyor.

    Dedigim gjbi ikisi de birbirine cok yakin,ama ben megane 2yi tercih ederdim herhalde.Karar sizin.

    siz emin misiniz iki aracında birbirine çok yakın olduğuna?arada sınıf farkı var bunu arabadan hiç anlamayanlar bile farkedebiliyor

    1-linea c sinifinda.iyi veya kotu,linea c sinifidir.b sinifi degil.c sinifi.

    2-tesadufe bakin,megane de c sinifi.iyi veya kotu,c sinifi.d degil.c sinifi.

    meganenin lineaya gore daha iyi bir kasasinin oldugunun ben de farkindayim ama hersey kasa degil maalesef.

    Aracin motoru,yakit tuketimi gibi unsurlar da onemlidir.ikisinin de birbirine gore avantaj ve dezavantajlari oldugunu,bu yuzden ikisinin birbirine yakin araclar oldugunu belirttim.

    ben zaten arabadan anlamam ki.araba ne demek ki ya.oyle takiliyorum,uye olmak bedavaymis millete artistlik yapayim dedim yani.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atom239


    quote:

    Orijinalden alıntı: efsanea_06

    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239

    Hocam bence iki arac da birbirine cok yakin.

    lineayi daha yeni model olmasi,yazilimla ciddi guc artis saglamasi ve vergi avantaji yuzunden tercih ederdim.

    Ama arabanin gidebilmesi kadar yola tutunmasi,vs. de onemli bence,lineanin da bu konuda dezavantaji oldugunu dusunuyorum.

    Megane 2nin motorunun lineaya gore daha dayanikli ve zevkli bir makina oldugunu dusunuyorum.

    Ayrica eski arabamiz oldugundan mi bilmiyorum,megane 2 bana cok iyi bir aracmis gibi geliyor.

    Dedigim gjbi ikisi de birbirine cok yakin,ama ben megane 2yi tercih ederdim herhalde.Karar sizin.

    siz emin misiniz iki aracında birbirine çok yakın olduğuna?arada sınıf farkı var bunu arabadan hiç anlamayanlar bile farkedebiliyor

    1-linea c sinifinda.iyi veya kotu,linea c sinifidir.b sinifi degil.c sinifi.

    2-tesadufe bakin,megane de c sinifi.iyi veya kotu,c sinifi.d degil.c sinifi.

    meganenin lineaya gore daha iyi bir kasasinin oldugunun ben de farkindayim ama hersey kasa degil maalesef.

    Aracin motoru,yakit tuketimi gibi unsurlar da onemlidir.ikisinin de birbirine gore avantaj ve dezavantajlari oldugunu,bu yuzden ikisinin birbirine yakin araclar oldugunu belirttim.

    ben zaten arabadan anlamam ki.araba ne demek ki ya.oyle takiliyorum,uye olmak bedavaymis millete artistlik yapayim dedim yani.

    geçen hafta fiat showroomdaydım yeni lineayı inceledim kim diyorsa bu araca c sınıfı diye kesinlikle c sınıfı standartlarını karşılamıyor koltuğu bile tabure gibiydi her şey boyut değildir konfor desen berbat 2000 model brava bile lineadan daha konforluydu.ben size megane ın lineadan üstün özelliklerini isterseniz sıralayabilirim...lineadaki motor,yakıt tüketimi avantajı aynı sınıfta olduğunu kanıtlamaz onu b sınıfı araçlar sağlıyor zaten nedir bu aracın b sınıfından farkı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: efsanea_06

    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239


    quote:

    Orijinalden alıntı: efsanea_06

    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239

    Hocam bence iki arac da birbirine cok yakin.

    lineayi daha yeni model olmasi,yazilimla ciddi guc artis saglamasi ve vergi avantaji yuzunden tercih ederdim.

    Ama arabanin gidebilmesi kadar yola tutunmasi,vs. de onemli bence,lineanin da bu konuda dezavantaji oldugunu dusunuyorum.

    Megane 2nin motorunun lineaya gore daha dayanikli ve zevkli bir makina oldugunu dusunuyorum.

    Ayrica eski arabamiz oldugundan mi bilmiyorum,megane 2 bana cok iyi bir aracmis gibi geliyor.

    Dedigim gjbi ikisi de birbirine cok yakin,ama ben megane 2yi tercih ederdim herhalde.Karar sizin.

    siz emin misiniz iki aracında birbirine çok yakın olduğuna?arada sınıf farkı var bunu arabadan hiç anlamayanlar bile farkedebiliyor

    1-linea c sinifinda.iyi veya kotu,linea c sinifidir.b sinifi degil.c sinifi.

    2-tesadufe bakin,megane de c sinifi.iyi veya kotu,c sinifi.d degil.c sinifi.

    meganenin lineaya gore daha iyi bir kasasinin oldugunun ben de farkindayim ama hersey kasa degil maalesef.

    Aracin motoru,yakit tuketimi gibi unsurlar da onemlidir.ikisinin de birbirine gore avantaj ve dezavantajlari oldugunu,bu yuzden ikisinin birbirine yakin araclar oldugunu belirttim.

    ben zaten arabadan anlamam ki.araba ne demek ki ya.oyle takiliyorum,uye olmak bedavaymis millete artistlik yapayim dedim yani.

    geçen hafta fiat showroomdaydım yeni lineayı inceledim kim diyorsa bu araca c sınıfı diye kesinlikle c sınıfı standartlarını karşılamıyor koltuğu bile tabure gibiydi her şey boyut değildir konfor desen berbat 2000 model brava bile lineadan daha konforluydu.ben size megane ın lineadan üstün özelliklerini isterseniz sıralayabilirim...lineadaki motor,yakıt tüketimi avantajı aynı sınıfta olduğunu kanıtlamaz onu b sınıfı araçlar sağlıyor zaten nedir bu aracın b sınıfından farkı?

    Arkadasim burada kimseyle tartismak istemiyorum.lineayi da babam uretmiyor zaten.

    Ama linea c sinifidir.dingil mesafesi vs. insanlar buna boyle karar vermisler.

    soyle soyleyeyim meganeyi b sinifi yapmayan neyse lineayi da b sinifi yapmayan odur.

    Bakin dikkat edin linea meganeden iyidir ya da megane kadar kaliteli bir arabadir demiyorum.ama c sinifidir.amma abarttiniz yahu.sanki f sinifi demisler adamlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • linea
  • Neden laguna 2.0 bakmıyorsun donanim olarak cok daha iyi hatta biraz zorlasan 2.0 turbo alabilirsin 170 bg LPG ile uyumlu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maybel

    Neden laguna 2.0 bakmıyorsun donanim olarak cok daha iyi hatta biraz zorlasan 2.0 turbo alabilirsin 170 bg LPG ile uyumlu

    Hocam yedek parça ve bakım masraflarını düşünüyorum. Bir de sedan düşünüyorum. Hatchback araçlardan pek hoşlanmıyorum.
  • Bende 2006 dizel var bakımına 150 gibi bişey veriyorum ozel servis tabi yetkili servis 350 diyordu.bence parçaları okadarda pahalı değil kronik sorunu tek cam mekanizmasının bozulması oda 70 tl meganda bindim arada çok fark var.görsellik mevzusuna bişey diyemem tabi .iikisi arasında tercih yapacaksan bence megan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • almadan satış düşünen adamın ikisiyle de işi olmaz.
    meganın 1.6 dizeli veya lineanın 1.3 dizeline bakın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    almadan satış düşünen adamın ikisiyle de işi olmaz.
    meganın 1.6 dizeli veya lineanın 1.3 dizeline bakın.

    Almadan satmayı düşünürüm çünkü 6 ayda satılmıyor 2.0 litrelik araba. Özellikle orta alt sınıf arabaların büyük motorluları. Bu konuda acı tecrübelerim var. Biraz performans istiyorum bu 4. arabam olacak 2.0, 2.5 ve 1.6 litrelik araçlara sahip oldum. Ve küçük atmosferik motorlar beni biraz sıkıyor açıkçası o yüzden turbo benzin ve büyük motorlu benzinlilere bakıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bulbulinho -- 10 Ocak 2013; 22:35:09 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bulbulinho

    Almadan satmayı düşünürüm çünkü 6 ayda satılmıyor 2.0 litrelik araba.

    anlatmak istediğim de oydu zaten.
    almadan satmayı düşünürüm dediğin an performanstı 2.0 motordu geçicen bu işleri.
    Sana bir öneri: 1.6dci alıp modül takarak +20hp alabilirsin.
    Yoksa vazgeç bu sevdadan kendini de bizi de yorma hani.
  • Renault'un şimdiye kadar sevdiğim tek modeli o yıllar arasında üretilen Megane.Özellikle dolu olanlar cam tavan xenon v.b.Bu karşılaştırma da tek kriter önemli ikinci el.Onun dışındaki herşey için Megane alınır tartışmasız olarak.Ona da biz değil siz karar vereceksiniz.
  • 2.0 ın vergisini vereceksen bari d segment al

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.