Şimdi Ara

RENAULT Teknik Destek Merkezi (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
167
Cevap
0
Favori
11.684
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kara_eylül

    quote:

    Orijinalden alıntı: rudeboytr

    quote:

    Orijinalden alıntı: kara_eylül

    Megane II 1.5 dci aracımızın triger değişimi geçen hafta yapıldı,

    Aracı servisden alırken araçda sorun yoktu tek marşda çalıştı,

    ertesi gün sabah araç tek marşda çalışmadı, tekrar start düğmesine bastım araç titreyerek ve zar zor çalıştı.


    şuan araç bazen tek marşda çalışıyor, bazen ikinci marşda zorlanarak çalışıyor bazende araç tek marşda çalışıyor ama 3-5 saniye içinde kendiliğinden stop ediyor.

    servisi aradım getirin bakalım dediler ama önümüzdeki hafta sonunu randevu verdiler.

    Sorun neden kaynaklanabilir.

    Çalıştığı zaman sürtünme sesi geliyor ise egzantrik kasnağından dolayı yapıyordur. Tabi bunun birçok nedeni olabilir. Birçok elektronik parça var. Ve eğer triger değişimi sırasında senteyi kaçırdılarsa bu sorunu yaratabilir. En iyi çözümü Renault servislerinde arayınız. Sanırım İstanbulda değilsiniz yoksa birçok servis var diğer servislere de müracaat edebilirsiniz.


    Çalışırken normal dışı bir ses yok,

    1- Bazen düğmeye basar basmaz çalışıyor

    2- Bazen düğmeye basınca eski araçlar gibi biraz zorlanıyor ve çalışıyor

    3- Bazen düğmeye basınca eski araçlar gibi biraz zorlanıyor ama çalışmıyor

    4- Baen düğmeye basar basmaz çalışıyor ama ben ayağımı fren pedalından kaldırmadan araç heme stop ediyor.


    Araç çalışıp hareket ettiğimde aracın hızlanmasında devir saatinin ilerlemesinde bir sorun yok, anormal bir sesde gelmiyor. Hareket halinde herşey normal ama ilk çalışmada yukardaki sorunlar var.



    Araçta volan kısmında bulunan manyetik kaptör bunun yanı sıra marş motoru ve akü geliyor ilk etapta aklıma. Araçta yapılacak cihaz teşhisi ile arızalı kısım ortaya çıkacaktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rudeboytr

    quote:

    Orijinalden alıntı: kara_eylül

    quote:

    Orijinalden alıntı: rudeboytr

    quote:

    Orijinalden alıntı: kara_eylül

    Megane II 1.5 dci aracımızın triger değişimi geçen hafta yapıldı,

    Aracı servisden alırken araçda sorun yoktu tek marşda çalıştı,

    ertesi gün sabah araç tek marşda çalışmadı, tekrar start düğmesine bastım araç titreyerek ve zar zor çalıştı.


    şuan araç bazen tek marşda çalışıyor, bazen ikinci marşda zorlanarak çalışıyor bazende araç tek marşda çalışıyor ama 3-5 saniye içinde kendiliğinden stop ediyor.

    servisi aradım getirin bakalım dediler ama önümüzdeki hafta sonunu randevu verdiler.

    Sorun neden kaynaklanabilir.

    Çalıştığı zaman sürtünme sesi geliyor ise egzantrik kasnağından dolayı yapıyordur. Tabi bunun birçok nedeni olabilir. Birçok elektronik parça var. Ve eğer triger değişimi sırasında senteyi kaçırdılarsa bu sorunu yaratabilir. En iyi çözümü Renault servislerinde arayınız. Sanırım İstanbulda değilsiniz yoksa birçok servis var diğer servislere de müracaat edebilirsiniz.


    Çalışırken normal dışı bir ses yok,

    1- Bazen düğmeye basar basmaz çalışıyor

    2- Bazen düğmeye basınca eski araçlar gibi biraz zorlanıyor ve çalışıyor

    3- Bazen düğmeye basınca eski araçlar gibi biraz zorlanıyor ama çalışmıyor

    4- Baen düğmeye basar basmaz çalışıyor ama ben ayağımı fren pedalından kaldırmadan araç heme stop ediyor.


    Araç çalışıp hareket ettiğimde aracın hızlanmasında devir saatinin ilerlemesinde bir sorun yok, anormal bir sesde gelmiyor. Hareket halinde herşey normal ama ilk çalışmada yukardaki sorunlar var.



    Araçta volan kısmında bulunan manyetik kaptör bunun yanı sıra marş motoru ve akü geliyor ilk etapta aklıma. Araçta yapılacak cihaz teşhisi ile arızalı kısım ortaya çıkacaktır.

    Cevabiniz için teşekkür ederim

    Araçda bugün hiç bir sorunla karşılaşmadım tabi birazdan eve giderken süprizde yapabilir.

    Araçda arıza lambası yanmadı hiç bakalım servis cumartesi ne diyecek,

    Birde, bu sorun triger değişiminden sonra oldu ama tlefonda yaptığım görüşmede servis bunu kabul etmek istemiyor, ben bu sorunun trigerden sonra olduğunu nasıl kanıtlarım, durduk yere bana masraf açmasınlar zaten 1.000 TL verdim servise




  • fırat ustam bizde 2004 kangoo var 3000 devirde bir ses geliyor iki teli birbirine vuruyormus gibi ama 3000 deviri geçince kesiliyor.km de yuksek degil 65binde. triger set olarak değişti, enjektörlere bakıldı temizliği yapıldı,balatalara bakıldı, yağı suyu düzenli olarak degişiyor ama ses geliyor. yardımcı olursanız sevinirim ustam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kara_eylül

    quote:

    Orijinalden alıntı: rudeboytr

    quote:

    Orijinalden alıntı: kara_eylül

    quote:

    Orijinalden alıntı: rudeboytr

    quote:

    Orijinalden alıntı: kara_eylül

    Megane II 1.5 dci aracımızın triger değişimi geçen hafta yapıldı,

    Aracı servisden alırken araçda sorun yoktu tek marşda çalıştı,

    ertesi gün sabah araç tek marşda çalışmadı, tekrar start düğmesine bastım araç titreyerek ve zar zor çalıştı.


    şuan araç bazen tek marşda çalışıyor, bazen ikinci marşda zorlanarak çalışıyor bazende araç tek marşda çalışıyor ama 3-5 saniye içinde kendiliğinden stop ediyor.

    servisi aradım getirin bakalım dediler ama önümüzdeki hafta sonunu randevu verdiler.

    Sorun neden kaynaklanabilir.

    Çalıştığı zaman sürtünme sesi geliyor ise egzantrik kasnağından dolayı yapıyordur. Tabi bunun birçok nedeni olabilir. Birçok elektronik parça var. Ve eğer triger değişimi sırasında senteyi kaçırdılarsa bu sorunu yaratabilir. En iyi çözümü Renault servislerinde arayınız. Sanırım İstanbulda değilsiniz yoksa birçok servis var diğer servislere de müracaat edebilirsiniz.


    Çalışırken normal dışı bir ses yok,

    1- Bazen düğmeye basar basmaz çalışıyor

    2- Bazen düğmeye basınca eski araçlar gibi biraz zorlanıyor ve çalışıyor

    3- Bazen düğmeye basınca eski araçlar gibi biraz zorlanıyor ama çalışmıyor

    4- Baen düğmeye basar basmaz çalışıyor ama ben ayağımı fren pedalından kaldırmadan araç heme stop ediyor.


    Araç çalışıp hareket ettiğimde aracın hızlanmasında devir saatinin ilerlemesinde bir sorun yok, anormal bir sesde gelmiyor. Hareket halinde herşey normal ama ilk çalışmada yukardaki sorunlar var.



    Araçta volan kısmında bulunan manyetik kaptör bunun yanı sıra marş motoru ve akü geliyor ilk etapta aklıma. Araçta yapılacak cihaz teşhisi ile arızalı kısım ortaya çıkacaktır.

    Cevabiniz için teşekkür ederim

    Araçda bugün hiç bir sorunla karşılaşmadım tabi birazdan eve giderken süprizde yapabilir.

    Araçda arıza lambası yanmadı hiç bakalım servis cumartesi ne diyecek,

    Birde, bu sorun triger değişiminden sonra oldu ama tlefonda yaptığım görüşmede servis bunu kabul etmek istemiyor, ben bu sorunun trigerden sonra olduğunu nasıl kanıtlarım, durduk yere bana masraf açmasınlar zaten 1.000 TL verdim servise

    Triger değişiminde yapılabilecek hata sentenin kaçmasıdır. Yetkili serviste değiştiyse ki bin lira verdiğinize göre yetkili serviste değişmiş. Sentenin kaçması zor bir ihtimal. Açı kaydırıcı kasnaktan dolayı bir sorun çıkıyor olabilir. Cumartesi günü ustalarınız sorunu çözecektir.




  • konu hala aktif mi bilmiyorum ama merhabalar
    aracım 2007 megan2 dcı :
    1 .sorum aractan her ınısımde kapının metal aksamına degdıgımde elektrık carpıyor nedenını anlayamadım .
    2. sorum : soguk havalarda teyp kendını kıtlıyor ve calısmıyor tek kosul aku kutup basını sokmek oluyor .akunun zayıflıgı vs dedıler ama aku de yenı her kıs bırkac defa yasıyorum bu olayı .bir elektırıkcı aku teyp kendını korumaya alıyor dedı halbukı aractan ınmeden yanı stop etmeden tum calısan seylerı (farlar -fanlar vs )kapatım stop ederım . şimdiden tesekkurler
  • Merhaba 2000 model clio symbol 1.4 kullanıyorum aracımda LPG yok şöyle bi sorunum var yazın veya kışın farketmiyor arabamı sabah çalıştırdığımda
    ilk 5 dk gaz vermezsem arabam stop ediyor 5 dk sonra rölantide çalışıyor bunu bu aralar daha sık yapmaya başladı gün içerisinde sadece 1 kere
    yapıyordu son günlerde 3 4 kere yapmaya başladı sizce sorun ne olabilir?
  • Clio III 2011 model 1.5 dci extreme otomatik vites aracıma serviste boya koruma yaptıralı 1 yıl olmadı ancak resimdeki gibi yıkayıp sildiğinizde çıkmayan
    bulutumsu beyaz renkli kireç kalıntısına benzer lekeler var.
    Daha çok sağ etek kısımda. Tavanda ve bagaj kapağında motor kapağı kısmında yok gibi.
    Ne yapmam gerekiyor? Bu lekelerden nasıl kurtulacağım.
    https://store.donanimhaber.com/0d/94/53/0d9453aca9c0c41a189930c181e61356.JPG
    https://store.donanimhaber.com/c8/6e/dc/c86edcbbfbf81adde4e2d692c6ba60b5.JPG
    Konunun üstatları veya aynı sorunu yaşayıp çözenler yardımcı olursa sevinirim.
     RENAULT Teknik Destek Merkezi RENAULT Teknik Destek Merkezi




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.