Şimdi Ara

Resident Evil 4 Remake {PC ANA KONU} {Çıktı/2023}

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
382
Cevap
13
Favori
21.056
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Steam Sayfası



    Resident Evil 4 Remake {PC ANA KONU} {Çıktı/2023}




    Reveal - Gameplay Trailers




    Resident Evil 4 Remake {PC ANA KONU} {Çıktı/2023}IGNyoutube
    Resident Evil 4 is finally being remade, and features PSVR2 content! Check out this reveal trailer! The Resident Evil 4 remake releases on March 24th, 2023. #IGN #Gaming #PS5
    https://www.google.com/sorry/index?continue=https://www.youtube.com/watch%3Fv%3Dj5Ic2z3_xp0&q=EgQuLZpEGK-Yw5UGIhDj8gXj9B5jd4dGzpez5JxLMgFy


    Resident Evil 4 Remake {PC ANA KONU} {Çıktı/2023}GameSpotyoutube
    Capcom revealed plenty of gameplay from the first section of its classic Resident Evil 4, which shows off the total graphic overhaul Resident Evil 4 Remake will be receiving. From the first Ganado Leon Kennedy comes across, to the infamous town Leon stumbles across, and, of course, Dr. Salvador. New gameplay mechanics to Resident Evil 4 were also shwon in the form of sneaking, cover mechancis, quick inventory guns, and more. Resident Evil 4 Remake releases March 24, 2023. #ResidentEvil4 #ResidentEvil #Capcom
    https://www.youtube.com/watch?v=wlP02yvRLxA



    Raccoon City'deki biyolojik felaketin üzerinden altı yıl geçti. Olaydan kurtulanlardan biri olan Ajan Leon S. Kennedy, başkanın kaçırılmış kızını kurtarmaya gönderildi. Leon, kızın izini uzak bir Avrupa köyüne kadar takip etti. Buradaki yerlilerde korkunç derecede yanlış giden bir şeyler var ve yaşam, ölüm, dehşet ve arınmanın bir araya geldiği bu cesur kurtarma ve korku hikayesinde perdeler açılıyor.


    Modernleştirilmiş oynanış, yeniden yapılandırılmış bir hikaye ve son derece detaylı grafikleri ile Resident Evil 4, endüstrinin mihenk taşlarından birinin yeniden doğmasını sağlıyor.



    Resident Evil 4 Remake {PC ANA KONU} {Çıktı/2023}


    Resident Evil 4 Remake {PC ANA KONU} {Çıktı/2023}


    Resident Evil 4 Remake {PC ANA KONU} {Çıktı/2023}


    Resident Evil 4 Remake {PC ANA KONU} {Çıktı/2023}





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hudson51 -- 25 Mart 2023; 14:54:35 >







  • Oyunu soluksuz bitirdim.Çok beğendim.Kendimce fikirlerimi belirttim.İyi oyunlar herkese  


    Capcom son yıllarda en başarılı bulduğum oyun firmalarından birisidir.Resident Evil 7 ile başarısız geçen yılların üzerine sünger çekerek tekrardan oyun dünyasına geri dönüşünü yapmıştı.Ardından Resident Evil Remake 2,Devil May Cry 5,Monster Hunter,Resident Evil Village ile son derece başarılı kusursuza yakın oyunlar çıkartmıştı (Resident Evil 3 Remake hariç).Bu başarının son halkası da geçtiğimiz haftalarda çıkışını gerçekleştiren Resident Evil 4 oldu.


    Shinji Mikami abimizin 2005 yılında çıkardığı orijinal yapım oyun dünyasına devrimsel yenilik getiren,sektöre yön veren bir oyundu.Omuz kamerası sistemine geçen ilk oyun özelliğini taşımaktaydı.Bu oyundan sonra omuz kamerası sistemi yaygınlaştı ve oyunlarda bu kamerayı belirleyen oyun oldu.Aradan 17 yıl geçti ve Resident Evil 4 Remake duyuruldu.Orijinal oyunu oynamış birisi olarak heyecanlanmıştım.Orijinal oyun baya eski kalıyordu ve günümüz de oynamak biraz işkence geliyordu.Resident Evil 2’nin başarısından sonra beklentilerim yüksekti.Orijinal oyun dönemine göre zaten şaheserdi.Mikami abimizin elinden çıkan son Resident Evil oyunuydu.


    Oyunun beğendiğim kısımlarından birisi atmosferi ve mekan tasarımları olmuş.Atmosferi oyuncuyu öyle içerisine çekiyor ki geçtiğimiz her alanda bunu hissediyorsunuz.Mekan tasarımları orijinal oyuna sadık kalmış ama birebir aynıları yapılmadan güzel dokunuşlar ile bizlere sunulmuş.Harita tasarımı mükemmel olmuş.Bu harita tasarımı konusunda Capcom uzman bir firma oldu.

    Oyuna eklenen yeniliklerden biri de Parry sistemi olmuş.Bıçak ile düşmanlardan gelen saldırıları engelleyip,düşmanlara saldırabiliyoruz.Oynanış kısmın da bıçağın önemli bir katkısı olmuş.Aynı zaman da tek tuşla gelen saldırılardan kaçma da eklenmiş.Bu özellikler oynarken çeşitlilik sunmakta. Oyunda ki vuruş hissiyatını çok beğendim.Özellikle düşmanların kafasına sıkılan kurşunun verdiği his muazzam.


    Grafikler üst düzey ve en güzel yanı optimizasyonun çok iyi olması.RE Engine motoru oldukça başarılı bir motor ve her oyunda bunu bizlere kanıtlıyor.Seslendirmeler,karakter modellemeleri ve müzikleri oyunun beğendiğim diğer yönlerinden.Bu oyunda en beğendiğim kısım ise hayatta kalma öğeleri olmuş.Oyunu bazı yerlerinde sizi öyle bir durumda bırakıyor ki envanterinizde bulunan son kurşunları doğru kullanıp,ziyan etmemenizi sağlayarak o hayatta kalma hissini iliklerinize kadar hissettiriyor.Hesap,kitap yapmanızı istiyor oyun bizlerden.Envanteri düzenleme,ilk yardım spreylerini doğru ve zamanın da kullanmak müthiş bir deneyim.


    Resident Evil 4 Remake her yönüyle kusursuza yakın oldukça başarılı bir oyun olmuş.Günümüze çok güzel bir şekilde uyarlanarak modernleştirilmiş.Özüne sadık kalarak yapmış bunu hem de.Remake nasıl yapılır bunu bütün oyun dünyasına göstermiş oldu Capcom. Bu müthiş deneyimi oynamanızı tavsiye ederim.İndirimler de alınabilir.

    Bu kadar oturaklı ve ağır yapıda olup en az bir o kadar da dinamik ve akışkan olmayı başarabilen oldukça tatmin edici oynanışa sahip bir aksiyon gerilim korku oyunu, oyuncu olarak katılım gösterdiğiniz interaktif bir animasyon sinema deneyimi. Eski klasik oyunu da oynayıp bitirmiş birisi olarak diyebilirim ki sanki eski klasik oyunda aslında bu Remake versiyonu yapmak istemişler de ancak o zaman teknoloji el vermemiş, Remake versiyonun yapıldığı günümüzde el vermiş gibi. Remake klasik versiyonun zamansal veya kasti tüm limitasyonlarını ve hantallıklarını aşıp klasik versiyonun sevilmesini ve kültleşmesini sağlayan formüllerini oldukça ileriye taşımış / modernize etmiş. Gereken atmosfer çağdaş grafikler ve daha doğal bir renk paletiyle tekrardan yaratılmış.

    Opsiyonel ancak ödüllendirici ve oyunu kolaylaştırabilen pek çok yan veya alt görev ile oyun zenginleştirilmiş. Etrafta bulabileceğiniz dökümanlar senaryoda bulunan veya karşınıza çıkan unsurların arkaplanları hakkında kısa veya uzun çeşitli anekdotlar sağlayarak lore'a dair ayrı bir zenginlik katmış. Mesela Luis'in dünya domine etme derdindeki Las Plagas kültü ve "Aydınlanmışlar" tarikatı hakkındaki notları iyiydi. Las Plagas dünyayı ele geçirirse tarihte ilk defa hiçbir savaş kalmayacak - mutlak barış sağlanacak - ama özgürlük ve düşüncede çeşitlilik de kalmayacak, herkes Lord Saddler'ın cemaat sisteminin bir serfi veya kölesi olacak diyordu. Bu Las Plagas parazitinin zihinleri kontrol etme ve zombileştirme gücüyle pratiğe dökülecek dini, cihangir, totaliter bir gelişime karşı savaştığımızı daha derinden şekilde gösteriyordu. Amerikan başkanının kızı biyolojik teröristler tarafından kaçırıldı muhabbetini aşıp oyundaki diğer unsurlarla beraber kurguyu detaylandırıp genişletiyordu. Oyun boyunca karşımıza çıkan oldukça karmaşık bir sosyal sisteme dayalı ama parazitin yol açtığı bilişsel dejenerasyondan dolayı karmaşık planlarını hayata geçirme konusunda nitelikli insan gücü sıkıntısı çeken Las Plagas tarikatının tamamen pratik amaçlardan dolayı yüksek bilişsel işlevleri bozmayan/kurbanını zombileştirmeyen superior bir Plaga cinsi yaratma çabalarını vs okuyabiliyorsunuz mesela. Böyle pek çok materyal bulup daha derinlemesine bir deneyime sahip olabilirsiniz. Bunların detayları konusunda daha fazla uzatmayıp oyunun genel incelemesine döneyim:

    Oynanış çok iyi. Ateşli slahların vuruş hissiyatı, bıçakların işlevselliği, yakın dövüş teknikleri, farklı silah tipleri oldukça basit ama etkileyici, sürükleyici, keyifli bir oyun deneyimi sunuyor. Gerçek bir silah kullanırcasına silahların geri tepmesini zapt etmeyi veya yakın dövüş teknikleri öğreniyormuşçanıza blok koymayı veya münasip bir anda ani fiziksel saldırı yapmayı öğrenmeniz gerekiyor. Karakterin elindeki tabancanın gerçekten sarsılarak barut patlattığını ve mermi fırlattığını hissediyorsunuz veya bıçağınızın başka bir kesici aleti direnç göstererek ve kıvılcım çıkararak engellediğini. Karakterinize uzaktan atılmış sert bir cisim çarpttığında bunun ağırlığını hissediyorsunuz. Karakterinizin nasıl da sarsıldığını ve canının yandığını görüyorsunuz. Sizin de içiniz bir tuhaf oluyor. Fizikler, animasyonlar, tepkiler vs çok başarılı ve derinlemesine bir deneyim sağlıyor. Oyunun motoru, genel oynanış dizaynı çok çok iyi. Mekanlar da genel olarak çok iyi yapılmış. Atmosferik. Taktiksel oynamaya elverişli. Düşmanların mutant yaratık veya hayvan olmayan ekseriyeti de genellikle çeşitli taktiklerle kontrol altında tutmanız ve sonunda temizlemeniz gereken yarı zombileşmiş insan sürüleri ve bunlar farklı taktikler ve spesifik silahlar gerektirebilecek çeşitli araç gereçlerle donanmışlar. Bu da temel/kurucu oynanış mekaniklerinin yukarıda bahsettiğim realistik görünen basitliğine rağmen taktiksel ve stratejik oynamayı yani basit ve öğrenmesi kolay bir temel üzerinde karmaşık bir tarzda oynamayı teşvik ediyor. Oyun elinizdeki kaynakları etkin yönetmeyi talep ediyor/öğretiyor. Nerede ve ne zaman tabanca, nerede ve ne zaman pompalı, nerede dürbünlü tüfek, nerede bomba vs kullanılmalı, bunları hep bilmelisiniz.

    Leon çok havalı ve beraber vakit geçirmekten zevk alacağınız bir karakter. Oyun boyunca cutscene harici pek çok tepki verdiği veya düzenli yorum düştüğü için oldukça canlı hissettiriyor. Korkan birisinden ziyade biyolojik silahlar ve bunların delilerinden ve acayip yaratıklarından artık tamamen sıtkı sıyrılmış, bu sebeple onlara karşı çok alaycı ve kinayeli, bir yandan tehditlerle dolu imkansızlık derecesinde zor görünen görevine odaklanmış ama buna rağmen genel anlamda rahat ve soğukkanlı duran, en azından kaygılarını bastırabilen bir karakteri kontrol ediyorsunuz.

    Leon en şapşal veya komik laflarına bile cool bir hava verebilen bir badass. Spontan yorumları sizin de korkmanızı engelleyebilecek kadar komik ya da absürt olabiliyor. Bu oyunu her köşe başında karşımıza çıkabilecek oportünist tacir karakteriyle beraber gerçekten taşıyan bir karakter. Ayrıca gördüğüm en seksi erkek oyun karakteri olabilir lol. Hakikaten yarışma düzenlense birinci olup ödül kazanacak Yunan Tanrısı gibi bir adam.

    Onlar haricindeki karakterler de gayet iyiler: Ashley, Ada, Luis vs. Ashley eski oyundaki tam anlamıyla işe yaramaz şımarık ve kurumlu kız olmaktan ziyade burada çok daha sevilesi sempatik bir karakter ve kesinlikle romantik anlamda tutulduğu - how cute lol - Leon'la ilişkisi daha doğal/organik hissettiriyor. Leon bu oyunda kendisini manipüle ettiğine inandığı esas sevgilisi Ada'ya karşı genel anlamda kırgın ve şüpheli. Ada ise bad girl kompleks karakter olarak her zamanki gibi hem Leon'u manipüle edip esas misyonu için kullanmaya hem de Leon'a olan aşkı ve ilgisini dengelemeye çalışıyor. Leon'u - bir tanesinden taviz vermemeye çalışarak - hem koruyor hem amacı için kullanıyor. Krauser, Saddler, Wesker gibi oyunun kötü adamlarının özel bir tarafı bulunmuyor: Hepsi ne pahasına olursa olsun maksimum güç arzusuyla düpedüz kafayı yemiş, kendi tarzları ve spesifik şahsi gayeleri bulunsa da bu anlamda biraz ilhamsız veya çeşitsiz görünen benzer tipte manyaklar.

    Hikaye birazcık cheesy ama klasik oyunda da cheesy'di/aynıydı. Yalnız burada klasik oyuna nazarla hikaye - Leon'un alaycılığını başarıyla buna yedirerek - daha ciddi ve daha doğal hale getirilmiş. Bu bir remake için bence - oyuncuya sağlanan toplanabilir dökümanlarla beraber - yeterli bir geliştirmedir. Zaten bu cheesy ve alt sınıf izlenimi veren hikayenin dahi karakterleriyle beraber sizi başından sonuna kadar başında tutacak bir charm'ı mevcut. O anlamda merak etmeyin.

    Oyun genel anlamda dengeli gitse de, bazı segmentlerde birazcık can sıkan bir biçimde bazen çevremizde cephane veya cephane craft'ı için hammadde bulmanın nedense çok zor olduğunu, bazı yerlerde çok lazım olduğu halde neredeyse hiç çıkmadığını söyleyeyim (oynadığım zorluk standarttı):


    Yapımcılar tarafından kasti bir Chapter dizayn tercihi olabilir ama Alien'a benzeyen Verdugo boss sonrasında ve içi parazit dolu regeneratif mutantların olduğu laboratuvar segmentlerinde çok sayıda - hem de bazısı çok dayanıklı - düşmanın varlığına rağmen epey cephane yokluğu çekiyorsunuz.


    Bu sıkıntı nedense oyundaki diğer segmentlerde geçerli değil gibi. Karşılaştığınız tehdit düzeyine göre - ucu ucuna dahi olsa - yeter düzeyde cephane hep sağlanıyor. Bu nadir karşılaşılan dengesiz görev tasarımı eleştirim haricinde özellikle mavi madalyonlar ve fareler sözkonusuysa yan veya alt görevler tekrarcı bir yapı da kazanabiliyor. Bazen cephane problemleri gibi mevzularla alakalı olarak icra edilebilir de olmuyorlar. Bu oyunda cephane sıkıntısı pek çekmedim ve - hatta cephane sıkıntısı yaşadığım halde her nasılsa tek seferde geçmeyi başardığım nadir kısımlar da dahil - pek de ölmedim ama bazı çok kritik/gerekli anlarda etrafta loot edilebilecek cephane yokluğu ya da tacirden parayla cephane alamamam beni biraz rahatsız etti. Ama o kadar kusur kadı kızında da olsun diyorum. Puanım 10 üzerinden 9.

    Resident Evil 4 Remake yorumumu daha önce düşecektim ama önce Elden Ring yorumumu düşmek istedim çünkü daha evvel bitirdiğim Elden Ring arada kaynayacaktı:
    https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/159898901

    Welcome Stranger  ,


    Oyunu yaklaşık 37 saat sonunda Hard zorluk seviyesinde bitirdim. Hoş oyuna göre 29 saat sürmüş.


    Resident Evil serisinin hatta Biohazard serisinin hayranıyımdır. Çıkışından bir yıl sonra ilk versiyonun açılış bölümünü oynamış, CD'si çizik olduğu için bir türlü devam edememiştim. Kısmet Remake sürümüneymiş.


    Öncelikle Capcom'un yapmış olduğu Remake çalışmalarını oldukça beğendiğimi söylemeliyim. Üçüncü oyun ne kadar biraz üzmüş olsa da genel olarak Başarılı diyebileceğim bir yapımdı. İşte burada Japon abilerimiz olayı arşa çıkarmış ve dördüncü oyun ile zirveye oynamış. Remake oyunların GOTY adayı olması konusunda olumsuz olmama rağmen GOTY Adayı bile olabilir bence.


    Oyunun neresini övmeyeyim ki. Grafikler mi desem, Mekanikler mi desem, Harita yapısının sürekli değişmesi ve buna bağlı sürekli bir yeni oyuna başlamışsın hissini vermesi mi desem. Alkış tutulacak kısım çok. Vuruş hissi bayağı bayağı aşmış olayı. Burada kısa bir eleştirim olacak, karakterimiz yürürken ateş etmeyi çözmüş fakat çömelmiş durumdayken ateş edemiyor hala. Buna da şükür diyelim.. 


    Yaratılan Mekanlarda hem Korku hem de Aksiyonun iç içe geçmesi olsun gayet başarılı olmuş. Hem açık alan, hem kapalı alan korku oyunu olarak bu kadar çeşitliliği en son Evil Within serisinde görmüştüm. Özellikle ikinci oyun ile RE 4 Remake yarışır durumda. Eee ne olsa Shinji Mikami başkanın hayal dünyası diyelim. 


    Karakter işleyişi ve evrenden bahsedeyim biraz. Leon, Ashley, Ada  Wong ablamız, Ana Düşman ve Yancılar ayrıntılı yaratılmış. Bu noktada hikaye ve kötü karakterlerin RE Village ile benzerlık gösterdiğini söylemem gerek. Bunu olumsuz bir fikir olarak söyleyemeyeceğim ama Kronolojik olarak oynamadığım için RE 4 tekrar aynı şeyleri oynuyormuş gibi bir tat bıraktığını söyleyebilirim.


    Yine Village gibi Avrupa'da geçtiği için hem Doğu Folklorik Yapısı, hem Gotik ve Latin/Çingene Dünyası harmanlanmış durumda. Avrupa olsun taştan olsun. Asyalı Adacığıma ayrıdır.  


    Gelelim Boss savaşlarına. Boss savaşları ne kadar çeşitli ve iki veya üç formlu olsa da pek zorlamadı diyebilirim. Diğer oyunlar biraz daha kasıntıydı sanki. 1-2 kez öldükten sonra mantığını kapmış oluyorsunuz bu oyunda. Burada küçük bir itirafta bulunayım.

    Spoiler,

    mesajı görmek için tıklayın.
    Oyunda malum Torbacı abi şeklinde bir satıcımız var. Ne vereyim abime diye arada çıkıyor.  Oradan işte 160.000 puan değerinde olan tek atımlık bir Roketatar almıştım. Bunun ise godmode seviyesinde güçlü olduğunu ise 1-2 bölüm sonra denediğimde öğrenmiştim. İşte bunu oyunun sonuna kadar sakladım ve son bossa yapıştırdım. Artık 30 saatten sonra pek sabrım kalmadı boss çözeceğim vs diye. 

     

    Silah urgrade, craft vs derken klasik RE oyunlarından aşina olduğumuz mekaniklerle ilerliyoruz. Yan görev, kontrat tarzı içerikler ile de oyun süresi uzatılmış. Özellikle hunt şeklinde geçen mini bosslu yan görevleri beğendiğimi belirtmeliyim.


    Müzik olarak Klasik Parçalar, Korku ve Gerilim unsurlarını arttıran yapımlara yer verilmiş. Akılda kalıcı bir parça var mı deseniz hatırlayamam. Üzmedi diyebilirim. 


    Son olarak oyunun Türkçe Yamasından bahsedeyim. Forumdan Sixth Sense ekibinin çıkardığı yama ile bitirdim. Genel olarak başarılı bir çeviri olmasının yanında Test konusunda gerekli önem verilmemiş gibiydi. Sakin anlarda geçen sahnelerdeki alt yazılarda kolaylıkla farkedilecek hataları maalesef kaçırmış arkadaşlar. Sağlık olsun diyelim. Onun dışında gayet başarılı bir çeviri olmuş. Ama Leon'un Taht'a oturduğu sahnedeki çeviriyi ise oldukça gereksiz buldum.


    Artık sırada 5 ve 6.oyunların Remastered sürümleri diyelim. 


    Condor One out..

    Separate Ways ek paketini 6 saatte bitirdim. Ana oyunda olduğu gibi enfes bir iş çıkarmış yine Capcom. En çok hoşuma giden şeyse orijinal oyunda olup Remake'te çıkarılan neredeyse bütün ikonik sahneleri DLC'ye koymuş yapımcılar, çok hoşuma gitti bu durum   Remake'i seven herkes bence bir şekilde Separate Ways'i de deneyim etsin derim

  • 2 ve nispeten 3 gibi iki başarılı Remake sonrası bunun için de beklentim yüksek. Çıktığı dönem biraz oynamış, bir yerde takılınca bununla mı uğraşacağım diyerek bırakmıştım.Resident Evil 4 Remake {PC ANA KONU} {Çıktı/2023} 

  • Mr. Scott Kennedy

    Çıksa da oynasak

  • Zannediyorum.. Resident evil serisinin son remake'si bu 4.oyun olacak. 5/6 remastered yaparlar anca. Village'den sonra cıkıcak oyunuda bekliyoruz tabi :)

  • Resident Evil , çzgisini bozduğu iilk oyun 7 de biraz toparladılar,Vilalge oynamadım. 2. ve 3. oyunun remakelre güzeldi.

  • Absnthe kullanıcısına yanıt
    Umarım son remake olmaz bi ihtimal code veronica x remake de gelebilir.
    5 ve 6 remake olmaz zaten uzun bir süre çünkü hala iyiler grafik olarak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arno.mdr -- 11 Şubat 2022; 5:1:22 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Village yi imkanınız varsa mutlaka oynayın hocam.7 nin devamı zaten aşağı kalır yanı yok.Atmosferi daha iyi diyebilirim hafiften Re4 ü andırıyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Anlamadığım resident 0 1 var remake yapılması gereken bu remake e ihtiyacı yoktu ki

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu oyunu ilk küçük bir televizyonda PS2 de sonra PC de 3-4 defa oynadım.RE serisinde en sevdiğim oyun.Söylenenler doğruysa güzel bir REMAKE geliyor.


    It's Been A Long Time, Comrade.

  • RE4'ü zamanında bence efsane yapan şey atmosferi ve oynanışıydı. Malum omuz kamerasını ilk defa düzgün biçimde oyun dünyasına tanıtan oyundu. Köy atmosferi de o kadar başarılıydı ki Village da dahi taklit ettiler. Buna rağmen hikayesi o kadar da iyi değildi ama yine de böylesine efsane bir oyunu tekrardan remake olarak görmek çok iyi olacak. Özellikle RE serisi zaten RE7 ve RE7 ile korku temasına geri döndüğünde tekrardan şaha kalkmıştı. Village hadi neyse de RE3 ile saf aksiyona tekrardan kaymaları hiç iyi olmadı. Umarım RE4 Remake de de yine ana odak korku olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ilk onlar yapıldı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende geç bile kalınıldı re2 remake 2018 şubat mart gibi re 3 ise pandemide olsa nisan 2020 de çıktı mantıken re4 remake ise 2022 şubat nisan arası çıkması ve şimdiye kadar bir çok görsel görmemiz lazımdı bence Haziran yada kasım aylarında çıkar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zafonte kullanıcısına yanıt
    Yok hocam resident 0 ile 1 remaster yapıldı
    Ben remake yapılmalıydı diyorum resident 2 3 gibi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • CAPCOM kendi sitesi üzerinden geri sayaç başlattı! Geri sayaç Türkiye saatiyle 08.00'da başladı. Ve geri sayaç 21 Şubat saat 08.00 de tamamlanacak! Büyük ihtimalle RESIDENT EVIL 4 REMAKE duyurusu GELİYOR!





    Resident Evil 4 Remake {PC ANA KONU} {Çıktı/2023}

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • BÜYÜK HABER!


    Bilgisayar korsanları, Microsoft'un Capcom'un geri sayımında JavaScript ve RAM'i hackleyerek Capcom'u alacağını keşfetti. Resident Evil 4 Remake duyurulacak ve Xbox'a özel olucak.


    Güncelleme:


    @johnnydork bunu Capcom ana bilgisayarında az önce ortaya çıkardı. %100 doğru, Resident Evil 4 Remake Xbox'a geliyor ve Capcom, Xbox Game Pass ailesine katılıyor.


    GAMER INSIDER, HDR meraklısı, NeoGaf kurucu ortağı ve fan sitesinin tam sahibi Evilore, Facebook'un Microsoft tarafından satın alınmasının gerçek olup olmadığı konusunda "Sayfa daha yeni gerçek oldu" yorumunu yaptı.

    Resident Evil 4 Remake {PC ANA KONU} {Çıktı/2023}
    Resident Evil 4 Remake {PC ANA KONU} {Çıktı/2023}
    Resident Evil 4 Remake {PC ANA KONU} {Çıktı/2023}Chinnertwitter
    “BIG SCOOP: hackers have discovered that MICROSOFT will be acquiring Capcom by hacking the JavaScript and RAM on Capcom's countdown. Resident Evil 4 Remake will be announced and is exclusive to Xbox.”
    https://twitter.com/Chinnerdomain/status/1493291485239857154?t=bcoxoPlSgNbOgqGxrFWOAg&s=19





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Foxx Mulder -- 15 Şubat 2022; 1:26:33 >




  • Oyunun zaten cıkacagini biliyordukda , bu kacinci seviye abi :D adamlar damara kadar girmiş.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Absnthe

    Oyunun zaten cıkacagini biliyordukda , bu kacinci seviye abi :D adamlar damara kadar girmiş.

    Bir diğer söylenti ise, Sony, Capcom'u alabilir. Gece gece tuhaf şeyler oluyor.


    Playstation, Twitter da az önce bunu paylaşmış.

    "Mutlu... şey, biliyorsun."


    Resident Evil 4 Remake {PC ANA KONU} {Çıktı/2023}
    Resident Evil 4 Remake {PC ANA KONU} {Çıktı/2023}PlayStationtwitter
    “Happy… well, you know ❤️ https://t.co/2fj2HOqDvY”
    https://twitter.com/PlayStation/status/1493340082400468998?t=HIt9jeZ-B8BSOJUM1_828g&s=19



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Foxx Mulder -- 15 Şubat 2022; 1:18:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Resident Evil ile ilgili yarın saat 10.00'da teaser tadında bir şey paylaşılacak! O zaman Resident Evil 4 Remake'a kesin gözüyle bakabiliriz artık!





    "Resident Evil portalında şüpheli aktivite belirdi! Yarın T.S.İ saat 10.00'da ne olduğuna bakalım!"





    Resident Evil 4 Remake {PC ANA KONU} {Çıktı/2023}

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • SIE Santa Monica kullanıcısına yanıt

    Resident evil 2 yazıları felan var.Sanki farklı bir şey duyuracaklar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _GRKM_ -- 15 Şubat 2022; 2:16:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • _GRKM_ kullanıcısına yanıt

    Hocam "portal" geçiş anlamına geliyor ya. Ve Resident Evil 2 Remake ana karakteri de Leon S. Kennedy (RE4 REMAKE ANA KARAKTERİ DE LEON) olduğu için öyle Yazılmış olabilir mi acaba?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.