Şimdi Ara

RESiDENT EViL 6 (PS3 ANA KONU) OYUN CIKTI ! (33. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.248
Cevap
6
Favori
51.499
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RS13

    Demo download bitti, birazdan oynamaya başlayacağım.RE4'ü çok beğenmiştim.5 fazla yer etmedi bende.Bakalım 6'yı beğenebilecek miyim?

    Bence fena değil. Çıktığında alacağım oyunlardan bir tanesi de RE6 olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O değilde oyunda satır var mı satır ? Onu söyleyin bana.
  • Çilekeş kalbim sırf isminden dolayı RE6'yı da satın al diyor. Fakat beynim, yapma eyleme diyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GoldPunch -- 18 Eylül 2012; 16:58:15 >
  • RE6'nın beğendiğim tek bir yanı var kapaktaki örümcek ağlarında duran 6 rakamı çok güzel tasarlanmış etkiliyici duruyor sanki müthiş bir oyun gibi algı oluşturuyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Affliction

    O değilde oyunda satır var mı satır ? Onu söyleyin bana.

    Baba oynama sakın birlikte gireriz,iniyor şimdi benimde.
  • RE3 ile son serisini tamamlamıştır benim için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Chelsea FC

    Evet cok guzel duruyor o 6 rakami

    Oral sex yaptiran zurafaya benziyor dikkatli bakarsaniz.

    Baya populerdi.

    Evet çok konuşulmuştu o konu bizim içimiz mi çok fesat yoksa bu japonlar mı çok sapık çözemedim.

     RESiDENT EViL 6 (PS3 ANA KONU)  OYUN CIKTI !




  • Ve Resident Evil 6'nın demosu ps3 için yayınlandı. Sadece leon kısmını oynadım. Açıkçası pek memnun olmadım diyebilirim. (RE fanlarını hiç düşünemiyorum zaten )
    Oyuna gelirse; Aslında tek bir yol var oyunda hep aynı doğrultuda gidiyorsunuz yani pek bi çevre araştırması yapmak mümkün değil. Kurşunlar bazen bol bol çıkıyor (ki genelde tek tük zombinin geldiği zamanlar kurşun bolluğu var) ama çok fazla zombinin bir anda (üstelik nerden çıktığıda belli değil bu tayfanın ) geldiği anlarda mermi kıtlığı yaşıyorsunuz.
    Item menüsü felaket olmuş yanlız ona değinmeden geçemiyecem. Yani 2 dk bişeyleri değişem vs derken 3 zombi üzerinize zıplıyor. Partnerimiz ya ölümsüz yada demoya özgü bişey bu Üstüne ateş ettim bomba attım zombilerin içinde bıraktım ne öldü ne yaralandı Birde kızın mermisi hiç tükenmiyor oda ayrı bi konu. Ha birde nerden aldı anlamadım ama bir anda elinde shotgun gördüm
    Bölümler bazen çok karanlık geliyor buda oyunu sabah oynamayı zorlaştıran bir etken. Kontrast vs pek bi etki etmedi açıkçası.
    Green Herbal nasıl kullanılıyor anlamadım. Canımız azaldıkça azalıyor ama ben bunu kullanmayı çözemedim. (Gerçi bizde ölmüyoruz demoda habire kız gelip ilacı basıyor oda ayrı bir konu)
    Daha yazacak çok şey var ama şimdilik bu kadar yeterli.




  • demo ciktigina göre aksam indirip hemen denerim filmi müthisti umarim bu oyun da güzel olur. ayrica re5 de gayet iyi bir oyun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oyunu pre order almayı düşünüyorum. Ekstra verilen haritalar mercenaries modu için mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GoldPunch

    Çilekeş kalbim sırf isminden dolayı RE6'yı da satın al diyor. Fakat beynim, yapma eyleme diyor.

    yapmayın etmeyin capcoma bu oyunun isminden dolayı para kazandırmayın
    1tl mı bıle vermem şu oyuna
  • Bir ara animasyon filmi çıktı zaten izleyemedim ne animasyonu ne de filmi izlenir gibi değil sürekli kendini tekrar eden bir yapı. Belli başlı geniş alanlarda geçen aksiyon yerine
    heyecanın doruğa çıktığı mesafe kaydedip bulmacaları çözüp ilerlediğimiz o 3 Nemesis gibi versiyonlar ne yazıkki çok geçmişte kaldı.
  • RE serisini ps haricinde ki konsollara çıkanlar hariç hepsini oynadım her oynadığım versiyonu bıtkınlık gelene kadarda defalarca bitirdim. b gün demoyu indirip tüm karakterlerle oynadım.
    sadece ismi re, ve re ye özgü herb ler var gerisi sağdan soldan esinlenilmiş.
    karakterin kamera açısı duruşu re5 e göre dahada bozulmuş. ekranın yarsında karakter var.
    karakterlerin bi yağlı güreş yapmadığı kalmış
    bir yere siper aldığında dışarı uzanıp nişan almak çok zor . konroler harEKETLERİ BERBATLAŞIYOR
    ikinci bölümde mw oynuyorum sandım.
    el bombası atma kötü hareket kısıtlı.
    inveroy ekranlarını hiç bahsetmeyelim şimdiye kadar gördüğüm oyunlar arasında en kötü invertoy ekranı.
    oyununen saçma eksiği belkide demoya aittir bilmiyorum. pause olmaması single oynarken 6-8 saat oyun oynayacam oyun u durduramayacağim nasıl bir mantıkla bunu yapmışlar.
    kamera açıları çok kötü 30 dk oynadım başım ağrıdı.
    fiyatı 20 tl ye düşünce oynayacak oyun bulamazsam re6 alıp oynarım.




  • Ben yine yazayım da eleştirenler eleştirsinler ama iyi eleştirsinler ki RE5' de ilk çıktığında , "Çok kötü" diyenler belli bir süre sonra co-op'a dalınca ve platin almaya başlayınca hakikatten çok iyi oyunmuş ya falan demeye başlamışlardı. Bu oyun için de aynı ön yargılar ve kötülemeler mevcut bir şekilde kendini tekrarlıyor.

    Artık oyun aksiyon oldu , bunun kaçarı yok. Belki de yeni karakter olarak Capcom, SSF4'den bildiğiniz Hakan'ı bile getirebilir sizin öngörülerinizle. 1- 2 mekan görüp , kontrollere şikayet edip ya da başka hurafeler çıkartarak oyunun kötü olması sadece sizin düşüncelerinizden ibaret olsa gerek ki öyle.

    Silent Hill 5 Homecoming'e de kötü deyip sonradan güzel diyenleri gördük. Hatta God Of War'dan , yıllar öncesine dayanan Catlevania'ya God Of War çakması diyenleri de gördük.

    Bir oyunu kötü yapan firma kadar , oyunu kötüleyip kötü imajı veren de oyunculardır. Kaç kişi Kingdom Of Amalur oynayıp Skyrim'e kıyasla kötüledi? Ya da sadece Skyrim'in adı var diye mi Amalur kötülendi?

    Her ne olursa olsun oyun kötü olsa da co-op için alınıp haftalarca oynanacak bir oyun. Kesin alacağım , tabi fiyatı az düşünce.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zack06 -- 18 Eylül 2012; 21:54:11 >




  • Ulan emre bi xbox alda co-op atalım oke..
  • Demoyu kurup oynadım, üç karakterlede bitirdikten sonra demo ile ilgili düşündüklerimi paylaşayım dedim. Nereden başlasam bilemedim aslında RE serisi sevdiğim ve yeni bir oyunu çıkacağı vakit heyecanla beklediğim bir seri olmuştur ama seneler öncesinden çıkıp da günümüze kadar gelen çoğu seride olduğu gibi RE serisi de bazı radikal fikirler sonucu evrim geçirmiştir. Kimi bu değişimi kabul edip RE'nin yeni halini sevdi kimi de resmen nefret etti RE'nin bu yeni halinden. Ama burada Capcom'un da tam olarak ne istediğine karar veremediğini düşünüyorum, belki de ne istediğini biliyorlardır da bilerek her defasında seriyi yapboz tahtası gibi değiştiriyorlardır kim bilir... İlk üç oyunla kendine ciddi bir hayran kitlesi kazandıran seri, dördüncü oyunla 'farklılaşmaya' başladı diyebiliriz. Beşinci oyun belki de iplerin kopma noktasına geldiği andı, bu oyunla bazı RE hayranları iyice çileden çıkmaya başladıysa da bazıları bu aksiyon odaklı ama kontrol sistemi o eski serilerde ki gibi nispeten hantal olan bu oyunu bağırlarına bastılar. Kendi adıma konuşacak olursam aslında bir RE fanatiği değilim ama yukarıda da bahsettiğim gibi RE serisi sevdiğim bir seri olup farklı platformlarda ki yeniden yapımlarını da oynama fırsatı bulduğum bir seridir. Beşinci oyunu ilk etapda bende garipsesem de sonradan gelişmiş grafikleri ve co-op oynanışın verdiği eğlence ile bu oyunu zevkle oynadım diyebilirim. Altıncı oyunun çıkmasını epey zamandır bekliyorum, oyunun çıkışından evvel açıklananlar biraz kafamı karıştırmıştı tabi. Üç karakter var oynayabileceğimiz ve her biri için farklı oynanış dinamikleri mevcut Du bakalım dedim hemen ön yargı ile yaklaşma oyuna bekle hele... Oyunla ilgili detaylar gelmeye başladıkça nasıl bir şeyle karşılaşacağımız az çok belli olmaya başlamıştı, Leon ile oynarken nispeten daha sakin bir ilerleyişi olacaktı oyunun ve zombilerle olan etkileşimimiz sırasında gerilim beşinci oyuna göre çok daha fazla hissedilecekti, hımm bu iyi bir gelişmeydi. Chris ile oynadığımz bölümlerde ise aksiyon ön planda olacaktı, bu durumun oyunun tüm oynanabilir karakterlerine uygulanmaması güzel haberdi zira RE gibi bir oyunun tamamının saf aksiyon içermesi cidden komik geliyor insana. Jake karakterinin de Albert Wesker'ın oğlu olduğunu öğrendiğimiz de cidden çok ilginç bir tecrübe yaşayacağımız belli olmuştu.

    RE 6'nın demosu nihayet Xbox360 ve Ps3 kullanıcılarına sunuldu, büyük bir çoğunluğun yine oyunu beğenmediğini hatta Capcom'a daha da sinir olmaya başladıklarını görebiliyorum. Tabi serinin fanları için kabul edilemeyecek değişikliklerin uygulanması çileden çıkmak için yeterli fakat ben yine de iyiser olmaya çalışacağım. Demoyu öncelikle Leon ile oynamaya başladım, ilerleyişte ki gerginlik hoş bir atmosfer yaratıyordu ve Leon ile ilerlerken eski RE oyunlarında ki kadar olmasa da ona yakın bir hava vardı sanki. İlk zombimizi harcadıktan sonra bir şey dikkatimi çekti, nedense etraf garip bir şekilde tam karanlık görünüyordu. Yani bu durum normal değildi, iki adım ötemi tam karanlık görüyorum sonra bir kaç adım atıyorum ve o tam karanlık köşe birden aydınlanıyor Ben bu ışık oyunundan pek haz etmedim doğrusu, Ps3'te ne ışık oyunları gördük şimdi bir de RE6'da ki bu ortamı gereyim diyerek yaptıkları anlamsız karartıyı görünce biraz moralim bozuldu doğrusu. Neyse dedim oyun ayarlarından biraz arttırayım kontrastı ama bu durumun oyunun grafik motoru ile ilgisi vardı. Karanlık atmosfer yaratmak için böyle ilginç bir yol seçilmiş ben pek tutmadım bu ışık oyunlarını ama neyse devam edelim... Leon'un nişan almadan r1 e basarak attığı döner tekmeleri görünce bu durumun oyuncuyu fazla avantajlı bir konuma getirmesinden endişe duydum doğrusu ve bir süre hiç silah kullanmadan sanki Final Fight oynuyormuşcasına zombilere resmen giriştim Hadi o tekme ve döner tekme falan neyse de o amerikan güreşi hareketleri neydi öyle yahu Bana göre çok gereksiz bir hareket ama yapacak bir şey yok artık. Uzun süre tekme tokat zombi patakladıktan sonra enerjimin düştüğünü fakettim ve oh çok şükür dedim kendi kendime. Bu tekme ile ilerlemenin bir bedeli olması lazımdı yani ama yine de bu durum bizi zombilere karşı biraz daha avantajlı yapmış. Gerilimli bir ilerleyiş bekliyordum beklemesine ama bazı sahnelerde onlarca zombinin bir anda üzerime doğru gelmeye başlaması ve oyunun sağdan soldan devamlı bana cephane vermesi ile bunu kullanmam, bir anda aksiyon dozunun tavan yapmasına neden oldu. İki adet silahı da kullanıp yaklaşan zombileri indiriyordum, çok yaklaşan olursa ona da bir döner tekme atıp temizlik işlemine devam ediyordum ama bu durum pek de hoşuma gitmemişti açıkcası. Kesin şeyler söylemek yanlış olur ama Leon'lu bölümün gerilim dozunun çok şiddetli olduğunu söyleyemiyeceğim.

    Sırayla gideyim bari diyip Chris'e geçtim, bu bölümü fazla uzatmayacağım çünkü bir an için Ps3'e Call of Duty MW3 aldım da benim mi haberim yok moduna girdim O nasıl aksiyon öyle yahu, karşımızda ki düşmanlar da öyle bir evrilmiş ki zombi değil vampir gibi yok olmaya başlamışlar. Neyse göze hoş geliyor o yok olma efekti ama o aksiyon falan bana tamamen farklı bir oyun oynuyormuşum gibi hissettirdi. Hayatta kalma oyunlarında ağır aksak kontroller pek çoğumuzun gözüne batmaz, yapımcı bizi çaresiz bir hale sokmak için böyle bir yola başvurabilir ve düşmanla çatışmaya girdiğimiz sırada daha da geriliriz bu ağır kontrol yapısından dolayı ama aynı kontrollerle bir aksiyon oyunu oynamak işkence olabilir çünkü aksiyon oyunlarında daha keskin kontroller şarttır. Chris ile aksiyonun dibine vurduğum anlarda kontrollerin pekte benden yana çalıştığını söyleyemeyeceğim. Tamam çok kötü değil ama o aksiyona yakışan bir kontrol de göremedim ben.

    Jake'i kontrol ettiğimiz bölümde nispeten aksiyon ağırlıklıydı diyebilirim, epey yüklü bir cephane ve ekipman ile bölüme başlıyoruz ve karşımıza çıkan zombimsileri teker teker indirerek ilerliyoruz. Yolumuzu kaybetmek gibi bir durum da söz konusu değil, L2 ye basıp gideceğimiz yeri hemen görebiliyoruz. Yani kapısı kilitli bir odanın kilidini bulmak için eski serilerde her odayı araştırmak zorunda kaldığımız o oyun yapısı altıncı oyunda yok. Kilitli kapının anahtarını gayet çizgisel bir şekilde ilerleyerek kolaylıkla bulabiliyoruz. Geri dönerken bizi fazladan 30-40 tane zombi bekliyor genelde ama bu da çok germiyor sizi.

    İnventory gibi detaylara pek girmek istemiyorum ve oyunu şimdiden çok fazla eleştirmek de istemiyorum açıkcası. Demoyu oynadım evet peki beğendin mi diye sorarsanız eh fena bulmadım diyebilirim. En çok hoşuma giden oynanış biçimi elbette Leon'u kontrol ettiğimiz bölüm oldu diyeceğim. Tam sürümü çıktığında co-op ile eğlenceli vakit geçirmek kaçınılmaz olacaktır tabi ama son sözü oyunun tam sürümünü bitirdiğim vakit söyleyeceğim. Biraz uzun bir değerlendirme oldu ama vakit ayırıp okuyanlara teşekkür ediyorum şimdiden




  • quote:

    Orijinalden alıntı: centilmenn06

    Ulan emre bi xbox alda co-op atalım oke..

    Playstation neyimize yetmiyor babalık.

    @venom800
    Sağolasın hocam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zack06 -- 18 Eylül 2012; 22:20:49 >
  • 800 küsür mb mış çekelim bakalım nasıl olmuş...
  • oyunda harita yok mu benmi göremedim haritanız resident evil mi olur
  • Leon bölümü fena olmamış, biraz eski RE oyunlarını anımsattı. Mekân fena değildi. Yakın dövüşte zombinin üstüne koşup yere çakıyor Amerikan güreşlerinde olduğu gibi. Jet Li gibi tekme atabiliyor Oyunda vuruş hissi kötü ve yakın dövüşte çok akıcı olarak dövülemiyor zombiler.

    Chris bölümleri yakın dövüşte kötü. Ağır vuruyor ve pek etkili değil. Vuruş hissi zaten zayıf. Zombilerde Maşallah komando zaten. Valla bir ara ben diyeyim BF, sen de COD oynadığımı sandım.
    Birde o dev zombiyi, One Piece'te ki Luffy'nin zombisi OZ'a benzettim. Hatta ilk gördüğümde "Oha la OZ'a bak" dedim


    Jake bölümü oyunda en akıcı yakın dövüşü veriyor ve ateşli silahlarda da daha fazla seçeneği var. Atmosferi iyiydi.

    Oyunda imleç kötü olmuş, rahat vurulamıyor zombiler. Onun yerine RE4-5'teki lazerli imleç gelse daha iyiydi. Zaten korku hiç yok Ama yinede güzel olmuş, oynanır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi I-C-O -- 18 Eylül 2012; 23:25:56 >




  • 
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.