Şimdi Ara

Resimlerle Bağımsız Süspansiyon VS Torsiyon Çubuğu (Golf 7 içerir) (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
251
Cevap
21
Favori
80.155
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • C4_1400 C kullanıcısına yanıt
    Sende benim nedemek istediğimi anlamamışsın ya koskoca dergi ki direksiyonun başında olanlar onlar ki almanyanın en prestijli dergilerinden biri ki sürekli vw överler. Bunlar kötü diyecek sen pc başından karar vereceksin neyin doğru olduğuna. Tamam kardeş yarın mail atıcam adamlara işi bıraksınlar sen burdan tüm dünayayı bilgilendirirsin artık.
  • Peki beyler Astra j de kullanılan watts bağlantılı süspansiyon ile multilinki karşılaştırsak ne sonuç çıkar insignia da multilink kullandım ama hiç fark hissetmedim ben bu konudaki görüşleriniz neler ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gns17

    Peki beyler Astra j de kullanılan watts bağlantılı süspansiyon ile multilinki karşılaştırsak ne sonuç çıkar insignia da multilink kullandım ama hiç fark hissetmedim ben bu konudaki görüşleriniz neler ?

    Astra bagimsiz olmamasina ragmen belkide ondan daha iyi performans ve konfor gosteriyor ( by lotus)
    O bir efsane....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    TR'de en çok satan iki model olan 1.6TDI ve 1.2TSI'de bağımsız süspansiyon yok.

    Gerçi olmasa nolacak, sürü psikolojisi ile Doğuş Oto'ya doluşanlarda o bilinç, o bilgi ne gezer ?

    Çoğuna sorsan bağımsız süspansiyonun ne olduğunu bilmiyordur.

    + 1.000.000
  • quote:

    Orijinalden alıntı: !!!V8 POWER!!!

    konuyu hortlatmak istemezdim ama dayanamadım hortlatıyorum

    bu vw nin maliyeti düşürmek için yaptığına anlam veremiyorum saçmalık bence zaten dünyanın parasını kazanıyorlar. bizde 73 vosvos var 4 teker de bağımsız süspansiyona sahip. o yıllarda bu teknolojiyi kullanan marka şimdi ise bünyesinde en çok rağbet gören araçta maliyetten kaçmak için torsiyon kullanıyor. istanbulda vosvosla girdiğim virajlara torsiyon sistemli araçla girmem giremem cesaret edemem.

    sene olmuş 2013 o kadar teknolojileriyle övünen markalar hala torsiyon kullanmakta ısrar ediyor ve maliyeti düşürmelerine rağmen fiyatlar almış başını gitmiş. yetmezmiş gibi milletin de bu arabaları taparcasına övmelerini anlayamıyorum. 0 km bir fluance için 50 ila 70 bin tl arası bir fiyat ödüyorsun ama karşılık olarak ne alıyorsun? yürüyen aksamı 99 araçlarıyla benzer olan teknolojik donanımlarla süslenmiş yerli üretim bir araç için değmez. maliyet düşürmek için torsiyona geçilmesini hiç bir şekilde savunmam zira lancer yıllardır bağımsız süspansiyonla üretiliyor ve ona rağmen fiyat olarak uygun denilebilecek rakamlara sahip. 2007 lancer ile 130 kms hızla virajda savruldum ve ben o arabayla takla atmadıysam şayet bunu bağımsız arka süspansiyonlara borçluyum ki araçta esp olmamasına rağmen. o kadar verilen paranın karşılığı bu değil sonuna kadar bağımsız süspansiyon sisteminden yanayım.

    (edit: yazım yanlışı)

    lancer'ların hepsinde mi bağımsız süspansiyon var yoksa belli üretimlerde mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 355GTS

    quote:

    Orijinalden alıntı: !!!V8 POWER!!!

    konuyu hortlatmak istemezdim ama dayanamadım hortlatıyorum

    bu vw nin maliyeti düşürmek için yaptığına anlam veremiyorum saçmalık bence zaten dünyanın parasını kazanıyorlar. bizde 73 vosvos var 4 teker de bağımsız süspansiyona sahip. o yıllarda bu teknolojiyi kullanan marka şimdi ise bünyesinde en çok rağbet gören araçta maliyetten kaçmak için torsiyon kullanıyor. istanbulda vosvosla girdiğim virajlara torsiyon sistemli araçla girmem giremem cesaret edemem.

    sene olmuş 2013 o kadar teknolojileriyle övünen markalar hala torsiyon kullanmakta ısrar ediyor ve maliyeti düşürmelerine rağmen fiyatlar almış başını gitmiş. yetmezmiş gibi milletin de bu arabaları taparcasına övmelerini anlayamıyorum. 0 km bir fluance için 50 ila 70 bin tl arası bir fiyat ödüyorsun ama karşılık olarak ne alıyorsun? yürüyen aksamı 99 araçlarıyla benzer olan teknolojik donanımlarla süslenmiş yerli üretim bir araç için değmez. maliyet düşürmek için torsiyona geçilmesini hiç bir şekilde savunmam zira lancer yıllardır bağımsız süspansiyonla üretiliyor ve ona rağmen fiyat olarak uygun denilebilecek rakamlara sahip. 2007 lancer ile 130 kms hızla virajda savruldum ve ben o arabayla takla atmadıysam şayet bunu bağımsız arka süspansiyonlara borçluyum ki araçta esp olmamasına rağmen. o kadar verilen paranın karşılığı bu değil sonuna kadar bağımsız süspansiyon sisteminden yanayım.

    (edit: yazım yanlışı)

    lancer'ların hepsinde mi bağımsız süspansiyon var yoksa belli üretimlerde mi?

    Lancer tam bir bilgim yok ama 90 larin sonundaki kasadan itibaren bagimsiz suspansiyon kullaniyor diye biliyorum ancak kesin bildigim lancer 9. nesilde hepsi bagimsiz suspansiyonla uretildi motoru ne olursa olsun 1.3 lerin de ayni 2.5 lerin de (2.5 versiyonda muhtemelen biraz daha guclendirmede bulunmuslardir)

    Turkiyede cok nadir 1.3 geri kalanlar da 1.6 dir ve ciddi anlamda saglam suspansiyonlara sahip 2.5 ralliarti dusunemiyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi !!!V8 POWER!!! -- 24 Haziran 2014; 11:46:06 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • merakımı resimlerler net bi şekilde giderdim
    paylaşımlarının devamı dileğiyle
  • Golf dünyada yaklaşık 1 milyon satıyor diyelim. Bu bir milyon aracın 800bini torsiyon olsun. Bu torsiyonun vw'ye karı sadece 10tl bile olsa ortaya ne kadar büyük bir rakam çıkıyor. Bu kar 100tl olsa vw açısından ne kadar avantajlı bir durum oluyor.

    Büyük şirketlerde bu maliyetlerin düşürülmesi, malzeme araştırılması için bile özel birimler var. Ekibin görevi maliteyi vs daha düşük parçaları araştırıp bulmak. Bu ekip aklınıza gelen çoğu büyük firmada var. Maliyeti 20 kuruş düşürebilecek malzemeleri bile araştırıyorlar. Aynı malzemeden çünkü milyonlarca üretiyorlar. Beyaz eşyadan bilgisayar sektörüne, otomotivden uçak sektörüne kadar birçok sektörde var. Maliyeti düşürüp karı arttırma çabası hepsi.

    Büyük üreticilerin asıl hedefi de kar etmek olduğu için bu tür şeyleri normal karşılamak lazım. İlerleyen yıllarda bu tür şeylerle daha sık karşılacağız. Rekabet artıyor, maliyet kaygısı daha da büyüyor.




  • arkanın önemini daha iyi kavradım
  • Bu bağımsız süspansiyon mevzusu çok uzamadı mı? 2015 yeni çıkan Type-R'ın arkası bile torsiyon.Torsiyon yol tutuş yada konforda artık günümüzde öyle aman aman farklar oluşturmuyor, hatta torsiyonun daha iyi olduğu araçlar oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cauvr -- 26 Eylül 2015; 12:27:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cauvr

    Bu bağımsız süspansiyon mevzusu çok uzamadı mı? 2015 yeni çıkan Type-R'ın arkası bile torsiyon.Torsiyon yol tutuş yada konforda artık günümüzde öyle aman aman farklar oluşturmuyor, hatta torsiyonun daha iyi olduğu araçlar oluyor.

    Su lafi ankara ata sanayindeki ustalara bile soylesen seni hemen yani baslarindaki travestilerin yanina atip doverler o kadar yani...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cauvr

    Bu bağımsız süspansiyon mevzusu çok uzamadı mı? 2015 yeni çıkan Type-R'ın arkası bile torsiyon.Torsiyon yol tutuş yada konforda artık günümüzde öyle aman aman farklar oluşturmuyor, hatta torsiyonun daha iyi olduğu araçlar oluyor.

    Su lafi ankara ata sanayindeki ustalara bile soylesen seni hemen yani baslarindaki travestilerin yanina atip doverler o kadar yani...

    Öncelikle arabada en önemli etmen şasi.Torsiyon yada bağımsız süspansiyon değil, sizin direksiyon hareketlerinizin %70-80'nini şasi karşılar.Sanayideki tek bildiği yay press,2 bakla kes ağzıyla bu arabalar makaslıymış yol tutmaz konforsuz olur mantığını geçiniz.Evet maliyet kaygısıda illaki vardır işin içinde ama ben 10 dolara aynı yol tutuşu sağlayabiliyorsam neden 20 dolar harcayayım?Type-R iyi yol tutmuyor mu tutuyor?İstanbul Parkta önden çeker rekorunu kırmadı mı kırdı,ringte kırmadı mı kırdı? (üstelik ısınma problemi olmasına rağmen)

    Sanayideki ustayla oturdunuz Honda'dan veya VW'den iyi arge yaptınız.Torsiyonun daha kötü olduğuna karar verdiniz öyle mi?Altınızdaki Fiatla İstanbul Park'a falan mı çıktınızda buna karar verdiniz onu merak ettim ben.
    Liftte araba görse süspansiyon ne onu gösteremeyecek adamlar boş boş konuşmasın ya.

    Son olarak Type-R'ın altı
    http://i.hizliresim.com/Po8Z7v.jpg

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu bağımsız kaç para far ediyorsa artık. Bir türlü standart olamadı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • allstar34 kullanıcısına yanıt
    Artı bir milyon yazmışsın ama sen de gidip golf 1.2 tsi alıp kullanıyorsun şimdi.Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Juke larda bağımsız varmi yokmu bilmiyorum ama golf ten daha iyi şasi yapısı olduğunu biliyorum. O kütük gibi süspansiyon ile harika yol tutuşu oluyor. Yani bağımsız olması tek başına etkenmi bence değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ertug0

    Artı bir milyon yazmışsın ama sen de gidip golf 1.2 tsi alıp kullanıyorsun şimdi.Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu

    Orasını fazla kurcalama arkadaşım satıyordu biraz mecburi oldu aldım işinin görülmesi için. Bende satıyorum tekrardan.
  • Konuda kimsenin dikkatini çekmemiş ama aynı virajda aynı yerde yazıyor ama bu iki aynı virajda ve aynı yerde değil.Virajı dönen ilk aracın arka tarafında beton refüj var ikincide yok.İkinci resimde ilk aracın olduğu yerde tabela varken ikinci resimdeki araçta yok.Bana göre bu kadar fark olmaması lazım.Bu işte mutlaka bir katakulli var.
  • allstar34 kullanıcısına yanıt
    Hadi hadi golfün cazibesine kapılmışsın.ve soluğu volusvagen bayisinde almışsın.Güle güle kullan kaça satıyosunuz acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ertug0

    Hadi hadi golfün cazibesine kapılmışsın.ve soluğu volusvagen bayisinde almışsın.Güle güle kullan kaça satıyosunuz acaba

    He ya kapılmazmıyım hastası oldum sana 48,750
  • quote:

    Orijinalden alıntı: allstar34

    quote:

    Orijinalden alıntı: ertug0

    Hadi hadi golfün cazibesine kapılmışsın.ve soluğu volusvagen bayisinde almışsın.Güle güle kullan kaça satıyosunuz acaba

    He ya kapılmazmıyım hastası oldum sana 48,750

    Fiyat cazipmiş, 5.30 kaça?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.