https://www.robitshop.com/ Robitshop firmasından https://www.robitshop.com/urun/4-kanal-rf-433-mhz-uzaktan-kumanda-modulu-seti ürünü, forumumuz dnanımhaber https://forum.donanimhaber.com/rf-alici-vericiler--146904581#147716204 konusunda da işlemiş olarak 4 adet 90TL civarında satın aldım. Ellerindeki tüm 600 taneyi almak isterken önce 4 adetle bir projede denemeye aldım ve bozuk çıktı çalışmadılar.... Hiçbir teknik özelliğinden anlamıyorlar, çözüm üretemiyorlar ve ekstra 400 lira ücret sıkıştırmaya çalıştılar.... Bu firmada; işiniz rast giderse gayet mutlu olabilirsiniz ama şikayetvardaki bir ayda birikmiş onlarca şikayetteki gibi sorunla karılaşırsanız çok gerilirsiniz. Tesadüfi ortamdan menfaat bekleyen tacire ne denir? takdirinize bırakıyorum.... efendi konuşan çalışanlarıyla muhatap olduk ama kötü niyet ve gayri meşruluk için maske olarak kullanılan kibarlık, daha ağır sorundur... Kimisine zor da ulaşılsa hepsi açık internet blgileri; https://www.robitshop.com/ INOPARK MÜHENDİSLİK VE DANIŞMANLIK LTD. ŞTİ. 0 3122850022 E-mail:satis@robitshop.com Adres:Eti Mah. Birecik Sok. Gazi İş Merkezi No: 1/49 Kat:4 --ankara, çankaya-- bir çalışanının kargo üzerinde geçen isim bilgisi; "bu.... az...." whatsapp şirket : 0553 876 24 87 Firma sahibi mete bağdat, özel cep numarası : +90 532 271 9020 Ticaret sicil no : 358835, mersis no:7761429693316442 Resmi isim: İnopark Mühendislik Danışmanlık Enerji Eğitim Savunma Medikal İnsan Kaynakları Bilişim Makina Elektronik Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi Yerleşim: Etlik Mahallesi Süleymaniye Caddesi 8/7 Keçiören Ankara technoartshop, robitshop, inopark vb bir kısım kullandıkları isimler. Bütün dünyada bu problemler çıkıyor, özellikle çin menşeili ürünlerde buna şaşırmayız. ancak sorunlarımızı yazalım ki tanıyalım herkesi... Her kötü ihtimali bilelim. Sonuna kadar iş kabiliyetini arttırmak istediğimden iade değil çözüm bulmayı istedim, özellikle ucuz olan bu ürünün piyasada yer edinme ihtimaliini değerlendirmek için. Paketi açılmamışsa iade alalım diyen birisiyle konuştum. İade alınsa dahi, bizim emeğimiz, çabamız ödenecek mi? Gerçek zarar tazmin edilecek mi? Onu bırakın gidiş dönüş kargoyu bile kimin ödeyeceği kesin değil... Ayrıca paket açılmaması konu bile olamaz. çünkü lehimlemeden çıkış alamayacağınız pin bile takılmamış ürünler var.... Biz bozuk çıksın diye mi ürün alıyoruz ki bozuk olduğu kesin diye davranalım? Bu tip kontrolleri gerekirse uygun test makinalarında kendileri yapmalıydılar.... Lehimsiz de test ettim ve 4 adet ürünün 4ü de bozuk... Ürünün hiçbir teknik özelliğini veremedikleri sırada, datasheet diye de önemsiz bir kağıdın fotosunu yolladılar. Önemli değil ben çözüm odaklıyım. Birçok farklı firmadan da bilgi aldım, entegre datasheetlarini taradım ve ayar vidası entegre encode-decode mantığını çözdüm ama sistem çalışmıyor çalışan bir tanesi de birkaç santimden çalışıyor. Çalışan bir diğeri tek tuş çalıştırıyor diğer kanallar boş. Yani hepsi bozuk hepsi servis dışı. İnternet ortamında profesyoneller dahil kullanan herkes şikayetçi herkes muzdarip.... Bunlar bilgi yoksunluğuna sebep olup zaman alırlarken, kendilerinden toplam 16 kanal olan ürünün sadece 8 kanal demonte dahi olsa bir ürünle amorti etmelerini istedim. Çözemedkleri ortadaydı. Teknik ekiplerine döndüler ama haftalar geçiyor. Artık teknik birisi için varlık sebebi olmalıdır bu tip sorunlar, çözüm sunar ki kendini ispat etsin. Tekrar aradığımda geçiştirmeye çalıştıklarında ortam geriliyor ve devamlı ek pürüzler çıkarmaya çalışıyorlar aşıyoruz. Sonunda çözemedikleri kesinleşti ve tekrar tekrar işlemlerdense, aliexpressten bir ürün sipariş etmelerini ve ücret farkını ben ödeyip kendileri ile ilgiyi kesmeyi teklif ettim. Bunun için de bir haftayı kasıtlı olarak hafta sonuna denk getirilen ve mesai bitimine zorlanan konuşmalarla geçirdik. Benden link istediler ve 66liralık bir ürünün yeni üyeler ücretsiz kargolu linkini verdim. Kargo da 20 liraydı zaten. Tekrar günler geçiyor. Arayıp sıkıştırdığımda, benden 75 dolar istediler....... Fİlm koptu bu an... Ne 75 doları ne 550 lirası diyorum; "uçak masrafı falan" diyorlar. "Falan" diye masraf mı icad olundu, kargo 20 lira ne 550 lirası diyorum "özel sipariş veriyoru sizin için, bu yüzden". Herkesin 166 iradan alabileceği ve elinin değmeyeceği sorumluluk da kabul etmeyeceği bir alışverişten nasıl gayri meşru düşünülebilecek miktar ücreti talep ettiğini tartışırken aniden telefon bir daha açılmamak üzere kapandı.... Bozuk ürün vb olabilir belki ama telafietmek zorundadır sorumlusu. Peki bu denli sorumsuz ve işten uzak, kabiliyet namına büyük zaafı ggösterdikten sonra üstüne 550 lra hava parası nasıl istenebilir? Bunun adı nedir? Takdirinize bırakıyorum. İnternette yüklü miktar kobi destekleri tübtak vb destekleri ile anılmakta isimleri.... Nasıl birilerine ne destekleri veriyoruz fark etmeden??? Ne bir telefon ne de bir isim bilgisi vermiyorlardı bana, gariptir ki bulundukları iş merkezi görevlisi de basit tabela bilgilerini bile vermemeye çalıştı. Ancak geniş bir araştırma ile bir yakınına ulaştım o da bilgi vermek istemedi. nasıl bir gayri meşruluk vardır diye düşünenler olabilir. Daha geniş araştırma ile firma sahibi açık kaynak bilgilerden farklı yerlerden firma sahibi telefonuna kadar ulaşarak konuyu beyan ettim. Bilirsiniz bu tip bir konu ulaşılmaz barikatlar aşılıp da en üste çıkılınca koşulsuz telafi edilir. 0 532 271 90 20 nolu telefondan Ostim bilmem bişeylerde de görev almş olan mete bağdat ile görüştüm ve işportacı taktiği gibi hemen ürünün iadesini ve neden bu kadar geç kalındığını felan konu edip beni reddetmek istedi..... Bütün herşeyin sorumlularının kendilei olduğunu ilgili whatsapp vb tüm görüşmelerden anlatıyorum ama halen daha iade şartlarının oluşmadığına yöneliyor. Bu gecikmeye kendilerinin sebep olduklarını ve hatayı en baştan beri kesinen kabul ettiklerini, kendilerinin hata yapmış olsa dahi aleyhimde bir sebep oluşturmayaağını anlatıyorum dönüp dolaşmaya başlıyoruz... 90 liralık alışveriş için midir bu tip dolambaçlı hikayeler tipinde soruyorum.Uzayan süreye birşey diyemiyor sonra aliexpressten ürün talep etmemin geçersiz olduğuna sığınmaya çalışıyor. Geçersizse neden ürün linki istedin diyorum tekrar dolanmaya başlıyor konu. en baştan neden sadece iadeyi konu etmedin de bu kadar karıştırdın diyorum dön de dön. Başa dön sona dön... Sizler kendi firmanıza bile benim kadar iihtimam vermezsiniz, sorunu çözmek için bu kadar imkan vermezsiniz diyorum ama iyi niyet yok ortada... SOnra 75 dolar neyin nesi diyorum, hiç yurt dışından ürün getirtmiş miyim, gümrük nedir bilir miyim.... Verdiğim linke ödenecek miktar belli değil mi diyorum. Dön başa dön sona. "biz firmayız ekstra vergimiz var" diyor... şahıs olarak isteyebilirsiniz ve her halükarda ücret kesin ve belli, en azından ödeyeceğiniz miktar ortada diyorum. "öyle talepler yapmıyoruz" diyor. Bu dolambaçlı süreçte hiç hakaret etmedim. firma sahibi şahsa; ürünün bozuk olmasının en baş soun olduğunu, sonra gereğinin yapılamamasının hiçbir teknik bilgiye sahip olamaynların bu ürünü satmasının 2. sorun olduğunu, iade yerine dolambaçlı işlemlerin 3. sorun olduğunu, bozuk ürünün iadesi halinde takrar satışa çıkarılmasının insanları çileden çıkaracak birşey olduğunu, başka yerden ürün sipariş eidlmeyecekse buna dair işlem başlatılmasının 4. sorun olduğunu anlatıyorum. sorun da sorun, dön de dön.... Elektronik işler böyle, çalışmayan bişeye çözüm olmuyor ve yüksek miktar ve meblağlarda herkesin boyunu aşabiliyor işler. Ama sorun sahibinindir hem de hepi topu 90 lira.... 1.5-2 ylık gecikmenin tazmin edilememesi ve hala daha yokuşa sürülmesi, ellerindeki hiçbir ürünün çalışmıyor olduğu halde halen 50-100 metre rf ilietişim tipi sloganlarla satışa açık olması, asla kesin güven vermiyor olmaları maalesef memleket namına üzdü.... |
Robitshop Güvenilir mi?
Robitshop, çeşitli robotlar ve robotik kitler satan bir çevrimiçi mağazadır. Bazı müşteriler Robitshop'tan satın aldıkları ürünlerle ilgili olumsuz deneyimler bildirmiştir.
Robitshop Şikayetleri
Çevrimiçi inceleme platformlarına göre, bazı müşteriler Robitshop'tan satın aldıkları ürünlerin bozuk olduğunu veya sahtekarlık emareleri gösterdiğini iddia etmiştir. Şikayetler arasında şunlar yer almaktadır:
- Bozuk veya eksik ürünler
- Sahte veya taklit ürünler
- Geç veya teslim edilmeyen siparişler
- Müşteri hizmetlerinin yetersizliği
Robitshop İnopark Çankaya Yorumları
Robitshop'un İnopark Çankaya mağazası hakkında yapılan yorumlar da karışıktır. Bazı müşteriler mağazadan aldıkları hizmetten memnun kalırken, diğerleri olumsuz deneyimler bildirmiştir.
Bilgilendirme
Yukarıdaki bilgiler, çevrimiçi inceleme platformlarından ve haber kaynaklarından toplanmıştır. Robitshop'tan ürün satın almayı düşünüyorsan, bilinçli bir karar vermek için çeşitli kaynaklardan yorumları ve incelemeleri okumanı tavsiye ederiz.