Şimdi Ara

Rockpad Q9RET Quad-Core Retina Tablet 1.82TL Kur Fırsatıyla 220$'a Eksen'de! (23. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
770
Cevap
16
Favori
68.952
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bu üründe navigasyon özelliğini kullanabiliyor muyuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tdursun

    bu üründe navigasyon özelliğini kullanabiliyor muyuz?

    Üründe navigasyon özelliği bulunmuyor.
  • firmayla bir ilgim yok ama sanki şöyle anladım:

    1 hafta içinde ürünü iade edebiliyorsunuz,
    bunları hediye-vitrin vs olarak kullandırıyorlarmış.

    1 haftadan sonra iade almıyorlar,
    zaten bunun da yasal dayanağı var diyorlar.

    önceki sayfalardan okuduğum kadarıyla ben böyle anladım,
    sanki kullanılmış ürünü veriyoruz gibi birşey yazmamışlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: laider

    firmayla bir ilgim yok ama sanki şöyle anladım:

    1 hafta içinde ürünü iade edebiliyorsunuz,
    bunları hediye-vitrin vs olarak kullandırıyorlarmış.

    1 haftadan sonra iade almıyorlar,
    zaten bunun da yasal dayanağı var diyorlar.

    önceki sayfalardan okuduğum kadarıyla ben böyle anladım,
    sanki kullanılmış ürünü veriyoruz gibi birşey yazmamışlar

    "Ürün üzerinde değişiklik yapılmış ise geri iade almıyoruz siz de eminiz ki başka bir kullanıcının 15 gün boyunca kullanıp üzerindeki koruma bandını çıkarıp kendi ekran koruyucusunu taktığı bir ürünü almak istemezdiniz. Emin olun ki 10'a yakın müşterimizin tabletini üzerindeki koruma bandını çıkarmadıkları için sorgusuz sualsiz iade aldık ama kullanılmış olduğu açık şekilde belli olan bir ürünü alıp sıfırmış gibi sizlere tekrar satmamız mümkün değil. Siz 15 gün boyunca başka bir kullanıcının alıp kullandığı bir ürünü sıfır ürün parası verip almak ister miydiniz?"


    "Utanmamızı gerektiren bir sebep yok, bugüne kadar aldığımız iadelerin tümü bayi satışlarından bize dönen ürünler, gerekirse vitrini olan mağazaların vitrinlerine bu ürünleri demo ürün olarak koymaları için destek veriyoruz, gerekirse hediyelik tablet kanalında değerlendiriyoruz ama gidip kendimiz outlet ürün diye satmıyoruz"


    Ben buradan bunu çıkarıyorum.

    Biz sana verdiğimiz bozuk ürünü tekrar satamayacağımız için geri geri almayacağız.

    Köprüyü geçene kadar ürünün arkasında duran firmadan bırak 200 ü 2 tl lik birşey bile almam.


    Artık gerisi size kalmış isteyen alır isteyen almaz PIRANHA'yı da forum insanları çok iyi biliyor ona rağmen tablet satışlarında mağazalarda birinciliklere oynuyor.Yani bu tablet satışlarına engel olmayacağı için bizi takmadıkları çok açık.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Madao
    Biz sana verdiğimiz bozuk ürünü tekrar satamayacağımız için geri geri almayacağız.

    Köprüyü geçene kadar ürünün arkasında duran firmadan bırak 200 ü 2 tl lik birşey bile almam.

    Artık gerisi size kalmış isteyen alır isteyen almaz PIRANHA'yı da forum insanları çok iyi biliyor ona rağmen tablet satışlarında mağazalarda birinciliklere oynuyor.Yani bu tablet satışlarına engel olmayacağı için bizi takmadıkları çok açık.

    Bu konuda polemik yapıpı konuyu amacından uzaklaştırmak istemiyoruz ama bir konuyu açıklığa kavuşturmamız gerekiyor, 7 gün içinde iade hakkı müşteriye ürünün fiziksel veya fonksiyonel herhangi bir özelliğini beğenmemesi durumunda dahi iade şansı tanıyor. Biz zaten kendimiz n11 ve gittigidiyor üzerinden bugüne kadar toplamda 9 adet satış yaptık ve bunlardan sadece 1 tanesi (ki yukarıda serzenişte bulunan müşterimizdir) ürünü iade etmek istedi. Bunu da biz 7 günden sonra ürünü iade alamayacağımızı belirterek geri çevirdik olay bu kadar basittir.

    Bunun dışında bayi kanalında sattığımız ürünlerden müşterilerin herhangi bir özelliğini beğenmeyip iade ettiği ürünler olmuyor mu? Tabi ki oluyor fakat firmalar arası alışveriş firma-son kullanıcı arası alışverişten farklıdır. Çalıştığımız firmalar geri iade gelen ürünler için destek amaçlı fiyat farkı faturası keserler ve bu ürünlerle ilgili kendi tasarruflarını uygularlar bununla ilgili bizim bir yaptırımımız olamaz ister vitrine koyarlar demo ürün olarak kullanırlar ister düşük fiyattan teklif ederler vs. Niye siz outlet açmıyorsunuz niye outlet olarak satmıyorsunuz soruları bu açıdan bizim için çok saçma çünkü outletlik bir durumumuz yok ve outlet departmanı açmak için insan kaynağı vs. ayırma gibi bir niyetimiz de yok. Ha eğer n11 satışımız 300'leri 500'leri bulursa o zaman mutlaka bu tip değerlendirmeler yaparız ama toplamda son kulanıcıya 9 satış yapmış bir firmanın sanki bütün sattığı ürünleri kullanılmış ürünmüş gibi karalamaya çalışmak sizin okuduğunuz mesajların sadece kendi görmek istediğiniz kısımlarını gördüğünüzü gösteriyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPEC_Bilisim

    quote:

    Orijinalden alıntı: Madao
    Biz sana verdiğimiz bozuk ürünü tekrar satamayacağımız için geri geri almayacağız.

    Köprüyü geçene kadar ürünün arkasında duran firmadan bırak 200 ü 2 tl lik birşey bile almam.

    Artık gerisi size kalmış isteyen alır isteyen almaz PIRANHA'yı da forum insanları çok iyi biliyor ona rağmen tablet satışlarında mağazalarda birinciliklere oynuyor.Yani bu tablet satışlarına engel olmayacağı için bizi takmadıkları çok açık.

    Bu konuda polemik yapıpı konuyu amacından uzaklaştırmak istemiyoruz ama bir konuyu açıklığa kavuşturmamız gerekiyor, 7 gün içinde iade hakkı müşteriye ürünün fiziksel veya fonksiyonel herhangi bir özelliğini beğenmemesi durumunda dahi iade şansı tanıyor. Biz zaten kendimiz n11 ve gittigidiyor üzerinden bugüne kadar toplamda 9 adet satış yaptık ve bunlardan sadece 1 tanesi (ki yukarıda serzenişte bulunan müşterimizdir) ürünü iade etmek istedi. Bunu da biz 7 günden sonra ürünü iade alamayacağımızı belirterek geri çevirdik olay bu kadar basittir.

    Bunun dışında bayi kanalında sattığımız ürünlerden müşterilerin herhangi bir özelliğini beğenmeyip iade ettiği ürünler olmuyor mu? Tabi ki oluyor fakat firmalar arası alışveriş firma-son kullanıcı arası alışverişten farklıdır. Çalıştığımız firmalar geri iade gelen ürünler için destek amaçlı fiyat farkı faturası keserler ve bu ürünlerle ilgili kendi tasarruflarını uygularlar bununla ilgili bizim bir yaptırımımız olamaz ister vitrine koyarlar demo ürün olarak kullanırlar ister düşük fiyattan teklif ederler vs. Niye siz outlet açmıyorsunuz niye outlet olarak satmıyorsunuz soruları bu açıdan bizim için çok saçma çünkü outletlik bir durumumuz yok ve outlet departmanı açmak için insan kaynağı vs. ayırma gibi bir niyetimiz de yok. Ha eğer n11 satışımız 300'leri 500'leri bulursa o zaman mutlaka bu tip değerlendirmeler yaparız ama toplamda son kulanıcıya 9 satış yapmış bir firmanın sanki bütün sattığı ürünleri kullanılmış ürünmüş gibi karalamaya çalışmak sizin okuduğunuz mesajların sadece kendi görmek istediğiniz kısımlarını gördüğünüzü gösteriyor.

    Tamam 7 gün sonra iade almamak en doğal hakkınız fakat ürününüz bozuk çıkmış gördüğünüz gibi müşteri üründen havadan sudan bahane bularak değil ürün ayıplı olduğu için iade etmek istemiş.İade almasanız bile en azından yenisiyle değiştirmeyi teklif edebilirdiniz.




  • Bu insanlari anlamak mumkun degil
    1hafta iade suresi var diyorlarsa 1haftadir 15:gun sona iade edicem nedir nerden bilsinler sizin tableti goturmediginizi ??
    Sucu firmaya atiyorsunuz lakin suclu firma degilki. ozman yeni gelen bir urunu yaninizda goturup incelenediniz iade suresini ne kadar oldugu zaten belli siz tedarikli davranmadiginzi icin bunlar oldu
    Benim firmadan iki alisverisim oldu hic sorun yasamadim iade konusunda HAKSİZLİK YAPİYİRSUNUZ SON DERECE NAZİK VE MUSTERİ MEMNUNİYETİ OLAN BİR FİRMA
    Sizin istekleriniz olmadi diye bu kadar karalama yapmaniz dogru degil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Madao

    quote:

    Orijinalden alıntı: SPEC_Bilisim

    quote:

    Orijinalden alıntı: Madao
    Biz sana verdiğimiz bozuk ürünü tekrar satamayacağımız için geri geri almayacağız.

    Köprüyü geçene kadar ürünün arkasında duran firmadan bırak 200 ü 2 tl lik birşey bile almam.

    Artık gerisi size kalmış isteyen alır isteyen almaz PIRANHA'yı da forum insanları çok iyi biliyor ona rağmen tablet satışlarında mağazalarda birinciliklere oynuyor.Yani bu tablet satışlarına engel olmayacağı için bizi takmadıkları çok açık.

    Bu konuda polemik yapıpı konuyu amacından uzaklaştırmak istemiyoruz ama bir konuyu açıklığa kavuşturmamız gerekiyor, 7 gün içinde iade hakkı müşteriye ürünün fiziksel veya fonksiyonel herhangi bir özelliğini beğenmemesi durumunda dahi iade şansı tanıyor. Biz zaten kendimiz n11 ve gittigidiyor üzerinden bugüne kadar toplamda 9 adet satış yaptık ve bunlardan sadece 1 tanesi (ki yukarıda serzenişte bulunan müşterimizdir) ürünü iade etmek istedi. Bunu da biz 7 günden sonra ürünü iade alamayacağımızı belirterek geri çevirdik olay bu kadar basittir.

    Bunun dışında bayi kanalında sattığımız ürünlerden müşterilerin herhangi bir özelliğini beğenmeyip iade ettiği ürünler olmuyor mu? Tabi ki oluyor fakat firmalar arası alışveriş firma-son kullanıcı arası alışverişten farklıdır. Çalıştığımız firmalar geri iade gelen ürünler için destek amaçlı fiyat farkı faturası keserler ve bu ürünlerle ilgili kendi tasarruflarını uygularlar bununla ilgili bizim bir yaptırımımız olamaz ister vitrine koyarlar demo ürün olarak kullanırlar ister düşük fiyattan teklif ederler vs. Niye siz outlet açmıyorsunuz niye outlet olarak satmıyorsunuz soruları bu açıdan bizim için çok saçma çünkü outletlik bir durumumuz yok ve outlet departmanı açmak için insan kaynağı vs. ayırma gibi bir niyetimiz de yok. Ha eğer n11 satışımız 300'leri 500'leri bulursa o zaman mutlaka bu tip değerlendirmeler yaparız ama toplamda son kulanıcıya 9 satış yapmış bir firmanın sanki bütün sattığı ürünleri kullanılmış ürünmüş gibi karalamaya çalışmak sizin okuduğunuz mesajların sadece kendi görmek istediğiniz kısımlarını gördüğünüzü gösteriyor.

    Tamam 7 gün sonra iade almamak en doğal hakkınız fakat ürününüz bozuk çıkmış gördüğünüz gibi müşteri üründen havadan sudan bahane bularak değil ürün ayıplı olduğu için iade etmek istemiş.İade almasanız bile en azından yenisiyle değiştirmeyi teklif edebilirdiniz.

    Maalesef böyle bir şeyi teklif dahi etmediler, ayrıca ürünün 2 sene garantisi var gönderin inceleyelim bir sorun varsa teknik servise gönderelim olmuyorsa yenisiyle değiştirelim diyebilirlerdi. İyi niyetten bahsettikleri nedir hala anlamış değilim maalesef. İstesem ürünü bunlara geri gönderip, 2 sene garantisi var alın bakın derim ama gerek yok uğraşmak istemiyorum gerçekten. Hiç hoş değil hala sizin üzerinizden bana cevap verme uğraşındalar, sanki ben bir terbiyesizlik yapmışım gibi davranıyorlar. Ya da 20 TL'lik ürün aldım da tantana çıkarıyorum gibi lanse ediyorlar. Aldığım cihazın değeri 499 TL, az para mı ya? Gerçekten yakıştıramıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sorcerer -- 14 Mayıs 2013; 16:33:05 >




  • iyide burada kimse size outlet olarak satış yapın demedi ki yazdıklarımı yanlış anlamışsınız iade edilen ürünleri eğer ki tekrar satacaksanız outlet-iade ürün olduğunu belirtmeniz gerekir demiştim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ES-ESKIZILCIK

    Bu insanlari anlamak mumkun degil
    1hafta iade suresi var diyorlarsa 1haftadir 15:gun sona iade edicem nedir nerden bilsinler sizin tableti goturmediginizi ??
    Sucu firmaya atiyorsunuz lakin suclu firma degilki. ozman yeni gelen bir urunu yaninizda goturup incelenediniz iade suresini ne kadar oldugu zaten belli siz tedarikli davranmadiginzi icin bunlar oldu
    Benim firmadan iki alisverisim oldu hic sorun yasamadim iade konusunda HAKSİZLİK YAPİYİRSUNUZ SON DERECE NAZİK VE MUSTERİ MEMNUNİYETİ OLAN BİR FİRMA
    Sizin istekleriniz olmadi diye bu kadar karalama yapmaniz dogru degil

    Kimsenin karalama falan yaptığı yok beyefendi. Bizim oralarda bir laf vardır, bekara eş boşamak kolay diye. Sizinkisi de o hesap, siz sorun yaşamamış olabilirsiniz. Ben yaşadığım şeyi anlattım, iade alın diye de ısrar etmiyorum. Malı satana kadar ilgi ve alaka 10 numara, sattıktan sonra daha hala bana tek bir cevap dahi yazmaya tenezzül etmeyip hala buradan başkaları üzerinden bu müşteri odaklı firmanız "kızım sana söylüyorum, gelinim sen anla" modunda. Yahu şuradan cevap yetiştireceğine aç telefon konuş işte, hakkaten çok nazik ve müşteri memnuniyeti olan bir firma haklısınız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sorcerer -- 14 Mayıs 2013; 16:33:58 >




  • S10 siparis verdim. klavyeli kilif icin beklemedeyim. herhalde satisa verince buraya bir link atarsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetyilmaz77 -- 14 Mayıs 2013; 17:57:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetyilmaz77

    S10 siparis verdim. klavyeli kilif icin beklemedeyim. herhalde satisa verince buraya bir link atarsiniz.



    Elbette, n11 ksımıyla ilgilenen arkadaş ürünü açar açmaz burada paylaşacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mahmut716

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihatemlik

    quote:

    Orijinalden alıntı: SPEC_Bilisim

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihatemlik
    @sorcerer, nickli arkadaşın mesajına herkesin görebileceği şekilde bir cevap yazın da, gönül rahatlığıyla sizin markayı tercih edelim. Tam sipariş verirken o mesajı gordum ve benimle birlikte alacak olan arkadaşım da vazgeçti.
    Tamam hiç bir firma %100 tam destek verip tüm müşterileri memnun edemez bu bir gerçek ama elinizde olan bir insiyatifi değerlendirmemiş görünüyorsunuz arkadaşın yazdıklarına göre.


    Ürün üzerinde değişiklik yapılmış ise geri iade almıyoruz siz de eminiz ki başka bir kullanıcının 15 gün boyunca kullanıp üzerindeki koruma bandını çıkarıp kendi ekran koruyucusunu taktığı bir ürünü almak istemezdiniz. Emin olun ki 10'a yakın müşterimizin tabletini üzerindeki koruma bandını çıkarmadıkları için sorgusuz sualsiz iade aldık ama kullanılmış olduğu açık şekilde belli olan bir ürünü alıp sıfırmış gibi sizlere tekrar satmamız mümkün değil. Siz 15 gün boyunca başka bir kullanıcının alıp kullandığı bir ürünü sıfır ürün parası verip almak ister miydiniz?

    Ben koruma bandı çıkarılmadan, 7 gün kullanılıp iade edilen bir cihazı da almak istemem.(Eğer böyle bir ürün verilecekse bana önceden bildirilmeli ve gerekirse indirim sağlanmalı)
    Bu tavrınızla tercih edebileceğim firmalar arasında en son sıraya bile giremediniz. Belki bu size bir şey kaybettirmez ama durum tam tersi olsaydı fazladan bir kaç müşteri kazanabilirdiniz.
    Bir de neden Yerel firmaları tercih etmiyoruz diye bize kızarlar..
    Kolay gelsin.

    sen şimdi, aldığın elbisenin, ayakkabının ilk defa senin giydiğini mi zannediyorsun,bi bak bakalım, lc waikiki tarzı yerlerde iadeler ne oluyor, ütülenip temizlendikten sonra önüne sunuyorlar

    İyi de tekstil ürünü ve elektronik ürünü karşılaştırmak biraz saçma geldi. LCW'nin 2 yıl önceki ürünleri bile iade aldığını da biliyorum merak etmeyin.
    Aldığın kıyafet defolu değilse en az 1 defa yıkarsın giymeden önce. Bu zaten normal bir şey.
    Ya elektronik cihaz?
    Ben kalkıp 5000 tl mac alacam ve kutuyu benden once başkası açmış olacak? Kabul eder misiniz siz?
    Ha firma bana der ki bu ürün 1 hafta kullanıldı beğenilmedi iade edildi şu kadar miktar size ikramımız olur, ister bunu alın ister açılmamış paket. O zaman karışılıklı anlaşılır.
    5000 TL'lik mal alsam da 5 tl'lik alsam da benim için aynı prosedür geçerli. Kimse parayı sokakta toplamıyor maalesef herkes verdiğinin karşılığını ister.
    Neyse polemik yaratmaya gerek yok, bir daha konuya uğramayacam.
    Firmaya hayırlı satışlar, problem yaşayan arkadaşa da geçmiş olsun umarım yasal yollarla tableti onarır veya değiştirebilir.
    Herkese iyi forumlar,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mahmut716

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihatemlik

    quote:

    Orijinalden alıntı: SPEC_Bilisim

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihatemlik
    @sorcerer, nickli arkadaşın mesajına herkesin görebileceği şekilde bir cevap yazın da, gönül rahatlığıyla sizin markayı tercih edelim. Tam sipariş verirken o mesajı gordum ve benimle birlikte alacak olan arkadaşım da vazgeçti.
    Tamam hiç bir firma %100 tam destek verip tüm müşterileri memnun edemez bu bir gerçek ama elinizde olan bir insiyatifi değerlendirmemiş görünüyorsunuz arkadaşın yazdıklarına göre.


    Ürün üzerinde değişiklik yapılmış ise geri iade almıyoruz siz de eminiz ki başka bir kullanıcının 15 gün boyunca kullanıp üzerindeki koruma bandını çıkarıp kendi ekran koruyucusunu taktığı bir ürünü almak istemezdiniz. Emin olun ki 10'a yakın müşterimizin tabletini üzerindeki koruma bandını çıkarmadıkları için sorgusuz sualsiz iade aldık ama kullanılmış olduğu açık şekilde belli olan bir ürünü alıp sıfırmış gibi sizlere tekrar satmamız mümkün değil. Siz 15 gün boyunca başka bir kullanıcının alıp kullandığı bir ürünü sıfır ürün parası verip almak ister miydiniz?

    Ben koruma bandı çıkarılmadan, 7 gün kullanılıp iade edilen bir cihazı da almak istemem.(Eğer böyle bir ürün verilecekse bana önceden bildirilmeli ve gerekirse indirim sağlanmalı)
    Bu tavrınızla tercih edebileceğim firmalar arasında en son sıraya bile giremediniz. Belki bu size bir şey kaybettirmez ama durum tam tersi olsaydı fazladan bir kaç müşteri kazanabilirdiniz.
    Bir de neden Yerel firmaları tercih etmiyoruz diye bize kızarlar..
    Kolay gelsin.

    sen şimdi, aldığın elbisenin, ayakkabının ilk defa senin giydiğini mi zannediyorsun,bi bak bakalım, lc waikiki tarzı yerlerde iadeler ne oluyor, ütülenip temizlendikten sonra önüne sunuyorlar

    Bu neyin kafası..
    Kusura bakmayın ama farklı birşey söylemek adına garip yorumlar yapan yetişkinler beni biraz rahatsız ediyor..

    @mahmut716


    SPEC_Bilisim adlı firma yetkilisi kendi mesajında 7 güne kadar iade edilen ürünleri paketleyip tekrar aynı fiyata sattıklarını kendisi yazmış..Zannediyorum burada hiçkimse outlet bir ürünü '0' fiyatına almaz..Alırım diyen varsa buyursun..
    Aldığım ürünün '0' veya kullanılıp tekrar paketlenmiş olması önemli değil diyenler buyursun alsın ama kimse gereksiz yere satıcıyı korumak için çaba sarfetmesin, mahmut716 gibi komik duruma düşmeyin..Bugün bir müşterisinin şikayetini görmezden geliyorsa bir firma, garanti konusunda başımıza neler gelebileceğini bir düşünün..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi [TAB]ip -- 14 Mayıs 2013; 20:35:33 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: [TAB]ip

    quote:

    Orijinalden alıntı: mahmut716

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihatemlik

    quote:

    Orijinalden alıntı: SPEC_Bilisim

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihatemlik
    @sorcerer, nickli arkadaşın mesajına herkesin görebileceği şekilde bir cevap yazın da, gönül rahatlığıyla sizin markayı tercih edelim. Tam sipariş verirken o mesajı gordum ve benimle birlikte alacak olan arkadaşım da vazgeçti.
    Tamam hiç bir firma %100 tam destek verip tüm müşterileri memnun edemez bu bir gerçek ama elinizde olan bir insiyatifi değerlendirmemiş görünüyorsunuz arkadaşın yazdıklarına göre.


    Ürün üzerinde değişiklik yapılmış ise geri iade almıyoruz siz de eminiz ki başka bir kullanıcının 15 gün boyunca kullanıp üzerindeki koruma bandını çıkarıp kendi ekran koruyucusunu taktığı bir ürünü almak istemezdiniz. Emin olun ki 10'a yakın müşterimizin tabletini üzerindeki koruma bandını çıkarmadıkları için sorgusuz sualsiz iade aldık ama kullanılmış olduğu açık şekilde belli olan bir ürünü alıp sıfırmış gibi sizlere tekrar satmamız mümkün değil. Siz 15 gün boyunca başka bir kullanıcının alıp kullandığı bir ürünü sıfır ürün parası verip almak ister miydiniz?

    Ben koruma bandı çıkarılmadan, 7 gün kullanılıp iade edilen bir cihazı da almak istemem.(Eğer böyle bir ürün verilecekse bana önceden bildirilmeli ve gerekirse indirim sağlanmalı)
    Bu tavrınızla tercih edebileceğim firmalar arasında en son sıraya bile giremediniz. Belki bu size bir şey kaybettirmez ama durum tam tersi olsaydı fazladan bir kaç müşteri kazanabilirdiniz.
    Bir de neden Yerel firmaları tercih etmiyoruz diye bize kızarlar..
    Kolay gelsin.

    sen şimdi, aldığın elbisenin, ayakkabının ilk defa senin giydiğini mi zannediyorsun,bi bak bakalım, lc waikiki tarzı yerlerde iadeler ne oluyor, ütülenip temizlendikten sonra önüne sunuyorlar

    Bu neyin kafası..
    Kusura bakmayın ama farklı birşey söylemek adına garip yorumlar yapan yetişkinler beni biraz rahatsız ediyor..

    @mahmut716


    SPEC_Bilisim adlı firma yetkilisi kendi mesajında 7 güne kadar iade edilen ürünleri paketleyip tekrar aynı fiyata sattıklarını kendisi yazmış..Zannediyorum burada hiçkimse outlet bir ürünü '0' fiyatına almaz..Alırım diyen varsa buyursun..
    Aldığım ürünün '0' veya kullanılıp tekrar paketlenmiş olması önemli değil diyenler buyursun alsın ama kimse gereksiz yere satıcıyı korumak için çaba sarfetmesin, mahmut716 gibi komik duruma düşmeyin..Bugün bir müşterisinin şikayetini görmezden geliyorsa bir firma, garanti konusunda başımıza neler gelebileceğini bir düşünün..


    tam olarak öyle de denilemez, biraz empati kurmaya çalıştım
    sonuçta bugün, hepsiburada,gold, vatan... bunlar iade aldıklarını ne yapıyorlardır acaba, parlatıp yeniden mi piyasaya,yoksa zarar edip outlete mi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: [TAB]ip
    SPEC_Bilisim adlı firma yetkilisi kendi mesajında 7 güne kadar iade edilen ürünleri paketleyip tekrar aynı fiyata sattıklarını kendisi yazmış..Zannediyorum burada hiçkimse outlet bir ürünü '0' fiyatına almaz..Alırım diyen varsa buyursun..
    Aldığım ürünün '0' veya kullanılıp tekrar paketlenmiş olması önemli değil diyenler buyursun alsın ama kimse gereksiz yere satıcıyı korumak için çaba sarfetmesin, mahmut716 gibi komik duruma düşmeyin..Bugün bir müşterisinin şikayetini görmezden geliyorsa bir firma, garanti konusunda başımıza neler gelebileceğini bir düşünün..


    Bakın biz gittigidiyor ve n11 üzerinden direk son kullanıcıya 9 adet satış yaptık bunlardan da yukarıda bahsi geçen müşterimiz iadesini yapmak istedi kanuni süre dışında olduğu için kabul etmedik. Diğer bahsettiği iadeler firma iadeleri. Firmalar sizlerin 7 gün içinde iade ettiği ürünleri öncelikle bize gönderiyorlar herhangi bir arıza var mı diye, biz kontrol ediyoruz eğer herhangi bir arıza yoksa ve keyfi bir iade ise firmaya bu konuda haber veriyoruz. Onlar da nasıl değerlendirecekleri ile ilgili bizden ürün başına destek istiyorlar durum bu kadar basit.

    n11.com'dan bir 300-500 adet satış yaparsak mutlaka bu tip ürünler için bir çözüm yolu düşünürüz ama 9 adet ürün satmışsak tabi ki bir outlet kavramımız olamaz. Çünkü outlet dediğiniz şey kolay bir şey değil, bu ürünlerin hepsinin tek tek fotoğrafının çekilip nesi var sağında solunda çizik var mı, kutusunda hasar olmuş mu vs. hepsinin ayrı bir ürün olarak açılması gerekli. Biz bu yolu tercih etmiyoruz çalıştığımız firmalara bu tip ürünler için fiyatta indirim sağlıyoruz onlar da vitirine koyuyor, demo ürün olarak kulanıyor vs. Her firma outlet kurmak zorunda mıdır, veya outlet kurmayan her firma kullanılmış ürün mü satmaktadır?








  • Q9RET için Anroid 4.2 firmware istedik, eli kulağındadır, hatta ara bir firmware'i bu sebeple pas geçtik direk 4.2 versiyon yayınlayacağız.
  • http://www.n11.com/spec-rockpad-s10-101-1gb-8gb-hdmi-android-41-tablet-P13319437 vb. tüm teknoloji ürünlerinde geçerli 150 alt limitli 50 liralık çek mevcuttur arkadaşlar.iletişim için pm..
  •  Rockpad Q9RET Quad-Core Retina Tablet 1.82TL Kur Fırsatıyla 220$'a Eksen'de!


    Bu üründe de ilk videolu incelemeye 20TL ödül veriyoruz!

    Ürünü satın alın yeni bir forum başlığı altında videolu ve resimli incelemenizi yayınlayın 20TL ödülü kazanın!
  • 
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.