Şimdi Ara

Rot balanstan anlayanlar bi bakabilirlermi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6
Cevap
0
Favori
989
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Hayırlı günler ;

    Aracım 98 model vw polo arabamı 5-6 ay oldu alalı. Aldığımda farketmedim tekerlekler çamurluk mesafesine eşit değillermiş. Rot balançı metre ile şaseleri çaprazdan çapraza ölçtü 2 tarafta eşit dedi. Bu kadar yamukluktan birşey olmaz dedi ama. Psikolojikmidir nedir araç sanki sağa çekiyor. Kamberleri ayarlattım önceden teker içten yemiş o düzeldi. Araba bu tekerlek açıları niye farklı? kaster ayarı nasıl yapılır. Orda üstün körü şaseci bakmış hemen 250 lira die yapıştırmış Kafama takılıp duruyor bilgili arkadaşların yardımlarını rica ederim.



     Rot balanstan anlayanlar bi bakabilirlermi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ZoomStar -- 22 Nisan 2014; 21:40:10 >







  • Hocam Selamlar,

    Okudum konuyu gördüğüm kadarıyla aracın yandan bir kazası var. Yoksa bu şekilde kamberi kaçamaz. Aracın normal şartlarda kamber ve kaster ayarı yapılamaz , çünkü bunlar civata ile sabit bağlanmış parçalarla oluşur. Ancak bizim sanayimizdeki çok bilen ustalar M12 civata yerine M10 civata takıp birde orayı bir güzel taşlayıp aksonla amortisör arasına açı verebiliyor. Müthiş riskli bir olay, sonuçta araç üreticisi tarafından test edilip onaylanmamış bir ölçüde civata takıyorsun,kırılabilir. , onu yaptırmaktansa kamberli lastikle gezerim daha iyi.

    Bunun dışında butür yandan yapılan kazalarda ilk amotrisör yamulur , sonra akson yamulur. Eğer satın aldığın arkadaş amotrisörü kaza ile değiştirdiyse aksonun yamuktur değişmesi gerekir. 250 tlye bulursun heralde piyasada akson.
  • Bu arada nerdeki rot çu bu ya, küçük sanayidemi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasinist

    Hocam Selamlar,

    Okudum konuyu gördüğüm kadarıyla aracın yandan bir kazası var. Yoksa bu şekilde kamberi kaçamaz. Aracın normal şartlarda kamber ve kaster ayarı yapılamaz , çünkü bunlar civata ile sabit bağlanmış parçalarla oluşur. Ancak bizim sanayimizdeki çok bilen ustalar M12 civata yerine M10 civata takıp birde orayı bir güzel taşlayıp aksonla amortisör arasına açı verebiliyor. Müthiş riskli bir olay, sonuçta araç üreticisi tarafından test edilip onaylanmamış bir ölçüde civata takıyorsun,kırılabilir. , onu yaptırmaktansa kamberli lastikle gezerim daha iyi.

    Bunun dışında butür yandan yapılan kazalarda ilk amotrisör yamulur , sonra akson yamulur. Eğer satın aldığın arkadaş amotrisörü kaza ile değiştirdiyse aksonun yamuktur değişmesi gerekir. 250 tlye bulursun heralde piyasada akson.



    Hocam araçta kamber ayarı var ben gördüm amörsitörlerin altında. Öyle tornalık iş değil rotbalansçı vidaları gevşetti tekeri bi çekti tok dedi yerine oturdu teker. Benim asıl derdim kaster.




  • İlginç çünkü yeni araçların hiçbirine amortiörlerde kamber slotu bırakmıyorlar. Kasteri içinde amortisör kullerinye oynaması lazım ancak öyle bir slot bırakıldığını zannetmiyorum. Kaster sağa sola çekmeye etki etmez normal şartlar altında .. Araç viraj ve dönüşlerde direksiyonu bıraktığında hem sağa hem sola toplaması normalmi. Kasterlerin biri + biri eksi çünkü aracın bir tarafa toplamaması lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasinist

    İlginç çünkü yeni araçların hiçbirine amortiörlerde kamber slotu bırakmıyorlar. Kasteri içinde amortisör kullerinye oynaması lazım ancak öyle bir slot bırakıldığını zannetmiyorum. Kaster sağa sola çekmeye etki etmez normal şartlar altında .. Araç viraj ve dönüşlerde direksiyonu bıraktığında hem sağa hem sola toplaması normalmi. Kasterlerin biri + biri eksi çünkü aracın bir tarafa toplamaması lazım.

    2 tarafada gayet güzel topluyor. Hiç fark yok meret sadece hafif sağa çekiyor. Anlamadım gitti.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Rot Balans Çok Acil Yardım !
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.