Şimdi Ara

Fiat Egea 1.6 Multijet urban alınır mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
23
Cevap
1
Favori
2.543
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bir komşum Fiat Egea 1.6 Multijet urban paket dizel 133000BIn kilometrede olan aracını 700000TL'ye satıyor.

    Araba otomatik olduğu için 133 bin kilometre fazla olduğunu duydum sizce bu fiyata bu araba alınır mı?

    not:2016 Model





  • Araba alınır ben kullandım çok atik fişek gibi araç.Şanzıman konusunda çok bilgim yok ama sorunsuz diye biliyorum.

    Bana kalırsa 700binlirayı zorlanmadan çıkarıyorsan bi 100-150 daha bul düşük km al. 133 bin km düzgün kullanıldıysa çok yüksek bi km değil bu arada multijet motor için rodaj bile denebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DaYWaLkeR kullanıcısına yanıt

    otomatik şanzumanı bu kilometrede sorun çıkarıyor diyorlar kafama takıldı siz böyle birşey duydunuzmu.

  • Fiat'ın 1.3 Multijet motoru gibi sorunsuz değil kroniklere suprizlere hazır olarak almak lazım. Abim Renault Fiat ww seat gibi markaların özel servisligini yapıyor ne zaman ziyaretine gitsem 1.6 Fiat mutlaka oluyor bir kaç tane. 1.3 e göre sürpriz çıkarmaya müsait bir motor . Orda goremedigim dizeller 1.5 DCI 1.3 Multijet 1.6 bluhdi gibi motorlar olmuştur bir tane arzaya gelen yok bunlardan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bakımlı araç ise alınır, 133bin km birşey değil.
    Komşunuzu tanıyorsanız aracı hor kullanmadıysa şanzımandan yana sıkıntı olmaz, sadece baskı balata değiştirirsiniz onuda en son ne zaman değiştirmiş öğrenin.
    Fiat'ın dct şanzımanı Volkswagen'in dsg şanzımanı gibi belalı değil en azından neticede çift kavrama ikiside ama dediğim düzgün kullanıldıysa sorun çıkarmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • koray_a K kullanıcısına yanıt

    İşim gereği çok km yapan biriyim ve bu saydığın bütün motorları kullandım. Hepsini aynı kefeye koymamak lazım.

    Dct şanzuman çift kavrama olduğundan dolayı baskı balata zamanı büyük ihtimalle gelmiştir fakat 1.6 motor manuel doblo 218.000 km kadar kullandım ve çok şükür en küçük bi sıkıntı yaşamadım ki şöyle örnek verim 180.000 km de baskı balata değiştirdim ve daha giderdi yani.


    1.5 Dci 90 lık Dokker 120.000 km kullandım ve o da süper sorunsuz bi motordu fakat bu demek değil ki bütün dCiler böyle. Eski nesil dCi 65 likler özellikle max 250.000 kmde motor yemeleriyle meşhurdurlar sonrasında ise asla düzen tutanı görmedim.


    Hdi de 1.6 değilde yeni nesil 1.5 Hdi Eat8 kullandım 72.000 km de. Kullandığım en iyi dizel diyebilirim. O kadar canlı sessiz performanslı motor görmedim ve kesinlikle istemeden sattığımız bi arabaydı.Hdi de de 1.6 92 lik kullanmadım ama duyduğum kadarıyla da sağlam bakımlı kullanılırsa çok uzun süre sorun çıkartmadığını söyledi kullanıcıları.


    1.3 Multijet bakımı düzenli yapıldıysa gözüm kapalı 500.000 kmde olanını alırım. Taksi çıkması Albeam da vardı 3 yıl kullandım. Km belli değil yani ben diyim 700.000 siz diyin 1 milyon. Kronik yada herhangi sıkıntılı bişeyini görmedim. Benim aracı taksiden çıkaran arkadaşla Facebook Albea sayfasında denk geldik. Adam abi iyi araba almışsın benim arabamdı iyi bakmıştım bi sıkıntı çıkardı mı diye de muhabbetini yaptık. Bi kaza yaptık o şekilde de sattık yine rutin şeyleri hariç 5 kuruş da harcamadan.


    1.6 Caddy eniştemde var. Ben ömrümde öyle bi araba görmedim. Düşmanın varsa direk tavsiye et. Sıfır aldı 170.000 km de arabası 2 kere motor yedi hala da sorunları çözülmüş değil.


    Araba alacak olan arkadaşım 133.000 bakımı düzenli yapıldıysa bi km de değil ama yinede terettütün varsa 1.6 E Torq otomatik Egea da güzel araba. Üstelik tam otomatik Zf şanzumanı var. Egeanın sorunu uzun süreli kullanımda kalıcı bel ağrısını baştan kabullenmek lazım o da tecrübeyle sabittir. 





  • cileli_sofor C kullanıcısına yanıt

    Araci ben sormadım hocam tamirhaneye gittikçe gördüklerim üzerinden yorum yaptım sadece. Kendimde 1.5 DCI Clio kullanıyorum 8.senem bitmek uzere maşallah. Ticaride 1.3 Multijet ile babam ve ortak kullandığı şoförü 1 milyon yaptılar 1.6 dizel fiattan onlarda kaçtı DCI sembol kullandılar bir dönem onuda 700 800 bin civari öldürebildiler ama egea 1.3 hala yürüyordu .Pejonun 1.6 HDI motorunu arkadaş kullanıyor otomatik 3008 galiba modeli ilk defa bir pejoyu beğendim çok konforlu şanzımanı sesi gidişi yakıt tüketimi pejo Fransızlar içinde öne geçmiş dedim. Woswagenlerin 1.9 dizelleri ölümsüz 1.6 TDI motorlari güzel ama çabuk enjektör yer ww ve fordda enjektörler nazlı reno Fiat gibi toleransı yüksek değil . Ww birazda şans heralde kardeşim 2011 1.6 TDI kullanıyor oda 150 bin goremeden daha baskı balata bitiremeden enjektör değiştirdi yaygın bunlarda 1.5 TDCI 1.6 TDI ikiside aşırı sağlam motor enjektorleri nazlı




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi koray_a -- 21 Ağustos 2024; 18:30:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    SEAT LEON 1.6 TDİ ALINIR MI?
    15 yıl önce açıldı
    Fiat 500L 1.4 alınır mı?
    geçen yıl açıldı
    Daha Fazla Göster
  • pyroshd P kullanıcısına yanıt

    Alınmaz Hocam. Bırakın otomatik şanzımanın sorun çıkarmasını, 133.000 Km deki Dizel Motor zaten her türlü sorunu çıkarmaya müsaittir. Özellikle DPF, EGR, Enjektör tıkanması vs.

  • tefennili kullanıcısına yanıt

    133 bin dizeller için çeyrek ömür bile değil hor kullanılmış olsa dahi baş ağrıtmaz sadece hangi dizeli seçeneğine iyi karar vermek lazım 1.5 DCI 1.3 Multijet 1.6 HDI kuruş masraf açmaz TDI ve TDCİ motorlarda sıradan kullanıcı için ölümsüzdur ama turbo enjektör şanzıman sorunları diğerlerine göre olması daha yüksek olasılıktır diğerlerinden biraz daha fazla yakar . Bu km lerde doğru bakılmış TDI ve TDCİ de baş ağrıtmaz dizel benzinliden kısa ömürlüdur algısı bitek bizim ülkemizde var millete bakıyorum dizel yerine 09 1.0 1.3 gibi araçlara yükleniyorlar emin olun sanayide 100 bin km altı bu benzinli motorlar 250 bin üzeri arza yapmış dizel motorlardan daha fazla var üstelik bunlar arza yaptığı zaman çoğu zaman blokla alakalı arzalar yapıyorlar öyle turbo değiş enjektör degislede kurtaramiyorsun motor iniyor. Dizel ile benzinli arasında kalmış adam gariban adamdır ben dizel tavsiye ederim benzinli olacaksada turbolu için 1.5 ve üzeri diğer düşük hacimler içinse kesinlikle atmosferik tavsiye ederim . Masraftan korkan adam dizelden deil 1.5 altı turbolu araçlardan korksun .Dizel kullanan adamın derdi sorunsuzluk ve ekonomi ise doğru aracı bulduğu takdirde bidaha kolay kolay benzine dönmez. 1.7 TL yakarak yeni istanbul dışı gezi yaptım benzinlide imkansız tüp olacak anca bagajda patlamaya hazır bomba tupde sıkıntı derdi bitmez .Birde bu dpf algın yanlış kullanmayı bilmediklerinden tıkanıyor dizelle 10 kere geziyorsan iki tanesinde gazlayacaksin veya devir çevireceksin maksimum tork devrinde yarım saat sür hiçbirşey olmaz benim bindiğim araçta kronik sorun dpf tıkanması hesapta böyle algı var piyasada aslında alakası yok az yakıyor dahada az yaktirmak yarış haline gelmiş bir model olduğu için ölü devirlerde kullanıyorlar başka hiçbir sebebi yok tıkanmasınin tamamen ölü devirler ve kalkışta fazla gaz verip debriyajı erken salmakla alakali enjektör arzasida depo dipte gezmekten ve sürekli aynı istasyondan ve temiz istasyondan yakıt almamaktan oluyor taksicilerin yoğun seçtiği benziklikten alın depoyu çeyrek altına düşürmeyin enjektörlerede bişey olmaz isterse woswagen Ford olsun farketmez en ölüsü 250 350 bin gider ozaman




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi koray_a -- 22 Aralık 2024; 16:58:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 9 yıl 1.6 multijet bravo kullandım.Şu an 1.6 bluehdi 308 kullanıyorum.Bana göre 1.6 multijet dci den de tdi den de hdi den de daha sağlam bir motor.16 valfi tek kasnakla çevirir.Kayıs olan trigeri 100-120000 km rahat götürür.Mesela 1.5 bluehdi lerde egzantrik zincir arızası var.Kronik sorunlu.Çözümü egzantriklerin ve zincirin değişmesi.1.6 multijet tek kasnakla çift egzantiriği çevirirken 1.5 bluehdi de triger kayışa ek olarak egzantirikleri çevirmek için bir de yağ içinde çalışan ekstra zincir var.Triger deisimi dışında külbütör kapağı sökmek anlamına gelir bu.Tdı,Dcı,Hdı daha modern daha az yakan motorlar olabilir ama 1.6 multijet sağlamlıkta hepsini gömer.Açın sahibindeni motor yaptırmadan 6-700000 hatta daha fazla km yapan takside çalışan bir sürü 1.6 multijet görürsünüz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ykaya1983 Y kullanıcısına yanıt

    DCI düz sorunsuz bluehdi pejoda daha iyi ama 1.6 Multijetler 1.3 gibi sorunsuz deil ticarilerdede 1.3 kadar çok tercih edilmedi .Bizde 1.5 DCI sembolle 800 bin yaptık şu anda ticariyi bıraktık çalıştığımız abi egeanin sorunlu denilen 1.4 benzinli modelini kullanmaya devam ediyor LPG li olarak araçta zerre sorun yok yağ yakıyor doğru bakımdan bakıma 1 litre eksiliyor. Benim favorim 1.6 bluehdi otomatik uzun yola gittim 2008 3008 modelleri ile bu sefer pejo olmuş şanzıman olarak aşırı keyif aldım yakıt gidiş zaten muazzam araçta silkeleme vites geçişlerinde sarsıntı hicbirsey yok.100 km ortalamasını 6 litre altinada çok rahat düşürdüm öyle 70 80 ağır vasıta gibide gitmedik




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi koray_a -- 22 Aralık 2024; 19:32:3 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • koray_a K kullanıcısına yanıt

    1.6 bluehdi konusunda söylediklerinize noktası virgülüne kadar katılıyorum.Pejonun en rafine en sorunsuz motoru 1.6 hdi-bluehdi motoru.Eat sanzıman ile birlikte gercekten bulunmaz bir nimet


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ykaya1983 Y kullanıcısına yanıt

    Çok keyif aldım hocam otomatik araçlara karşı olmama rağmen imkanım olsaydı düşünmezdim. Yakıt olarak kendi aracım 1.5 DCI onun yanına yaklaşmiyor ama keyif veriyor otomatik Toyota ww opelde kullandım yakın zamanda hiçbirisi bir pejo değil ben vites geçişlerinde bitek bu pejoya kusur bulamadim çünkü manuelde takıntılıyim vites geçişini hissettirmem kullanırken denediklerim arasında kerkitmeyen tek marka pejo oldu😬




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi koray_a -- 22 Aralık 2024; 22:45:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yahu 700 bin nakitin var elin 2.eline tenezzül ediyorsun ondan sonra memlekette neden 2.el kazık...


    az daha biriktir sıfır al 1 milyona bir sürü sıfır var

  • cileli_sofor C kullanıcısına yanıt
    Ne zamandan beri 1.6 etorq Egea’da ZF şanzıman kullanılıyor? Mesajınızda hata var, bahsettiğiniz araçtaki şanzıman Aisin markadır, ZF değildir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence alınır. 2016 yılında euro6 henüz gelmemişti sanırım. Komşunuz arabayı yormayan biriyse tanıdıktan almak mantıklı. Hatta 2016 yılındaki Multijet yeni modellerden daha iyi. En azından adblue derdi yok. Şanzımandan yana bilgim yok ama derdim var diyen de pek duymadım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • EKE58 kullanıcısına yanıt

    Aisin bildiğim kadarıyla Zf nin üretimi. Yanlış biliyosamda kusura bakmayın.

  • cileli_sofor C kullanıcısına yanıt
    ZF Almanya merkezli üretici, Aisin Japonya merkezli üretici.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2016 manuelini kullanıyoruz 110 bin civarında aldık 160 bini geçti

    Alındığına triger devirdaim değişimi yaptık haricinde 10 binde bir yağ değişiyoruz çok şükür bi şey yaşatmadı bize

    Segmentindeki hatta bi üst segment araçlarla dalga geçiyor performans olarak

    Yakıtı 1.3le aynı şekilde kullanırsan aynı şekilde yakıyor

    Basarsan çok gittiği gibi çok yakıyorda

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • hamza5806 kullanıcısına yanıt

    800-850 bin nakit ile sene sonu kampanyaları da değerlendirilip otomatik sıfır alınmalı mı, tabi dediğiniz paralara varsa (özellikle Clio)? Sıfırda değer kaybı daha fazla olur mu diye düşünüyorum




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Thunderbolt5092 -- 24 Aralık 2024; 23:24:49 >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.