Şimdi Ara

rover 216 si mi SKODA FELİCİA glx mi (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
79
Cevap
0
Favori
2.141
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sert duran bi araba otomatik olmamalı bence üst seviyeler dışında manuel canımızdır forum olarak. O roverden uzak durun.
  • wampaa kullanıcısına yanıt
    Yok vazgeçtim o rover den manuel olsun istiyorum bende ama fiyat cazip geldi biraz
  • wampaa kullanıcısına yanıt
    Yok vazgeçtim o rover den manuel olsun istiyorum bende ama fiyat cazip geldi biraz
  • İşte zaten sorunlu olduğu için fiyat cazip. Siz siz olun bir rover düşünüyorsanız, ucuzuna kaçmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akif0606

    bi araba buldum ama otomatik vites sizce otomatik vites nasıl olur bide piston subab larında sertleşme var o yapılacak yorumlarınızı alabilirmiyimhttp://www.araba.com/268241060/Rover-216-16-GTi araba bu motoru yarım dediği sorun buymuş

    Hocam otomatigi pek onermiyorum. Otomatik olsun derseniz 600,400,800 serilerinde kullanilan honda motorlulara bakin derim. Manuel cok daha iyidir bu araclarda,yakit olsun,performans olsun manuel daha iyidir. Ilandaki araca gelirsek bu kadariyla kisitli oldugunu dusunmuyorum. Bence uzak durun o aractan cok daha iyilerini bulabilirsiniz. Butceniz yeter ise 200 serisinin devami niteliginde olan 25 lere bakmanizi da oneririm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Teşekkürler ilginiz için bütçem o serilere yetmiyor valla ben yine 216 lara bakmaya devam edeyim otomatik bende istemiyorum da fiyat iyiydi ondan yanastim biraz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aya kullanıcısına yanıt
    Çok sağolun ucuz etin yahnisi yenmez derler bencede çok haklısınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akif0606

    Teşekkürler ilginiz için bütçem o serilere yetmiyor valla ben yine 216 lara bakmaya devam edeyim otomatik bende istemiyorum da fiyat iyiydi ondan yanastim biraz

    Rica ederim. Allah rast getirsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aya kullanıcısına yanıt
    Çok sağolun ucuz etin yahnisi yenmez derler bencede çok haklısınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aya kullanıcısına yanıt
    Çok sağolun ucuz etin yahnisi yenmez derler bencede çok haklısınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rover 216'm olmuştu, hem de en temizlerinden.

    Ama tavsiye etmiyorum. Sıkıştırma oranı gereğinden yüksek, tez zamanda conta yakar, sübap eritir vs... Parçası bulunur ama bi daha almam.
  • turkeril kullanıcısına yanıt
    1,6 dizel cerato nasıl çok iyi şeyler okuyoruz ama nedir kullanıcısından duyalım hocam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jason Becker

    Sanayisi gelişmiş, büyük bir şehirdeysen Rover, geri kalan herşey için Skoda. Yoksa 216 ile Felicia karşılaştırılamaz bile. Birisi karizma abidesi öteki hilkat garibesi

     rover 216 si mi SKODA FELİCİA glx mi


     rover 216 si mi SKODA FELİCİA glx mi


    Aynen öyle. Felicia'nın 1.3 motoru Rover'ınkinin önünde diz çöküp tövbe ister

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • turkeril kullanıcısına yanıt
    bütün rover lar için geçerlimi bu durumlar hocam
  • Sıkıştırma oranı gereğinden yüksek, tez zamanda conta yakar, sübap eritir vs bunu bana biri anlatsın arkadaşlar valla çok kafam karıştı
  • anlatmaya değecek bir şey değil o ifade. tamamen yanlış çünkü... sıkıştımaa oranının gereğinden yüksek olduğunu nasıl anlamış arkadaş? bu işin gereği nedir? bir tarifesi var da rover o tarifenin dışına mı çıkmış? "sübap erimesi, sübap sertleşmesi", bunlar nedir arkadaşlar? nerden uyduruyorsunuz bunları?

    rover conta yakar evet ama sübaplarla ilgili yaşanacak sorunlar, bir rover'ın yaşayacağı en son sorunlar bile olamaz...


    conta yakmasının nedeni de, sıkıştırma oranı filan değildir. bir motorun kalbi olan soğutma sisteminin adam gibi işletilmemesi, tıkanan radyatörlerin değiştirilmek yerine türk işi çözümlerle açılmaya çalışılması, şişletilmesi, devirdaim pompasının zamanında değiştirilmeyip, motor isyan eden kadar kullanılması, soğutma sıvılarının belirli aralıklarla değiştirilmemesi, eskiden kullanılan asit oranı yüksek antifirizler, yüksek performansı görüp arabanın canını çıkarırcasına limitlerini zorlayan ve araba niyetine değil, eşşek niyetine binen kullanıcılar ve bu arabalardan anlamayan kasap ustalardır...

    rover'da kullanılan silikon contalar ısıya biraz daha duyarlıdır evet ama adam gibi bakılan ve kullanılan bir rover'ın conta ömrü sıradan bir başka aracınkinden farklı değildir. kaldı ki bu konuda rover'ın adı çıkmış, sanki başka hiç bir araba conta yakmıyor, bu sorundan bir tek rover muzdarip. hele gibin bir sanayiyi dolaşın bakalım, motor atölyelerinde conta için bekleyen ne arabalar var, onlara gelince hiç birisinin adı geçmez...




  • aya kullanıcısına yanıt
    tam istediğim cevap da buydu eline sağlık çok sağolun
  • yakıt konusunda efsane olan skodayı tercih ederdim. rover maceradan başka bir şey değil. SAtacağın zaman falan saç baç yoldurur. BU ülkenın gerçeği bu
  • 8 yıl 130 bin km boyunca (aldığımda 98 binseydi) büyük bir keyifle ve çok da ekonomik bir şekilde bindiğim arabamı 1 ay önce ilana koydum ve dün sattım. Üstelik alanlar götürüp baktırmadılar bile. 1 gün önce görüştük, 1 gün sonra sattım. Ve üstelik bu araba, öyle peynir ekmek gibi giden binek değil, kullanıcı kapasitesi çok sınırlı olan coupe modeliydi.

    Buyrun 8 yıl 130 bin km sonunda bir takım notlar :

    evet, rover conta konusunda biraz hassas, kabul ediyoruz. ancak sattığım aracım 227 bin küsürdeydi. ve üzerindeki amortisörler, fabrikadan çıkan orjinal amortisörleriydi ve halen sağlamdılar. üstelik öyle engel geçişlerini duracak kadar yavaşlayarak da geçmem ben. yani gayet de sakınmadan paldır küldür geçen, bozuk yollarda bile arabayı sakınmayan biriyimdir...

    daha 7-8 ay önce yani 223-225 binlerde iken debriyaj teli koptu ve üzerinde çıkan tel orjinal fabrikadan gelen tel idi.

    ben aldığımda 98 binde idi aracım, yani yaklaşık 8 yıl 130 bin km kullandığım aracımda hiç benzin pompası sorunu yaşamadım. benden önce de değiştiğini sanmıyorum.

    bu kadar zaman ve km içinde sadece 1 defa debriyaj seti değiştirdim. ki değiştidiğim sette de balatanın daha ömrü vardı. ama baskı yaylarından biri yerinden çıkıp araya düşmüştü.

    şanzımanla ilgili hiç problemim olmadı, yağ eklemesi bile yapmadık...

    Bunca yıllık kullanımdan sonra alım ile satım arasındaki fiyat farkım ise sadece 2500 lira oldu.

    Şu verilere bakıp daha rover'a laf söyleyen adam taş olur valla...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akif0606

    bi araba buldum ama piston subabında sorun varmış bide otomatik yaptırsak nasıl olur acaba

    Hocam zaten siz de şahit olmuşsunuz, sübapta sorun olduğuna...

    Temelde hararet kaynaklı tabi, yoksa sübapları sorunlu diyemeyiz. Hararete yatkın olduğunu, conta yakmaya meyilli olduğunu kullanıcıları da kabul ediyor. Ha sıkıştırma oranıyla bunun alakasını kurmak yanlış olabilir bilemiyorum orasını. Benimki 90 küsür binde aldım, 06 plaka boyasız, gümüş gri, sunroofluydu, taa sökede bi okul müdüründen almıştım. 100 bini bulmamışken henüz, otobanda gişeleri geçtikten az sonra hızlanma aşamasında iken sübaplardan birini eritmişti. Ha benim başıma gelen şanssızlık olabilir ama araştırdığım kadarıyla sonradan çıkan 25, 45 serilerinde bile conta yakma problemi var. Ayrıca açık unutulan camdan içeri yağmur suyu falan damladıysa hasbelkader, kapı içi döşemesinin üst kısmı yumuşuyor ve çözümü yok, kazalı araba bulup değiştireceksiniz.

    Neyse, temelde 100 bin civarı motor aksamında problem çıkaran arabayı da markasını da bir daha kapımın önüne sokmama gibi bi adetim var. Başka bir topic'te de o paralara kia sephia önermiştim, tabi pek dikkate alınmıyor, alır mısınız bilmem. 97-98 kasa, 1.6 gtx, istanbul görmemiş olacak, mükemmel bir arabadır. 210 küsür binde satmıştım, çok problemsiz konforlu ve ekonomik bir arabaydı. Şehir içi 10 litre lpg'yi pek geçmezdi. Şehir dışında 6 litrelere kadar indiğini hatırlarım. Düşük devir makinasıydı. Öyle rover gibi üst dveirleri rahat çeviremez ama alt devir kullanır, ekonomik, konforlu, tık demez sorunsuzdur.

    Felicia değil ama 2 defa favorit blackline, 2 defa da Fabia'm oldu. Kesinlikle tavsiye ederim. Gerçi bu forumda beygir önemlidir ama arabalık anlamında skodalar taş gibidir. 1.3 glxi olanını kullandım felicia'nın, tatlı araba gerçekten.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.