Şimdi Ara

>>Rover Kullanıcıları Kulübü<< (17. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (2 Mobil) - 3 Masaüstü2 Mobil
5 sn
1.837
Cevap
71
Favori
351.716
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaslar
    Ben de peugeot 306xr'ımı dün sattım ve bir rover alarak sizin kervanınıza katılmayı istiyorum.
    Hatchback tercihim dogrultusunda sırasıyla 25-216-214-200 modellerine yogunlaştım. Bu segmentte hangisini önerirsiniz?
    Yakit maliyeti önemli oldugundan lpg'li olmasi benim acimdan daha iyi olacak. Lpg kullanan arkadaslara sorum, performans kaybi yaşiyorlar mi?
    Tesekkürler...
  • bahsettiğiniz 25,216,214,200 üretim yılları, motor hacmi ve bir kaç makyaj haricinde zaten aynı araçlar. hepsi de rover'ın 200 serisi hb kasası diye geçer.

    98 yılına kadar olan araçlar, 214,216 şeklinde motor hacimleriyle belirtilir.
    99 yılı itibarıyla (firmanın BMW'ye geçmesi ile birlikte) motor hacmi 1.4 de olsa 1.6 da olsa, hepsi 200 diye geçer. hacmi model ismine bakarak değil, motora bakarak anlarsınız.
    2000-2001 itibarıyla ise, (BMW'nin hakimiyeti tamamen ele geçirdiğini göstermek ve firmayı batırma girişimlerini belgelemek amacıyla) makyaj geçirerek (far tasarımı, jant tasarımı, dijital km sayacı gibi bir kaç olmasa da olur ayrıntı daha) 25 ismiyle üretilmiştir.

    benim size naçizane tavsiyem 1.6 hacimli araçlardır.

    çünkü rover'ın 1.4 motoru da kendi klasmanında oldukça başarılı olmasına rağmen 1.6 motorla hemen hemen aynı yakar. hatta yük altında daha fazla bile yakar. ayrıca aynı vergi dilimindedir, 1.6'lar daha donanımlıdır, daha keyiflidir, daha çok tercih edildiğinden daha kolay satılabilir ve alınırken fiyatları da hemene hemen aynıdır vs.vs.vs... gibi etkenlerden dolayı ben olsam modeli ve yılı ne olursa olsun, 1.6'lık bir 200 serisi bakarım.

    ama en nihayetinde hor kullanılmış 2004 model bir 25 yerine, tertemiz kullanılmış, başından kötü maceralar geçmemiş, bakımları aksatılmamış bir 98 model 214 daha iyidir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aya

    bahsettiğiniz 25,216,214,200 üretim yılları, motor hacmi ve bir kaç makyaj haricinde zaten aynı araçlar. hepsi de rover'ın 200 serisi hb kasası diye geçer.

    98 yılına kadar olan araçlar, 214,216 şeklinde motor hacimleriyle belirtilir.
    99 yılı itibarıyla (firmanın BMW'ye geçmesi ile birlikte) motor hacmi 1.4 de olsa 1.6 da olsa, hepsi 200 diye geçer. hacmi model ismine bakarak değil, motora bakarak anlarsınız.
    2000-2001 itibarıyla ise, (BMW'nin hakimiyeti tamamen ele geçirdiğini göstermek ve firmayı batırma girişimlerini belgelemek amacıyla) makyaj geçirerek (far tasarımı, jant tasarımı, dijital km sayacı gibi bir kaç olmasa da olur ayrıntı daha) 25 ismiyle üretilmiştir.

    benim size naçizane tavsiyem 1.6 hacimli araçlardır.

    çünkü rover'ın 1.4 motoru da kendi klasmanında oldukça başarılı olmasına rağmen 1.6 motorla hemen hemen aynı yakar. hatta yük altında daha fazla bile yakar. ayrıca aynı vergi dilimindedir, 1.6'lar daha donanımlıdır, daha keyiflidir, daha çok tercih edildiğinden daha kolay satılabilir ve alınırken fiyatları da hemene hemen aynıdır vs.vs.vs... gibi etkenlerden dolayı ben olsam modeli ve yılı ne olursa olsun, 1.6'lık bir 200 serisi bakarım.

    ama en nihayetinde hor kullanılmış 2004 model bir 25 yerine, tertemiz kullanılmış, başından kötü maceralar geçmemiş, bakımları aksatılmamış bir 98 model 214 daha iyidir.



    Teşekkür ederim Aya.
    Pm'den mesaj attım. Cevaplarsan sevinirim.




  • cevapladım...
  • arkadaşlar satılık rover 75 arıyorum.Haber verirseniz sevinirim.Nettekileri takip ediyorum.Teşekkürler.
  • Arkadaslar merhaba sizlere sorum olacaktı 216 sli yada 214 si 98-99 rover almak niyetindeyim.bu aracı alırken hangi hususlara önemle dikkat etmeyiliz yada ustalara özellikle neresini göstermeliyiz.birde sizce 216 sli 99 model icin 10000 lira uygun bi fiyatmıdır.(özellik donanım bakımından degil piyasa bakımından soruyorum)
  • Rover 1.4, 1.6, 1.8, 1.8 vvc ve 2.0 turbo silindir kapakları var elimde ihtiyacı olan özel mesaj atabilir yardımcı olurum.
  • Merhaba
    Dün itibariyle satın almış olduğum 98 216si ile birlikte, ben de kulübünüze katılmış bulunuyorum.
    Açıkçası alışveriş biraz can sıkıcı oldu, şöyle ki:
    Aracı Mugla'dan satın aldım, ben Tekirdağ Çerkezköy'de oturuyorum. Aracın satıcısı ile sahibinden'e koydugu özellikler konusunda çıkmaza girdik, full+full ozelliklerini belirttigi araç (abs+full hava yastığı+cd çalar+6hoparlör) standart çıktı. Parantez içindeki var diye belirttiği ozelliklerin hiç biri yoktu. Ancak aracın gerçekten güzel olması, sürüş keyfi ve üstüne yaptığımız 1000 km'lik uçak yolculuğu sonrası, tekrar pazarlığa girdik ve anlaştığımız fiyattan 800 tl düşerek aracı üzerime aldım.
    Ancak, yaklaşık 100 km gittikten sonra aracın hararet göstergesinin soğuk (nerdeyse sıfır) göründüğünü ve kaloriferin sadece soğuk üflediğini farkettim. Termostatla ilgili bir problem olduğunu düşünüyorum. Ancak daha bir ustaya gösteremedim. Bu problem neden kaynaklanabilir? Termostattansa eğer parça nereden bulabilirim.
    Ayrıca dün Çerkezköy'e gelirken depoyu iki kez fulledim. Hesaplarıma göre km'de 35-38 kuruş yaktı. Aracı devirli kullandım. Bu benim için hiç ekonomik olmadı. Sıralı lpg taktirmali miyim?
    Ne kadar performans kaybi yasarim? Ya da benzinle tasarruflu kullanmam için bir öneriniz var mı?
    Teşekkürler...




  • ODYLE arkadaşım yeni aldığınız aracınız hayırlı olsun bendede 414 si var ve bende yeni aldım roverler güzel araba yanlız benim öğrendiğim rover motorlu araçların suyunu ve yağını devamlı kontrol edecek sin çünki conta yakma riski varmış yani hararet yaptırmamaya çalışacaksın birde roverlere her yerde parça var hele siz istanbulda yaşıyorsunuz ben çeşitli parçacıları inceledim en uygun anlayışlı maslak center den mustafa usta tell 5324106019 bunlarda her parça varmış birde lpg takarsan yakıtın yüzde 40 gibi düşer benzine göre yanlız lpg markası seçerken ehil ustalarla görüş her marka roverler ile uyum sağlamıyor birde çok önemli ben buji kablolarını değiştirdim benim olduğum yerde rover parçası yok hundai accent 93 95 modellerin buji kablosu rahatlıkla oluyor ben çok memnunum kolay gelsin
  • Teşekkür ederim Bulut ,
    Dün aracı aldıktan sonra 950 km yol yaptım. Hararetin ne olduğunu görmeden! Eger conta yakmadıysam ne mutlu bana:)
    Bu akşam aracimi ustaya gösterdim, araçtaki termostatin iptal edildiğini söyledi. Termostat sipariş ettim (60 tl) yarin taktiricam.
    Lpg taktirma konusunda cok kararsizim. Performansini kaybetmek istemiyorum ama km'de 35kr cok. Fikirleriniz bana yardimci olacak...
  • odyle arkadaşım ben aracımı aldığımda 6 aylık atiker takılıydı yeni lpg ayarı yaptırdım ve buji kablolarını da aynı zamanda değiştirdiler lpg yi fulledim nekadar yakacak diye denemekteyim aracımın performansı müthiş anca lpg lambasına bakınca anlıyorum gazda olduğunu bana ehil ustanın birisi bir lpg marka ismi vermişti rover de hiç sorun yaşamassın diye o markayı sizde araştırabilirsiniz ustanın telefonunu size veriyorum öğrenip araştırırsınız diye BURHAN USTA 5302269505 bundan detayları öğrenebilirsiniz işinin ehlidir kolay gelsin
  • Benim soruma cevap yokmu arkadaslar????
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anarkozzy
    Arkadaslar merhaba sizlere sorum olacaktı 216 sli yada 214 si 98-99 rover almak niyetindeyim.bu aracı alırken hangi hususlara önemle dikkat etmeyiliz yada ustalara özellikle neresini göstermeliyiz.birde sizce 216 sli 99 model icin 10000 lira uygun bi fiyatmıdır.(özellik donanım bakımından degil piyasa bakımından soruyorum)

    Temiz bir 99 sli bence 10bin tl eder. Kazasiz oldugundan ve motorun saglamligindan eminsen ve temiz kullanilmissa eger bu fiyata alabilirsin.
    Ben 216 si alali 2 gün oldu ve araci kullanmaktan büyük keyif aliyorum. Ancak yukarida da bahsettigim gibi pazarligi aracin basinda yapmak lazim. Ben saticinin sözüne güvenerek onca yol yaptim, bu da tecrübe oldu.
    Umarım alacagin araç hayirli olur, herkese kazasiz belasiz sürüşler dilerim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oz2

    arkadaşlar öncelikle selamlar herkese.. :) 10 yıldır rover 200 kullanıcısıyım.. ve rover a aşığım diyebilrm.. 1.6 motor 111 hp lik bi araçtır.. 99 model.. arkadaşlar bu aracı binen bilir öncelikle bunu diyim.. kawramasını ivmelenmesini hisseden anlar.. 111 beygirlik gücün seni nası fırlattığını kullanan anlar.. araca binmiyen araç hakkında sağdan soldan dedikodularla gelip buraya yazanları dinlemeyin derm.. birincisi aracın yedek parça bulunmuyor diye birşey yok.. bn bursada oturuorm we sanayisinde servisi war.. bnm arabam 99 model we 80 bin de.. şimdiye kadar hiç bi şekilde ciddi bi sorun çıkartmadı.. şunuda söliyim aracın sorun çıkartması sürücünün onun kullanışına görede değişir.. bu araçların ikinci elleride bi opel, ford, bmw, seat.. vs. bunun gibi bi çok arabanın ikinci eli gibi satılmaktadır.. parçası pahalıdır belki ewt ama bi ford kadar bi bmw kdr bi opel kadar belki ztn kaliteli bi araç istiyosanızda paraya brz kıymalısınız derm.. bu araç içinde kesnlikle değer.. ve şunuda unutmıyalım ki 99 yılında rover 200 lerde we dier 400,420,600,620,800,820,827, MG-ZR , MG-ZS , MG-ZT , MG-SV.. vs. gibi modellerinde o yıllarda orjinalinde bulunan.. sunroff, airbag, otomatik camlar, çelik jant ve günümüzdeki araba tasarımlarıyla hala daha yarışan bi tasarım, iç tasarım ve ön paneldeki ahşap işlemeler ve konforla birleşen bir motor gücü.. ozmn ki opeller, fordlar vs. gibi araba markalarının bir çoğunda böle özellikler yoktu.. rover modelleri (200 modeli) ta o yıllarda 1.6 motor ve 111 hp koymuşlar bundan 10 yıl önce şu yıllarda daha araçlara yeni yeni bu beygire yükseltiolar.. aslında rover 10 yıl öncesinde bgnkü araçlarla yarışıodu.. ve eğer fabrika sıfır satımında üretimindeki sıkıntıları yaşamasaydı.. şuan nederecede olurdu bi düşünün.. ki 25,45,75 model yuwarlak farlı modellerindeki tasarımlarıda görüosunuz.. bilmem anlata bildm mi arkadaşlar durum böyle?? yakıta gelince şehir içi 270 şehirler arası 250 yakan bi araçtır net olarak söyliyebilirm 10 yıllık rover200 1.6 motor 111 hp kullanan biri olarak.. ve beni bir kere yolda bırakmamış bir araçtır.. şunuda tekrar belirtiyim.. bu aracın yedek parça ve ikinci el satım ın da söylenenler gibi abartı bi şekilde bir sıkıntısı kesinlikle yoktur arkadaşlar lütfen gözünüz korkmasın.. alın binin we gaza bir dokunun sadece bunu sölüorm.. herkese saygılar..

    ROVER KULLANMAK Bİ AYRICALIKTIR!!





    Fiat Tempra 2.0 16v ie Yıl 1996

    Dijital iklimlendirme sistemi
    ABS
    Hava Yastığı
    146 Beygir
    Elektrikli Sunroof
    Alaşım Jant
    Deri Koltuk
    Isıtmalı ve elektrikli aynalar,
    4 Cam elektrikli
    Immobilizer
    Orijinal Alarm
    Orijinal uzaktan kumanda
    Dijital göstergeler vs vs fabrika çıkışı standarttır.

    Yorumsuz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi command_4 -- 12 Mart 2011; 1:04:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bulut-161

    odyle arkadaşım ben aracımı aldığımda 6 aylık atiker takılıydı yeni lpg ayarı yaptırdım ve buji kablolarını da aynı zamanda değiştirdiler lpg yi fulledim nekadar yakacak diye denemekteyim aracımın performansı müthiş anca lpg lambasına bakınca anlıyorum gazda olduğunu bana ehil ustanın birisi bir lpg marka ismi vermişti rover de hiç sorun yaşamassın diye o markayı sizde araştırabilirsiniz ustanın telefonunu size veriyorum öğrenip araştırırsınız diye BURHAN USTA 5302269505 bundan detayları öğrenebilirsiniz işinin ehlidir kolay gelsin


    Prins veya Landi Renzo
  • quote:

    Orijinalden alıntı: command_4

    quote:

    Orijinalden alıntı: oz2

    arkadaşlar öncelikle selamlar herkese.. :) 10 yıldır rover 200 kullanıcısıyım.. ve rover a aşığım diyebilrm.. 1.6 motor 111 hp lik bi araçtır.. 99 model.. arkadaşlar bu aracı binen bilir öncelikle bunu diyim.. kawramasını ivmelenmesini hisseden anlar.. 111 beygirlik gücün seni nası fırlattığını kullanan anlar.. araca binmiyen araç hakkında sağdan soldan dedikodularla gelip buraya yazanları dinlemeyin derm.. birincisi aracın yedek parça bulunmuyor diye birşey yok.. bn bursada oturuorm we sanayisinde servisi war.. bnm arabam 99 model we 80 bin de.. şimdiye kadar hiç bi şekilde ciddi bi sorun çıkartmadı.. şunuda söliyim aracın sorun çıkartması sürücünün onun kullanışına görede değişir.. bu araçların ikinci elleride bi opel, ford, bmw, seat.. vs. bunun gibi bi çok arabanın ikinci eli gibi satılmaktadır.. parçası pahalıdır belki ewt ama bi ford kadar bi bmw kdr bi opel kadar belki ztn kaliteli bi araç istiyosanızda paraya brz kıymalısınız derm.. bu araç içinde kesnlikle değer.. ve şunuda unutmıyalım ki 99 yılında rover 200 lerde we dier 400,420,600,620,800,820,827, MG-ZR , MG-ZS , MG-ZT , MG-SV.. vs. gibi modellerinde o yıllarda orjinalinde bulunan.. sunroff, airbag, otomatik camlar, çelik jant ve günümüzdeki araba tasarımlarıyla hala daha yarışan bi tasarım, iç tasarım ve ön paneldeki ahşap işlemeler ve konforla birleşen bir motor gücü.. ozmn ki opeller, fordlar vs. gibi araba markalarının bir çoğunda böle özellikler yoktu.. rover modelleri (200 modeli) ta o yıllarda 1.6 motor ve 111 hp koymuşlar bundan 10 yıl önce şu yıllarda daha araçlara yeni yeni bu beygire yükseltiolar.. aslında rover 10 yıl öncesinde bgnkü araçlarla yarışıodu.. ve eğer fabrika sıfır satımında üretimindeki sıkıntıları yaşamasaydı.. şuan nederecede olurdu bi düşünün.. ki 25,45,75 model yuwarlak farlı modellerindeki tasarımlarıda görüosunuz.. bilmem anlata bildm mi arkadaşlar durum böyle?? yakıta gelince şehir içi 270 şehirler arası 250 yakan bi araçtır net olarak söyliyebilirm 10 yıllık rover200 1.6 motor 111 hp kullanan biri olarak.. ve beni bir kere yolda bırakmamış bir araçtır.. şunuda tekrar belirtiyim.. bu aracın yedek parça ve ikinci el satım ın da söylenenler gibi abartı bi şekilde bir sıkıntısı kesinlikle yoktur arkadaşlar lütfen gözünüz korkmasın.. alın binin we gaza bir dokunun sadece bunu sölüorm.. herkese saygılar..

    ROVER KULLANMAK Bİ AYRICALIKTIR!!





    Fiat Tempra 2.0 16v ie Yıl 1996

    Dijital iklimlendirme sistemi
    ABS
    Hava Yastığı
    146 Beygir
    Elektrikli Sunroof
    Alaşım Jant
    Deri Koltuk
    Isıtmalı ve elektrikli aynalar,
    4 Cam elektrikli
    Immobilizer
    Orijinal Alarm
    Orijinal uzaktan kumanda
    Dijital göstergeler vs vs fabrika çıkışı standarttır.

    Yorumsuz


    tempra kompakt-orta sınıf bir araç iken, rover 200 kompakt sınıf bir araçtır. bununla birlikte bahsettiğin donanım seviyesi, rover200'e göre bir üst ara sınıfta olan tempranın 2.0 hacimli modeli içindir.

    oysa tempranın, bir üst sınıfta olmasına rağmen rover200 ile aynı hacimli motorunu taşıyan tempra 1.6'da ;

    * sun-roof'u opsiyonel bile alamazsın (97'den sonra çıkan SLX versiyonlarında ancak opsiyonel olarak sunulmuştu. oysa rover 200'de 93 yılından beri vardı)
    * ABS'yi opsionel olarak bile alamazsın (aynı şekilde 97'den sonra çıkan SLX versiyonlarında ancak opsiyonel olarak sunulmuştu. oysa rover 200'de 93 yılından beri vardı)
    * Sürücü havayastığı'nı opsiyonel olarak bile amazsın (bu da yine tempra 1.6SLX'lerde opsiyonel iken, yolcu havayastığı opsiyonel bile değildi. hatta 2.0 tempralarda bile yolcu havayastığı hiç olmadı. oysa rover200'lerin türkiye'ye ithal edilen modellerinin çoğunda yolcu havayastığı vardır. yurt dışında satılanlarından bahsetmiyorum bile)
    * tempra 1.6'nın motoru karbüratörlü ve 86 beygir güç üretirken, rover200 hiç karbüratörlü üretilmedi. tempranın 97'den sonraki SLX versiyonlarında kullanılmaya başlanan elektronik enjeksiyon bile tek nokta enjeksiyondu. oysa rover 200 hep çok nokta enjeksiyonla üretildi.

    özetle tempra ile rover200'ü kıyaslamak elma ile armutu kıyaslamak gibi olmuş. bu iki araç ne sınıf olarak ne de üretim olarak aynı yıllarda üretilmeleri dışında hiç bir ortak noktaya sahip değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: command_4

    quote:

    Orijinalden alıntı: bulut-161

    odyle arkadaşım ben aracımı aldığımda 6 aylık atiker takılıydı yeni lpg ayarı yaptırdım ve buji kablolarını da aynı zamanda değiştirdiler lpg yi fulledim nekadar yakacak diye denemekteyim aracımın performansı müthiş anca lpg lambasına bakınca anlıyorum gazda olduğunu bana ehil ustanın birisi bir lpg marka ismi vermişti rover de hiç sorun yaşamassın diye o markayı sizde araştırabilirsiniz ustanın telefonunu size veriyorum öğrenip araştırırsınız diye BURHAN USTA 5302269505 bundan detayları öğrenebilirsiniz işinin ehlidir kolay gelsin


    Prins veya Landi Renzo

    Burhan Usta ile bugün telefonda konustum, performans kaybi yasamak istemiyorsan OKCAN LPG taktir dedi. Kendisi takiyormus, taksitle 1200 tl pesin 1100 dedi. Ancak Susurlukta ve bana cok uzak. Ayrica yakinlarimda okcan bayii yok. O yuzden Atiker bayii ile görüstüm, 990 tl taksitli fiyat verdi. (krd karti)
    Ustayla görüsüp son kararimi vericem.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aya


    tempra kompakt-orta sınıf bir araç iken, rover 200 kompakt sınıf bir araçtır. bununla birlikte bahsettiğin donanım seviyesi, rover200'e göre bir üst ara sınıfta olan tempranın 2.0 hacimli modeli içindir.

    oysa tempranın, bir üst sınıfta olmasına rağmen rover200 ile aynı hacimli motorunu taşıyan tempra 1.6'da ;

    * sun-roof'u opsiyonel bile alamazsın (97'den sonra çıkan SLX versiyonlarında ancak opsiyonel olarak sunulmuştu. oysa rover 200'de 93 yılından beri vardı)
    * ABS'yi opsionel olarak bile alamazsın (aynı şekilde 97'den sonra çıkan SLX versiyonlarında ancak opsiyonel olarak sunulmuştu. oysa rover 200'de 93 yılından beri vardı)
    * Sürücü havayastığı'nı opsiyonel olarak bile amazsın (bu da yine tempra 1.6SLX'lerde opsiyonel iken, yolcu havayastığı opsiyonel bile değildi. hatta 2.0 tempralarda bile yolcu havayastığı hiç olmadı. oysa rover200'lerin türkiye'ye ithal edilen modellerinin çoğunda yolcu havayastığı vardır. yurt dışında satılanlarından bahsetmiyorum bile)
    * tempra 1.6'nın motoru karbüratörlü ve 86 beygir güç üretirken, rover200 hiç karbüratörlü üretilmedi. tempranın 97'den sonraki SLX versiyonlarında kullanılmaya başlanan elektronik enjeksiyon bile tek nokta enjeksiyondu. oysa rover 200 hep çok nokta enjeksiyonla üretildi.

    özetle tempra ile rover200'ü kıyaslamak elma ile armutu kıyaslamak gibi olmuş. bu iki araç ne sınıf olarak ne de üretim olarak aynı yıllarda üretilmeleri dışında hiç bir ortak noktaya sahip değil.




    İngilizce Wikipedia kaynaklarına göre, Rover 200 1999'a kadar olan modelleri ve Tempra'ları C sınıfı bir araç olarak ikisinide aynı gruba ayırmış.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: command_4


    quote:

    Orijinalden alıntı: aya


    tempra kompakt-orta sınıf bir araç iken, rover 200 kompakt sınıf bir araçtır. bununla birlikte bahsettiğin donanım seviyesi, rover200'e göre bir üst ara sınıfta olan tempranın 2.0 hacimli modeli içindir.

    oysa tempranın, bir üst sınıfta olmasına rağmen rover200 ile aynı hacimli motorunu taşıyan tempra 1.6'da ;

    * sun-roof'u opsiyonel bile alamazsın (97'den sonra çıkan SLX versiyonlarında ancak opsiyonel olarak sunulmuştu. oysa rover 200'de 93 yılından beri vardı)
    * ABS'yi opsionel olarak bile alamazsın (aynı şekilde 97'den sonra çıkan SLX versiyonlarında ancak opsiyonel olarak sunulmuştu. oysa rover 200'de 93 yılından beri vardı)
    * Sürücü havayastığı'nı opsiyonel olarak bile amazsın (bu da yine tempra 1.6SLX'lerde opsiyonel iken, yolcu havayastığı opsiyonel bile değildi. hatta 2.0 tempralarda bile yolcu havayastığı hiç olmadı. oysa rover200'lerin türkiye'ye ithal edilen modellerinin çoğunda yolcu havayastığı vardır. yurt dışında satılanlarından bahsetmiyorum bile)
    * tempra 1.6'nın motoru karbüratörlü ve 86 beygir güç üretirken, rover200 hiç karbüratörlü üretilmedi. tempranın 97'den sonraki SLX versiyonlarında kullanılmaya başlanan elektronik enjeksiyon bile tek nokta enjeksiyondu. oysa rover 200 hep çok nokta enjeksiyonla üretildi.

    özetle tempra ile rover200'ü kıyaslamak elma ile armutu kıyaslamak gibi olmuş. bu iki araç ne sınıf olarak ne de üretim olarak aynı yıllarda üretilmeleri dışında hiç bir ortak noktaya sahip değil.




    İngilizce Wikipedia kaynaklarına göre, Rover 200 1999'a kadar olan modelleri ve Tempra'ları C sınıfı bir araç olarak ikisinide aynı gruba ayırmış.


    wikipedia herhangi bir konuda kesin referans değil ve olamaz da. wikipedia, kullanıcıların yazdığı bilgilerle oluşan bir ansiklopedi. bilimsel kurullar veya uzmanlar tarafından oluşturulmuyor. yani siz de üye olup girip, istediğiniz konuda doğru ya da yanlış bilgi ekleyebilirsiniz ve eklediğiniz bilgi kontrolden geçirilip, "kesin doğru" hükmüyle yayınlanmaz.

    isterseniz siz de girip, temprayı D, rover'ı A sınıfı olarak bile girebilirsiniz. kimse bunu "yanlış bilgidir" diye eleyerek wikipedia dışı bırakmaz. wikipedia'da okuduğunuz bilgilerin doğruluğu o bilgileri giren üyelerin insafına ve vicdanına kalmış. bu nedenle wikipedia'daki bir çok şey iyi niyetle ve doğru yazılmıştır evet, bunu kabul ediyoruz ama wikipedia'da her okuduğunuza kesinlikle doğrudur hükmüyle yaklaşmamanızı öneririm...




  • Araca bakmaya gittim fotografları guzeldi yannız yanına gittigimde sol ön camurluk işlem görmüş.camların lastiklerinde falan eskime vardı ayrıca sunrof geriye dogru acıllmıyor kızaklarında problem var dedi adam 5 liraya kaynak yaparlar sanayide dedi ama bana pek inandırıcı gelmedi.Birde arabayı calıstırdım boşta gaza bastım ve arac 5000-6000 devirlere geldiginde birden gazdan ayagımı cektigimde arac 2000 devirde kalıp yavas yavas devir düşüyordu bunun sebebi ne olabilir bi arızamı yoksa normal bi durummu ufak tefek masraflar korkutmadı sunrof falan ama dedigim gazdan ayagımı cektigimde devrin takılması ürküttü biraz beni sizce sorun ne olabilir.cok olacak ama birde vites boştayken kolu salladıgımda taku tukur ses geliyordu.( adam aldıgından beri öyle oldugunu söyledi).
  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.