Şimdi Ara

>>Rover Kullanıcıları Kulübü<< (21. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.837
Cevap
71
Favori
351.718
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aracımı leon cupra almak için satıyorum bi araçla görüştük anlaştık kapora bıraktım aracı benim için 15 gün bekletecek benimde bu esnada 220 turbomu satmam gerek araç satılsın diye fiyatını oldukça uygun 96 model kazasız kırmız renk bebekler bebeği aracıma talip olmak isteyen olursa burdan ulaşabilir

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-rover-yazin-tadini-cikarmak-isteyenlere-tomcat-49092540/detay/
  • Arkadaşlar bende bir rover almak istiyorum. Otomatik bir rover düşünüyorum ama 200 serisindeki CVT şanzuman için sorunlu derler 400 - 600 serisini tavsiye ederler. siz ne dersiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkan_2120

    Aracımı leon cupra almak için satıyorum bi araçla görüştük anlaştık kapora bıraktım aracı benim için 15 gün bekletecek benimde bu esnada 220 turbomu satmam gerek araç satılsın diye fiyatını oldukça uygun 96 model kazasız kırmız renk bebekler bebeği aracıma talip olmak isteyen olursa burdan ulaşabilir

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-rover-yazin-tadini-cikarmak-isteyenlere-tomcat-49092540/detay/


    Turbo düşünenlere tavsiye ederim az çok roverdan anlarım temiz derli toplu görünüyor gerek kaporta gerekse motor mekanik bakımından fiyatta normal




  • Aygaz lpg'nin yeni reklaminda, yokuşta cekmeyen ve esya atmak (kaynana dahil) zorunda birakan aracin ROVER olmasi ne aci ! :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: odyle

    Aygaz lpg'nin yeni reklaminda, yokuşta cekmeyen ve esya atmak (kaynana dahil) zorunda birakan aracin ROVER olmasi ne aci ! :)


    o araba rover 75 2.0 v6 motor
  • Aygaz reklamı tam bir fiyasko!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chnbs -- 28 Haziran 2011; 0:40:52 >
  • ben buna hiç dikkat etmemiştim hatırlatığınız iyi oldu bi bakalım sonra bizde şobelenmiyelim
  • arkadaşlar siz arabalarınızdan memnunmusunuz rover kullananlar aygaz reklamına niye bakıyorsunuz o reklamda sadece aygaz lpg almassanız aracınız çekmez alırsanız aracınız fişek gibi olur demek istiyor amma sizler dersenizki biz rovwer sahipleri olarak bizim roverimize hakaret ediliyor diye ozaman hep beraber şikayete bulunalım tepki gösterelim rover ciler olarak ha bir rover kullanıcısı olarak benim roverime kimse mana bulamaz benim arabam arabanın alası emsallerinin içinde kullanılacak en iyi araba diyebilirim geçenlerde hemen hemen hiç durmadan 500 km yaptım hani diyolarya conta yakıyo hararet yapıyo falan diye hararet göstergesi termostat açana kadar yerinden kalkıyor birdaha sıcak havada süratte hızda hiç değişim göstermiyor hani dersinizya hararet saati bozuldumu acaba diye devamlı hep aynı yerde duruyor bazı hafif aşagı bile düşüyor daha ne olsun başka herşeyinden zaten memnunuz hararet de mükemmel daha ne olsun kim ne derse desin ben arabamdan çok memnunum uzun yolda sabit 110 km hızla 186 kuruş yaktı aracım diğer araçlara göre belki az biyüksek olabilir ama benim arabam 1.4 motor ve 103 beğgir hangi 1.4 motorda 103 beğgir var söylermisiniz konfor desen cabası....




  • ben aygaz firmasına şikayette bulundum gerkli maili gönderdim gelen cevap

    Başvurunuz tarafımıza ulaşmış olup, ilgili birimlerce değerlendirilerek sonuç hakkında tarafınıza bilgi verilecektir.

    Saygılarımızla,
    mail adresi: aygazhizmethatti@aygaz.com.tr
    sizlerde gönderin
  • arkadaşlar bir sorum olacak rover 75 2.0 cdti motorlu modeli türkiyede varmı acaba ??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: électronic

    arkadaşlar bir sorum olacak rover 75 2.0 cdti motorlu modeli türkiyede varmı acaba ??

    ithalatçı/distribütör yoluyla ithal edilmedi. başka yöntemlerle (grey market, bireysel ithalat, gümrük, permi vs.) gelmişse belki 1-2 tane olabilir.

    şahsen yabancı plakalı (gurbetçi arabası olarak) ben ankara'da gördüm ama türk plakalı cdti motorlu 75 görmedim...
  • Arkadaşlar bir sorum olucak cevaplıycak arkadaslara sımdıden teşekkr ediyorum .

    Araç boşta çalışırken motortan zincir sesi geliyor bunu sordurduğumda sanzımanın zincirli olduğunu ve bunun doğal olduğunu soyledıler ama bu cevap benı tatmın etmedı ve bnde sızın gıbı gerçek kullnacılara sormak istedim bunun sebebi nedir araştırdığımda otomotikler bu sorun varmıs sımdı aracım bosta çalışır durumda beklerken zıncır sesı cıkartıyor (traktör gibi ses cıkıyor) gaza azck dokunduğumda ise bu ses gidiyor ısıkta beklerken flnda bu ses cıkıyor cok rahatsız oluyorum sanzımanı manuele çevirtirmek mümkünmü mumkunse bunun bize maliyeti ne kadar olur ve tavsiye edebileceğiniz güzel bir servis vvarmı ben eskişehirde ikametgah ediyorum simdiden teşekkür ederim.
  • merhabalar. aracımı sattım ve rover 216 si arıyorum. kimselere kulak asmadım ve almakta da kararlıyım.

    forumun tamamını okudum. sanırım bu araçlar için en çok dikkat etmemiz gereken şey conta ve soğutma aksamı. çevremdeki çeşitli roverları araştırıyorum. birkaç tane aklıma yatan var. size sorum şu:

    gidip gördüğüm bir rover'ın motoruna baktığımda contasının değişip değişmediğini, taşlama olup olmadığını nasıl anlarım? çevre illere de gitmeyi planladığım için ustamı götürme şansım yok. onun için size sordum. bir de aldıktan sonra soğutma tesisatına içim rahat etsin diye bir bakım yaptırsak ne kadara mal olur. mesela ne olursa olsun müşürü, kömürlerini falan değiştirsem. ortalama bir bakım..

    cevaplarınızı bekliyorum... inşallah sizler gibi ben de en kısa zamanda rover ın asaletine kavuşmuş olacağım...




  • ne kadar bütce var _? temiz bir tane war 12 bin istiyor adam pazarlık yaparsın ... sunroof abs klima..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: électronic

    ne kadar bütce var _? temiz bir tane war 12 bin istiyor adam pazarlık yaparsın ... sunroof abs klima..



    10-11 civarı. hangi araç. sahibinden.de var mı... bir de araç nerde. ben izmirdeyim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nzhsvc


    merhabalar. aracımı sattım ve rover 216 si arıyorum. kimselere kulak asmadım ve almakta da kararlıyım.

    forumun tamamını okudum. sanırım bu araçlar için en çok dikkat etmemiz gereken şey conta ve soğutma aksamı. çevremdeki çeşitli roverları araştırıyorum. birkaç tane aklıma yatan var. size sorum şu:

    gidip gördüğüm bir rover'ın motoruna baktığımda contasının değişip değişmediğini, taşlama olup olmadığını nasıl anlarım? çevre illere de gitmeyi planladığım için ustamı götürme şansım yok. onun için size sordum. bir de aldıktan sonra soğutma tesisatına içim rahat etsin diye bir bakım yaptırsak ne kadara mal olur. mesela ne olursa olsun müşürü, kömürlerini falan değiştirsem. ortalama bir bakım..

    cevaplarınızı bekliyorum... inşallah sizler gibi ben de en kısa zamanda rover ın asaletine kavuşmuş olacağım...


    alırsanız tavsiye :

    * termostatı değiştirin
    * hararet ve (varsa) fan müşürünü değiştirin (rover'ın bazı modellerinde fan müşürü ile hararet gösterge müşürü tektir. aynı müşürü kullanırlar. ondan "varsa" dedim).
    * radyatörü "mutlaka" değiştirin. bunca yıllık bir radyatörün mutlaka verimi düşmüştür. temizletme, şişletme işlerine girmeyin. 2 gün sonra eski haline döner.
    * ve son olarak devirdaim pompasını mutlaka ama mutlaka değiştirin. bu konuda sağdan soldan duyacağınız, "devirdaimin değişmesine gerek yok. devirdaim sorunlu olsa ses yapar anlaşılır" sözlerine kjulak asmayın. çünkü bu kanı, genel düşülen yanılgılardan birisidir. sanayide devirdaimle ilgili hüküm, sesine ve su sızdırıp sızdırmadığına bakılarak karar verilir. oysa hiç bir ses yapmayan, sızdırmayan, akmayan kokmayan devir daimlerde sorun çıkarır, çünkü ihtiyarlamıştır. yani, devirdaim pompası basit bir pompadır ama dışında ve içindeki paller birbirinden ayrıktır. zamanla pas tutar ve dıştaki kayış full devirle döndürürken, içerdeki paller kayış devriyle senkron dönmez. yani devirdaim aslında çalışıyordur ama yeterli devirde dönmüyordur. dolayısıyla suyu yavaş döndürür ve sistemde her şey normalken, devirdaiminizi de çalışıyor bilirken hararetiniz yükselir. sebebini bir türlü bulamazsınız. sebebi ihtiyarlayan devirdaimdir. o nedenle sakın size "değiştirmeye gerek yok" denmesine bakmayın ve değiştirin.


    maliyete gelince :

    * termostat : piyasada 70-80 ebayda, 30-45
    * müşürler : tanesi, piyasada 40-50, ebayda, 20-25
    * radyatör : 200-250 (orjinal valeo) (ebaydan getiremezsiniz)
    * devirdaim pompası : piyasada 80-90, ebayda 40-50




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aya


    quote:

    Orijinalden alıntı: nzhsvc


    merhabalar. aracımı sattım ve rover 216 si arıyorum. kimselere kulak asmadım ve almakta da kararlıyım.

    forumun tamamını okudum. sanırım bu araçlar için en çok dikkat etmemiz gereken şey conta ve soğutma aksamı. çevremdeki çeşitli roverları araştırıyorum. birkaç tane aklıma yatan var. size sorum şu:

    gidip gördüğüm bir rover'ın motoruna baktığımda contasının değişip değişmediğini, taşlama olup olmadığını nasıl anlarım? çevre illere de gitmeyi planladığım için ustamı götürme şansım yok. onun için size sordum. bir de aldıktan sonra soğutma tesisatına içim rahat etsin diye bir bakım yaptırsak ne kadara mal olur. mesela ne olursa olsun müşürü, kömürlerini falan değiştirsem. ortalama bir bakım..

    cevaplarınızı bekliyorum... inşallah sizler gibi ben de en kısa zamanda rover ın asaletine kavuşmuş olacağım...


    alırsanız tavsiye :

    * termostatı değiştirin
    * hararet ve (varsa) fan müşürünü değiştirin (rover'ın bazı modellerinde fan müşürü ile hararet gösterge müşürü tektir. aynı müşürü kullanırlar. ondan "varsa" dedim).
    * radyatörü "mutlaka" değiştirin. bunca yıllık bir radyatörün mutlaka verimi düşmüştür. temizletme, şişletme işlerine girmeyin. 2 gün sonra eski haline döner.
    * ve son olarak devirdaim pompasını mutlaka ama mutlaka değiştirin. bu konuda sağdan soldan duyacağınız, "devirdaimin değişmesine gerek yok. devirdaim sorunlu olsa ses yapar anlaşılır" sözlerine kjulak asmayın. çünkü bu kanı, genel düşülen yanılgılardan birisidir. sanayide devirdaimle ilgili hüküm, sesine ve su sızdırıp sızdırmadığına bakılarak karar verilir. oysa hiç bir ses yapmayan, sızdırmayan, akmayan kokmayan devir daimlerde sorun çıkarır, çünkü ihtiyarlamıştır. yani, devirdaim pompası basit bir pompadır ama dışında ve içindeki paller birbirinden ayrıktır. zamanla pas tutar ve dıştaki kayış full devirle döndürürken, içerdeki paller kayış devriyle senkron dönmez. yani devirdaim aslında çalışıyordur ama yeterli devirde dönmüyordur. dolayısıyla suyu yavaş döndürür ve sistemde her şey normalken, devirdaiminizi de çalışıyor bilirken hararetiniz yükselir. sebebini bir türlü bulamazsınız. sebebi ihtiyarlayan devirdaimdir. o nedenle sakın size "değiştirmeye gerek yok" denmesine bakmayın ve değiştirin.


    maliyete gelince :

    * termostat : piyasada 70-80 ebayda, 30-45
    * müşürler : tanesi, piyasada 40-50, ebayda, 20-25
    * radyatör : 200-250 (orjinal valeo) (ebaydan getiremezsiniz)
    * devirdaim pompası : piyasada 80-90, ebayda 40-50






    aya hocam,

    cevaplarınız ve uyarılarınız için çok teşekkür ederim.. sizin gibi usta bir rover'cıdan destek görmek beni mutlu etti.

    kısmetse pzt paramı tamamlayıp, salı günü de aracı almaya gideceğim.. aracın km.'si falan düşük. telefonda konuştuğumda bana satıcının sesi de güven verdi. umarım gördüğümde de aynı intibam devam eder. dediklerinizi de gelir gelmez yapacağım. sözkonusu parçaları eğer yakın zamanda değiştirmemişse hemen değiştiririm.

    daha önce de dediğim gibi... herkes rover hakkında bir şeyler söylüyor. ne kadar kulak asmasam da ister istemez insan bi "acaba" demiyor değil. önceki aracım aldığımda çok temizdi ve ben de temiz kullandığım için 6 yıl hiç başımı ağrıtmadı.. tek korkum alacağım rover'ın bir şekilde önceki aracımı aratması.. umarım bunlar olmaz ve ömürboyu huzurla kullanırım...




  • Selamlar.
    2 ay önce 98 214Si sahibi oldum. İlk ay lastiğini ve jantını aldım. Bu ay başı motora girişecektim fakat araç dayanamadı, conta yaktı. 1 haftadır kaldığı yerde öylece duruyor.
    Pazartesi günü servise çektireceğim arabayı.

    Motor kısmına gelirsek, 2.el bir araç almak zaten kumar gibi bir şey. Biraz aracın fiyatı da tüyo veriyor bu konuda. 9000 aşşağısı Rover'lar ya sorunludur ya da sahibi çok sıkışık olduğu için aracı ucuza bırakıyordur.
    Öncelikle motor yerleşim düzeninden aracın motorunun açılıp açılmadığı anlaşılabilir.
    Genelde elektrik kabloları vs. elektrik bandı ile sarılmış oluyor.
    Bir de su deposunun kapağını açtığınızda içinde tortu, yağ kalıntısı vs. varsa araç işlem görmüş demektir.
    Soğutma hortumlarını araçın motoru soğukken elinizle sıkın. Eğer hortumlar sert ise aracın soğutma sisteminin elden geçmesi gerekiyor.

    Aracı aldığınızda mutlaka yağını ve suyunu değiştirin. Antifriz eklemeyi unutmayın. Bugün konuştuğum usta antifriz kullanılmadığı için silindir kapaklarının içten çürüyebildiğini söyledi.
    Her gün marşa basmadan önce yağını ve suyunu kontrol etmekte fayda var. Eğer ki yağa su veyahut suya yağ karışıyorsa, aracı bilen bir ustaya götürün.
    Su eksiltiyorsa bu ciddi birşeyin habercisi olabilir. Yine tamirciye götürün ve soğutma sistemini elden geçirin.
    Gözünüz sürekli hararet göstergesinde olsun. Göstergeye de fazla güvenmeyin.

    Eğer araç WRC arabası gibi hızlandıkça ses yapıyorsa, şanzıman bilyası sorunlu oluyor.
    1000-1500 devir arası araba silkinerek gidiyor. Masrafı 400 lira civarı.

    Benim tecrübelerim bunlar. Umarım yardımcı olabilmişimdir.
    Aracı sürekli kontrol etmenizi tavsiye ederim.

    İyi günler.




  • Severek kullandığımız Rover 420 Gsi 16v aracımız satılıktır.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-rover-1995-rover-420-gsi-56499729/detay/

    Deri/kumaş Recaro Koltuklar
    Sunroof
    Elk.yan aynalar
    Elk ön camlar
    Klima
    Sony Cd mp3 çalar
    ABS
    Merkezi Kilit
    İmmobilizer
    Hidrolik Direksiyon
    15'' Alaşım Jantlar
    2.0 Dohc 136 hp 185 nm torklu motor (0-100 9,5sn)



    Kliması arızalı,ön cam çatlak komple boyalı.

    Sıfır şanzuman,4 lastik yeni,4 amortisör yeni ,farlar yeni değişti.

    Atiker sıralı lpgli. Uzun yolda 20kuruş ,şehiriçi 30-35 kuruş yakıyor.Ortalamada 25 kuruş civarı.

    Lpg işli değil.

    (klimanın radyatör rekoru kırıktır rekor kaynak yapılacak gaz basılacak kayış takılacak kompresör yağlanacak.max 250 tl kadar tutar .)

    Ciddi alıcılara Fiyatta kayda değer bir pazarlık olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lé Cola -- 16 Ağustos 2011; 17:43:50 >




  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.