Şimdi Ara

Run Flat Lastik & BMW (16. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
541
Cevap
24
Favori
217.884
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Merhaba,

    Aracıma uygun lastik bulamama gibi bi problemim var. Aracım 116 m paket. Ön 225/45/17 Arka 245/40/17 continental sport contact 5. Fazla kafanızı şişirmek istemiyorum ama 2 3 bmw servisi dahil en büyük lastik bayileri ve tanıdıkları aradım ama arka lastiği bridgestone s001 haric runflat bulamadım. Hiçbir marka da yok ve böyle üretim olmadığını söyleyen bile oldu continental bayisi!!!! 2012 sonrası 3 ve 1 serisi m paketler fabrika çıkış(ekstra opsiyon alınmamışsa) böyle geliyor diyorum ama yok diyorlar. Sadece bi yerde arka lastiği continental olarak buldum ama 2013 tarihli lastik ve fiyatı normal fiyat. Tarihi eski diye uygun değil yani.

    Bütün forumu okudum ama acayip kararsızım. Runflat olmayan XL bi lastik mi almalıyım, yoksa bridgestone a mı yönelmeliyim? Lastikçiler dahi herkes ayrı bişey söylüyo. Patlarsa tamir kiti köpük vs işe yaramaz diyen var, kasko problem olur diyen var, uymaz diyen var.

    Bridgestone s001 runflat iyi derseniz taktırabilirim ama hiç içime sinmiyor. Konforsuz deniyo cok(zaten runflat yapısı gereği rahatsız bide üstüne ekstra eklemeyelim.)

    Tanıdık lastikçi irtibatlarınız varsa arka ebatı bulabileceğim ona da bakarım. Dediğim gibi ön lastikler bulunuyo ama arkalar yok.

    Şimdiden teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _47_

    Arkadaşlar Merhaba,

    Aracıma uygun lastik bulamama gibi bi problemim var. Aracım 116 m paket. Ön 225/45/17 Arka 245/40/17 continental sport contact 5. Fazla kafanızı şişirmek istemiyorum ama 2 3 bmw servisi dahil en büyük lastik bayileri ve tanıdıkları aradım ama arka lastiği bridgestone s001 haric runflat bulamadım. Hiçbir marka da yok ve böyle üretim olmadığını söyleyen bile oldu continental bayisi!!!! 2012 sonrası 3 ve 1 serisi m paketler fabrika çıkış(ekstra opsiyon alınmamışsa) böyle geliyor diyorum ama yok diyorlar. Sadece bi yerde arka lastiği continental olarak buldum ama 2013 tarihli lastik ve fiyatı normal fiyat. Tarihi eski diye uygun değil yani.

    Bütün forumu okudum ama acayip kararsızım. Runflat olmayan XL bi lastik mi almalıyım, yoksa bridgestone a mı yönelmeliyim? Lastikçiler dahi herkes ayrı bişey söylüyo. Patlarsa tamir kiti köpük vs işe yaramaz diyen var, kasko problem olur diyen var, uymaz diyen var.

    Bridgestone s001 runflat iyi derseniz taktırabilirim ama hiç içime sinmiyor. Konforsuz deniyo cok(zaten runflat yapısı gereği rahatsız bide üstüne ekstra eklemeyelim.)

    Tanıdık lastikçi irtibatlarınız varsa arka ebatı bulabileceğim ona da bakarım. Dediğim gibi ön lastikler bulunuyo ama arkalar yok.

    Şimdiden teşekkürler.

    Merhabalar, bu kadar sıkıntılı bir durum ise niye ön ebatı da arka için düşünmüyorsunuz, anlayamadım.

    Svg

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • kalamare kullanıcısına yanıt
    Ön tarafın ölçüsünde arkaya takilirmi bilmiyorum. Takilsa da orjinalligini bozmak istemiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coolman06

    Goodyear efficient grip rft 67 DB
     Run Flat Lastik & BMW


    Bridgestone Driveguard 71 DB
     Run Flat Lastik & BMW


    Bridgestone Potenza 71 DB
     Run Flat Lastik & BMW


    Michelin Primacy 71 DB
     Run Flat Lastik & BMW


    Daha önce araştırmıştım. Bunların içinde en sessizi goodyear. Bende potenza S001 var. Değişeceğim zaman Goodyear efficient grip rft almayı düşünüyorum. Ben ses konusuna daha önem veriyorum ıslak yol tutuşda goodyear, bridgestone driveguard ve mishelin aynı. İçlerinde en kötüsü potenza.


    Not: Tüm lastikler RFT dir, lastik ebatları 225/50 R17 içindir. Aynı model ve markanın değişik ebatlarda db değerleri 1 db oynayabilir.


    Benim de lastik değiştirme zamanım gelmiş. Belirttiğiniz lastiklere ek olarak birde Continental Conti Sport Contact 5 225/50R17 94W SSR (RFT) 4.seçenek olarak düşünüyorum. Michelin için birkaç lastikçi çabuk biter dedi, bu sebeple pek düşünmedim. Önceki yorumlarda Bridgstone driveguard taktırıp kullanan arkadaşın memnun olması açıkçası beni bu lastiğe çekti. Ama en iyi değerler olarak da (+fiyat) goodyear ön plana çıkıyor. Goodyear bu lastiği kullanıp yorum yapabilecek kimse var mı? BMW şu an yeni araçların üstünde Continental veriyor.
    Kısacası kullanıcı yorumları burada fark yaratacak benim için. Bu lastikler içerisinde kullandıklarınız hakkında olumlu/olumsuz yorum yapar mısınız?
    Bir de normalde lastik ömrü 45-50 bin civarıdır diye biliyorum. RFT ler biraz daha erken mi bitiyor yapı itibariyle. Kışlıkları değişirken ön ve arkayı değiştirmeme rağmen benimkiler 37 bin de tam gitti.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pckomando


    quote:

    Orijinalden alıntı: coolman06

    Goodyear efficient grip rft 67 DB
     Run Flat Lastik & BMW


    Bridgestone Driveguard 71 DB
     Run Flat Lastik & BMW


    Bridgestone Potenza 71 DB
     Run Flat Lastik & BMW


    Michelin Primacy 71 DB
     Run Flat Lastik & BMW


    Daha önce araştırmıştım. Bunların içinde en sessizi goodyear. Bende potenza S001 var. Değişeceğim zaman Goodyear efficient grip rft almayı düşünüyorum. Ben ses konusuna daha önem veriyorum ıslak yol tutuşda goodyear, bridgestone driveguard ve mishelin aynı. İçlerinde en kötüsü potenza.


    Not: Tüm lastikler RFT dir, lastik ebatları 225/50 R17 içindir. Aynı model ve markanın değişik ebatlarda db değerleri 1 db oynayabilir.


    Benim de lastik değiştirme zamanım gelmiş. Belirttiğiniz lastiklere ek olarak birde Continental Conti Sport Contact 5 225/50R17 94W SSR (RFT) 4.seçenek olarak düşünüyorum. Michelin için birkaç lastikçi çabuk biter dedi, bu sebeple pek düşünmedim. Önceki yorumlarda Bridgstone driveguard taktırıp kullanan arkadaşın memnun olması açıkçası beni bu lastiğe çekti. Ama en iyi değerler olarak da (+fiyat) goodyear ön plana çıkıyor. Goodyear bu lastiği kullanıp yorum yapabilecek kimse var mı? BMW şu an yeni araçların üstünde Continental veriyor.
    Kısacası kullanıcı yorumları burada fark yaratacak benim için. Bu lastikler içerisinde kullandıklarınız hakkında olumlu/olumsuz yorum yapar mısınız?
    Bir de normalde lastik ömrü 45-50 bin civarıdır diye biliyorum. RFT ler biraz daha erken mi bitiyor yapı itibariyle. Kışlıkları değişirken ön ve arkayı değiştirmeme rağmen benimkiler 37 bin de tam gitti.

    Hocam ben contisportcontact 5 i de arastirdim. Yakit tuketimi E sınıfi islak zemin tutusu B sınıfi ve 71 DB degerlere sahip. Bu yuzden eledim conti yi. Bence suan one cikan iki lastik var bahsettiginiz ebatlarda. Good year efficient grip ve Driveguard. Michelin e cabuk tukenir diyor herkes ozellikle bozuk yollarda. Lastiklerin test sonuclarina ve AB etiketi gorsellerine bakarsaniz daha kolay kiyaslama yapabiliyorsunuz. Kullanici yorumlarida onemli tabiki. Ben de lastik alma arifesindeyim. Sahsen tercihim Good year efficient grip yada Driveguard olacak. Buradaki bu lastikleri kullanan kullanicilardan da yorumlari okuyup degerlendirmeye calisiyorum.

    Saygilar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ccolt -- 28 Temmuz 2017; 8:38:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • _47_ _ kullanıcısına yanıt
    Bu konu için yardımcı olabilecek kimse yokmu? :(
  • Goodyear eagle f1 asymmetric 3 almaya karar verdim gibi. XL modelini alıp tamir kiti koyacam aracıma. Başka Çarem kalmadı.
  • Bende en son rft olarak 2 lastik arasında kaldım. Goodyear efficient grip ve Bridgestone driveguard. Ama XL lastikler de kafamı kurcalamıyor değil. Zira kışlıklarda normal lastik kullandım ve konfor olarak çok fark etti(olumlu yönde). Ama konfordan ziyade güvenlik benim için daha önemli. Şu anki lastiğimden daha dün büyük bir civata çıktı. Normal lastik olsaydı çok büyük ihtimalle sıkıntı olurdu ama rft de 2-3 gün (bildiğim, belki öncesi vardır) kullandım, sonrada lastikçide yama yaptırdım sorunsuz kullanmaya devam ediyorum. XL için biraz daha güçlendirilmiş deniyor ama kullanan var mı? Güvenlik, yol tutuşta fark var mı? Buna civata girse ne olur? En son bununla da alakalı kullanıcı yorumu alabilirsem 1 hafta içerisinde lastik olayını sonlandırmayı düşünüyorum.
    Dipnot: Goodyearda 150 tl opet yakıt kampanyası varmış 31 temmuza kadar.
  • pckomando P kullanıcısına yanıt
    XL ve RFT farkli seyler hocam. Normal bir lastikciye gidin kenarda bekleyen lastiklerin yanaklarini mincirin neredeyse kulak memesi yumusikligi hissedeceksiniz bunlar standart lastik, XL ise bunun daha sert hali amaci yan yarilmalari azaltmak, RFT lastiklere dokunursaniz suntaya dokunmis hissine kapilirsiniz oyle de olmalidir keza yuksek hizda km lerce yanaklar jantin asfalta degmesine engel olur, suruculer konfor icin rft yerine xl e gecince psikolojik okarak rahat eder ses azalir oh beea der ama rft guvenligi bitmistir onlar icin...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bende Bridgestone Turanza 225/45 R17 RFT lastik var.
    Değiştirebilirsem hepsini değiştiremezsem ikisini değiştireceğim.
    Biraz konforlu bir kullanım istiyorum.
    Bridgestone DriveGuard 225/45R17 94Y XL RFT mi önerirsiniz yoksa Michelin Primacy 3 225 / 45 R17 91 W ZP mü?
    Ayrıca Turanza RFT kullanıp diğer lastikler arasında tecrübesi olan varsa çok makbule geçer.

    Araç önemliyse Mercedes B 180 Spor modeli var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi creatures -- 15 Ağustos 2017; 1:23:31 >
  • Acilen o lastiklerden kurtulun, açık ara en sert en konforsuz rft lastik onlar. Michelin kış rft lastikleri bile daha çok konforluydu, şuanki aracımda 19" goodyear runflat var ve çok çok memnunum (W213 amg). Bence 2 lastiği değiştirmeniz bir işe yaramaz ve güvenliğinizi sekteye uğratabilir, tüm lastikleri değiştirmeniz lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esOess

    Acilen o lastiklerden kurtulun, açık ara en sert en konforsuz rft lastik onlar. Michelin kış rft lastikleri bile daha çok konforluydu, şuanki aracımda 19" goodyear runflat var ve çok çok memnunum (W213 amg). Bence 2 lastiği değiştirmeniz bir işe yaramaz ve güvenliğinizi sekteye uğratabilir, tüm lastikleri değiştirmeniz lazım.

    Çok teşekkürler servis michelin r17 rtf için 530 lira fiyat verdi dışarıdan 510 a sordum sanırım iyi bir fiyat. Driveguard servis yada yakınındaki lastikçide bulamadım. Driveguard piyasaya araç rtf değilse bile takılır diye lanse ettikleri için daha mı yumuşak olur diye düşünüyorum önceki yorumlarda da bir arkadaş epey memnun kaldığını belirtmiş. Fiyatı da 450 lira gözüküyor lastikçi de



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi creatures -- 15 Ağustos 2017; 10:47:8 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2015 ve üstü üretim tarihli çok az kullanılmış 225/45/R17 veya 225/50/R17 lastik arıyorum. Satmak isteyen olursa iletişime geçebiliriz.
  • Arkadaşlar ben de 2012 f30 aracımda kullandığım kışlık 225/45/18 jantlara kış geçtikten sonra rft olmayan Goodyear f1 asymmetric 3 alıp takmayı düşünüyorum. Kışlıklar ve jantları orijinal olarak bayi kampanyasından almıştım. Bu ölçülerde 4 lastiği de aynı ebatta yazlık takmam ve rft kullanmamam sizce sorun olur mu? Bilgisi olan varsa paylaşmasını rica ediyorum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • F10 520 aracım da potenza rft lastikler vardı.
    Goodyear asymetrik 3 serisi lastikler ile değiştirdim.
    Çok sessiz lastikler hemde yol tutuş inanılmaz düzeyde arttı.
    Kesinlikle goddyear asymetrik3 yada michelin ps4 ( eşimin aracı için yeni aldım .)
  • gonsales kullanıcısına yanıt
    Taktıklarımız Assymetric 3 ün rft mıydı ?

    Bir de kasisli yollarda ki mesela darbe emiş vs konusunda bilgi verirseniz sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gonsales kullanıcısına yanıt
    Merhaba,



    Michelin pilot sport 4 için bayisi bana:"Pek tavsiye etmem, deseni çok düz bir lastiktir. Kaymak asfalt yollar için yapılmış, bizim yollara pek uygun değil", dedi. Bilginiz olsun. Umarım memnun kalırsınız. Güvenli sürüşler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alper029 -- 20 Ağustos 2017; 19:1:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: autolover

    Taktıklarımız Assymetric 3 ün rft mıydı ?

    Bir de kasisli yollarda ki mesela darbe emiş vs konusunda bilgi verirseniz sevinirim.

    hayır rft değildi.
    Çok yumuşak ve çok sessiz bir lastik bence piyasadaki en konforlu lastik hele de araç iri bir lüx sedan ise.
    Hiç düşünmeden alıp kullanın şu an tek rakibi michelin ps4 o da çok iyi bir lastik
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alper029

    Merhaba,



    Michelin pilot sport 4 için bayisi bana:"Pek tavsiye etmem, deseni çok düz bir lastiktir. Kaymak asfalt yollar için yapılmış, bizim yollara pek uygun değil", dedi. Bilginiz olsun. Umarım memnun kalırsınız. Güvenli sürüşler...

    Merhaba
    Bayi de bir garipmiş biraz ezbere konuşmuş galiba şu an piyasada ki en iyi lastiklerden biri ayrıca şu kaymak asfalt teriminide anlamıyorum avrupa da tüm yollar kaymak asfaltmı sanıyorlar anlamıyorum.
    Ben lastikleri golf 7 aracımıda kullanıyorum bence çok sıkı lastik olmuş ıslak -kuru fren ve kavrama değerleri bence mükemmele yakın
    goodyear asm 3 den olumsuz yönü çok çok az daha gürültülü bir lastik olması kaldıki benim aracım golf7 18 durban jant ile kullanıyoruz buna raman çok çok iyi
    lastik ebatlarımız 225*45*18




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gonsales

    F10 520 aracım da potenza rft lastikler vardı.
    Goodyear asymetrik 3 serisi lastikler ile değiştirdim.
    Çok sessiz lastikler hemde yol tutuş inanılmaz düzeyde arttı.
    Kesinlikle goddyear asymetrik3 yada michelin ps4 ( eşimin aracı için yeni aldım .)

    Aracınızın konforuna not verirseniz, eski rft lastikleriniz ve yeni goodyear lastikleriniz için kaç verirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.