Şimdi Ara

Run Flat Lastik & BMW (20. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
541
Cevap
25
Favori
217.123
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • autolover A kullanıcısına yanıt
    Brigetstone Driveguard yazliklarda oldukca konforlu eski brigedstone sikayetlerinden sonra yeni nesil driveguardlari cok iyi yapmislar..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç 2017 G30 520i; üzerinde Goodyear run-flat lastikler var. Yazlık ve kışlık lastik depolama; söküp takma, lastikçiyle yüz-göz olma muhabbetlerinden artık bıktım. All Season run-flat lastik tecrübeleri olan forumdaşlar tavsiyede bulunurlarsa sevinirim. Teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 225 45 18 ve 255 40 18 pirelli p7 rft leri 3500 e aldık sonunda p tesi %5 zam geliyormuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • autolover A kullanıcısına yanıt
    Hocam bende de potenza var 82 bin km oldu. Epey dayanıklı gerçekten bir dahaki tercihim driveguard olacak BS den şaşmamak lazım yollar bozuk burada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aracımda 18'' jant ve potenza s001 lastikler var, konforu zaten berbat aynı lastik leon fr aracımda da vardı, ama iki haftada bir önler için lastik basıncı uyarısı alıyorum, acaba lastik de çivi flnmı var yoksa basıncı iyi ayarlayamadım mı? önler ve arkalar ne olmalı acaba?
  • tunlab T kullanıcısına yanıt
    Bende de aynı durum vardı. Lastikçide detaylı bir göz kontrolü sonrası 0.5 mm. vida bulup tamir ettiler. RFT lastik tamirine iyi de para verdiğimi hatırlıyorum :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tk152 -- 13 Mayıs 2018; 22:24:31 >
  • lastikçilere uyup rft den vazgeçmeyin yeni teknoloji iyi lastik seçin bende epeyidir araşştırıp formu okudum tolgao beyin epeyi metettiği driweguardıyla godyear ef performansa arasında kalmiştım 3.16 i araç rft turanzaydı üzerindekiler .bildiğiniz tren le yolculuk virajı iyiydi sadece . driweguardın da kullandikça sertleşeçeğnden endişe ettim .yenisine eskisine bakmayın bridgiston rft uzerinde varsa hemen değişin .araç başka bi hale geldi ef performanstan sonra dgerçekten bindiğim en sessiz araç konfor açisindan normal lastik 10 sa bu 9 sessizliğiylede bu açığı fazlasıyla kapatıyor tavsiye ederim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • F48 X1'in üzerinde fabrikasyon 225/50-18 Pirelli P7 RFT lastikler var. Bu lastikler henüz 25 bin km ve 2 yılında olmalarına rağmen, yüksek süratte şaşırtıcı şekilde güvenilmez hale geldiler. Otobanda 130 km.yi geçince aracı düz çizgide tutamıyorum. RFT'lerde tren yolu etkisi oluyor deniliyor, bu yaşadığım şey o mu acaba? Ayrıca yol sesi de arttı.

    Her neyse, lastikleri RFT olmayan bir modelle değiştirip bagaja kompresörlü tamir kiti atacağım. Aklımdaki modeller Conti Premium Contact 6 veya Michelin Primacy 4. İstediğim şey, P7'ye göre daha fazla konfor ve daha iyi yol tutuşu.

    Bu iki model için ne dersiniz? Ya da bunların haricinde başka tavsiyeniz olur mu?
  • Pirelli PZero RFT lastik nasıldır sizce?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • civcivx C kullanıcısına yanıt
    Lastiği aldınız mı bilmiyorum ama run flat dışında lastik almayın derim. Eski aracımda lastikçinin gazına gelip rft yerine normal lastik taktım arabanın sürüşü değişti, 120-130 km/h çıktığımda araba geziniyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • parezer kullanıcısına yanıt
    Aldığınız lastik yanağı XL olmalıydı. Daha sert olduğundan. Hangi lastiği takmıştınız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DeadLifter kullanıcısına yanıt
    Petlas’ın standart kışlık lastiğiydi. Xl yanak ne demek bu arada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • parezer kullanıcısına yanıt
    Ben daha almadım ama RFT yerine standart lastik takıp ta memnun değilim diyen ilk sizi duydum. Taktiğiniz lastiğin Petlas olması bunun en büyük sebebidir sanırım.



    Benim yukarıda bahsettiğim lastiklerde XL (eXtra Load) denilen güçlendirilmiş yanak var. Daha fazla yüke dayanıklı yani. Esnemesi daha az.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: parezer

    Petlas’ın standart kışlık lastiğiydi. Xl yanak ne demek bu arada
    Yanak sertliği, ekstra yük demekmiş. Yani lastik yanağı diğer lastiklere göre daha sağlam ve sert oluyor. Virajlarda esneme payı RFT lastiğe en yakın olan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DeadLifter kullanıcısına yanıt
    açıklamanız için teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • civcivx C kullanıcısına yanıt
    Bir arkadaşım da rft den normal lastiğe döndüğünde aynı sıkıntıyı yaşamamıştı. Ben lastiğin petlas olmasının sorun olmadığını düşüküyorum, belki şimdi öğrendiğim xl yanak olmamasından kaynaklıydı. Geçen hafta eşimin arabasının lastiğini değiştirdim, aynı durumu yaşamamak için rft taktırdım. Bir de şey diyorlar, rft’li araçlarda süspansiyon ayarı farklıymıs bundan dolayı normal lastikler iyi performans vermiyormus, bildiğim seyler değil duyduğumu söyliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • RFT lastikleri değiştirmek istemenin bir sebebi de; hani deniliyor ya, bu lastik patladığı zaman tamirciye gidene kadar hız ve mesafe şartlarına uymak kaydıyla kullanabilirsiniz diye. O şekilde kullanılan lastiğin yanak yapısının, aracin yükü olduğu gibi üzerine bindiği için hasarlanma ve bunu gözle görememe riski varmış. Yani kısacası, lastiği değiştirin diyorlar. E, nerede kaldı bu lastiğin avantajı? Yolda kalmayacagim ama sadece delindiği için, atiyorum 20 km yol gittim diye bin liralık lastiği çöpe atmak durumu ile karşı karşıya kalacağım. Bu durum pek dillendirilmiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi civcivx -- 1 Ağustos 2018; 0:6:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • civcivx C kullanıcısına yanıt
    Yeni nesil olanlar tamir edilebiliyormuş.
  • DeadLifter kullanıcısına yanıt
    Konu tamir olayı değil. Lastikte hava önemli ölçüde azalmış vaziyette aracı kullanınca, RFT lastiğin ozel yanak yapısı zarar görüyormuş. Çoğu tamirci, içten balon yapmış çok RFT lastik gördük diyor. Kullanici dışarıdan fark edemiyor bu durumu tabii. RFT lastik kullananların bazen başına gelen, yolda lastiğin bir anda yanaktan patlaması durumu belki de bu yüzden oluyordur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi civcivx -- 1 Ağustos 2018; 9:41:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • XL, RFT konusu belki uzar gider arkadaşlar ama konu güvenlik ise RFT dışı bir alternatif bence düşünülmemeli. RFT'de balon olabilir ama ille de olacak diye stepne bulunmayan araçlarımızı fabrika önerisi dışında bir lastik takmak ne kadar mantıklı olabilir. Adamlar safety, security diye bas bas bağırıyorlar. Bence gerisi boş. Lastikçiler de kafayı karıştırıyor, biri XL diyor öbürü RFT'den şaşma diyor. BMW AG'yi dinlemek en doğrusu değil mi ? Aracı aldığımda Petlas XL kış lastikleri vardı, ve acaip bir uğultu geliyordu. Conti SSR RFT ile değiştirince olay halloldu. Yepyeni Petlas XL'i de satışa koydum.
  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.