Şimdi Ara

Run Flat Lastik & BMW (19. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
541
Cevap
25
Favori
217.143
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dura-Ace kullanıcısına yanıt
    Ben de 205/55r16 kullanıyorum bu yüzden yorumunuz ayrıca önemliydi benim için, teşekkür ederim. Mart ayı içinde Nokian E-line 2'nin stoklara gireceği söyleniyor, onu almak üzere bekliyorum o zaman. Bu süre zarfında bir şikayet veya eklemek istediğiniz bişey olursa buraya yazarsanız sevinirim. Almadıysanız lastik köpüğünüzü almayı unutmayın :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vona70

    Ben de 205/55r16 kullanıyorum bu yüzden yorumunuz ayrıca önemliydi benim için, teşekkür ederim. Mart ayı içinde Nokian E-line 2'nin stoklara gireceği söyleniyor, onu almak üzere bekliyorum o zaman. Bu süre zarfında bir şikayet veya eklemek istediğiniz bişey olursa buraya yazarsanız sevinirim. Almadıysanız lastik köpüğünüzü almayı unutmayın :)

    Ben ilk başlarda zline düşünüyordum. Bir kaç yerde okuduğuma göre xl yanaklı aldığınızda daha iyi oluyor tarzı. Yabancı forumları araştırdım bazıları öneriyor evet rft ile benzer olabilir diyor bazısı alakası olmaz xl yük taşıma lastiği diyor. Kafam çok karışınca lastikçiye gidip normal ventus prime 3 alıp çıktım. Bir kaç viraja girdiğimde sanki lastik jantın altına giriyormuş gibi bir his yaşadım. Sonrasında havaları biraz arttırdım. 1 hafta sonra düzeldi. Şu an hiçbir sıkıntı yaşamıyorum baya virajlara sert girmeme rağmen.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Dura-Ace kullanıcısına yanıt
    Şu an lastik basınçlarınız kaç? Keşke imkanım olsa da aracınızı deneyebilsem :) çünkü ben de bazen abartabiliyorum virajlarda ve 55 yanak ile hüsrana uğramaktan korkuyorum :) Diğer taraftan bridgestone driveguard da sırıtıyor ve p7 den ne kadar konforlu olacak, ayrı muamma :) dertsiz başıma dert de arıyor olabilirim tabi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Guvenlik konfordan once gelir... RFT gibi bir teknoliji varken hamur gibi yumusak yanakli standart lastik kullanmak cok gereksiz... yeni nesil rft ler oldukca iyi... Hayatinizda 1 kere lazim olur iyiki varmis dersiniz...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgao2000

    Guvenlik konfordan once gelir... RFT gibi bir teknoliji varken hamur gibi yumusak yanakli standart lastik kullanmak cok gereksiz... yeni nesil rft ler oldukca iyi... Hayatinizda 1 kere lazim olur iyiki varmis dersiniz...

    Katılıyorum asla rft lerimi değiştirmem.Zira ülkemiz yolları ortada ne kadar konforlu araçta alsan illaki lastikten ses alır yok öyle bir dünya.Böyle bir teknoloji varken neden değiştirilirki?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vona70

    Şu an lastik basınçlarınız kaç? Keşke imkanım olsa da aracınızı deneyebilsem :) çünkü ben de bazen abartabiliyorum virajlarda ve 55 yanak ile hüsrana uğramaktan korkuyorum :) Diğer taraftan bridgestone driveguard da sırıtıyor ve p7 den ne kadar konforlu olacak, ayrı muamma :) dertsiz başıma dert de arıyor olabilirim tabi.

    Arkalar 37, önler 34 araç 2014 116d. Aslında bridgstone t001de düşünebilirsiniz yanakları gayet sert, canlı inceledim. Mesela ben hankook aldım ama seçenekler arasında continental premium contact falan da vardı. Sıralarsam yanak sertliği açısından yumuşaktan serte conti - hankook - bridgestone derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgao2000

    Guvenlik konfordan once gelir... RFT gibi bir teknoliji varken hamur gibi yumusak yanakli standart lastik kullanmak cok gereksiz... yeni nesil rft ler oldukca iyi... Hayatinizda 1 kere lazim olur iyiki varmis dersiniz...

    Lastiginin havasi aniden bosalip dereye ucma tehlikesi atlatmis biri olarak %100 katiliyorum tespitinize. RFT olmayan bir lastik asla almam.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Peki arkadaşlar rft lastiklerin basıncı diğerlerinden fazlamı basıyoruz?

    Benim f10 520 ye önler 32 arkalar 35 basıyorum ama az gibi geliyor..genelde 1-2 yolcu max taşıyorum..lastikler önler 240 arkalar 270

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 15 seneden fazla runflat olmayan lastik kullandım ve yalnızca bir kere lastik değiştirdiğimi hayal meyal hatırlıyorum, o da gümleme filan değildi. ama şu anki sözde güvenli rft lastiğim, her yağmurda ısınana kadar kesinlikle tedirgin edici bir yol tutuşa sahip. Konfor ve yakıt ekonomisi(dönme direnci) konusuna hiç girmiyorum zaten. Belki yeni nesil RFT ler daha iyidir bilmiyorum ama bence daha zamanı var bu teknolojinin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Malum kıştan çıkmak üzereyiz. BMW F10 18 inç Jantlarım için hangi RFT lastik önerirsiniz arkadaşlar?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Araçtaki etikette XL de yazıyor. Stepne yerinde ise bildiğiniz gibi S&S akü var. Ne alaka ? Yaz lastiklerini kesinlikle ise RFT taktıracağım, büyük ihtimal Pirelli P7 veya Michelin olacak. Önceki 5.20i de yaz olarak P7 (fabrika çıkışı), kış lastiği olarak da Continental vardı. Mevcut 5.25d xdrive'da ise XL bulunuyor. XL'de araçtan ses gelmiyor ama yazın yüksek süratlerde XL'e pek güven olacağını sanmıyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yeni nesil RFT ler oldukca iyi bende eski nesilde vardi arkadasin dedigi gibi cok kayiyordu ancak yeni nesil hem yazlik hem kislik alinca farki cok net gorebildim..

    Tavsiyem lastikciye gidince bosta duran lastikleri minciklayin once standart lastigin yanagina pandik atin :) boyle bildigin yanak gibi yumusacik oldugunu hayretle deneyimleyin.. sonra XL leri mincirin evet normale gore sert bayagi bunu hissediyorsunuz sonra RFT yi mincirin :) bildiginiz daş.. sonra tekrar standart olani deneyin dehsete dusmek icten bile degil...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese merhaba,

    Kış bitiyor gibi ve yazlıkları depodan çıkarma vakti geldi.
    Aracım E84 X1

    Lastiklerim
    Ön 225/40 R19
    Arka 255/35 R19

    Üzerindeki lastikler Pirelli Pzero idi.

    Güncel lastiklerden bana az da olsa konfor sağlayabilecek hangi marka-model RFT lastiği tavsiye edersiniz?
  • Arkadaşlar Ukrayna’dan yazıyorum,

    Yollar Türkiye ile kıyaslanamayacak kadar kötü,

    F10 2016 model araç sahibiyim,

    Üzerindeki fabrika çıkışı lastikler Pirelli p7 idi ve 40.000km ye geldi, kış lastiğine geçmeden önce Zaten iki Lastiği attım yamalıydı. Hiçbir olumsuzluk görmedim, sesle ilgili bir sıkıntı yaşamadım ve Türkiye’ye gidiş gelişlerde 200km üzeri hızlarda dahi sıkıntı hissetmedim ve genel olarak çok memnundum.

    Kışlık olarak sottozero kullandık, çocuk da var o yüzden ses problem değil, güvenlik öncelikli düşünüyoruz. Kış boyu memnun kaldık diyebilirim.



    Buradaki yorumlara göre

    Goodyear DriveGuard ve Bridgestone Efficentgrip de karar kıldım ama maalesef DG burada 1000TL ye geliyor adedi ve Efficientgrip RFT olarak bulunmuyor.



    Burada bulabildiğim Diğer RFT’ler;





    Bridgestone Turanza T001 750TL

    Michelin Primacy 3 760TL

    Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 770TL

    Goodyear Excellence. 780TL

    Continental ContiPremiumContact 2 730TL

    Pirelli P7 cinturato. 715 TL

    Nokian Hakka Black 2 R. 800 TL

    Hankook Ventus S1 Evo 2 K117. 650 TL





    Şeklinde, hangisini önerirsiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgao2000

    Yukarida var mesajim Pirelli taktirdim. Rft 3 ay oldu cok memnunum lastikten cok komforlu ve sessiz cikti kislik icin siddetle tavsiye ederim
    Continental almaya gittim Prelli taktirdim..

    Yazlik icin Bridgestone Driveguard taktirdim yazin (pirelli cinturatolar vardi uzerinde cok gurultulu ve kayiyordu) Driveguard da ultra sessiz ve iyi cikti..
    Hocam merhaba kışlık lastiklerimiz aynı, eski yazlıklarınız da aynıymış bizim lastiklerle, yalnız bizim burada driveguard tanesi 1000 lira, size zahmet üstteki yazımdaki lastikler hakkında yorum yapabilir misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar.malum yaz mevsiminin gelmesiyle birlikte yazlik lastik telasi sardi.5.20d aracim var eski lastikler michelindi tekrar michelin baktigimda avusturyada 900€ gibi bir rakam cikti avusturya forumlarinda falan bakarken nexen su1 diye bir modeli herkes tavsiye etti.Turkiyede bu modeli kullanan yada hakkinda bilgi sahibi olan var mi?245 lik ve 270lik siparisi verdim toplami michelinin yarisi fiyati kadar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CoMiSeR

    Arkadaşlar Ukrayna’dan yazıyorum,

    Yollar Türkiye ile kıyaslanamayacak kadar kötü,

    F10 2016 model araç sahibiyim,

    Üzerindeki fabrika çıkışı lastikler Pirelli p7 idi ve 40.000km ye geldi, kış lastiğine geçmeden önce Zaten iki Lastiği attım yamalıydı. Hiçbir olumsuzluk görmedim, sesle ilgili bir sıkıntı yaşamadım ve Türkiye’ye gidiş gelişlerde 200km üzeri hızlarda dahi sıkıntı hissetmedim ve genel olarak çok memnundum.

    Kışlık olarak sottozero kullandık, çocuk da var o yüzden ses problem değil, güvenlik öncelikli düşünüyoruz. Kış boyu memnun kaldık diyebilirim.



    Buradaki yorumlara göre

    Goodyear DriveGuard ve Bridgestone Efficentgrip de karar kıldım ama maalesef DG burada 1000TL ye geliyor adedi ve Efficientgrip RFT olarak bulunmuyor.



    Burada bulabildiğim Diğer RFT’ler;





    Bridgestone Turanza T001 750TL

    Michelin Primacy 3 760TL

    Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 770TL

    Goodyear Excellence. 780TL

    Continental ContiPremiumContact 2 730TL

    Pirelli P7 cinturato. 715 TL

    Nokian Hakka Black 2 R. 800 TL

    Hankook Ventus S1 Evo 2 K117. 650 TL





    Şeklinde, hangisini önerirsiniz?
    Selam,yollar kötüyse nispeten orta sert hamur daha dayanıklı ve güvenli yorumları var.

    Ukraynada yollar çok kötüyse yumuşak hamurdan uzak durman lazım yani mişlen gudyır olmaz biridgestone ve pirellli cincurato daha iyi ben p7cincurato kullanıyorım kötü yollara en ideali diye düşünüyorum tecrübe ettim.

    Benimde aracım f10

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • CoMiSeR kullanıcısına yanıt
    Pirelli cinturato, BS driveguard ve pirelli rft kisliklar haric hic rft tecrubem olmadi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dozi17

    Selam,yollar kötüyse nispeten orta sert hamur daha dayanıklı ve güvenli yorumları var.

    Ukraynada yollar çok kötüyse yumuşak hamurdan uzak durman lazım yani mişlen gudyır olmaz biridgestone ve pirellli cincurato daha iyi ben p7cincurato kullanıyorım kötü yollara en ideali diye düşünüyorum tecrübe ettim.

    Benimde aracım f10

    Alıntıları Göster
    Valla benim eski latikler de p7 ve 45.000km sıkıntısız bindim diyebilirim hatta lastikçim iki Tanrı’sını ayırdı ve dişler iyi olduğu için onlarla devam edip iki tane daha p7 almak en mantıklısı olacak galiba, açıkçası en ucuzu olduğu için kafam karışmıştı ama şimdi işime de gelmedi değil Yani ))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • tolgao2000 T kullanıcısına yanıt
    Peki bunlardan hangi rft konforda en iyidir sizce?

    Bende suan potenza s001 var konfor rezalet ama dayanıklı lastik👍

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.